abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84239929
Ooooohw Vlindur, wat een schrik zeg, ik zou geloof zodra alles weer gedaan en klaar en goed was eerst even een gigantisch potje gejankt hebben om alle "wat als-en" Je hebt goed gehandeld!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_84240077
oef Vlindur wat een schrik

@Amaranta, ik heb een slijmbeursontsteking, nog steeds, op zich niet heel veel last van zolang ik heel rustig aan doe, maar het wordt wel steeds lastiger. Het heeft zeg maar steeds minder nodig om weer pijn te gaan doen enzo. En het belemmerd me dan gewoon. Nu is B. nog thuis dus ik probeer zoveel mogelijk rust te houden, als hij na de vakantie aan het werk is weer dan hoop ik dat het zoveel mogelijk over is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84240449
Vlindur, ik kreeg gewoon de zenuwen tijdens het lezen. Pff, wat moet je geschrokken zijn.

Whaaah! Lente staat los! Net op het strand duwde ze zichzelf vanuit hurkstand zo omhoog. En ze bleef wel een seconde of vijf staan.
pi_84240471
Wooow wat goed Ssserpente!!! Snelle dame! Waar t strand toch ook al niet goed voor blijkt!
pi_84241964
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zo'n actie zou de mijne kunnen zijn... Trouwens, als mijn kind erin zit zou ik gewoon mn ruitje inslaan... Mn auto is toch geen reet waard.. Mn kind wel.
Ja, dat zeg ik ook zo, van afstand. Maar schrik en stress doet een hoop met je probleemoplossend denkvermogen.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84243484
Ssserpente wat goed!!
en wat zijn ze dan groot ineens hè, die paar seconden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84244410
Ik blijf maar zeggen dat Ivan geen enkele interesse toont in zitten. Vandaag ging hij zomaar vanuit kruipstand ineens zelf zitten! Hij was een treintje aan het bestuderen. (Waar hij trouwens ook al allerlei knopjes van in kon duwen!)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 19:05:41 #33
5428 crew  miss_sly
pi_84244674
Vlindur, wat een nachtmerrie is dat. GElukkig alles goed nu en heeft Rienk nergens last van. NU jij nog bijkomen

Lente goed joh!

En Ivan, wat doe je nu?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84244742
Jeetjemina, Vlindur! Wat een rotsituatie. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben, maar het is ronduit belachelijk dat de politie niet kwam. Wat moet je je op zo'n moment in de steek gelaten voelen. Je hebt het prima gedaan, hoor!
pi_84244823
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:09 schreef Ssserpente het volgende:
Whaaah! Lente staat los! Net op het strand duwde ze zichzelf vanuit hurkstand zo omhoog. En ze bleef wel een seconde of vijf staan.
pi_84245047
Karin, ja dat zei ze er bij

Huup, ik duim dat je tegen de tijd dat B weer moet werken, het zo goed als over is

Lente wat goed!

Ivan, gewoon zelf gaan zitten, goedzo

Wij hebben echt een klimgeit, presteerde ze het onlangs om in het bed van zuslief te klimmen (laag peuterbedje), nu heeft ze de lat iets hoger gelegd en klimt op de lage tafel in de woonkamer...
Volgende stap, de bank?! Dus probeer haar nu maar aan te leren dat als ze ergens af wil, ze achteruit gaat... Tjonge die gaat zo hard ineens, loopt nu ook gewoon door de kamer heen, niet alleen met een hoop aanmoedigen tussen ons heen en weer, maar gewoon daar waar ze heen wil. Met wel nog wat vallen regelmatig, maar leve de pampers .
Nog 2 weken dan is ze een echte dreumes...
Fake it till you make it...
pi_84245131
Jeetje Vlinder, wat een schrik zeg....Lang leve de anwb. En onvoorstelbaar dat de politie dan dus niet eens komt.

Lente, wat ben jij toch een rappe dame! Lente en minisproetje schelen een paar weken maar hier wordt nog niet eens gekropten ofzoiets.

Miss Sly, jij alvast gefeliciteerd met Senna morgen!

En ik was het is mij helemaal vergeten te feliciteren (sorry )
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  maandag 19 juli 2010 @ 19:32:46 #38
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84245723
Och Vlindur, dat is schrikken zeg. Gelukkig is het helemaal goed gegaan .
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 19:48:50 #39
5428 crew  miss_sly
pi_84246384
Ik vrees dat wij ons morgen in het dreumestopic gaan melden met tandjesleed. Ze is sowieso wat hangerig en huilerig, maar telkens als ze wat eet, wordt het drama. Sommige dingen gaan goed, zoals brood, maar als het ietsje harder is, gaat ze heel hard huilen. Volgens mij zie ik ook iets linksonder, maar ik mag niet kijken of voelen en tandenpoetsen was een nog groter drama dan anders. Zo sneu he, die tandjes Nu ligt ze in bed met voor de zekerheid maar een pcm, zodat ze iig wat slaapt.
pi_84246452
Vlindur, jeetje man. Gelukkig is alles goed nu

en een voor Lente en Ivan
pi_84247811
Incantrix, wat balen van het slechte slapen zeg!

Vlindur, pfoe wat schrikken zeg! En wat stom van de politie!!

Ivan kan zelf gaan zitten! Goed zeg!

Vergeet ik Lente helemaal!! Ook al zo goed!
pi_84247832
Arme Senna Hopelijk slaapt ze wel goed.
Klimgeit tjee wat een avonturiertje
Ivan haha droog hoor, gewoon eventjes gaan zitten.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 19 juli 2010 @ 20:30:46 #43
100412 mefke79
komt goed!
pi_84247976
Miss, de laatste avond als baby! Wat is de tijd gevlogen he. Een echte dreumes. Veel plezier morgen op haar echte verjaardag en ik hoop dat de tandjes geen roet in het eten gooien.

Vlindur, pff, schrikken! En stom ja, dat de politie daar dus niet voor komt.
Icantrix, petje af voor jullie geduld. Ik hoop dat het snel beter gaat
Stoere Lente die ineens los staat. Knap gedaan!
Groofsken, diep respect, kamperen met die twee ukken van je.

Over conditie. Die is weer redelijk. Ik ga namelijk op de fiets naar mijn (nieuwe) baan, dus sinds 1 april zit ik zo'n 40 minuten per dag op de fiets. EN waar het eerst met moeite in de vierde versnelling was, zit ik nu op versnelling 6. Spiertechnisch is een ander verhaal. Mijn buikspieren zijn compleet foetsie. Maar ik heb heel lang zo'n gat gehad tussen die spieren en mijn bekkenbodem was ook nog steeds niet je van het, nu is het beter en dus ga ik weer aan de slag.

O en ik heb net een moment gehad. Ik zat achter de computer en Driekus scharrelde hier wat rond. Ineens begint ie me te brullen. We hebben zo'n draagbare radio hier staan en daar zat ie dus met zijn vinger tussen radio en hengsel. Tot overmaat van ramp was ie daar met zijn volle gewicht zelf op gaan hangen. Flink koelen, het lijkt nu mee te vallen, maar tjemig, dat kost mij weer 5 grijze haren.

Ijsjes moet je echt niet aan zo'n kleintje geven, daar ben ik ook achter. Driekus kaapte mijn marsijsje op vakantie bijna. Heb em net maar een beetje yoghurtijs laten proeven (gewoon zelf ingevroren yoghurt in zo'n ijsjesvorm). Hij vond het nu wel lekker en toch maar raar, zo koud.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 20:33:27 #44
5428 crew  miss_sly
pi_84248102
Met enige vertraging, de verjaardagsfeestfoto's!

De gewraakte taart!

Waarom is iedereen aan het zingen?

Wat doe je nou met dat vlammetje?

Bij het uitblazen hielpen de neefjes

Om je vingers bij af te likken

Bij het bezoek was ook een meisje van 3 en dat vond Senna veel interessanter dan kadootjes Dat kindje kon al zelf lopen en praten en had schitterende LelliKelli's

Emmertje met Nijntje, dat ziet er tenminste bekend uit

En deze is gewoon lief: mijn oudste neefje (bijna 6) was in het park telkens bezig met Senna aan de hand te lopen. Deed hij heel lief en geduldig, alleen liep hij telkens net iets te snel

Verder nog veel foto's maar allemaal met andere mensen erop, dus die zet ik niet online.
pi_84248217
lieve foto's miss wat wordt ze groot je meisje! Alvast gefeliciteerd voor morgen, en tot snel bij de dreumesen!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84248317
Senna

en ik vind de taart (kijk dat handje) mooi met die bloemetjes
  maandag 19 juli 2010 @ 20:42:43 #47
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84248488
Ach wat een lieve foto's Miss. ik vind die eerste met dat handje bij de taart ook super! En wat is ze toch leuk .
  Moderator maandag 19 juli 2010 @ 20:49:13 #48
5428 crew  miss_sly
pi_84248714
Ja, dat handje he? Echt een lucky shot
  maandag 19 juli 2010 @ 20:54:12 #49
100412 mefke79
komt goed!
pi_84248887
Miss, is Senna al bezet...ik heb hier anders nog een leuk brabandertje in de aanbieding. Ze is zo schattig!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84249084
Ohhh Miss! Ik geniet vanaf hier met je mee en doe een duit extra bij mn eigen voorpret door jouw foto's! Wat heerlijk zeg, wat een échte dreumes, ze lijkt eraan toe te zijn om baby af te zijn!
En wat zie jij er ook hartstikke goed uit! ?Apetrotse mam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')