Ze zeggen altijd dat ze er minder last van hebben hoe later ze komen. Dus laten we duimen voor Leahquote:Op maandag 19 juli 2010 15:15 schreef lily het volgende:
Oh bah...doorkomende kiezen![]()
Leah heeft nog geen tandjes. Ik zie er best tegenop...vind het zo zielig altijd..
en Groof, 6,5 week vakantie....jaloers
Zoals ik al zei kreeg Ivan toen 4x180ml (24 schepjes in totaal) en stapten we bij 7 maanden over op 3x180ml (18 schepjes in totaal). Ik denk dat het aantal schepjes ergens daar tussenin zit. Het minimum aan vocht is volgens mij inderdaad 500ml.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef Marlinde het volgende:
Ik ben hier nog voor een laatste vraag en dan zal ik me koest houden tot Tessa echt 6 maanden isHoeveel schepjes voeding hebben kindjes van 6 maanden nodig op een dag? En hoeveel vocht minimaal?
Ik heb vandaag voor het eerst een pyamapapje gegeven (vanille), maar kan nergens vinden op het pakje hoeveel schepjes poeder erin zit. Heb zo'n k-e-k ding gekocht, kijken of Tessa er beter op slaapt (en het is ook 200 ML ipv de 250 die ik haar normaal gaf)
Grappig he, dat dat zoveel kan verschillen? Lente is dan motorisch wel vrij snel, maar verbaal komt er nog niet meer uit dan een gericht 'da' al ze de poes ziet. Ze brabbelt wel, maar 'mama' of 'papa' heb ik 'r nog niet horen zeggen. En volgens mij duurt dat ook nog wel even.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:19 schreef sproet-je het volgende:
Lente, wat ben jij toch een rappe dame! Lente en minisproetje schelen een paar weken maar hier wordt nog niet eens gekropten ofzoiets.
Da's grappig, hierin staat voor Lente d'r leeftijd 1-2 x 200 ml, terwijl ze elders tot een jaar 500 per dag aanbevelen. Ik gok dat Lente nu door mijn belabberde productie net aan de 200 ml melk (borstvoeding) per dag komt. De cb-arts vroeg wat ze verder nog eet op een dag (2 x brood met roomboter en beleg, 1-2 x fruit, avondeten en yoghurt) en vond het prima.quote:
ja, echt heh.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef Ssserpente het volgende:
Grappig he, dat dat zoveel kan verschillen?
Zo zielig he? Maar ook zo schattig tegelijkertijdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:08 schreef Ca.ra het volgende:
Zo zit je tegen mama aangeplakt als je koorts hebt en niet kunt slapen:
[ afbeelding ]
Bovenstaande ff in de herhalingquote:Op maandag 19 juli 2010 16:09 schreef DaviniaHR het volgende:
van het lepeltje blieft madam niet te eten, enkel stukjes. laat schoonmoeder nu net weigeren om stukjes te geven, dus aviva eet niets/nauwelijks bij schoonmoeder.ze wil ook geen broodkorstje geven, en als i wil uitleggen hoe ik die stukjes doe, loopt ze weg.
beetje jammer. aviva is ook 6 dagen/wk van de speen af, maar schoonmoeder heeft een nwe gekocht voor daar
![]()
![]()
Waarom weigert je schoonmoeder het? Ik zou de discussie toch nog een keer aan gaan. Je wilt het beste voor je meisje en er is niemand die dat niet zou kunnen snappen, ook je schoonmoeder niet. Toch? Bovendien zijn er een heleboel argumenten waarom het juist goed is om stukjes te geven, die kan ze toch niet zomaar naast zich neerleggen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Bovenstaande ff in de herhalingwat zouden jullie doen? ergens denk ik 'tis maar voor 1 dag, geen zin om het gevecht aan te gaan' aan de andere kant is het mijn kind, mijn opvoeding, en als ik zie dat aviva niet of nauwelijks van een lepeltje eet, doen we dat dus lekker niet, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |