ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 19 juli 2010 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn gevoel zegt een jongen maar ik heb eigenlijk liever een meisjeWaarom weet ik niet want ik wil hierna dan wel een jongen
![]()
Mr.DML hoopt vurig op een meisje.
Over bevallingen en handige shirts kan ik nog niet meepraten
Ja, ik heb ook al op deze site zitten kijken: http://www.prettymum.nl/b(...)gerie/zonder+beugel, daar zit vast wel iets bij. Tnx voor de tips iig!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die heb ik ingeknipt![]()
ik vond dat dus ook dat ze klein leken te vallen dus ik heb dat stomme ding gewoon ingeknipt zodat ik meer ruimte had. Als je ze niet lekker vindt zitten zou ik idd voor andere gaan.
Die van H&M vind ik ook niet zo comfortabel want daar zitten een raar hard stukje aan de zijkanten ofzo. Van anita zaten mij prima en van Hunkemoller of Livera geloof ik ook.
M . hoopte op een jongen...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd![]()
B. hoopte ook op een meisje en hij kreeg zn zin haha. Ben benieuwd of hij nu weer zn zin krijgt, hij hoopt wederom op een meisje.
Viel te proberen...quote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en vooral omdat ik dan nog niks gezegd heb
En jij kunt je waarschijnlijk echt niet voorstellen dat Floris een meisje zou zijn... Het is zo snel vertrouwd..quote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik wilde een meisje
Maar nu heb ik een geweldig lief en leuk jongetje
nou precies iddquote:Op maandag 19 juli 2010 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En jij kunt je waarschijnlijk echt niet voorstellen dat Floris een meisje zou zijn... Het is zo snel vertrouwd..
Daar kwam ik van de week ook ineens achter ja.... zat ineens super niet comfortabel.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Die van H&M vind ik ook niet zo comfortabel want daar zitten een raar hard stukje aan de zijkanten ofzo.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
nou precies idd
zou m niet meer willen missen
Nah, ik hoefde het niet zo nodig te weten, maar "mijn mannen" wilden het wel graag weten, dus dan kun je daar toch al niet meer tegenop.... en om er dan zo'n situatie van te maken dat zij het wel weten en ik niet leek me ook niet erg handig.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:47 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik heb alweer van alles in mn mandje zitten van de H&M
Leandra![]()
Jeetje wat veel eigenlijk deze keer die niet willen weten wat ze krijgen! Gek hoe dat kan schelen per lichting zwangeren zeg maar haha. Wij willen het wel weer weten, ik ben echt té nieuwsgierig daarvoor.
ja dat laatste kan ik me wel voorstellen hoor! Het is voor mij persoonlijk dus vooral omdat het kán. Om je te beseffen dat 'het weten' maar 1 echo, maar 1 kwartiertje verwijderd is zeg maar. Ik ben daar echt zo slecht mee, dan wil ik het weten ookquote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, ik hoefde het niet zo nodig te weten, maar "mijn mannen" wilden het wel graag weten, dus dan kun je daar toch al niet meer tegenop.... en om er dan zo'n situatie van te maken dat zij het wel weten en ik niet leek me ook niet erg handig.
Sta je bij een meisjes/jongetjes outfit te kijken, gaat er iemand ineens "ahum" roepen, overweeg je een blauw of roze stofje voor de wieg, gaat er iemand staan fluiten...
Aan de andere kant is het ook wel een van de dingen die nu wel kunnen en toen niet, en die ik ook wel heel leuk vind, maar als N. het niet had willen weten dan was ik daar probleemloos in meegegaan.
potverpeequote:Op maandag 19 juli 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij mijn eerste zwangerschap zat m'n gevoel fout, ik dacht de hele tijd dat het een meisje zou zijn, en deze keer zat m'n gevoel wel goed....
Whahahhahahahaha LOL......quote:Op maandag 19 juli 2010 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
potverpeeNou heb je verteld wat je gevoel zei en nu ben ik het vergeten.
![]()
Echt de lulligste details onthoud ik en dan dit niet meer weten.
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
potverpeeNou heb je verteld wat je gevoel zei en nu ben ik het vergeten.
![]()
Echt de lulligste details onthoud ik en dan dit niet meer weten.
Ik denk dat ze twijfelt, tussen jongetje of meisje, maar misschien twijfelt ze ook wel tussen meisje of jongetjequote:
Ja dag... misschien is het wel een konijntje.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze twijfelt, tussen jongetje of meisje, maar misschien twijfelt ze ook wel tussen meisje of jongetje
Nou...... dan is het wel een heel raar konijntjequote:Op maandag 19 juli 2010 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag... misschien is het wel een konijntje.
ik weet het echt niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze twijfelt, tussen jongetje of meisje, maar misschien twijfelt ze ook wel tussen meisje of jongetje
Een fiets misschien?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het echt niet meer![]()
Het zal wel geen Playstation zijn hè?
ja hey! is dat hetquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Xbox hier...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee n puppyquote:Op maandag 19 juli 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mensen, bespaar je de moeite! Ik heb de shop inmiddels leeggekocht.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:47 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik heb alweer van alles in mn mandje zitten van de H&M![]()
Hoeveel echo's heb je nu gehad? En wat is eigenlijk precies de reden? Je bloeddruk?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:50 schreef pessie het volgende:
Alles was goed! Vruchtwater is iets onder de gemiddelde lijn maar nog wel binnen het gemiddelde (eindelijk iemand die me kon uitleggen hoe dit nou zat!) en Freecell heeft een echofoto van een handje voor me afgetroggeld![]()
[ link | afbeelding ]
Kind lag het eerste half uur aan de CTG te slapen, en aangezien er nog niemand was die een echo kon maken wilden ze dat ik toch nog even bleef liggen. Toen heb ik em wakker gemaakt, leek de CTG toch echt weer heel anders.
Ik PM je wel even.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeveel echo's heb je nu gehad? En wat is eigenlijk precies de reden? Je bloeddruk?
Misschien een rare vraag, maar waarom deze echo's wel en pertinent geen 20wk echo?
En als ze nu iets zouden zien, dan zou er toch niks veranderen ofwel?
wil overigens geen discusssies uitlokken met mijn vraag, gewoon nieuwsgierig
Ja man! Laatste loodjes zijn altijd het zwaarste. Net als de week voordat je op vakantie gaat, die dagen gaan ook zo tergend langzaam.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef huuphuup het volgende:
Oeh leuk BarbaBientje!veel plezier! Ik heb morgen de tweede termijnecho, heb er echt zin in <3
Tico je bent echt aan het aftellen hè![]()
Pessie fijn dat je binnen de gemiddeldenwaarden zat en wat een mooi handje zo zeg <3
Perfect: 115/85.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn dat je toch nog genoeg vruchtwater hebt, pessie! Je bloeddruk was ook acceptabel?
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier wilde de meneer het eerst ook niet weten maar ik heb 'm gewoon overgehaald![]()
En ik heb ook meteen gezegd ik wil dat pakket van twee echo's wat Orea hier van de week noemde.
Hij volgt vrij braaf moet ik zeggen
En een heel blauw kind denk ik... Wat geel zien!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:03 schreef pessie het volgende:
CMS dat is echt een lage bloeddruk! Salmiakbollen eten kan ook!
Fluugs(dat stukje dat je de spullen voor Martijn ge-delete hebt).
Basboussa, we zijn er nog! En in januari in een weiland in Canada bevallen geeft denk ik wel hele mooie sneeuwwitte geboortefoto's
Nee, je denkt niet te makkelijk. Het is alleen handig als je vast een adresje weet. Dan hoef je als het nodig is in ieder geval daar niet meer naar op zoek.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Troeta het volgende:
Als je borstvoeding gaat geven, moet je dan al een kolfapparaat in huis hebben? Staat op een site van een apotheek waar ik een kraampakket wilde bestellen.
Ik wilde het eigenlijk gewoon eerst proberen en als het niet lukt eentje huren/lenen/kopen en daarna kijken welke ik het handigst vind, maar denk ik nou weer te makkelijk?
Volgens mij wordt jouw manier juist geadviseerd door de meeste borstvoedingsdeskundigen en verloskundigen enzo. Als je het echt nodig hebt is het op zich vrij snel gehaald bij de thuiszorg en dan kun je daarna altijd nog zelf kopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Troeta het volgende:
Als je borstvoeding gaat geven, moet je dan al een kolfapparaat in huis hebben? Staat op een site van een apotheek waar ik een kraampakket wilde bestellen.
Ik wilde het eigenlijk gewoon eerst proberen en als het niet lukt eentje huren/lenen/kopen en daarna kijken welke ik het handigst vind, maar denk ik nou weer te makkelijk?
Op zich niets mis mee, maar bedenk wel dat je dan de "hygiene" dingen moet vervangenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Troeta het volgende:
Ah, gelukkig! Want ik ben nogal van de miskopen en zag het alweer volstaan met kolfdingen in mijn kast!
Volgens mij kan ik die huren bij mijn eigen apotheek, maar dat ga ik nog wel even navragen voor de zekerheid.
bedankt voor de snelle reacties!
Tweedehands is ook een goed idee trouwens.
Had ik ook gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 13:06 schreef Orea het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik het eerst helemaal zonder ga proberen![]()
(maar hier is er 24 uur per dag pijnbestrijding mogelijk.. dus wellicht dat ik bij wee 1 direct vraag om verlichting!)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Damn, morgen ben ik uit-ge-re-kend Vage shit
quote:
Flugel is eerst!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
orea ga s gauw bevallen!! ik wil speklapje zien
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Had een ananashart naar binnen gepropt, maar liep zo moeilijk...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hihiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:24 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop stiekem dat de mijne echt nog ff blijft zitten... Ik heb echt een probleem als madam zich bij 37 weken zou aandienen...
Ah.... meldplichtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Daar lag ik vannacht nog aan te denkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:25 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Is het nog zo'n puinzooi in huis? Ik kan ook helemaal niet tegen chaos dus ik kan mezelf er alles bij voorstellen...
Dus ik moet vooral bezig blijven...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef flugeltje het volgende:
Ai dat is kut ja.... Aan de andere kant, volgens mij komen de meeste kindjes pas als moeders echt tot rust is gekomen, dus met een beetje mazzel blijft ze net zolang zitten tot jij er echt klaar voor bent
Dat grijzen is ook bij M. even ver te zoeken hoor...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:46 schreef flugeltje het volgende:
Het probleem is denk ik ook wel een beetje de uitgerekende datum an sich. Ik bedoel, allemaal leuk en aardig, maar eigenlijk zegt die datum geen hol... De 42 weken datum zegt veel meer natuurlijk. Ben je 9 maanden naar die ene dag aan het toeleven, gebeurt er gewoon niets en is dat ook nog eens helemaal niet erg omdat het toch 2 weken later pas écht spannend wordt
@Lenaatje, mijn moeder is er als enige zo'n beetje opvallend rustig onder. Die wil het ook echt pas weten als ik klaar ben
Tico,nog even en dan staat M. met zo'n triomfantelijke "zie je nou wel dat het op tijd af is" grijns voor je... uiteraard zonder zichzelf te realiseren dat het voor jou pas begint als hij klaar is
![]()
@Huup, Martijn was deze week in staat om Willem al pratend door het gat te loodsen...
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat grijzen is ook bij M. even ver te zoeken hoor...
Yep, de vloer was namelijk niet helemaal de bedoeling... die moest gewoon blijven liggen. Ware het niet dat laminaat en water over het algemeen niet echt een goede combi isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oei, dan gaat het dus echt mis met de planning... Hopen op meevallers dan maar, ze zal vast wachten tot het klaar is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |