En een heel blauw kind denk ik... Wat geel zien!quote:Op maandag 19 juli 2010 17:03 schreef pessie het volgende:
CMS dat is echt een lage bloeddruk! Salmiakbollen eten kan ook!
Fluugs(dat stukje dat je de spullen voor Martijn ge-delete hebt).
Basboussa, we zijn er nog! En in januari in een weiland in Canada bevallen geeft denk ik wel hele mooie sneeuwwitte geboortefoto's
Nee, je denkt niet te makkelijk. Het is alleen handig als je vast een adresje weet. Dan hoef je als het nodig is in ieder geval daar niet meer naar op zoek.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Troeta het volgende:
Als je borstvoeding gaat geven, moet je dan al een kolfapparaat in huis hebben? Staat op een site van een apotheek waar ik een kraampakket wilde bestellen.
Ik wilde het eigenlijk gewoon eerst proberen en als het niet lukt eentje huren/lenen/kopen en daarna kijken welke ik het handigst vind, maar denk ik nou weer te makkelijk?
Volgens mij wordt jouw manier juist geadviseerd door de meeste borstvoedingsdeskundigen en verloskundigen enzo. Als je het echt nodig hebt is het op zich vrij snel gehaald bij de thuiszorg en dan kun je daarna altijd nog zelf kopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Troeta het volgende:
Als je borstvoeding gaat geven, moet je dan al een kolfapparaat in huis hebben? Staat op een site van een apotheek waar ik een kraampakket wilde bestellen.
Ik wilde het eigenlijk gewoon eerst proberen en als het niet lukt eentje huren/lenen/kopen en daarna kijken welke ik het handigst vind, maar denk ik nou weer te makkelijk?
Op zich niets mis mee, maar bedenk wel dat je dan de "hygiene" dingen moet vervangenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Troeta het volgende:
Ah, gelukkig! Want ik ben nogal van de miskopen en zag het alweer volstaan met kolfdingen in mijn kast!
Volgens mij kan ik die huren bij mijn eigen apotheek, maar dat ga ik nog wel even navragen voor de zekerheid.
bedankt voor de snelle reacties!
Tweedehands is ook een goed idee trouwens.
Had ik ook gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 13:06 schreef Orea het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik het eerst helemaal zonder ga proberen![]()
(maar hier is er 24 uur per dag pijnbestrijding mogelijk.. dus wellicht dat ik bij wee 1 direct vraag om verlichting!)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Damn, morgen ben ik uit-ge-re-kend Vage shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |