abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juli 2010 @ 16:56:07 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84239838
jeumig missCMS dat is idd een behoorlijk lage bloeddruk sterkte met drop naar binnen proppen

hahaha DML ik ben blij dat ik een kind heb om voor te kopen voor de buikbaby heb ik niets gekocht eigk.
Er staat wel ook nieuwe zwangerschapskleding op, kun je voor jezelf wat nieuws kopen misschien?
Normaalgesproken krijg je bij ons ook maar 1 termijnecho maar mijn vk heeft sinds kort een eigen echo apparaat staan, en ik was pas 1 keer weer ongesteld geweest en ik was wat minder ver zwanger dan je zou verwachten aan de hand van mn laatste menstruatie dus daarom wilde ze een tweede termijnecho als alles een beetje beter te meten was.
Daar zeg ik geen nee op natuurlijk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 19 juli 2010 @ 17:00:19 #252
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84240042
Sorry dames, maar ik ben er altijd zo ziek van als alles alweer uitverkocht is bij H&M als ik eindelijk eens weet dat er nieuwe aanwas is dat ik dacht er goed aan te doen jullie in te seinen...

En ach, het kost toch geen kont bij H&M dus dan mag het

Ik had trouwens ook een té volle kar, toen heb ik de spulletjes die ik voor martijn bedacht had maar uit m'n karretje gegooid
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 19 juli 2010 @ 17:01:52 #253
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84240106
arme Martijn
maar wel herkenbaar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84240168
Ik vind die nieuwe positiemode niks
Nou scheelt het dat ik die ook niet meer nodig heb kan geloof ik nog 3 zwangerschappen vooruit!

Qua babykleding vind ik dat er nog maar weer weinig staat.. Woensdag toch weer naar de gyn, dan de H&M winkel nog maar eens binnenlopen..
  maandag 19 juli 2010 @ 17:03:19 #255
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_84240179
CMS dat is echt een lage bloeddruk! Salmiakbollen eten kan ook!

Fluugs (dat stukje dat je de spullen voor Martijn ge-delete hebt).

Basboussa, we zijn er nog! En in januari in een weiland in Canada bevallen geeft denk ik wel hele mooie sneeuwwitte geboortefoto's
  maandag 19 juli 2010 @ 19:18:21 #256
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84245091
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:03 schreef pessie het volgende:
CMS dat is echt een lage bloeddruk! Salmiakbollen eten kan ook!

Fluugs (dat stukje dat je de spullen voor Martijn ge-delete hebt).

Basboussa, we zijn er nog! En in januari in een weiland in Canada bevallen geeft denk ik wel hele mooie sneeuwwitte geboortefoto's
En een heel blauw kind denk ik... Wat geel zien!

Salmiakballen.... waarom zei je dat nou! Ik wil, ik wil!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84246216
blauw is t nieuwe geel toch
pi_84252327
Als je borstvoeding gaat geven, moet je dan al een kolfapparaat in huis hebben? Staat op een site van een apotheek waar ik een kraampakket wilde bestellen.
Ik wilde het eigenlijk gewoon eerst proberen en als het niet lukt eentje huren/lenen/kopen en daarna kijken welke ik het handigst vind, maar denk ik nou weer te makkelijk?
  maandag 19 juli 2010 @ 22:07:05 #259
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84252489
Troeta, ik wacht ook gewoon of ht lukt hoor. Als het gaat dan heeft Martijn snel genoeg een kolfapparaat geleend bij de thuiszorg... Aanschaffen doe ik pas als ik echt zeker weet dat het goed gaat...

enne, die verwijdering van de Martijn-spullen uit m'n winkelwagentje is natuurlijk logisch... Wij vrouwen denken bij dat soort expedities tenminste nog aan de mannen. Andersom werkt dat niet zo natuurlijk
pi_84252598
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Troeta het volgende:
Als je borstvoeding gaat geven, moet je dan al een kolfapparaat in huis hebben? Staat op een site van een apotheek waar ik een kraampakket wilde bestellen.
Ik wilde het eigenlijk gewoon eerst proberen en als het niet lukt eentje huren/lenen/kopen en daarna kijken welke ik het handigst vind, maar denk ik nou weer te makkelijk?
Nee, je denkt niet te makkelijk. Het is alleen handig als je vast een adresje weet. Dan hoef je als het nodig is in ieder geval daar niet meer naar op zoek.

Als je tijdens de kraamweek een kolfapparaat huurt dan is de kans groot dat je dat doet om je productie op te krikken en de apparaten die dat het beste kunnen zijn erg duur. Huren is dan de beste optie. Je kunt wel alvast een kolfapparaat in huis halen voor als je bijvoorbeeld tussendoor wilt kolven om even weg te kunnen of misschien zelfs al voor wanneer je gaat werken, maar ik denk dat je beter weet wat je precies wilt en nodig hebt als je eenmaal in die situatie zit.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:10:00 #261
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84252665
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef Troeta het volgende:
Volgens mij wordt jouw manier juist geadviseerd door de meeste borstvoedingsdeskundigen en verloskundigen enzo. Als je het echt nodig hebt is het op zich vrij snel gehaald bij de thuiszorg en dan kun je daarna altijd nog zelf kopen.

Ik had zelf wel al een kolfapparaat en dat vond ik stiekem wel prettig, maar de mijne heb ik voor een tientje overgenomen van Pinq, dus dat had ik niet zo erg gevonden, mocht ie niet bevallen om dan een andere te moeten kopen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84252892
Ah, gelukkig! Want ik ben nogal van de miskopen en zag het alweer volstaan met kolfdingen in mijn kast!
Volgens mij kan ik die huren bij mijn eigen apotheek, maar dat ga ik nog wel even navragen voor de zekerheid.
bedankt voor de snelle reacties!

Tweedehands is ook een goed idee trouwens.
  maandag 19 juli 2010 @ 22:20:22 #263
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_84253211
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef Troeta het volgende:
Ah, gelukkig! Want ik ben nogal van de miskopen en zag het alweer volstaan met kolfdingen in mijn kast!
Volgens mij kan ik die huren bij mijn eigen apotheek, maar dat ga ik nog wel even navragen voor de zekerheid.
bedankt voor de snelle reacties!

Tweedehands is ook een goed idee trouwens.
Op zich niets mis mee, maar bedenk wel dat je dan de "hygiene" dingen moet vervangen
En zoals hierboven al gezegd, als je er een nodig hebt tijdens je kraamweek, kun je het huren via de uitleen waar je ook je klossen en zo gehaald hebt. (sommige kraamzorginstellingen beginnen tegenwoordig ook met hun eigen uitleen trouwens)
Zelf heb ik gelukkig nog de set liggen voor de Medela electrische kolf die ze vaak adviseren in de kraamweek, en een handkolf om de ergste stuwing kwijt te raken. Ik moest dit doen vanwege problematiesche borstvoeding en harde schijven en uiteindelijk zelfs een melkklieronsteking, maar normaliter raad ik je niet aan om de goedkoopste van Medela te nemen

Kortom wacht eerst af hoe t straks loopt, en oriënteer je op de verkooppunten bij jou in de buurt, waar ze je ook goed advies kunnen/willen geven zodra je het echt nodig gaat hebben.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  maandag 19 juli 2010 @ 22:30:23 #264
61183 leonieke
Dan toch?
pi_84253644
quote:
Op maandag 19 juli 2010 13:06 schreef Orea het volgende:
Ik heb aangegeven dat ik het eerst helemaal zonder ga proberen
(maar hier is er 24 uur per dag pijnbestrijding mogelijk.. dus wellicht dat ik bij wee 1 direct vraag om verlichting!)
Had ik ook gedaan
Om 7.30u 's ochtends (de avond ervoor om 22u ingeleid) ging ik het nog altijd zonder pijnbestrijding doen. Mijn frank moest toen al gevallen zijn toen ik de vroedvrouw meewarig zag kijken Man, wat was die epidurale een opluchting Plus dat ik anders waarschijnlijk niet aan 10cm ontsluiting ging geraakt zijn
Maar effectief, toen ik om een epidurale vroeg stond de anesthesist binnen het kwartier aan mijn bed. En het heeft nog "zo lang" geduurd omdat ze nog een andere epidurale aan het zetten was bij een andere vrouw die moest bevallen.
pi_84254536
Mocht je in de kraamweek een kolf nodig hebben is die snel genoeg gehuurd hoor.
Het is dan wel handig om een dubbelzijdige elektrische kolf te huren
pi_84262107
Moguh

37 weken vandaag en na een nacht als vannacht ben ik er wel klaar voor (mee...) zelfs gedroomd dat ik was bevallen Sinds gisteren is omdraaien, en de 50 keer eruit om te piesen weer zó pijnlijk dát vind ik echt stom! Maargoed, het hoort erbij... op zich goed teken, want dan zal ze haar hoofdje wel weer dieper in mijn bekken gegraven hebben

Maar even genieten van de nu nog koelte en dan straks maar crashen op de bank
pi_84262355
Hier ook zo'n kutnacht, maar dan met 25 weken minder. Halve nacht wakker gelegen van hoofdpijn en misselijkheid. Toch maar eens de huisarts bellen, ik ben (vrijwel) elke dag pijn in mijn kop echt meer dan zat.
Daarom dus wel de wekker anderhalf uur later, mocht niet gewoon gaan werken van mijn lief.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 08:22:25 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84262553
Ik heb alleen een handkolf, mn electrische was een kutding.. Maar ik heb nu ff geen 300 euro om uit te geven, als ik m nodig heb in mn kraamweek is er zo 1 gehuurd of gekocht.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_84262903
Op de borstvoedingscursus werd ook gezegd dat je vooral nog geen kolf moest gaan kopen, om de reden die Claudia gaf. Verder werd aangeraden een kolf bij een lactatiekundige te kopen vanwege de service. Zij kan je goed adviseren en als het ding een keer kapot gaat krijg je bijvoorbeeld een vervangende kolf mee.

Orea 37 weken! Wat is dat snel gegaan...
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:33:14 #270
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84263626
Orea wah! spannend vanaf nu <3
ik hoop voor je dat de pijn wat minder wordt of dat je gewoon gaat bevallen natuurlijk... ik ben niet nieuwsgierig verder

Straks echo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 20 juli 2010 @ 09:36:35 #271
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_84263677
Oh huup lekker spieken naar je kindje!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:07:10 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84264363
Orea, mooie mijlpaal

Huup, veel plezier straks
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_84264369
Leuk, geniet ervan!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:08:03 #274
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84264386
Orea, 37 weken Hoop ook dat de pijn snel wegtrekt

Vanyel, huisarts bellen kan geen kwaad nee, wellicht dat ie je iets voor kan schrijven als het zo heftig is met die hoofdpijn.

huup gaat kiendje kijken straks Geniet ervan...

Damn, morgen ben ik uit-ge-re-kend Vage shit
pi_84264468
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 10:08 schreef flugeltje het volgende:
Damn, morgen ben ik uit-ge-re-kend Vage shit

*controleert*

het is gewoon echt zo

wtf, soms lijkt het of jullie allemaal sneller gaan dan ik maar dan vergeet ik ff dat ik ook al over 5 weken uitgerekend ben. maar het is zo gek als je vanaf het begin meeleest met anderen. de spanning, de test, de eerste echo, alles... en dan uiteindelijk de bevalling en een echt kindje. het blijft toch wonderlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')