Ja dag... misschien is het wel een konijntje.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze twijfelt, tussen jongetje of meisje, maar misschien twijfelt ze ook wel tussen meisje of jongetje
Nou...... dan is het wel een heel raar konijntjequote:Op maandag 19 juli 2010 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dag... misschien is het wel een konijntje.
ik weet het echt niet meerquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze twijfelt, tussen jongetje of meisje, maar misschien twijfelt ze ook wel tussen meisje of jongetje
Een fiets misschien?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet het echt niet meer![]()
Het zal wel geen Playstation zijn hè?
ja hey! is dat hetquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Xbox hier...quote:Op maandag 19 juli 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee n puppyquote:Op maandag 19 juli 2010 15:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mensen, bespaar je de moeite! Ik heb de shop inmiddels leeggekocht.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:47 schreef huuphuup het volgende:
oeh ik heb alweer van alles in mn mandje zitten van de H&M![]()
Hoeveel echo's heb je nu gehad? En wat is eigenlijk precies de reden? Je bloeddruk?quote:Op maandag 19 juli 2010 15:50 schreef pessie het volgende:
Alles was goed! Vruchtwater is iets onder de gemiddelde lijn maar nog wel binnen het gemiddelde (eindelijk iemand die me kon uitleggen hoe dit nou zat!) en Freecell heeft een echofoto van een handje voor me afgetroggeld![]()
[ link | afbeelding ]
Kind lag het eerste half uur aan de CTG te slapen, en aangezien er nog niemand was die een echo kon maken wilden ze dat ik toch nog even bleef liggen. Toen heb ik em wakker gemaakt, leek de CTG toch echt weer heel anders.
Ik PM je wel even.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoeveel echo's heb je nu gehad? En wat is eigenlijk precies de reden? Je bloeddruk?
Misschien een rare vraag, maar waarom deze echo's wel en pertinent geen 20wk echo?
En als ze nu iets zouden zien, dan zou er toch niks veranderen ofwel?
wil overigens geen discusssies uitlokken met mijn vraag, gewoon nieuwsgierig
Ja man! Laatste loodjes zijn altijd het zwaarste. Net als de week voordat je op vakantie gaat, die dagen gaan ook zo tergend langzaam.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:07 schreef huuphuup het volgende:
Oeh leuk BarbaBientje!veel plezier! Ik heb morgen de tweede termijnecho, heb er echt zin in <3
Tico je bent echt aan het aftellen hè![]()
Pessie fijn dat je binnen de gemiddeldenwaarden zat en wat een mooi handje zo zeg <3
Perfect: 115/85.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:06 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn dat je toch nog genoeg vruchtwater hebt, pessie! Je bloeddruk was ook acceptabel?
quote:Op maandag 19 juli 2010 15:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hier wilde de meneer het eerst ook niet weten maar ik heb 'm gewoon overgehaald![]()
En ik heb ook meteen gezegd ik wil dat pakket van twee echo's wat Orea hier van de week noemde.
Hij volgt vrij braaf moet ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |