quote:Op zondag 18 juli 2010 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de nuggets.
4 = happy meal
6 = 1 sausje erbij
9 = 2 sausjes erbij
20 = 3 sausjes erbij
Je kan kiezen uit 4 sauzen.
Bestel ik een kip 20 met ALLE sausjes. En dan gaan zij bepalen dat je geen mosterdsaus erbij wil. Dan geef je aan dat je ALLE sausjes wil en dan krijg je de heerlijkste discussie die je je maar kan voorstellen
Op het moment ben ik niet zo blij met de junk in mn trunk.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap anorexia niet. Ik ben blij dat ik junk in mijn trunk heb. Vind het wel zielig.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap anorexia niet. Ik ben blij dat ik junk in mijn trunk heb. Vind het wel zielig.
Nee ik heb die discussie al bij zoveel Macs gehad, door heel Nederland. Mn ex bestelde dat altijd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent de getallen? Je hebt gewerkt bij de mac?
Jah, maar ben nu naar die zangers aan het kijken.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jah, maar ben nu naar die zangers aan het kijken.![]()
ik ook niet, maar helaas zijn er hele volksstammen die er aan lijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Tas al ingepakt?quote:
Trosquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jah, maar ben nu naar die zangers aan het kijken.![]()
Alles is readyquote:Op zondag 18 juli 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tas al ingepakt?
Paspoort bij? Tickets niet vergeten!
Nog ruimte in je koffer voor mijquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog ff lekker hier hangen. Het is er de laatste dagen te weinig van gekomen.
Waar ga je heen, meine schatze?quote:
zo schokkend is mijn vakantie niet hoor...quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo schokkend is mijn vakantie niet hoor...
ik ga een paar dagen naar Babant...
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Volendammers hebben echt een lelijk accent. Ik vind het Achterhoeks, Limburgs, Brabants, Amsterdams, Rotterdams en zelfs het Fries iets hebben. Maar Volendams.Zo praat een niet goed geoliede robot uit 1984.
Eensquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Volendammers hebben echt een lelijk accent. Ik vind het Achterhoeks, Limburgs, Brabants, Amsterdams, Rotterdams en zelfs het Fries iets hebben. Maar Volendams.Zo praat een niet goed geoliede robot uit 1984.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We gaan naar de Katjeskelder in Oosterhout.
Fries vind ik echt een kuttaal.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Alles wat ze zeggen is een vraag?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Fr
[..]
Limburgs is echt gaaf :0
Die heerlijke zachte g, klinkt altijd zo lief
Ik vind Amsterdams echt geilquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
ik ben een keer op een builoft in Vaals geweest.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Fr
[..]
Fries vind ik echt een kuttaal.
Nooit van gehoord, maar 't zit een kwartiertje van m'n werk af, Oosterhout, dus ik kan je ruiken kerel.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We gaan naar de Katjeskelder in Oosterhout.
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldigquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Haags lelijk. (sorry voor de hagenezen onder ons)
ik zal; naar je zwaaien als je langsrijdtquote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar 't zit een kwartiertje van m'n werk af, Oosterhout, dus ik kan je ruiken kerel.
Ik zag gisteren nog een komiek op CC. Gast kwam uit Limburg. Hij had een geweldig stuk. Zal eens op jijbuis kijken of ik het kan vindenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Fr
[..]
Fries vind ik echt een kuttaal.
Ceequote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar 't zit een kwartiertje van m'n werk af, Oosterhout, dus ik kan je ruiken kerel.
Knockin' on heavens doorquote:
Ik ook. Als iemand bijgoochem zegt ofzo, of praat als Johnny uit Flodder dan krijg ik echt kriebels.quote:
Haags vind ik ook gaafquote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldig
limburgse vrouwenquote:
ok, ben benieuwdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een komiek op CC. Gast kwam uit Limburg. Hij had een geweldig stuk. Zal eens op jijbuis kijken of ik het kan vinden
Een kennis van me heeft het wel een beetje. Als hij belt, veel te weinig eigenlijk, dan ben ik altijd ff stil en sta ik gewoon te genietenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Als iemand bijgoochem zegt ofzo, of praat als Johnny uit Flodder dan krijg ik echt kriebels.
Die praat echt slecht Haags jaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haags vind ik ook gaaf
Harry Jekkers (en de grap is, die praat nog beter plat Utrechts, daar komt hij vandaan)
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldig
nee, brabants en limburgs =quote:
Iedereen heeft een accent, dat is ook zo mooi.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humorquote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.
Ja Haags heeft iets minder ja. Ik weet dat ik niet moet generaliseren maar alle beroemde Hagenezn zijn altijd van die rotzakken of rotwijven.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.
Kan het niet vinden, weet die gast zn naam niet meer.quote:
Weet je wat grappig is, bij 'a la Bella's' kan ik me gewoon helemaal voorstellen wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humor
ik durfde het niet te postenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Haags heeft iets minder ja. Ik weet dat ik niet moet generaliseren maar alle beroemde Hagenezn zijn altijd van die rotzakken of rotwijven.
Accentjequote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
kut?
Ik hou van vrouwen met een accentje
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humor
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, bij 'a la Bella's' kan ik me gewoon helemaal voorstellen wat je bedoelt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Accentje![]()
Boers dialect![]()
Ik ken hier in Klazienaveen (of all places) een meid, bloedmooi is ze. Maar als zij dr mond open trekt
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik praat met een licht Amsterdams accent... mijn vader praat echt als een Amsterdammer
daar is niks mis mee.quote:
Ik ook, al probeer ik het in te houden.quote:
Hij heeft genuekt met Gerard Joling. Rumor has it.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Is het erg dat ik me weer kapot zit te ergeren aan die Jeroen, die vindt zichzelf altijd zo fantastisch
Ik bedoel dan ook Ireen Wüst-boers.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, al probeer ik het in te houden.
Hij moet altijd zo op de voorgrond en zo vol van zichzelfquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft genuekt met Gerard Joling. Rumor has it.
O dat is wel heul erg. Toen zij opkwam bij het schaatsen, bij het EK was dat geleuf ik, zaten mijn moeder en ik te kijken, en toen interviewde iemand haar. Ik heb mijn moeder nog nooit zo hard horen lachen. Mezelf ook niet trouwens. En ik dacht dat ik wat gewend was.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik praat met een licht Amsterdams accent... mijn vader praat echt als een Amsterdammer
Slaoi meej juin meej èrpel.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
Waar ik ook kom, iedereen weet al na een minuut dat ik uit brabant kom als ik begin te praten haha
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Slaoi meej juin meej èrpel.
Oh, en meej aai.
je brengt me in verleiding om die songtekst hier te plaatsenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en meej aai.
En ik en ons mam m'n moeder keken elkaar aan, zaten een beetje plaatsvervangend beschaamd te kijken en zeiden "die komt uit de buurt".quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat is wel heul erg. Toen zij opkwam bij het schaatsen, bij het EK was dat geleuf ik, zaten mijn moeder en ik te kijken, en toen interviewde iemand haar. Ik heb mijn moeder nog nooit zo hard horen lachen. Mezelf ook niet trouwens. En ik dacht dat ik wat gewend was.
das nu brabantsquote:
De Q van Kuukske.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je brengt me in verleiding om die songtekst hier te plaatsen
Godver, moet ik nou een taalgids kopen voor komende week?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en meej aai.
In het friesquote:
Gij zet zooo doar kunde gij niks aon doenquote:
quote:
dat doe ik altijd als ik van ongewenste opwinding af wil komenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Soms, zap ik, gewoon, voor de gein, naar Omroep Friesland. Het windt me op.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gij zet zooo doar kunde gij niks aon doen
herkenbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Als "Are you gonna go my way" van Lenny Kravitz op de radio komt zing ik altijd "Gao de gij ok die kant op?"
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik praat (volgens mij) met een licht Rotterdams accent. Als ik bij mn familie in Rotterdam ben geweest is het wel weer ff heel erg.
Die hele tekst is vreemdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
''Is er iets in de mode, draag jij zwart''
Dat heb ik nooit begrepen, zwart is toch ook een modekleur, komt om de zoveel jaar terug en wat zouden Karl Lagerfeld en wijlen Coco Chanel zonder zwart zijn? Erg slecht, beneden de maat.
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenkenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hele tekst is vreemd
Maar misschien maakt dat het juist wel zo leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenken
Ja, maar dat doe ik altijd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenken
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik nooit begrepen, zwart is toch ook een modekleur, komt om de zoveel jaar terug en wat zouden Karl Lagerfeld en wijlen Coco Chanel zonder zwart zijn? Erg slecht, beneden de maat.
Ik zit er net wel/net niet tegen aanquote:
mjah denk dat je zo een hele hoop liedjes vindquote:Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
In Tranen gelachen van Guus Meeuwis zitten er ook wel een paar van zulke zinnetjes in
Schiedams accent.quote:
jah hij gaat de goede kant opquote:
Hij is zo geweldig.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jeroen van de Boom die Frans Duijts doet die André Hazes doet.
"In het midden van de kring, waar ze je helemaal omringen."quote:
quote:
ik heb ff de bestelling voor de friettent geplaatstquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jeroen van de Boom die Frans Duijts doet die André Hazes doet.
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
"In het midden van de kring, waar ze je helemaal omringen."
"M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat."
Hij zingt toch "en is wit in de mode draag jij zwart"?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zingt toch "en is wit in de mode draag jij zwart"?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah inderdaad hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt hier een stijf piemoltje van. Ik mag eigenlijk iedereen die daar zit, behalve hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Wat een ontzettende eigenheimer is die van den Boom toch.
Ja maar dat is een supersticious girlquote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.
Dat vindt je ook wel in Engelse liedjes, maar aangezien dat je moedertaal niet is valt dat minder op.
I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most.
I’d rather have a piece of toast and
watch the evenings news.
Het klopt dan wel beterquote:
Maar dan wel zonder kankerquote:
"If I was a sculptor. But then again, no."quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.
Dat vindt je ook wel in Engelse liedjes, maar aangezien dat je moedertaal niet is valt dat minder op.
I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most.
I’d rather have a piece of toast and
watch the evenings news.
Rotterdam was meer tering, dat was leuker met die T en Rquote:
Hij kan er niet tegen dat hij by far niet de beste zanger is hier dus zolang hij de punten uit kan delen, gooit hij de beste onderin de ranking.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt hier een stijf piemoltje van. Ik mag eigenlijk iedereen die daar zit, behalve hem.
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"If I was a sculptor. But then again, no."
"Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with melons."
Vooral die laatste. Zoals bamsende PatriQue zou zeggen: oh. mai. Kot.
De enige amore die ik mooi vond (maar nu niet meer wil horen) is adio amore van die twentse boer Jannesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom moet elke schlager artiest altijd iets met amore doen?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
Echt een van de mooiste Nederlandse liedjes ooit.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"If I was a sculptor. But then again, no."
"Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with melons."
Vooral die laatste. Zoals bamsende PatriQue zou zeggen: oh. mai. Kot.
Ramsesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
is inderdaad ook een mooi nummerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
Your Song, van Elton John.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.Wat is die eerste?
Elton Johnquote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.Wat is die eerste?
elton john, ook mooie nummers jah.quote:
Wel mooi liedje, maar wtf.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is voorwaarde nummer 1
Ik heb zo'n hekel aan dat woord...
ja hier nog eenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ramses![]()
Een held!!
Ik was de hele week van slag toen hij was overleden
Ik ookquote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is voorwaarde nummer 1
Ik heb zo'n hekel aan dat woord...
Ja het was erg idd. En toen ging Brittany Murphy dood daarna geloof ik en toen was het echt ff een kutweek,quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ramses![]()
Een held!!
Ik was de hele week van slag toen hij was overleden
Ik ook. Als ik hier weer zo'n laag IQ dat woord zie gebruiken steek ik m'n middelvinger naar m'n computer op.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar idd. Ik woon nu in Drenthe en als ik mn scheur open trek omdat ik boos ben/ ruzie heb dan zie je de echte drenthen gewoon een stap achteruit doen met een gezicht vol ongeloof.
Terwijl alles wat ik er dan uitgooi voor Rotterdamse begrippen nog vrij netjes is
Leuk hoorquote:
Visual!!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik hier weer zo'n laag IQ dat woord zie gebruiken steek ik m'n middelvinger naar m'n computer op.
a la Tiny en Lau?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
En nu hoor je wel dat ik uit Rotterdam kom, maar het accentje is er maar licht. Als ik boos ben opeens plat Rotterdams he
Ja maar dan zonder de kankerquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
En nu hoor je wel dat ik uit Rotterdam kom, maar het accentje is er maar licht. Als ik boos ben opeens plat Rotterdams he
dat helpt niet hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik hier weer zo'n laag IQ dat woord zie gebruiken steek ik m'n middelvinger naar m'n computer op.
Ik snap het ook niet zo, je hoorde dat eerst echt niet zo erg als tegenwoordigquote:
Ik ben geen eens een echte Rotterdamsequote:Op zondag 18 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Mijn ex man is een echte Rotterdammer
Oké, ik laat een drol op mijn laptop als ik dat zie, net goed rotzakken!!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was ook echt wel ergquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen eens een echte Rotterdamse![]()
Mn moeder wel, van haar heb ik leren praten. En mn halve familie woont er nog
Vorig jaar kwam mn zoon heel boos thuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo, je hoorde dat eerst echt niet zo erg als tegenwoordig![]()
Ik vind het vreselijk
En ik gaat altijd naar de kappert en de bakkertquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was ook echt wel erg![]()
Niet we komen eraan, maar we kommen eraan
Dat zeg ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was ook echt wel erg![]()
Niet we komen eraan, maar we kommen eraan
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam mn zoon heel boos thuis.
Had zn beste vriend dat woord al een keer of 4 gezegd. Toen is Yordi helemaal losgegaan tegen hem a la Rotterdams. Beste vriendje is zn eigen rot geschrokken. Mijn zoon is altijd zo rustig en meegaand en makkelijk.
Dat kind heeft zich 2 dagen niet laten zien bij ons en toen kwam ie heel nederig en vooral angstig zn excuses aanbieden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin een patat met, van de bram. Of een turkse pizza met extra veel vlees. Of nasi met sate. Of een zelfgemaakte hamburger. Offfuhhhhh stoofvlees.
Maar wat heb ik op vanavond.. salade.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin een patat met, van de bram. Of een turkse pizza met extra veel vlees. Of nasi met sate. Of een zelfgemaakte hamburger. Offfuhhhhh stoofvlees.
Maar wat heb ik op vanavond.. salade.
Welke zender.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Hier staat Toddlers en Tiara's aan.
Zulke ouders zou je een enkelvoudig nekschot moeten geven.
Gewoon pure kindermishandeling.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
ik zag gisteren ofzo? een stukje van popstars, met een afgrijselijk schreeuwend meisje, en iedereen vond haar geweldigtoen hebben we maar verder gezapt
Dat is gewoon je eigen droom leven door je kindquote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Dat vrouwke uit Helmond was dat.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
ik zag gisteren ofzo? een stukje van popstars, met een afgrijselijk schreeuwend meisje, en iedereen vond haar geweldigtoen hebben we maar verder gezapt
Hier zit die hangjeugd buiten, 15 of 16, en echt waar in iedere zin weten ze het het woord wel een paar keer te noemen, ik heb er ook een keer wat van gezegd en niet al te aardig, want mijn jongste begon het ook te zeggen (weet dat kind veel)quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam mn zoon heel boos thuis.
Had zn beste vriend dat woord al een keer of 4 gezegd. Toen is Yordi helemaal losgegaan tegen hem a la Rotterdams. Beste vriendje is zn eigen rot geschrokken. Mijn zoon is altijd zo rustig en meegaand en makkelijk.
Dat kind heeft zich 2 dagen niet laten zien bij ons en toen kwam ie heel nederig en vooral angstig zn excuses aanbieden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik laat een drol op mijn laptop als ik dat zie, net goed rotzakken!!!!![]()
jah...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen droom leven door je kind
Is het je al opgevallen dat de meeste mama's daar moddervet zijn btw
quote:
Heyquote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
Bossiequote:
Hoest met jou?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een stukkie annorexia kijken...
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff een stukkie annorexia kijken...
Speelt zij daar in?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef Avey het volgende:
Ik ga volgende week Inception kijken
Ellen Page![]()
Altijd goed met mijquote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed! nog 4 nachtjes tot de bruiloftdus lekker aan het chillen en zulks!
En u?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn tering exstiefvader zit tv te kijken.Doet ned3 aan online terugkijken?
let op je taalgebruik aubquote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn tering exstiefvader zit tv te kijken.Doet ned3 aan online terugkijken?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Goed! nog 4 nachtjes tot de bruiloftdus lekker aan het chillen en zulks!
En u?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Altijd goed met mij![]()
Je gaat trouwen?![]()
Dat wist ik niet, niet nerveus?
ziek inderdaad, zie je veel in de VS. Ik kende zo'n meisje dat meegesleurd werd door haar moeder naar elke beauty pagent in de omgeving en ze werd ook altijd dik genoemd door haar vader.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://spixtv.nl/index.php?page=nederland3
Dan heb je er ook geen reden toe iddquote:Op zondag 18 juli 2010 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, niet nerveus, wel moe van al die mensen die vragen of ik al nerveus ben![]()
alles is geregeld, als we morgen zouden moeten trouwen zou 't ook goed komen
Wederom een bewijs dat kinderen tegenwoordig niet meer "echt" worden opgevoed helaasquote:Op zondag 18 juli 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier zit die hangjeugd buiten, 15 of 16, en echt waar in iedere zin weten ze het het woord wel een paar keer te noemen, ik heb er ook een keer wat van gezegd en niet al te aardig, want mijn jongste begon het ook te zeggen (weet dat kind veel)
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je UPC/Ziggo? dan kan je een van die plaatjes daarboven proberen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
als 't goed is wel, maar donderdag wisselt nogal van regen naar geen regengaan barbecue-en, dus droog zou wel fijn zijn
Ik vind tering niet echt netjes, maar dat zal wel aan mij en mijn gemoedstoestadn liggenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik, anders had er wel wat anders gestaan.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet die band nou, met mannen en vrouwen, uit de jaren 70. Nee niet ABBA.
Zijn er wel meerdere. Fleetwood Mac. Mammas and Pappas...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
Hoe heet die band nou, met mannen en vrouwen, uit de jaren 70. Nee niet ABBA.
Heerlijk woord.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind tering niet echt netjes, maar dat zal wel aan mij en mijn gemoedstoestadn liggen
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind tering niet echt netjes, maar dat zal wel aan mij en mijn gemoedstoestadn liggen
Fleetwood Mac.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zijn er wel meerdere. Fleetwood Mac. Mammas and Pappas...
Ja echt niet normaalquote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wederom een bewijs dat kinderen tegenwoordig niet meer "echt" worden opgevoed helaas
meestal tokkie ouders of buitenlandersquote:Op zondag 18 juli 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal![]()
Maar ja meisjes van 15 die tijdens het schooljaar maar ergens buiten hangen tot na twaalven, het lijkt wel of ouders het niet meer boeit
komt goedquote:Op zondag 18 juli 2010 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
als 't goed is wel, maar donderdag wisselt nogal van regen naar geen regengaan barbecue-en, dus droog zou wel fijn zijn
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meestal tokkie ouders of buitenlanders
Bedoel hier niks fout mee, maar dit is wat ik hier in de buurt ziequote:Op zondag 18 juli 2010 21:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meestal tokkie ouders of buitenlanders
Stevie Nicksquote:
Mijn broer dacht eerst dat het de zanger was..quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer dacht eerst dat het de zanger was..
Zoals ik net zeg: bedoel er niet veel mee.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Lijkt me ook vermoeiend om zo te moeten nadenken bij het eten
Het is een dagtaakquote:Op zondag 18 juli 2010 21:30 schreef iBenny het volgende:
Lijkt me ook vermoeiend om zo te moeten nadenken bij het eten
Geen idee. Al ljken al die talentenjachten tegenwoordig wel wat uitgemolken en is de grote lol en het echte talent al voorbij gekomen..quote:Op zondag 18 juli 2010 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer komt er weer een leuke talentenjacht?!
Westquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef Cee het volgende:
Crazy-M, waar in Tilbo woon je ergens (exacte straat hoeft niet).
Gewoon de buitenlandse versies downloaden, er is altijd wel een leuk wedstrijdje gaande.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
wanneer komt er weer een leuke talentenjacht?!
Maar voor je 16de moeder zijn is toch stoerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja echt niet normaal![]()
Maar ja meisjes van 15 die tijdens het schooljaar maar ergens buiten hangen tot na twaalven, het lijkt wel of ouders het niet meer boeit
meer de goede kant, kant oliemeulen of nog verder ?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach so (ik ook West, tegen 't centrum aan).
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar voor je 16de moeder zijn is toch stoer
Ik vind dat het per 14-jarige verschilt.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Vinden jullie het serieus raar om seks te hebben op je 14e ofzo?
Ligt eraan, als het voor een breezer is wel, maar ik zelf was een laat bloeier en heb er nog geen moment spijt van gehadquote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Kant Universiteit.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meer de goede kant, kant oliemeulen of nog verder ?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik had vroeger een vriendin, die kreeg op haar 16e de eerste, omdat ze bang was haar vriend kwijt te raken, ze is nog steeds bij hem, heeft inmiddels 3 kinderen maar is vet ongelukkig, alleen ze durft niet weg
Ik was ook vroeg hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik had vroeger een vriendin, die kreeg op haar 16e de eerste, omdat ze bang was haar vriend kwijt te raken, ze is nog steeds bij hem, heeft inmiddels 3 kinderen maar is vet ongelukkig, alleen ze durft niet weg
Dus een breezer mag geen seks hebben als ze 14 is maar een ''normaal'' iemand wel.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ligt eraan, als het voor een breezer is wel, maar ik zelf was een laat bloeier en heb er nog geen moment spijt van gehad
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Tja als je al weg bent inderdaad blijf dan weg, maar ja het is een soort obsessie lijkt het voor beidequote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft nu een vriend die haar bedreigt met een pistool en haar geslagen heeft. Had ze het eindelijk uitgemaakt, is ze weer terug naar hem gegaan, want hij zou veranderen en ze hield zoveel van hem.. Ik kan dat niet begrijpen.
Dan ben je wel erg jong ja. Maar er zullen er vast wel een aantal zijn die er op die leeftijd al klaar voor zijn. Maar ik denk niet dat dat voor de meerderheid geldt.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een dom kind. No offence.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft nu een vriend die haar bedreigt met een pistool en haar geslagen heeft. Had ze het eindelijk uitgemaakt, is ze weer terug naar hem gegaan, want hij zou veranderen en ze hield zoveel van hem.. Ik kan dat niet begrijpen.
ok, meer richting blaak dusquote:
Oké.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel raar als een 14jarige seks heeft met 3 verschillende gasten in de week ofzo.
quote:
met zulke mensen kan ik geen medelijden hebben als het fout gaat (na de 2de of 3de keer)quote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fijne reisquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat hier veel te hard!ik kom na vakantie/huwelijksreis wel weer 's buurten hier
![]()
fijne tijdquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
het gaat hier veel te hard!ik kom na vakantie/huwelijksreis wel weer 's buurten hier
![]()
Zei ik dat? Ik vind het niet normaal om op je 14e rond te neuken om popi te zijn bedoelde ik, maar als je een vriendje hebt tja het ligt ook een beetje aan de persoon, de ene is de andere nietquote:Op zondag 18 juli 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus een breezer mag geen seks hebben als ze 14 is maar een ''normaal'' iemand wel.[ afbeelding ]
Heel veel plezierquote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Oké.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Zei ik dat? Ik vind het niet normaal om op je 14e rond te neuken om popi te zijn bedoelde ik, maar als je een vriendje hebt tja het ligt ook een beetje aan de persoon, de ene is de andere niet
Mijn ex kreeg na 3 jaar relatie opeens losse handjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex kreeg na 3 jaar relatie opeens losse handjes.
De eerste keer heb ik hem gewaarschuwd 3x is scheepsrecht dan weg.
Dat heb ik toen ook gedaan. Ik snap echt niet dat er vrouwen zijn die er dan blijven, Ik hield echt wel van die gozer hoor. Alleen iets meer van mezelf
De vriend die ik na mijn huwelijk kreeg idem, werd steeds agressiever, ik heb hem voor het te erg werd de deur gewezen, maar voor ik er van af wasquote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik toen ook gedaan. Ik snap echt niet dat er vrouwen zijn die er dan blijven, Ik hield echt wel van die gozer hoor. Alleen iets meer van mezelf
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och dat ging bij mijn ex vrij gemakkelijkquote:Op zondag 18 juli 2010 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
De vriend die ik na mijn huwelijk kreeg idem, werd steeds agressiever, ik heb hem voor het te erg werd de deur gewezen, maar voor ik er van af was
Ja dat snap ik dus niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wow
Respect voor jou... zijn toch wel veel mensen die dat niet durven en/of voor de 'liefde' kiezen
Ghehe arme jij. En nu?quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Och dat ging bij mijn ex vrij gemakkelijk![]()
Hij riep een paar keer dat ik maar moest bewijzen dat het kind van hem was en nu al 11 jaar niks van hem gehoord
huilen ofzo maar ik moest het kijkenquote:
Okee. Jammer dat winkels al dicht zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb er al de hele dag zin in
..en dan komt het net nu op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |