quote:Op zondag 18 juli 2010 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de nuggets.
4 = happy meal
6 = 1 sausje erbij
9 = 2 sausjes erbij
20 = 3 sausjes erbij
Je kan kiezen uit 4 sauzen.
Bestel ik een kip 20 met ALLE sausjes. En dan gaan zij bepalen dat je geen mosterdsaus erbij wil. Dan geef je aan dat je ALLE sausjes wil en dan krijg je de heerlijkste discussie die je je maar kan voorstellen
Op het moment ben ik niet zo blij met de junk in mn trunk.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap anorexia niet. Ik ben blij dat ik junk in mijn trunk heb. Vind het wel zielig.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ik snap anorexia niet. Ik ben blij dat ik junk in mijn trunk heb. Vind het wel zielig.
Nee ik heb die discussie al bij zoveel Macs gehad, door heel Nederland. Mn ex bestelde dat altijd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent de getallen? Je hebt gewerkt bij de mac?
Jah, maar ben nu naar die zangers aan het kijken.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jah, maar ben nu naar die zangers aan het kijken.![]()
ik ook niet, maar helaas zijn er hele volksstammen die er aan lijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
Tas al ingepakt?quote:
Trosquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jah, maar ben nu naar die zangers aan het kijken.![]()
Alles is readyquote:Op zondag 18 juli 2010 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tas al ingepakt?
Paspoort bij? Tickets niet vergeten!
Nog ruimte in je koffer voor mijquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Zo nog ff lekker hier hangen. Het is er de laatste dagen te weinig van gekomen.
Waar ga je heen, meine schatze?quote:
zo schokkend is mijn vakantie niet hoor...quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zo schokkend is mijn vakantie niet hoor...
ik ga een paar dagen naar Babant...
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Volendammers hebben echt een lelijk accent. Ik vind het Achterhoeks, Limburgs, Brabants, Amsterdams, Rotterdams en zelfs het Fries iets hebben. Maar Volendams.Zo praat een niet goed geoliede robot uit 1984.
Eensquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Volendammers hebben echt een lelijk accent. Ik vind het Achterhoeks, Limburgs, Brabants, Amsterdams, Rotterdams en zelfs het Fries iets hebben. Maar Volendams.Zo praat een niet goed geoliede robot uit 1984.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We gaan naar de Katjeskelder in Oosterhout.
Fries vind ik echt een kuttaal.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
Alles wat ze zeggen is een vraag?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Fr
[..]
Limburgs is echt gaaf :0
Die heerlijke zachte g, klinkt altijd zo lief
Ik vind Amsterdams echt geilquote:Op zondag 18 juli 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
ik ben een keer op een builoft in Vaals geweest.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Fr
[..]
Fries vind ik echt een kuttaal.
Nooit van gehoord, maar 't zit een kwartiertje van m'n werk af, Oosterhout, dus ik kan je ruiken kerel.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We gaan naar de Katjeskelder in Oosterhout.
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldigquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Haags lelijk. (sorry voor de hagenezen onder ons)
ik zal; naar je zwaaien als je langsrijdtquote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar 't zit een kwartiertje van m'n werk af, Oosterhout, dus ik kan je ruiken kerel.
Ik zag gisteren nog een komiek op CC. Gast kwam uit Limburg. Hij had een geweldig stuk. Zal eens op jijbuis kijken of ik het kan vindenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:37 schreef Crazy-M het volgende:
Fr
[..]
Fries vind ik echt een kuttaal.
Ceequote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar 't zit een kwartiertje van m'n werk af, Oosterhout, dus ik kan je ruiken kerel.
Knockin' on heavens doorquote:
Ik ook. Als iemand bijgoochem zegt ofzo, of praat als Johnny uit Flodder dan krijg ik echt kriebels.quote:
Haags vind ik ook gaafquote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldig
limburgse vrouwenquote:
ok, ben benieuwdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een komiek op CC. Gast kwam uit Limburg. Hij had een geweldig stuk. Zal eens op jijbuis kijken of ik het kan vinden
Een kennis van me heeft het wel een beetje. Als hij belt, veel te weinig eigenlijk, dan ben ik altijd ff stil en sta ik gewoon te genietenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Als iemand bijgoochem zegt ofzo, of praat als Johnny uit Flodder dan krijg ik echt kriebels.
Die praat echt slecht Haags jaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haags vind ik ook gaaf
Harry Jekkers (en de grap is, die praat nog beter plat Utrechts, daar komt hij vandaan)
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldig
nee, brabants en limburgs =quote:
Iedereen heeft een accent, dat is ook zo mooi.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humorquote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.
Ja Haags heeft iets minder ja. Ik weet dat ik niet moet generaliseren maar alle beroemde Hagenezn zijn altijd van die rotzakken of rotwijven.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.
Kan het niet vinden, weet die gast zn naam niet meer.quote:
Weet je wat grappig is, bij 'a la Bella's' kan ik me gewoon helemaal voorstellen wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humor
ik durfde het niet te postenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Haags heeft iets minder ja. Ik weet dat ik niet moet generaliseren maar alle beroemde Hagenezn zijn altijd van die rotzakken of rotwijven.
Accentjequote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
kut?
Ik hou van vrouwen met een accentje
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humor
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, bij 'a la Bella's' kan ik me gewoon helemaal voorstellen wat je bedoelt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Accentje![]()
Boers dialect![]()
Ik ken hier in Klazienaveen (of all places) een meid, bloedmooi is ze. Maar als zij dr mond open trekt
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik praat met een licht Amsterdams accent... mijn vader praat echt als een Amsterdammer
daar is niks mis mee.quote:
Ik ook, al probeer ik het in te houden.quote:
Hij heeft genuekt met Gerard Joling. Rumor has it.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Is het erg dat ik me weer kapot zit te ergeren aan die Jeroen, die vindt zichzelf altijd zo fantastisch
Ik bedoel dan ook Ireen Wüst-boers.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, al probeer ik het in te houden.
Hij moet altijd zo op de voorgrond en zo vol van zichzelfquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft genuekt met Gerard Joling. Rumor has it.
O dat is wel heul erg. Toen zij opkwam bij het schaatsen, bij het EK was dat geleuf ik, zaten mijn moeder en ik te kijken, en toen interviewde iemand haar. Ik heb mijn moeder nog nooit zo hard horen lachen. Mezelf ook niet trouwens. En ik dacht dat ik wat gewend was.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik praat met een licht Amsterdams accent... mijn vader praat echt als een Amsterdammer
Slaoi meej juin meej èrpel.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
Waar ik ook kom, iedereen weet al na een minuut dat ik uit brabant kom als ik begin te praten haha
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Slaoi meej juin meej èrpel.
Oh, en meej aai.
je brengt me in verleiding om die songtekst hier te plaatsenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en meej aai.
En ik en ons mam m'n moeder keken elkaar aan, zaten een beetje plaatsvervangend beschaamd te kijken en zeiden "die komt uit de buurt".quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat is wel heul erg. Toen zij opkwam bij het schaatsen, bij het EK was dat geleuf ik, zaten mijn moeder en ik te kijken, en toen interviewde iemand haar. Ik heb mijn moeder nog nooit zo hard horen lachen. Mezelf ook niet trouwens. En ik dacht dat ik wat gewend was.
das nu brabantsquote:
De Q van Kuukske.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je brengt me in verleiding om die songtekst hier te plaatsen
Godver, moet ik nou een taalgids kopen voor komende week?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en meej aai.
In het friesquote:
Gij zet zooo doar kunde gij niks aon doenquote:
quote:
dat doe ik altijd als ik van ongewenste opwinding af wil komenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Soms, zap ik, gewoon, voor de gein, naar Omroep Friesland. Het windt me op.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gij zet zooo doar kunde gij niks aon doen
herkenbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Als "Are you gonna go my way" van Lenny Kravitz op de radio komt zing ik altijd "Gao de gij ok die kant op?"
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik praat (volgens mij) met een licht Rotterdams accent. Als ik bij mn familie in Rotterdam ben geweest is het wel weer ff heel erg.
Die hele tekst is vreemdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
''Is er iets in de mode, draag jij zwart''
Dat heb ik nooit begrepen, zwart is toch ook een modekleur, komt om de zoveel jaar terug en wat zouden Karl Lagerfeld en wijlen Coco Chanel zonder zwart zijn? Erg slecht, beneden de maat.
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenkenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hele tekst is vreemd
Maar misschien maakt dat het juist wel zo leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenken
Ja, maar dat doe ik altijd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenken
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik nooit begrepen, zwart is toch ook een modekleur, komt om de zoveel jaar terug en wat zouden Karl Lagerfeld en wijlen Coco Chanel zonder zwart zijn? Erg slecht, beneden de maat.
Ik zit er net wel/net niet tegen aanquote:
mjah denk dat je zo een hele hoop liedjes vindquote:Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
In Tranen gelachen van Guus Meeuwis zitten er ook wel een paar van zulke zinnetjes in
Schiedams accent.quote:
jah hij gaat de goede kant opquote:
Hij is zo geweldig.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jeroen van de Boom die Frans Duijts doet die André Hazes doet.
"In het midden van de kring, waar ze je helemaal omringen."quote:
quote:
ik heb ff de bestelling voor de friettent geplaatstquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jeroen van de Boom die Frans Duijts doet die André Hazes doet.
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
"In het midden van de kring, waar ze je helemaal omringen."
"M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat."
Hij zingt toch "en is wit in de mode draag jij zwart"?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zingt toch "en is wit in de mode draag jij zwart"?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah inderdaad hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt hier een stijf piemoltje van. Ik mag eigenlijk iedereen die daar zit, behalve hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Wat een ontzettende eigenheimer is die van den Boom toch.
Ja maar dat is een supersticious girlquote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.
Dat vindt je ook wel in Engelse liedjes, maar aangezien dat je moedertaal niet is valt dat minder op.
I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most.
I’d rather have a piece of toast and
watch the evenings news.
Het klopt dan wel beterquote:
Maar dan wel zonder kankerquote:
"If I was a sculptor. But then again, no."quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.
Dat vindt je ook wel in Engelse liedjes, maar aangezien dat je moedertaal niet is valt dat minder op.
I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most.
I’d rather have a piece of toast and
watch the evenings news.
Rotterdam was meer tering, dat was leuker met die T en Rquote:
Hij kan er niet tegen dat hij by far niet de beste zanger is hier dus zolang hij de punten uit kan delen, gooit hij de beste onderin de ranking.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt hier een stijf piemoltje van. Ik mag eigenlijk iedereen die daar zit, behalve hem.
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"If I was a sculptor. But then again, no."
"Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with melons."
Vooral die laatste. Zoals bamsende PatriQue zou zeggen: oh. mai. Kot.
De enige amore die ik mooi vond (maar nu niet meer wil horen) is adio amore van die twentse boer Jannesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom moet elke schlager artiest altijd iets met amore doen?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
Echt een van de mooiste Nederlandse liedjes ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |