ok, ben benieuwdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een komiek op CC. Gast kwam uit Limburg. Hij had een geweldig stuk. Zal eens op jijbuis kijken of ik het kan vinden
Een kennis van me heeft het wel een beetje. Als hij belt, veel te weinig eigenlijk, dan ben ik altijd ff stil en sta ik gewoon te genietenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook. Als iemand bijgoochem zegt ofzo, of praat als Johnny uit Flodder dan krijg ik echt kriebels.
Die praat echt slecht Haags jaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Haags vind ik ook gaaf
Harry Jekkers (en de grap is, die praat nog beter plat Utrechts, daar komt hij vandaan)
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Nee ik heb een tijdje in Den Haag gewerkt, ik vind het geweldig
nee, brabants en limburgs =quote:
Iedereen heeft een accent, dat is ook zo mooi.quote:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humorquote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.
Ja Haags heeft iets minder ja. Ik weet dat ik niet moet generaliseren maar alle beroemde Hagenezn zijn altijd van die rotzakken of rotwijven.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het echt lelijk. Zo asociaal klinken.
Kan het niet vinden, weet die gast zn naam niet meer.quote:
Weet je wat grappig is, bij 'a la Bella's' kan ik me gewoon helemaal voorstellen wat je bedoelt.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humor
ik durfde het niet te postenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Haags heeft iets minder ja. Ik weet dat ik niet moet generaliseren maar alle beroemde Hagenezn zijn altijd van die rotzakken of rotwijven.
Accentjequote:Op zondag 18 juli 2010 20:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
kut?
Ik hou van vrouwen met een accentje
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, maar die uitdrukkingen, beetje a la Bella's die verzinnen ze ter plekke en de humor
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Weet je wat grappig is, bij 'a la Bella's' kan ik me gewoon helemaal voorstellen wat je bedoelt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Accentje![]()
Boers dialect![]()
Ik ken hier in Klazienaveen (of all places) een meid, bloedmooi is ze. Maar als zij dr mond open trekt
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik praat met een licht Amsterdams accent... mijn vader praat echt als een Amsterdammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |