quote:
dat doe ik altijd als ik van ongewenste opwinding af wil komenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Cee het volgende:
Soms, zap ik, gewoon, voor de gein, naar Omroep Friesland. Het windt me op.
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gij zet zooo doar kunde gij niks aon doen
herkenbaarquote:Op zondag 18 juli 2010 20:55 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Als "Are you gonna go my way" van Lenny Kravitz op de radio komt zing ik altijd "Gao de gij ok die kant op?"
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik praat (volgens mij) met een licht Rotterdams accent. Als ik bij mn familie in Rotterdam ben geweest is het wel weer ff heel erg.
Die hele tekst is vreemdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
''Is er iets in de mode, draag jij zwart''
Dat heb ik nooit begrepen, zwart is toch ook een modekleur, komt om de zoveel jaar terug en wat zouden Karl Lagerfeld en wijlen Coco Chanel zonder zwart zijn? Erg slecht, beneden de maat.
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenkenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hele tekst is vreemd
Maar misschien maakt dat het juist wel zo leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenken
Ja, maar dat doe ik altijd.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
soms moet je gewoon niet over de tekst nadenken
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat heb ik nooit begrepen, zwart is toch ook een modekleur, komt om de zoveel jaar terug en wat zouden Karl Lagerfeld en wijlen Coco Chanel zonder zwart zijn? Erg slecht, beneden de maat.
Ik zit er net wel/net niet tegen aanquote:
mjah denk dat je zo een hele hoop liedjes vindquote:Op zondag 18 juli 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
In Tranen gelachen van Guus Meeuwis zitten er ook wel een paar van zulke zinnetjes in
Schiedams accent.quote:
jah hij gaat de goede kant opquote:
Hij is zo geweldig.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jeroen van de Boom die Frans Duijts doet die André Hazes doet.
"In het midden van de kring, waar ze je helemaal omringen."quote:
quote:
ik heb ff de bestelling voor de friettent geplaatstquote:Op zondag 18 juli 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jeroen van de Boom die Frans Duijts doet die André Hazes doet.
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
"In het midden van de kring, waar ze je helemaal omringen."
"M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat."
Hij zingt toch "en is wit in de mode draag jij zwart"?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Dat meen je niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij zingt toch "en is wit in de mode draag jij zwart"?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jah inderdaad hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt hier een stijf piemoltje van. Ik mag eigenlijk iedereen die daar zit, behalve hem.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
Wat een ontzettende eigenheimer is die van den Boom toch.
Ja maar dat is een supersticious girlquote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.
Dat vindt je ook wel in Engelse liedjes, maar aangezien dat je moedertaal niet is valt dat minder op.
I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most.
I’d rather have a piece of toast and
watch the evenings news.
Het klopt dan wel beterquote:
Maar dan wel zonder kankerquote:
"If I was a sculptor. But then again, no."quote:Op zondag 18 juli 2010 21:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die laatste heb ik ook nooit begrepen, Blof toch.
Dat vindt je ook wel in Engelse liedjes, maar aangezien dat je moedertaal niet is valt dat minder op.
I don’t want to see a ghost,
It’s a sight that I fear most.
I’d rather have a piece of toast and
watch the evenings news.
Rotterdam was meer tering, dat was leuker met die T en Rquote:
Hij kan er niet tegen dat hij by far niet de beste zanger is hier dus zolang hij de punten uit kan delen, gooit hij de beste onderin de ranking.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hij krijgt hier een stijf piemoltje van. Ik mag eigenlijk iedereen die daar zit, behalve hem.
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"If I was a sculptor. But then again, no."
"Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with melons."
Vooral die laatste. Zoals bamsende PatriQue zou zeggen: oh. mai. Kot.
De enige amore die ik mooi vond (maar nu niet meer wil horen) is adio amore van die twentse boer Jannesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom moet elke schlager artiest altijd iets met amore doen?
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
Echt een van de mooiste Nederlandse liedjes ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |