daar is niks mis mee.quote:
Ik ook, al probeer ik het in te houden.quote:
Hij heeft genuekt met Gerard Joling. Rumor has it.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef Kally het volgende:
Is het erg dat ik me weer kapot zit te ergeren aan die Jeroen, die vindt zichzelf altijd zo fantastisch
Ik bedoel dan ook Ireen Wüst-boers.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, al probeer ik het in te houden.
Hij moet altijd zo op de voorgrond en zo vol van zichzelfquote:Op zondag 18 juli 2010 20:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij heeft genuekt met Gerard Joling. Rumor has it.
O dat is wel heul erg. Toen zij opkwam bij het schaatsen, bij het EK was dat geleuf ik, zaten mijn moeder en ik te kijken, en toen interviewde iemand haar. Ik heb mijn moeder nog nooit zo hard horen lachen. Mezelf ook niet trouwens. En ik dacht dat ik wat gewend was.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik praat met een licht Amsterdams accent... mijn vader praat echt als een Amsterdammer
Slaoi meej juin meej èrpel.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Crazy-M het volgende:
Waar ik ook kom, iedereen weet al na een minuut dat ik uit brabant kom als ik begin te praten haha
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Slaoi meej juin meej èrpel.
Oh, en meej aai.
je brengt me in verleiding om die songtekst hier te plaatsenquote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en meej aai.
En ik en ons mam m'n moeder keken elkaar aan, zaten een beetje plaatsvervangend beschaamd te kijken en zeiden "die komt uit de buurt".quote:Op zondag 18 juli 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O dat is wel heul erg. Toen zij opkwam bij het schaatsen, bij het EK was dat geleuf ik, zaten mijn moeder en ik te kijken, en toen interviewde iemand haar. Ik heb mijn moeder nog nooit zo hard horen lachen. Mezelf ook niet trouwens. En ik dacht dat ik wat gewend was.
das nu brabantsquote:
De Q van Kuukske.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je brengt me in verleiding om die songtekst hier te plaatsen
Godver, moet ik nou een taalgids kopen voor komende week?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, en meej aai.
In het friesquote:
Gij zet zooo doar kunde gij niks aon doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |