quote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
Echt een van de mooiste Nederlandse liedjes ooit.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"If I was a sculptor. But then again, no."
"Lucky that my breasts are small and humble so you don't confuse them with melons."
Vooral die laatste. Zoals bamsende PatriQue zou zeggen: oh. mai. Kot.
Ramsesquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
is inderdaad ook een mooi nummerquote:Op zondag 18 juli 2010 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
Laat me, Shaffy.![]()
![]()
Your Song, van Elton John.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.Wat is die eerste?
Elton Johnquote:Op zondag 18 juli 2010 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is mountains ipv melons. Maar kut idd.Wat is die eerste?
elton john, ook mooie nummers jah.quote:
dat is voorwaarde nummer 1quote:
Wel mooi liedje, maar wtf.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is voorwaarde nummer 1
Ik heb zo'n hekel aan dat woord...
ja hier nog eenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ramses![]()
Een held!!
Ik was de hele week van slag toen hij was overleden
Ik ookquote:Op zondag 18 juli 2010 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is voorwaarde nummer 1
Ik heb zo'n hekel aan dat woord...
Ja het was erg idd. En toen ging Brittany Murphy dood daarna geloof ik en toen was het echt ff een kutweek,quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ramses![]()
Een held!!
Ik was de hele week van slag toen hij was overleden
Ik ook. Als ik hier weer zo'n laag IQ dat woord zie gebruiken steek ik m'n middelvinger naar m'n computer op.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar idd. Ik woon nu in Drenthe en als ik mn scheur open trek omdat ik boos ben/ ruzie heb dan zie je de echte drenthen gewoon een stap achteruit doen met een gezicht vol ongeloof.
Terwijl alles wat ik er dan uitgooi voor Rotterdamse begrippen nog vrij netjes is
Leuk hoorquote:
Visual!!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik hier weer zo'n laag IQ dat woord zie gebruiken steek ik m'n middelvinger naar m'n computer op.
a la Tiny en Lau?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
En nu hoor je wel dat ik uit Rotterdam kom, maar het accentje is er maar licht. Als ik boos ben opeens plat Rotterdams he
Ja maar dan zonder de kankerquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk hoor![]()
En nu hoor je wel dat ik uit Rotterdam kom, maar het accentje is er maar licht. Als ik boos ben opeens plat Rotterdams he
dat helpt niet hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ook. Als ik hier weer zo'n laag IQ dat woord zie gebruiken steek ik m'n middelvinger naar m'n computer op.
Ik snap het ook niet zo, je hoorde dat eerst echt niet zo erg als tegenwoordigquote:
Ik ben geen eens een echte Rotterdamsequote:Op zondag 18 juli 2010 21:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Mijn ex man is een echte Rotterdammer
Oké, ik laat een drol op mijn laptop als ik dat zie, net goed rotzakken!!!!quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij was ook echt wel ergquote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben geen eens een echte Rotterdamse![]()
Mn moeder wel, van haar heb ik leren praten. En mn halve familie woont er nog
Vorig jaar kwam mn zoon heel boos thuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo, je hoorde dat eerst echt niet zo erg als tegenwoordig![]()
Ik vind het vreselijk
En ik gaat altijd naar de kappert en de bakkertquote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was ook echt wel erg![]()
Niet we komen eraan, maar we kommen eraan
Dat zeg ik ook.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij was ook echt wel erg![]()
Niet we komen eraan, maar we kommen eraan
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam mn zoon heel boos thuis.
Had zn beste vriend dat woord al een keer of 4 gezegd. Toen is Yordi helemaal losgegaan tegen hem a la Rotterdams. Beste vriendje is zn eigen rot geschrokken. Mijn zoon is altijd zo rustig en meegaand en makkelijk.
Dat kind heeft zich 2 dagen niet laten zien bij ons en toen kwam ie heel nederig en vooral angstig zn excuses aanbieden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin een patat met, van de bram. Of een turkse pizza met extra veel vlees. Of nasi met sate. Of een zelfgemaakte hamburger. Offfuhhhhh stoofvlees.
Maar wat heb ik op vanavond.. salade.
www.thuisbezorgd.nlquote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin een patat met, van de bram. Of een turkse pizza met extra veel vlees. Of nasi met sate. Of een zelfgemaakte hamburger. Offfuhhhhh stoofvlees.
Maar wat heb ik op vanavond.. salade.
Welke zender.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Hier staat Toddlers en Tiara's aan.
Zulke ouders zou je een enkelvoudig nekschot moeten geven.
Gewoon pure kindermishandeling.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
ik zag gisteren ofzo? een stukje van popstars, met een afgrijselijk schreeuwend meisje, en iedereen vond haar geweldigtoen hebben we maar verder gezapt
Dat is gewoon je eigen droom leven door je kindquote:Op zondag 18 juli 2010 21:17 schreef Symphonic het volgende:
Hier staat Toddlers en Tiara's aan.
Zulke ouders zou je een enkelvoudig nekschot moeten geven.
Gewoon pure kindermishandeling.
Dat vrouwke uit Helmond was dat.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
ik zag gisteren ofzo? een stukje van popstars, met een afgrijselijk schreeuwend meisje, en iedereen vond haar geweldigtoen hebben we maar verder gezapt
Hier zit die hangjeugd buiten, 15 of 16, en echt waar in iedere zin weten ze het het woord wel een paar keer te noemen, ik heb er ook een keer wat van gezegd en niet al te aardig, want mijn jongste begon het ook te zeggen (weet dat kind veel)quote:Op zondag 18 juli 2010 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam mn zoon heel boos thuis.
Had zn beste vriend dat woord al een keer of 4 gezegd. Toen is Yordi helemaal losgegaan tegen hem a la Rotterdams. Beste vriendje is zn eigen rot geschrokken. Mijn zoon is altijd zo rustig en meegaand en makkelijk.
Dat kind heeft zich 2 dagen niet laten zien bij ons en toen kwam ie heel nederig en vooral angstig zn excuses aanbieden.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, ik laat een drol op mijn laptop als ik dat zie, net goed rotzakken!!!!![]()
jah...quote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gewoon je eigen droom leven door je kind
Is het je al opgevallen dat de meeste mama's daar moddervet zijn btw
quote:
Heyquote:Op zondag 18 juli 2010 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
hey!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |