Hoi. Ik ben moequote:
Ahh gerem en het weekend is alweer bijna voorbijquote:
Ja. En de hele week weer vroeg op en dan naar HONGARIJEquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh gerem en het weekend is alweer bijna voorbij
Het einde is wel in zichtquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En de hele week weer vroeg op en dan naar HONGARIJE
Omdat er alleen maar Oostblokkers wonenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het einde is wel in zichtWaarom heb je geen zin in je vakantie?
Dan blijf je toch thuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar Oostblokkers wonen
Joh raar zeg als je naar een Oostblokland gaatquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar Oostblokkers wonen
Paar jaar terug naar Budapest geweest, supertofquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En de hele week weer vroeg op en dan naar HONGARIJE
Dat vind ik wel vet maar ik ga naarquote:Op maandag 19 juli 2010 04:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar jaar terug naar Budapest geweest, supertof
Mogge trouwens
Szóbor park is trouwens ontzettend vet als je van oude communistische propaganda / beelden houdt:
[ afbeelding ]
Da's niet gezelligquote:Op maandag 19 juli 2010 06:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Doe wat ik doe in zo'n situatie: zoek de schaduw op en ga een boek lezen
Vorig jaar wilden we zon zee en strand doen, bleek dat niemand daarvan hieldquote:Op maandag 19 juli 2010 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Al ik naar het Lloret van Hongarije ging nam ik toch echt wel een stapel boeken mee
Kan ik ook wat pillen bestellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb trouwens 2 grote slaappillen gekregen van een bevriendde dokter zodat de busreis wat korter is
Net alsof dat veel gezelliger isquote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb trouwens 2 grote slaappillen gekregen van een bevriendde dokter zodat de busreis wat korter is
Met deze had ie al moeitequote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik ook wat pillen bestellen.
Bus is nooit gezellig. Ongeveer 24 uurquote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof dat veel gezelliger is
Hoeland duurt die busreis?
quote:
Jij bent niet normaal man, je gaat toch niet 24 uur in een bus zitten.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bus is nooit gezellig. Ongeveer 24 uur
Jezus 24 uurquote:Op maandag 19 juli 2010 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met deze had ie al moeite![]()
[..]
Bus is nooit gezellig. Ongeveer 24 uur
Dan ga jij toch met het vliegtuig en de rest met de bus.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef bijdehand het volgende:
Vorig jaar ook gedaan. Echt verschrikkelijk. Maarja, als je de enige bent die met het vliegtuig wil en 6 man vinden dat te duur... daarom die slaappil, vorig jaar was echt een helletocht.
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met het vliegtuig en de rest met de bus.
In je eentje is dat sadquote:Op maandag 19 juli 2010 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met het vliegtuig en de rest met de bus.
O die chicks die jij hosselt die hoef ik nietquote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef DuTank het volgende:
Die busreizenBier zuipen, kutten, alvast chicks hosselen voor de komende dagen, als voedsel alleen maar snoep meenemen en misselijk worden
Alles wat daarheen gaat wat te regelen is, is nou niet bepaald een chick waarmee je een relatie zult gaan beginnen toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In je eentje is dat sad![]()
[..]
O die chicks die jij hosselt die hoef ik niet
In die sletjes hoef ik m'n pik niet te stoppen. Ben ik nummer 1005 en daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alles wat daarheen gaat wat te regelen is, is nou niet bepaald een chick waarmee je een relatie zult gaan beginnen toch?
In je eentje in het vliegtuig stappen of uberhaupt in je eentje op reis gaan is sad?quote:
Dat je van je groep weggaat en dan later weer terugkomtquote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In je eentje in het vliegtuig stappen of uberhaupt in je eentje op reis gaan is sad?
Wel handig alleen reizen
Alsof dat wat uitmaakt in zo'n feest-vakantieoord?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In die sletjes hoef ik m'n pik niet te stoppen. Ben ik nummer 1005 en daar heb ik niet zo'n zin in
Kan makkelijk, van hostel naar hostel reizen, dan kom je genoeg mensen tegenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je van je groep weggaat en dan later weer terugkomt![]()
En ooit ga ik in m'n eentje een paar maanden naar Amerika, als dat er ooit nog van komt
Mwah zo zielig is dat niet. Je gaat toch op vakantie toch ook niet altijd met iedereen hetzelfde doen..quote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je van je groep weggaat en dan later weer terugkomt![]()
En ooit ga ik in m'n eentje een paar maanden naar Amerika, als dat er ooit nog van komt
Eh jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt in zo'n feest-vakantieoord?
Nee jij moet veel leren. Niet zo wanhopig zijn enzoquote:
Nee jonge, daar bewijs je je mannelijkheid mee, snaptee.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jij moet veel leren. Niet zo wanhopig zijn enzo
En ondertussen draag je roze BjornBorg onderbroeken en scheer je al je lichaamshaar, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee jonge, daar bewijs je je mannelijkheid mee, snaptee.
Nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ondertussen draag je roze BjornBorg onderbroeken en scheer je al je lichaamshaar, toch?
quote:
Ja, serieus hoorquote:
Ik heb al best lang seks met dezelfde persoon dus dat gaat niet op nuquote:
Dan nog kun je seksueel gefrustreerd zijn. Zo weet ik uit ervaring. Als de dame in kwestie namelijk saai in bed is. Van iedere keer diezelfde sleur word je ook niet vrolijk hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al best lang seks met dezelfde persoon dus dat gaat niet op nu
Dan had ik er wel een topic over geopend hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog kun je seksueel gefrustreerd zijn. Zo weet ik uit ervaring. Als de dame in kwestie namelijk saai in bed is. Van iedere keer diezelfde sleur word je ook niet vrolijk hoor
pimpinquote:Op maandag 19 juli 2010 12:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik er wel een topic over geopend hoor
Ik zit wel in de klas bij sexueel gefrusteerde mennekes. Echt geweldigquote:
Zoals?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit wel in de klas bij sexueel gefrusteerde mennekes. Echt geweldig
Die opmerkingen die ze maken of hun blik als er een lelijk wijf voorbij komt gelopen. De testosteron staat in hun ogen.quote:
Ik bedoelde, zoals wie?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die opmerkingen die ze maken of hun blik als er een lelijk wijf voorbij komt gelopen. De testosteron staat in hun ogen.
Je kent ze niet. Ik kan wel namen noemen maar daar heb je totaal niks aanquote:
Ok, niet van het Stedelijk dusquote:Op maandag 19 juli 2010 12:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je kent ze niet. Ik kan wel namen noemen maar daar heb je totaal niks aan
Godzijdank niet. Zie daar niemand meer van volgens mijquote:
Hahaquote:Op maandag 19 juli 2010 12:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Godzijdank niet. Zie daar niemand meer van volgens mij![]()
En nu ga ik eten, Subway staat hier voor de deur met de broodjes
In het Engelsquote:Op maandag 19 juli 2010 12:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
HahaIk moest in Amsterdam in het Engels bestellen en betaalde voor 2 broodjes+2 cola 12 euro
Dat gaat een beetje te ver, maar goed..
Nee, meer dan 20quote:Op maandag 19 juli 2010 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:
De zaak is dan maar 10 man ofzo? Alleen bij overwerk krijgen wij eten van de baas... anders is het echt voor eigen rekening.
Voor zover ik weet is BB ook gewoon blank hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:55 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is BB ook gewoon blank hoor!Hij bedoeld natuurlijk ook deze BBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door BarrieButsers op 19-07-2010 18:21:53 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk ook deze BB
[ afbeelding ]
Wrom die edit nou weer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij bedoeld natuurlijk ook deze BB
[ afbeelding ]
Dat heb ik gezien, daarom vroeg ik het ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dr stond eerst een roze blackberry
Ohhquote:Op maandag 19 juli 2010 19:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien, daarom vroeg ik het ook.
quote:Bewoners klagen meer over binnenstad
maandag 19 juli 2010 | 17:41 | Laatst bijgewerkt op: maandag 19 juli 2010 | 17:43
DEN BOSCH - Binnenstadsbewoners klagen over een 'toename van evenementen' in de Bossche binnenstad. "We willen fatsoenlijk met elkaar omgaan.
Met af en toe een biertje, leuk optreden en gezellige klets. Maar wel met respect voor elkaar."
Lees dinsdag meer in het Brabants Dagblad
Zeikerds altijd. Moeten ze lekker ergens in een hutje op de hei gaat zittenquote:
Als je er van houd kan dat heel leuk zijn hoor. Maar niet als je er voor je rust gaat zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef bijdehand het volgende:
Wie gaat er dan ook in de binnenstad wonen![]()
Op de parade is er wel altijd iets te doen volgens mij
Ja daar raak ik echt opgewonden van.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk nog iemand naar het levenslied?
Ze hebben bier daar hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar raak ik echt opgewonden van.
Ook mét bier klinkt die muziek niet.quote:
Dan drink je toch echt te weinigquote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ook mét bier klinkt die muziek niet.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan drink je toch echt te weinig
O dat was hetquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar raak ik echt opgewonden van.
quote:
Kon niks anders zijnquote:
Jawel hoor.quote:
Oehquote:
Nee ik heb mijn boog nog niet aangeschaftquote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk nog iemand naar het levenslied?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn boog nog niet aangeschaft
Ik heb 2 luchtbuksen, zullen we samen gaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn boog nog niet aangeschaft
Dat is de enige zinnige combinatie die ik kan verzinnen met een boog en Sienekequote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Om ze allemaal af te schieten?
O da's ook een idee, die staat nog bij m'n oudersquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 2 luchtbuksen, zullen we samen gaan?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is de enige zinnige combinatie die ik kan verzinnen met een boog en Sieneke![]()
Ik heb ook een kruisboog en een blaaspijp. Werkt goedquote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O da's ook een idee, die staat nog bij m'n ouders
Ga deze aanschaffen eind van de maand:quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook een kruisboog en een blaaspijp. Werkt goed
Hahaha ja hequote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is de enige zinnige combinatie die ik kan verzinnen met een boog en Sieneke![]()
René Schuurmans laat ik met rust, da's verre familie
Blaaspijp? Zo'n ding met papieren pijltjes?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook een kruisboog en een blaaspijp. Werkt goed
WTF, gecondoleerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
René Schuurmans laat ik met rust, da's verre familie
Heb die schuurmans ooit gezien op een verjaardagsfeestje van m'n oma van moeders' kant. Is een neef of achterneef van m'n moeder.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha ja he
Zou mooie actie zijn![]()
Goeie familie heb je trouwens!
Awesome!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga deze aanschaffen eind van de maand:
[ afbeelding ]
Daarnaast dus nog een luchtbuks, een hagelgeweer en een antiek handpistool.
Maar de laatste twee werken alleen op buskruit en lijken me niet zo heel veilig meer
Nee, metalen. Die gaan hardquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blaaspijp? Zo'n ding met papieren pijltjes?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb die schuurmans ooit gezien op een verjaardagsfeestje van m'n oma van moeders' kant. Is een neef of achterneef van m'n moeder.
En we delen gelukkig geen achternaam dus niemand kan me vrij associëren met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |