Ook mét bier klinkt die muziek niet.quote:
Dan drink je toch echt te weinigquote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ook mét bier klinkt die muziek niet.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan drink je toch echt te weinig
O dat was hetquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja daar raak ik echt opgewonden van.
quote:
Kon niks anders zijnquote:
Jawel hoor.quote:
Oehquote:
Nee ik heb mijn boog nog niet aangeschaftquote:Op maandag 19 juli 2010 20:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat er eigenlijk nog iemand naar het levenslied?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn boog nog niet aangeschaft
Ik heb 2 luchtbuksen, zullen we samen gaan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee ik heb mijn boog nog niet aangeschaft
Dat is de enige zinnige combinatie die ik kan verzinnen met een boog en Sienekequote:Op maandag 19 juli 2010 21:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Om ze allemaal af te schieten?
O da's ook een idee, die staat nog bij m'n oudersquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb 2 luchtbuksen, zullen we samen gaan?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is de enige zinnige combinatie die ik kan verzinnen met een boog en Sieneke![]()
Ik heb ook een kruisboog en een blaaspijp. Werkt goedquote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O da's ook een idee, die staat nog bij m'n ouders
Ga deze aanschaffen eind van de maand:quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook een kruisboog en een blaaspijp. Werkt goed
Hahaha ja hequote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat is de enige zinnige combinatie die ik kan verzinnen met een boog en Sieneke![]()
René Schuurmans laat ik met rust, da's verre familie
Blaaspijp? Zo'n ding met papieren pijltjes?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb ook een kruisboog en een blaaspijp. Werkt goed
WTF, gecondoleerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
René Schuurmans laat ik met rust, da's verre familie
Heb die schuurmans ooit gezien op een verjaardagsfeestje van m'n oma van moeders' kant. Is een neef of achterneef van m'n moeder.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha ja he
Zou mooie actie zijn![]()
Goeie familie heb je trouwens!
Awesome!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:44 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga deze aanschaffen eind van de maand:
[ afbeelding ]
Daarnaast dus nog een luchtbuks, een hagelgeweer en een antiek handpistool.
Maar de laatste twee werken alleen op buskruit en lijken me niet zo heel veilig meer
Nee, metalen. Die gaan hardquote:Op maandag 19 juli 2010 21:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Blaaspijp? Zo'n ding met papieren pijltjes?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heb die schuurmans ooit gezien op een verjaardagsfeestje van m'n oma van moeders' kant. Is een neef of achterneef van m'n moeder.
En we delen gelukkig geen achternaam dus niemand kan me vrij associëren met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |