Dan ga jij toch met het vliegtuig en de rest met de bus.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:43 schreef bijdehand het volgende:
Vorig jaar ook gedaan. Echt verschrikkelijk. Maarja, als je de enige bent die met het vliegtuig wil en 6 man vinden dat te duur... daarom die slaappil, vorig jaar was echt een helletocht.
Ja inderdaadquote:Op maandag 19 juli 2010 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met het vliegtuig en de rest met de bus.
In je eentje is dat sadquote:Op maandag 19 juli 2010 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan ga jij toch met het vliegtuig en de rest met de bus.
O die chicks die jij hosselt die hoef ik nietquote:Op maandag 19 juli 2010 11:10 schreef DuTank het volgende:
Die busreizenBier zuipen, kutten, alvast chicks hosselen voor de komende dagen, als voedsel alleen maar snoep meenemen en misselijk worden
Alles wat daarheen gaat wat te regelen is, is nou niet bepaald een chick waarmee je een relatie zult gaan beginnen toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In je eentje is dat sad![]()
[..]
O die chicks die jij hosselt die hoef ik niet
In die sletjes hoef ik m'n pik niet te stoppen. Ben ik nummer 1005 en daar heb ik niet zo'n zin inquote:Op maandag 19 juli 2010 11:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alles wat daarheen gaat wat te regelen is, is nou niet bepaald een chick waarmee je een relatie zult gaan beginnen toch?
In je eentje in het vliegtuig stappen of uberhaupt in je eentje op reis gaan is sad?quote:
Dat je van je groep weggaat en dan later weer terugkomtquote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In je eentje in het vliegtuig stappen of uberhaupt in je eentje op reis gaan is sad?
Wel handig alleen reizen
Alsof dat wat uitmaakt in zo'n feest-vakantieoord?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In die sletjes hoef ik m'n pik niet te stoppen. Ben ik nummer 1005 en daar heb ik niet zo'n zin in
Kan makkelijk, van hostel naar hostel reizen, dan kom je genoeg mensen tegenquote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je van je groep weggaat en dan later weer terugkomt![]()
En ooit ga ik in m'n eentje een paar maanden naar Amerika, als dat er ooit nog van komt
Mwah zo zielig is dat niet. Je gaat toch op vakantie toch ook niet altijd met iedereen hetzelfde doen..quote:Op maandag 19 juli 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat je van je groep weggaat en dan later weer terugkomt![]()
En ooit ga ik in m'n eentje een paar maanden naar Amerika, als dat er ooit nog van komt
Eh jaquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof dat wat uitmaakt in zo'n feest-vakantieoord?
Nee jij moet veel leren. Niet zo wanhopig zijn enzoquote:
Nee jonge, daar bewijs je je mannelijkheid mee, snaptee.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee jij moet veel leren. Niet zo wanhopig zijn enzo
En ondertussen draag je roze BjornBorg onderbroeken en scheer je al je lichaamshaar, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee jonge, daar bewijs je je mannelijkheid mee, snaptee.
Nee.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En ondertussen draag je roze BjornBorg onderbroeken en scheer je al je lichaamshaar, toch?
quote:
Ja, serieus hoorquote:
Ik heb al best lang seks met dezelfde persoon dus dat gaat niet op nuquote:
Dan nog kun je seksueel gefrustreerd zijn. Zo weet ik uit ervaring. Als de dame in kwestie namelijk saai in bed is. Van iedere keer diezelfde sleur word je ook niet vrolijk hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb al best lang seks met dezelfde persoon dus dat gaat niet op nu
Dan had ik er wel een topic over geopend hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan nog kun je seksueel gefrustreerd zijn. Zo weet ik uit ervaring. Als de dame in kwestie namelijk saai in bed is. Van iedere keer diezelfde sleur word je ook niet vrolijk hoor
pimpinquote:Op maandag 19 juli 2010 12:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan had ik er wel een topic over geopend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |