Hoi. Ik ben moequote:
Ahh gerem en het weekend is alweer bijna voorbijquote:
Ja. En de hele week weer vroeg op en dan naar HONGARIJEquote:Op zondag 18 juli 2010 22:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh gerem en het weekend is alweer bijna voorbij
Het einde is wel in zichtquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En de hele week weer vroeg op en dan naar HONGARIJE
Omdat er alleen maar Oostblokkers wonenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het einde is wel in zichtWaarom heb je geen zin in je vakantie?
Dan blijf je toch thuis.quote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar Oostblokkers wonen
Joh raar zeg als je naar een Oostblokland gaatquote:Op zondag 18 juli 2010 22:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat er alleen maar Oostblokkers wonen
Paar jaar terug naar Budapest geweest, supertofquote:Op zondag 18 juli 2010 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. En de hele week weer vroeg op en dan naar HONGARIJE
Dat vind ik wel vet maar ik ga naarquote:Op maandag 19 juli 2010 04:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Paar jaar terug naar Budapest geweest, supertof
Mogge trouwens
Szóbor park is trouwens ontzettend vet als je van oude communistische propaganda / beelden houdt:
[ afbeelding ]
Da's niet gezelligquote:Op maandag 19 juli 2010 06:31 schreef Ceased2Be het volgende:
Doe wat ik doe in zo'n situatie: zoek de schaduw op en ga een boek lezen
Vorig jaar wilden we zon zee en strand doen, bleek dat niemand daarvan hieldquote:Op maandag 19 juli 2010 07:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Al ik naar het Lloret van Hongarije ging nam ik toch echt wel een stapel boeken mee
Kan ik ook wat pillen bestellen.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb trouwens 2 grote slaappillen gekregen van een bevriendde dokter zodat de busreis wat korter is
Net alsof dat veel gezelliger isquote:Op maandag 19 juli 2010 10:22 schreef bijdehand het volgende:
Ik heb trouwens 2 grote slaappillen gekregen van een bevriendde dokter zodat de busreis wat korter is
Met deze had ie al moeitequote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kan ik ook wat pillen bestellen.
Bus is nooit gezellig. Ongeveer 24 uurquote:Op maandag 19 juli 2010 10:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Net alsof dat veel gezelliger is
Hoeland duurt die busreis?
quote:
Jij bent niet normaal man, je gaat toch niet 24 uur in een bus zitten.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bus is nooit gezellig. Ongeveer 24 uur
Jezus 24 uurquote:Op maandag 19 juli 2010 10:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met deze had ie al moeite![]()
[..]
Bus is nooit gezellig. Ongeveer 24 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |