Idd, waarom niet gewoon een mooie jurk?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo'n Chanel-pakje wat oude dames dragen...
Ja dat denk ik ook, dat had ik ook eigenlijk bij haar verwacht... Ben ook wel benieuwd naar dat opvallende detail op haar jurk... of zal ze die hoepels bedoelenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik denk dat wit kant haar beeldig zou staan.
Zou dat Italiaanse kleding zijn wat Sylvie aan heeft qua jasje en dat hoedje.?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Het lijkt wel zo'n Chanel-pakje wat oude dames dragen...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind dat pak van kabouter Wesley eigenlijk wel getuigen van lef en humor!
Verder zijn sommigen hier wel erg kritisch hoor, niks mis met haar haar en make-up, dat is gewoon haar stijl.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zou dat Italiaanse kleding zijn wat Sylvie aan heeft qua jasje en dat hoedje.?
Dit topicquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zoek een site met de meeste foto's, waar kijken jullie?
Géén idéé. Kan ook iets oerdegelijk Duits zijn... dit is ook wel warm voor in Italië in de zon.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zou dat Italiaanse kleding zijn wat Sylvie aan heeft qua jasje en dat hoedje.?
Blijft spuuglelijk ofcoursequote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, dat Chanel jasje is gewoon weer helemaal inH&M heeft ook Coco jasjes voor de herfst staan.
Aha, dat wist ik niet dat dit weer in is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, dat Chanel jasje is gewoon weer helemaal inH&M heeft ook Coco jasjes voor de herfst staan.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het niet lelijk of zo, wat Sylvie draagt, alleen oogt het idd. wat ouwelijk. Jammer dat er geen foto is waar ze helemaal opstaat. Ik denk dat bijna alles haar wel staat, met lang of kort haar.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Sylvie lijkt een stuk rustiger en ingetogener te zijn geworden na haar ziekte. Volwassener ook. Dat is geen dom blondje meer, maar een persoonlijkheid.
Ja ze is nu gewoon gezellig zonder dat overdreven gedoe erbij. Veel leuker mensquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:11 schreef Boca_Raton het volgende:
@Pisces29: ja, een beetje aanstellerig was ze vond ik. Maar dat is er gelukkig helemaal van af.
http://www.mijndroomjapon(...)IJNDROOMJAPON433.jpgquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Zullen we eens een leuke jurk voor Yolanthe uitzoeken? Ik ga even snuffelen op 't web.
Nee, haar haren zijn donkerder! Ze had eerst rossig-bruin haar, en de laatste tijd zwart. Tintje zou inderdaad door de zon kunnen komen, maar heeft ze ook al een tijdje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie niks qua kleur, gewoon een lekker zomers kleurtje, zoals bijna iedereen toch
quote:
Ze is idd al wat meer een personality en lijkt wat realistischer te zijn geworden. Het is nog steeds niet wat je van een volwassen vrouw zou hopen, maar de progressie valt niet tegen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Sylvie lijkt een stuk rustiger en ingetogener te zijn geworden na haar ziekte. Volwassener ook. Dat is geen dom blondje meer, maar een persoonlijkheid.
Ja ik dacht even dat het zoiets simpels zou worden toen er gister gezegd werd dat het niet teveel poespas was, maar toen ik de jurken zag die de ontwerper normaal maakt... hysterischquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat simpelers had ik ook mooier gevonden ja:
[ afbeelding ]
http://www.honeymoonshop.(...)/freya-s5113-hc.htmlquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Zullen we eens een leuke jurk voor Yolanthe uitzoeken? Ik ga even snuffelen op 't web.
WAUW!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat simpelers had ik ook mooier gevonden ja:
[ afbeelding ]
Dat beeld had ik ook totdat ik deze beelden op het WK zag;quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:28 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Ze is idd al wat meer een personality en lijkt wat realistischer te zijn geworden. Het is nog steeds niet wat je van een volwassen vrouw zou hopen, maar de progressie valt niet tegen.
quote:
Lijkt idd blauw-paars, beetje lavendelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zussen dus ook in het blauw zoals Wesley? Wie waren die vrouwen dan in het wit met die mooie jurken?
Of was het daar ook blauw? *scrolt terug*
-edit-
Foto's blz 1 van dit topic zijn de dames lila of iets![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat beeld had ik ook totdat ik deze beelden op het WK zag;
quote:Van Inter waren collega's van Sneijder aanwezig, al kwamen zij te laat in de kerk aan.
Nee, Robben, Kuyt en Van Bommel zitten met hun gezin op Aruba en komen niet naar het bruiloft. Wel John Heitinga. Rafael vd Vaart. meer weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn eigenlijk alle voetballers en technische staf van het Nederlands elftal (- de Hejtingaatjes dan) er? Heb behalve Sylvie nog niet echt beelden gezien.
Haha, die jurken zitten zo strak dat afzakken onmogelijk is denk ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:36 schreef Karina het volgende:
Waarom zijn veel van die trouwjurken strapless? Ik zou de hele tijd denken, oei direkt zakt mijn jurk af. Ik vind de jurk van Yolanthe trouwens niet zo mooi, met die hoepels.
quote:FOTO: Oranjefans proberen bij huwelijk Yolanthe en Wesley te komen
17 juli 2010, Zaterdag
Het was wachten op de eerste oranjefans bij Castel Nuovo, de trouwlocatie van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder. Zaterdag na het middaguur doken de eerste fans bij het plein van het kasteel op. Een nabijgelegen kroeg zag business en heeft haar zaak omgedoopt tot oranjekroeg.
quote:Gast : MB
Gun die mensen toch wat privacy!
Ze stonden al lang genoeg in de schijnwerpers.
Dit is HUN MOMENT.
Proficiat Wesley en Jolanthe! xxx
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, die jurken zitten zo strak dat afzakken onmogelijk is denk ik.
Oh ik dacht dat de Heitingaatjes lekker op huwelijksreis bleven, maar die zijn gewoon gekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee, Robben, Kuyt en Van Bommel zitten met hun gezin op Aruba en komen niet naar het bruiloft. Wel John Heitinga. Rafael vd Vaart. meer weet ik ook niet.
Maar die is er vandaag natuurlijk als meneer Limaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Patrick Kluivert is er, De FrogersHeb het ook maar in de Telegraaf gelezen.
Wat doen die ordinaire, Amsterdamse straatzangers toch op ieder feestje? Gordon was ook al op de bruiloft van Heitinga las ik. Ik neem toch aan dat je ze niet laat zingen..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Patrick Kluivert is er, De FrogersHeb het ook maar in de Telegraaf gelezen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de Heitingaatjes lekker op huwelijksreis bleven, maar die zijn gewoon gekomen?
Gaan morgen weer naar Ibizaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik dacht dat de Heitingaatjes lekker op huwelijksreis bleven, maar die zijn gewoon gekomen?
[..]
Maar die is er vandaag natuurlijk als meneer Lima![]()
By far.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die vriendin van Heitinga leuker dan Yolanthe
Zijn donderdag getrouwdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die vriendin van Heitinga leuker dan Yolanthe
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef alors het volgende:
Ik vind die Charlotte-Sophie niet zo'n heel mooi meisje, maar de mannen denken daar blijkbaar anders over
Mijn vriend vindt haar ook aantrekkelijker dan Yolanthe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef alors het volgende:
Ik vind die Charlotte-Sophie niet zo'n heel mooi meisje, maar de mannen denken daar blijkbaar anders over
Ja, een veel leukere en natuurlijke uitstraling dan Yolanthe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Ze is ook geen heel erg mooi meisje, maar trekt mij in vrijwel opzichten veel meer aan dan Yolanthe. Dat is het meer.
Ja Gordon was bij John Heitinga en Rene en Natasja bij Sneijderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:45 schreef Pikanto het volgende:
Wat doen die ordinaire, Amsterdamse straatzangers toch op ieder feestje? Gordon was ook al op de bruiloft van Heitinga las ik. Ik neem toch aan dat je ze niet laat zingen..
Ik denk dat Charlotte-Sophie op alle manieren meer bereikbaar is dan Yolanthe en daarom tot de verbeeldingskracht van de non-Wesleys van deze wereld spreekt -> Een Yolanthe kunnen ze gewoon never nooit krijgen, dat weten ze zelf ook welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt haar ook aantrekkelijker dan Yolanthe.![]()
Toch vind ik Yolanthe knapper, maar al dat gedoe er omheen maakt haar weer onaantrekkeljik.
Het hele Telegraaf & SBS team compleetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Gordon was bij John Heitinga en Rene en Natasja bij SneijderZe zijn er overal erbij.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Charlotte-Sophie op alle manieren meer bereikbaar is dan Yolanthe en daarom tot de verbeeldingskracht van de non-Wesleys van deze wereld spreekt -> Een Yolanthe kunnen ze gewoon never nooit krijgen, dat weten ze zelf ook wel![]()
Zoiets wil ik... maar dan met leukere mouwen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Starlie het volgende:
Nog even over de jurk... ik had eigenlijk meer zo'n bovenkantje bij Yolanthe verwacht.. past ook wel bij de Italiaanse setting
[ afbeelding ]
Ik niet jaloers op haar haarlijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben jaloers op het haar van Yolanthe (niet op haar man).
Wat ik me dan altijd afvraag hoe worden die mensen opeens vrienden van je... John van den Heuvel was ook op de bruiloft van Charlotte en John... oke ze hebben dezelfde naam maar hoe zijn hun opeens vrienden geworden vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Gordon was bij John Heitinga en Rene en Natasja bij SneijderZe zijn er overal erbij.
Het is vooral zo dat vrijwel iedereen in 1e instantie naar een echt persoon met een natuurlijke uitstraling zoekt. Ontzettend knap zijn - wat Yolanthe overigens niet is imo - compenseert een gebrek daar aan niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Charlotte-Sophie op alle manieren meer bereikbaar is dan Yolanthe en daarom tot de verbeeldingskracht van de non-Wesleys van deze wereld spreekt -> Een Yolanthe kunnen ze gewoon never nooit krijgen, dat weten ze zelf ook wel![]()
Mooie jurkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Starlie het volgende:
Nog even over de jurk... ik had eigenlijk meer zo'n bovenkantje bij Yolanthe verwacht.. past ook wel bij de Italiaanse setting
[ afbeelding ]
Ze heeft nu extanions. Weet niet of dat eerst ook zo was, toen had ze ook al prachtig haar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben jaloers op het haar van Yolanthe (niet op haar man).
Maar gewoon, zonder heisa is natuurlijk wel bereikbaarder voor Jan Modaal dan de vrouw die al een x aantal keer de mooiste van Nederland was. Ik geef eerlijk toe, ik vind aan allebei niet veel aanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die mannen heb je.![]()
En ook de 2e categorie die niet van zo'n meid met zoveel poespas houden hè, Charlotte Sophie is gewoon meer gewoon, zonder de hele heisa.
Iedereen heeft het daar altijd over, het was me eerst nooit opgevallen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet jaloers op haar haarlijn.
Stond ik ook van te kijken dat John vd Heuvel op Ibiza was bij John en Charlotte-Sophie.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Starlie het volgende:
Wat ik me dan altijd afvraag hoe worden die mensen opeens vrienden van je... John van den Heuvel was ook op de bruiloft van Charlotte en John... oke ze hebben dezelfde naam maar hoe zijn hun opeens vrienden geworden vraag ik me dan af
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar gewoon, zonder heisa is natuurlijk wel bereikbaarder voor Jan Modaal dan de vrouw die al een x aantal keer de mooiste van Nederland was. Ik geef eerlijk toe, ik vind aan allebei niet veel aan
Ik keek ook nog even, maar inderdaad, dat is niet zo mooi, uitgegroeid en het lijkt wel of haar haar een beetje vet is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen heeft het daar altijd over, het was me eerst nooit opgevallen.
Is hij niet Ajax supporter, misschien uit die tijd van feestjes ofzo...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Stond ik ook van te kijken dat John vd Heuvel op Ibiza was bij John en Charlotte-Sophie.
Want uiterlijk is het enige wat telt in een relatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen die alles kunnen krijgen en voor een simpele meid kiezen ipv het topmodel wat ze kunnen hebben. Je ziet op straat toch ook wel eens stelletjes waarvan je denkt "huh" (zowel bloedmooie man - onverzorgd meisje, als topmodel vrouw met lulletje rozenwater).
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Wat ik me dan altijd afvraag hoe worden die mensen opeens vrienden van je... John van den Heuvel was ook op de bruiloft van Charlotte en John... oke ze hebben dezelfde naam maar hoe zijn hun opeens vrienden geworden vraag ik me dan af
Beter lezen, dan snap je waar dit stukje vandaan komtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef Majkool het volgende:
[..]
Want uiterlijk is het enige wat telt in een relatie natuurlijk.
Welke foto zie je?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook nog even, maar inderdaad, dat is niet zo mooi, uitgegroeid en het lijkt wel of haar haar een beetje vet is.
Volgens mij is hij typisch een boerenkool van Psv.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Is hij niet Ajax supporter, misschien uit die tijd van feestjes ofzo...
Dat vette kan wel kloppen als er 10 stylisten met hun zweterige handjes (43 graden is best warm natuurlijk) aan hebben gezeten en 5 bussen haarlak ingespoten zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek ook nog even, maar inderdaad, dat is niet zo mooi, uitgegroeid en het lijkt wel of haar haar een beetje vet is.
Een bekende van mij had daar een theorie over: die bloedmooie man kan iedereen krijgen en hoeft voor niemand moeite te doen- behalve voor dat muurbloempje dat niks durft en niet op hem af durft te komen, die moet hij veroveren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen die alles kunnen krijgen en voor een simpele meid kiezen ipv het topmodel wat ze kunnen hebben. Je ziet op straat toch ook wel eens stelletjes waarvan je denkt "huh" (zowel bloedmooie man - onverzorgd meisje, als topmodel vrouw met lulletje rozenwater).
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen heeft het daar altijd over, het was me eerst nooit opgevallen.
Ik zag het ook nooit echt tot deze foto inderdaadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar haar zit gewoon praktisch op haar wenkbrauw.
[ afbeelding ]
Oh ja die theorie idd, of nog een andere, de bloedmooie man/vrouw die een partner kiest die net minder mooi is zodat de aandacht naar zichzelf blijft gaanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Een bekende van mij had daar een theorie over: die bloedmooie man kan iedereen krijgen en hoeft voor niemand moeite te doen- behalve voor dat muurbloempje dat niks durft en niet op hem af durft te komen, die moet hij veroveren.
Indirect maakt ze hierdoor een hele onfrisse indruk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar haar zit gewoon praktisch op haar wenkbrauw.
[ afbeelding ]
oh dan ben ik daarmee in de war, Peter is voor Ajax of niet...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee John is een PSV-er volgens Peter R De Vries.
John vd Heuvel dan hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |