Wat doen die ordinaire, Amsterdamse straatzangers toch op ieder feestje? Gordon was ook al op de bruiloft van Heitinga las ik. Ik neem toch aan dat je ze niet laat zingen..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Patrick Kluivert is er, De FrogersHeb het ook maar in de Telegraaf gelezen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de Heitingaatjes lekker op huwelijksreis bleven, maar die zijn gewoon gekomen?
Gaan morgen weer naar Ibizaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh ik dacht dat de Heitingaatjes lekker op huwelijksreis bleven, maar die zijn gewoon gekomen?
[..]
Maar die is er vandaag natuurlijk als meneer Lima![]()
By far.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die vriendin van Heitinga leuker dan Yolanthe
Zijn donderdag getrouwdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:46 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind die vriendin van Heitinga leuker dan Yolanthe
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef alors het volgende:
Ik vind die Charlotte-Sophie niet zo'n heel mooi meisje, maar de mannen denken daar blijkbaar anders over
Mijn vriend vindt haar ook aantrekkelijker dan Yolanthe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef alors het volgende:
Ik vind die Charlotte-Sophie niet zo'n heel mooi meisje, maar de mannen denken daar blijkbaar anders over
Ja, een veel leukere en natuurlijke uitstraling dan Yolanthe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Ze is ook geen heel erg mooi meisje, maar trekt mij in vrijwel opzichten veel meer aan dan Yolanthe. Dat is het meer.
Ja Gordon was bij John Heitinga en Rene en Natasja bij Sneijderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:45 schreef Pikanto het volgende:
Wat doen die ordinaire, Amsterdamse straatzangers toch op ieder feestje? Gordon was ook al op de bruiloft van Heitinga las ik. Ik neem toch aan dat je ze niet laat zingen..
Ik denk dat Charlotte-Sophie op alle manieren meer bereikbaar is dan Yolanthe en daarom tot de verbeeldingskracht van de non-Wesleys van deze wereld spreekt -> Een Yolanthe kunnen ze gewoon never nooit krijgen, dat weten ze zelf ook welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn vriend vindt haar ook aantrekkelijker dan Yolanthe.![]()
Toch vind ik Yolanthe knapper, maar al dat gedoe er omheen maakt haar weer onaantrekkeljik.
Het hele Telegraaf & SBS team compleetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Gordon was bij John Heitinga en Rene en Natasja bij SneijderZe zijn er overal erbij.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Charlotte-Sophie op alle manieren meer bereikbaar is dan Yolanthe en daarom tot de verbeeldingskracht van de non-Wesleys van deze wereld spreekt -> Een Yolanthe kunnen ze gewoon never nooit krijgen, dat weten ze zelf ook wel![]()
Zoiets wil ik... maar dan met leukere mouwen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Starlie het volgende:
Nog even over de jurk... ik had eigenlijk meer zo'n bovenkantje bij Yolanthe verwacht.. past ook wel bij de Italiaanse setting
[ afbeelding ]
Ik niet jaloers op haar haarlijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben jaloers op het haar van Yolanthe (niet op haar man).
Wat ik me dan altijd afvraag hoe worden die mensen opeens vrienden van je... John van den Heuvel was ook op de bruiloft van Charlotte en John... oke ze hebben dezelfde naam maar hoe zijn hun opeens vrienden geworden vraag ik me dan afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Gordon was bij John Heitinga en Rene en Natasja bij SneijderZe zijn er overal erbij.
Het is vooral zo dat vrijwel iedereen in 1e instantie naar een echt persoon met een natuurlijke uitstraling zoekt. Ontzettend knap zijn - wat Yolanthe overigens niet is imo - compenseert een gebrek daar aan niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat Charlotte-Sophie op alle manieren meer bereikbaar is dan Yolanthe en daarom tot de verbeeldingskracht van de non-Wesleys van deze wereld spreekt -> Een Yolanthe kunnen ze gewoon never nooit krijgen, dat weten ze zelf ook wel![]()
Mooie jurkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Starlie het volgende:
Nog even over de jurk... ik had eigenlijk meer zo'n bovenkantje bij Yolanthe verwacht.. past ook wel bij de Italiaanse setting
[ afbeelding ]
Ze heeft nu extanions. Weet niet of dat eerst ook zo was, toen had ze ook al prachtig haar.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ben jaloers op het haar van Yolanthe (niet op haar man).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |