Thnx voor je link.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef Felixa het volgende:
Stuk uit Italiaanse Gazzetta dello Sport:
http://www.gazzetta.it/Ca(...)si-71476450671.shtml
quote:Wesleys zoontje Jessey werd bij het speciaalste moment betrokken: hij was de ringendrager voor zijn vader.
Wat denk je van een babyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:56 schreef Felixa het volgende:
Ik heb het idee dat (vooral zij) ze een bruiloft wilden, niet zo zeer een huwelijk.
Waar heb jij het nou over? Welke dik zwart opgemaakte ogen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef AnneX het volgende:
En net als Sophie-Emma-Charlotte van die dik zwart opgemaakte ogen.
Steken de pasteltinten beter af, vermoed ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef Vivi het volgende:
Dani Bles ziet er irl trouwens uit alsof ze HIV heeft in een vergevorderd stadium, maar dat terzijde.
Dat zie je sowieso bij veel voetballers, jong getrouwd en snel kinderen, ik denk dat al die vrouwen gelijk een goed pensioen willen ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van een babyAnders hadden ze toch nooit zo'n haast.
![]()
Ik zag gister nog een stukje interview van toen ze elkaar net kenden ( eik is dat nog steeds zo) en daar was het "we willen allebei heel graag, maar niet nu hoooooooor".
Die is zwanger voor de herfstZe wilt ook een groot gezin en daarom niet te laat beginnen.
Yo heeft weer net zoveel lagen make-up op als toen bij de tv-show met Ivo Niehe, waar hij bij ze thuis op de bank zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef alors het volgende:
De make up vind ik een beetje te, meer uitgaans make-up dan bruids make-up imo.
Is dit niet het moment om je telefoon juist niet bij je te hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef AnneX het volgende:
pasteltint versie van het gouwe broekie...
en zijn telefoon ? in de rechterbroekzak die aftekent.
Nou nou stylisch.
En net als Sophie-Emma-Charlotte van die dik zwart opgemaakte ogen.
Steken de pasteltinten beter af, vermoed ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat zie je sowieso bij veel voetballers, jong getrouwd en snel kinderen, ik denk dat al die vrouwen gelijk een goed pensioen willen ofzo
Op die leeftijd al voor de 2e keer en dan zó snel...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:02 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Op je 25e/26e voor de 2e keer trouwen
Zal dat niet het doosje van de ringen zijn?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Is dit niet het moment om je telefoon juist niet bij je te hebben?Sta je voor het altaar....ring ring
...of verwachtte hij een noodsituatie zodat hij snel de noodddiensten zou moeten bellen?
Zou het niet weten, maar ik denk dat hij op zeker een smsje krijgt van Christiano Reynaldo waar dat gave pak te koop is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben écht benieuwd wat zijn teamgenoten bij Inter van dat pak vinden
Die heeft toch nog nét wat meer smaak dan dit kampgebeurenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:31 schreef shomila het volgende:
[..]
Zou het niet weten, maar ik denk dat hij op zeker een smsje krijgt van Christiano Reynaldo waar dat gave pak te koop is.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:31 schreef Mula het volgende:
[..]
Zal dat niet het doosje van de ringen zijn?
Hm ze zal een kindje werpen en dan gaan scheiden voor de alimentatie en dan zoekt ze een andere miljonair en dan begint ze van voren af aan...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:32 schreef maickeltje het volgende:
Achja al met al gun ik ze al het geluk in de liefde
ex van Jan Smit en in zeer korte tijd alweer voorzien uiteraardquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef shomila het volgende:
Wat een poppenkast heeft die Yolanthe ervan gemaakt zeg.
Ik ken het hele mens niet maar ik mag haar niet kan er niks aan doen.
Ik weet wel wie ze is, maar ik bedoel ken haar niet persoonlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ex van Jan Smit en in zeer korte tijd alweer voorzien uiteraard
Ik heb dat vooral met die foto met het zoontje van Wesley, het komt nep op me overquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:41 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik weet wel wie ze is, maar ik bedoel ken haar niet persoonlijk.
Dus mag ik eigenlijk niet oordelen, maar ik doe het lekker toch.![]()
Ik zie iets aan haar wat me niet bevalt.
Dat nepvoetballertje bedoel je? Die bevalt mij ook niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:41 schreef shomila het volgende:
[..]
Ik zie iets aan haar wat me niet bevalt.
't Is een ballenschoppertje, dus daar heeft hij met z'n beperkte verstand niet aan gedacht...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:48 schreef fratsman het volgende:
Ik hoop toch zo dat die kabouter op huwelijkse voorwaarden getrouwd is.![]()
Jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een onzin om te zeggen dat ze vandaag zijn getrouwd, ze waren al getrouwd.
Dan is het dalijk weer: ALLES IS WEG!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:52 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
't Is een ballenschoppertje, dus daar heeft hij met z'n beperkte verstand niet aan gedacht...
Voor sommige vrouwen is de bruiloft belangrijker dan het huwelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een onzin om te zeggen dat ze vandaag zijn getrouwd, ze waren al getrouwd.
Da's nog niets vergeleken met wat het hem de komende tijd nog gaat kosten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef aloa het volgende:
Dat zal wat geld gekost hebben.
En ze is ook vast duur in 't onderhoud.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef aloa het volgende:
Dat zal wat geld gekost hebben.
Ja iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze is ook vast duur in 't onderhoud.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Jenn11 het volgende:
Mevrouw v.d. Vaart bijna onherkenbaar op het huwelijk van Yo en Wes, ze ziet er oud uit op de foto:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan is het dalijk weer: ALLES IS WEG!!!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef AnneLo het volgende:
Wat ben ik blij dat ze nu eindelijk getrouwd zijn, zijn we gelukkig van dat gezeik af!! Ik kan die koppen echt niet meer zien!![]()
Stelletje publiciteitsgeile kapsonesklanten!!!!!
Zo, dat moest ik ff kwijt......![]()
Die Yolanthe zie je inderdaad echt overalquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef AnneLo het volgende:
Wat ben ik blij dat ze nu eindelijk getrouwd zijn, zijn we gelukkig van dat gezeik af!! Ik kan die koppen echt niet meer zien!![]()
Iedereen zou er 'oud' uitzien na een paar chemokuren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Jenn11 het volgende:
Mevrouw v.d. Vaart bijna onherkenbaar op het huwelijk van Yo en Wes, ze ziet er oud uit op de foto:
[ afbeelding ]
En een ritssluiting laten maken he, stel je voor dat je zelf moet persen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks kunnen we 9 maanden lang de pufjes van de zwangerschap volgen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Iedereen zou er 'oud' uitzien na een paar chemokuren.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En een ritssluiting laten maken he, stel je voor dat je zelf moet persen.
Nee hoor, je bent er nog niet van af. Er komt nog een zwangerschap, een baby, misschien nog wat kindjes en een scheiding.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:01 schreef AnneLo het volgende:
Ze wil een groot gezin, dus die 6 koters en zwangerschappen staan ons nog te wachten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef shomila het volgende:
Elke week breed uitgemeten hoe gelukkig ze is, wat voor kleur onderbroek ze aan hebben.
Ook. Zie een paar rimpeltjes in haar voorhoofd, maar misschien komt het ook doordat ze in de zon kijkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar gezicht ziet er toch prima uit?Volgens mij doelde zij op de outfit en dat hoedje en dingetje enzo?
Hopelijk laat ze haar kinderen straks wel een beetje uit de publiciteit. Maar ik vrees het ergste....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:04 schreef shomila het volgende:
Denk je dat je daar vanaf bent dan, ik denk het niet.
Elke week breed uitgemeten hoe gelukkig ze is, wat voor kleur onderbroek ze aan hebben.
Maar ze zijn niet publiciteitsgeil hoor.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Straks kunnen we 9 maanden lang de pufjes van de zwangerschap volgen
Nee bedankt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef AnneLo het volgende:
Hebben jullie ze trouwens al gefeliciteerd, kan op de site van de Telegraaf..![]()
![]()
![]()
Ben wel eens benieuwd wat zij allemaal aan haar uiterlijk doet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En ze is ook vast duur in 't onderhoud.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hopelijk laat ze haar kinderen straks wel een beetje uit de publiciteit. Maar ik vrees het ergste....
Wie is die dame links achter in die mooie japon, zijn dat al haar zussen?quote:
Ik had geschreven "Wat een poppenkast" hebben ze nog geeneens geplaatst.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:08 schreef AnneLo het volgende:
Hebben jullie ze trouwens al gefeliciteerd, kan op de site van de Telegraaf..![]()
![]()
![]()
Kleur van Wesley zijn pak is wel verrassend anders ja.. maar hij deed me aan Adriaan denken van Bassie en Adriaan maar dat komt door het glimmertje... en zijn broek zit echt te strak.. maar goed als hij het mooi vind is het helemaal prima natuurlijk!! Misschien dat de onderste laag van Yolanthe haar jurk er wel af kan zodat ze vanavond makkelijker kan dansen ofzo... Het bovenkantje vind ik wel mooi.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Eva4Evah het volgende:
Aah, leuk voor zeHad een mooiere jurk verwacht, ik hou niet zo van die lagen. Strapless is wel mooi. Haar is ook een beetje saai, daar had ze wat leukers mee kunnen doen. Make-up vind ik wel ok, niet heel overdreven ofzo. Pak van Wesley vind ik ook niet erg lelijk, hoor. Vind die kleur wel leuk, weer eens wat anders
Wat heeft zware make-up met haar eigen koppie te maken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:21 schreef Vivi het volgende:
Wat een kift weer hier. Ja stel je voor dat je gebruik maakt van je meegekregen genen en niet als boetedoening in een hoekje wegkruipt met je bloedmooie uiterlijk
.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, ik dacht net wel....
Het lijkt wel alsof ze nu ze ouder wordt (ok, ze is niet oud maar toch) donkerder wordt! Of ligt het nu aan mij?
Ik vind het juist zo jammer dat ze dat bloedmooie lichaam (want dat heeft ze) verpest met d'r strakgetrokken haar en die verbeurt op haar gezicht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:21 schreef Vivi het volgende:
Wat een kift weer hier. Ja stel je voor dat je gebruik maakt van je meegekregen genen en niet als boetedoening in een hoekje wegkruipt met je bloedmooie uiterlijk
.
En het lijkt me nogal logisch dat je iets meer getint wordt van het klimaat in Italie dan van dat in Nederland.
Er stond bij "irl", ik kwam haar laatst tegenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:29 schreef Starlie het volgende:
Hee Vivi waar vindt jij Dani Bles er trouwens uitzien als HIV patiënt?! Misschien mis ik haar ff op de foto...
Daar doelde ik niet op, ik bedoelde dat gemekker over poppenkasten etcquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat heeft zware make-up met haar eigen koppie te maken?
Ow... dat irl heb ik dan even over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Er stond bij "irl", ik kwam haar laatst tegenin een indoorspeeltuin
![]()
Yolanthe is dol op het zoontje van Wesley hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb dat vooral met die foto met het zoontje van Wesley, het komt nep op me over
OMG echt wel oud ziet Sylvie eruitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Jenn11 het volgende:
[ afbeelding ]
43 graden was het he.... pff ze zal het wel warm hebben....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:58 schreef Jenn11 het volgende:
[ afbeelding ]
Komt dat niet door de kleding?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMG echt wel oud ziet Sylvie eruit
Volgens mij lijkt dat ook zo door die schaduw van dat hoedje, dat lijken net lijntjes/rimpels...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
OMG echt wel oud ziet Sylvie eruit
Ik denk dat wit kant haar beeldig zou staan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:54 schreef erik666 het volgende:
D'r tanden komen op de foto lelijk over, de jurk valt ook me erg tegen, ze had er veel spectaculairder uit kunnen zien, zonder over de top te gaan. En haar haar zit ook voor geen meter, jammer. Maar ja als ze het zelf maar mooi vinden , daar gaat het om.
Het lijkt wel zo'n Chanel-pakje wat oude dames dragen...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja die kleding maken haar oud inderdaad!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |