Nou, als je dan toch bezig bent..... Mag ik ook de eclipse lakjes? *kijkt heel lief*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Ik bemoei me er even bij tussen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze deze er nog hebben?
[ afbeelding ]
Die is volgens mij discontinued...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Prinsesje, wil je voor mij een backup flesje P2 Glory meenemen?
als ze die toevallig tegen komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die is volgens mij discontinued...
Dan moet ze ze allemaal kopen want hij is prachtig.quote:
Oeh getver wat een kleur! Als ik em zie neem ik hem natuurlijk voor je meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Prinsesje, wil je voor mij een backup flesje P2 Glory meenemen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:34 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign krijgt de OPI Swiss Collectie vanaf 4 augustus
Waarschijnlijk was de collectie al besteld voordat ze de mails ed van OPI kregen, iig dat denk ik want volgens mij wordt het ruim van tevoren ingekochtquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat TD geen OPI meer mocht verkopen (en daarom grote uitverkoop hield)?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de collectie al besteld voordat ze de mails ed van OPI kregen, iig dat denk ik want volgens mij wordt het ruim van tevoren ingekocht
Oh ik wist niet dat het een tijdelijke collectie was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bemoei me er even bij tussen hoor![]()
Tijdelijke Essence collecties zijn in Duitsland zo mogelijk nog tijdelijker dan hier. Als je er niet op de eerste dag bij bent dan is de kans groot dat ze allemaal al weg zijn.
Maar... ik heb hier een dubbel setje en nog drie losse van die collectie liggen. Een setje van vier is van mijzelf maar die anderen was ik nog steeds van plan om in het swaptopic te zetten maar ik kom er niet aan toe dus als je interesse hebt, let me know.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, de beruchte Nfu Oh holo's!
Die chippen als een malle, het enige wat je er tegen kan doen is goed basecoaten en eventueel sandwichen (dus lakken, dan topcoat, en dan nog een laagje lakken). Maar een week blijven zitten zullen die lakken nooit
Hurray for sandwichesquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan en het lijkt te werken! Even kijken hoe lang het nu blijft zitten.
Als je Undead? tegenkomt, me wantsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Ik zou ook graag undead willen als dat kanquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als je Undead? tegenkomt, me wants![]()
[ afbeelding ]
Het lijken mij decals.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, hoe zou ze dat gemaakt hebben?
Same here!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mij niet, volgens mij zijn deze wel getekend
Ik denk dat ze deze getekend of geswirld heeft. Heb van de week zelf bloemetjes zitten swirlen hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mij niet, volgens mij zijn deze wel getekend
Ik heb die blog waar ze vandaan kwamen een tijdje terug gezien, als ik me niet vergis, dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze getekend of geswirld heeft. Heb van de week zelf bloemetjes zitten swirlen haha
Ja, helaas wel. Maar ik had niet bepaald een keuze, ze waren zo dun dat ze zeker zouden afbreken/scheuren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, da's wel heel kort idd!
[..]
Ik vind 'm mooi!
Mooi!quote:
Oepsquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mooi!
Maar ik zou het wel fijn vinden als iedereen bij haar foto's de namen van de gebruikte lakjes zou zetten![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OepsVolgens mij doe ik het verder wel altijd, maar nu vergeten.. Zal 'm even editten!
Die is wel heul prettyquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
CG Midnight Mission.
Volgens mij is dit m'n favoriete Vixen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef DeltaCephei het volgende:
http://kelliegonzo.blogspot.com/2010/07/orly-cosmix-preview.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Worth The Risque gestempeld met Color Club Wild At Heart en BM20
Mooi, HT over Prague!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes Herôme WIC Prague
2 laagjes Sally Hansen Hidden Treasure
Ik vind deze samen met Jitterbug denk ik de mooiste. Maar toch net niet mooi genoeg om aan te schaffen haha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
CG Midnight Mission.
Lief!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
De roosjes waar ik het over had![]()
[ afbeelding ]
Linkjeeeequote:Op woensdag 21 juli 2010 17:49 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, ik kwam net een swatch van Essie Sew Psyched tegen (herfstcoll. 2010)![]()
![]()
JAquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Moooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Noes!! Wat zonde...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
RIP![]()
Bogie
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
En totall loss
[ afbeelding ]
Going My Way / Jitterbug / Riveter Rouge
Mooi Daph!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Worth The Risque gestempeld met Color Club Wild At Heart en BM20
da's een gave combiquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, ik vind de vixens niet zo, maar deze is wel heel mooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
CG Midnight Mission.
Gaaf!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Hele mooie combi!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is meujquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
CG Midnight Mission.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien Zoya Venus? Of opi Lilac I care?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Een vriendin van me is op een zoek naar een kleur nagellak maar ik weet er geen. Ze zoekt een lila lak met een roze glitter/shimmer/duochrome. Zoals Zoya Zara maar die heeft dus een gouden glitter/shimmer/duochrome.
Iemand enig idee?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
RIP![]()
Bogie
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
En totall loss
[ afbeelding ]
Och wat zonde..quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
RIP![]()
Bogie
[ afbeelding ]
Classic Camel
[ afbeelding ]
En totall loss
[ afbeelding ]
Very pretty!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had vandaag China Glaze Chanelesque op, maar ik had er wat butsen in gekregen. Dus een experiment gedaan:
[ afbeelding ]
Een laagje Nubar Absolute er overMet flits is die helemaal tof:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had vandaag China Glaze Chanelesque op, maar ik had er wat butsen in gekregen. Dus een experiment gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
Zonde Bubs, hoe wordt zoiets nou afgehandeld?
Ik ben een hele tijd redelijk nagellakloos geweest, twee weken OPI Text Me Text You, om toch maar iets erop te hebbenEn daarna een matte en een suede omdat die zo lekker snel drogen. Vandaag ben ik er maar weer eens echt voor gaan zitten... Orly Enchanted Forest, het lakje is aan de dikke kant dus voor een volgende keer eerst maar verdunnen. Ik vind 'm mooi
[ afbeelding ]
Hij IS mooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
Ik ben een hele tijd redelijk nagellakloos geweest, twee weken OPI Text Me Text You, om toch maar iets erop te hebbenEn daarna een matte en een suede omdat die zo lekker snel drogen. Vandaag ben ik er maar weer eens echt voor gaan zitten... Orly Enchanted Forest, het lakje is aan de dikke kant dus voor een volgende keer eerst maar verdunnen. Ik vind 'm mooi
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie foto en een mooi lakje!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Die staat je echt heel mooi zeg, en mooi dat 'ie donker maar toch groen blijftquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Goede picspam!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Miasan het volgende:
Hallo damesch,
heb al lang geen foto's meer gepost! Bij deze..
[ afbeelding ]
Holografische piratenfaal tijdens mijn korte vakantie in Limburg. Op een leuke roze/rood van Essence.
[ afbeelding ]
Nfu oh #62. Wat lakt dat goedje vreemd zeg! Ik moet oppassen dat ik niet de eerder aangebrachte lak er weer af haal.
[ afbeelding ]
Dit bleek uiteindelijk een very sad mani.![]()
Essence paradise Sun downer (de oranje), Essence let's go girls wit, Hema donkerblauw en Ruby Pumps.
[ afbeelding ]
Ik moest nooit iets hebben van rode nagellak. En toen deed ik Ruby Pumps van CG op.Dit is nu echt mijn favoriete lakje. Meer nog dan Emerald Sparkle. Die is ook nogal donker. Ik wil nu graag een andere CG glitter/jelly: Dorothy Who.
[ afbeelding ]
Mijn vensterbank is vies! Nu niet meer, overigens. Dit is Herome WIC Edinburgh en deze zit er nog steeds op.
holoooquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:39 schreef zoeperzazke het volgende:
ff snel voo rik naar mn werk ga: nfu oh 62:
[ afbeelding ]
Leuk gedaan zeg!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:28 schreef Miss_V het volgende:
Wow wat een hoop moois zie ik weer voorbij komen! Ben maar 1 dagje niet geweest....![]()
Hier mijn Mani van deze week (ik probeer mijn mani's altijd 1 week op mijn nagels te houden)
Afgelopen zaterdag was het weer niet echt om vrolijk van te worden, dus dacht ik ach laat ik de tenen eens onder handen nemen:
[ afbeelding ]
Blaar op mijn teen opengeknipt (stomme ding irriteerde me)
[ afbeelding ]
Maar toen bleek dat het weer niet van plan was om op te knappen, heb ik ook maar lekker zitten kliederen op de handjes:
Je hebt me overtuigd; deze ga ik morgen bestellen samen met cuticle remover en #49 Wat is ie mooiquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:47 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#64, en uiteraard is er geen zon als ik 'm op doe
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Swappakket komt net binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 3 nieuwe moodies
[ afbeelding ]
ChG Flying Dragon - ChG Blue Sparrow - Sinful Pearl Harbor - SH Purple Pizzaz - Sinful Ufo
[ afbeelding ]
Flakiessss
Ik zal morgen oid ze allemaal swatchen, goed?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Mirjam het volgende:
Oooh, delta, qil je voor mij zo'n flakieslakje swatchen?daar ben ik heel benieuwd naar!
1 is genoeg hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik zal morgen oid ze allemaal swatchen, goed?![]()
Princesses rulequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Princess rule
Braaf he?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nice
[ afbeelding ]
Tof gedaan zeg!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:28 schreef Miss_V het volgende:
Wow wat een hoop moois zie ik weer voorbij komen! Ben maar 1 dagje niet geweest....![]()
Hier mijn Mani van deze week (ik probeer mijn mani's altijd 1 week op mijn nagels te houden)
Afgelopen zaterdag was het weer niet echt om vrolijk van te worden, dus dacht ik ach laat ik de tenen eens onder handen nemen:
[ afbeelding ]
Blaar op mijn teen opengeknipt (stomme ding irriteerde me)
[ afbeelding ]
Maar toen bleek dat het weer niet van plan was om op te knappen, heb ik ook maar lekker zitten kliederen op de handjes:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:47 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#64, en uiteraard is er geen zon als ik 'm op doe
Woah!!!! Dat pakket!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:21 schreef DeltaCephei het volgende:
Swappakket komt net binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 3 nieuwe moodies
[ afbeelding ]
ChG Flying Dragon - ChG Blue Sparrow - Sinful Pearl Harbor - SH Purple Pizzaz - Sinful Ufo
[ afbeelding ]
Flakiessss
Cutequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:36 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Princesses rule
Braaf he?
Bezigheidstherapiequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:41 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben net 2 uur bezig geweest met me roosjes mani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |