Gaafquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 te koop voor je, 't is mijn ding niet zo. Twee keer gebruikt ofzo
Hier moet ik over nadenken..... Zo netjes is ie namelijk nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Pics van je make-up kast? Ben altijd wel benieuwd hoe anderen hun stash opslaan
Nice stash!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
La in mijn dressoir
[ afbeelding ]
Wat losse prulletjes onder de bank geschoven
Die valt helemaal niet tegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Huckle Buckle. In het echt is de shimmer wat paarser, zoals een beetje in het flesje te zien is
Oooooh perfecte nagels en perfect gelakt!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Huckle Buckle. In het echt is de shimmer wat paarser, zoals een beetje in het flesje te zien is
Lekker plekkie tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
La in mijn dressoir
[ afbeelding ]
Wat losse prulletjes onder de bank geschoven
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Met je lange vingersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vixens
[ afbeelding ]
Classic Camel, Ingrid, Goin' My Way?, Foxy, Swing Baby
Na het eten de (voor mij) interessantere kleuren uitproberen
Edit: En andere hand:
[ afbeelding ]
Jitterbug, Bogie, First Class Ticket, Hey Doll, Emerald Fitzgerald
(Tweede is geen beste foto overigens, kleuren kloppen niet bepaald en het lakken gaat doorgaans netter. Maargoed. /care)
Perfectiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Op wishlist zetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke combiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Na wekenlang geen foto's posten hier toch een plaatje van H&M Blue My Mind met daaroverheen een shimmerlakje van de Hema, nr 60.
[ afbeelding ]
En m'n nieuwe lakjes:
[ afbeelding ]
De eerste vier zijn overgenomen van Bubs, de rechtse 3 zijn nubars van veelsieraden.nl!
Ik vind er volgens mij nog steeds niet zo heel veel aan...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vixens
[ afbeelding ]
Classic Camel, Ingrid, Goin' My Way?, Foxy, Swing Baby
Na het eten de (voor mij) interessantere kleuren uitproberen
Edit: En andere hand:
[ afbeelding ]
Jitterbug, Bogie, First Class Ticket, Hey Doll, Emerald Fitzgerald
(Tweede is geen beste foto overigens, kleuren kloppen niet bepaald en het lakken gaat doorgaans netter. Maargoed. /care)
Wauwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je de Essence Eclipse collectie tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Omg die is echt prettyquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je toevallig of ze deze er nog hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Hahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat grapje is al 1000x gemaakt, maar we lachen toch even met je mee, ja?
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Alle lakjes? Of speciale kleuren ervan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht je de Essence Eclipse collectie tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen!
Geen ideequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze deze er nog hebben?
[ afbeelding ]
Alle lakjes.. Ik betwijfel of ze ze nog allemaal hebben, maar mocht je lakjes tegenkomen dan wil ik alle kleurtjes dus welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alle lakjes? Of speciale kleuren ervan?
[..]
Geen ideeMaar als ze er zijn moeten ze mee?
Bella's Choice, ik vind hem maar mwoah
[ afbeelding ]
ik wil ook wel de essence eclipse collectie-lakjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alle lakjes? Of speciale kleuren ervan?
[..]
Geen ideeMaar als ze er zijn moeten ze mee?
Bella's Choice, ik vind hem maar mwoah
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |