Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Tof gedaan SQ!
Btw ladies, hebben jullie zin in een preview op de komende ChG en Color Club collecties? http://www.alllacqueredup(...)010-day-1-recap.html
Ben in ieder geval alweer benieuwd naar de swatchesquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Tof gedaan SQ!
Btw ladies, hebben jullie zin in een preview op de komende ChG en Color Club collecties? http://www.alllacqueredup(...)010-day-1-recap.html
Linksvooraan?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zitten
Die linksonder ChG?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zitten
4 druppels is een prima begin, ik gebruik er tussen de 4 en 8, afhankelijk van de dikte.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef mirannie het volgende:
@ Debster
Wat een gave give away, ga gauw uitzoeken wat je ervoor moet doen
@ SQ
Moooooiiii![]()
Is een BM plate toch?
Oh ja, weet iemand hoeveel druppels Restore ik in m´n SV moet doen? Ik snap wel dat dat afhankelijk is van hoe dik die is geworden, maar om nou steeds 1 druppeltje te doen en dan te testen gaat ook zo lang duren. Kan het kwaad om met zeg maar 4 druppels te beginnen?
'quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef Mss het volgende:
Mirannie ik heb hier uit eerdere post begrepen dat je je lak best een nachtje met de dop er schuin op kunt laten staan als hij te dik is geworden. Dus ik zou het gewoon doen
Hč? Andersom juist toch? Meer lucht = dikker.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef Mss het volgende:
Mirannie ik heb hier uit eerdere post begrepen dat je je lak best een nachtje met de dop er schuin op kunt laten staan als hij te dik is geworden. Dus ik zou het gewoon doen
Dat zegt ze ook, dus als je er te veel in doet is het niet ergquote:Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hč? Andersom juist toch? Meer lucht = dikker.
Dan hoort er dus te staan, als hij te dun is gewordenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook, dus als je er te veel in doet is het niet erg
Ohja grapjequote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan hoort er dus te staan, als hij te dun is geworden.
Mooiquote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze IDK bestempeld met LOL
mijn MAAH is ook leger gewordenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
of gewoon je dopje niet keistrak dicht draaien, op deze manier is mijn MAAH voor de helft afgenomen
Die trok ook meteen mijn aandacht!quote:
is inderdaad een beetje zoals fantasea, maar met andere kleuren, lila met goudquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:40 schreef AmyGrace het volgende:
@De_Taartjesfee, lekker kleurtje hoor! Wel jammer dat ie zo sheer is...
@Misstique, love love love dat lakje![]()
@SQ, Poolparty is tof! En je paarse maniMooie stempel!
@friekin_, leuk en bescheiden kleurtje![]()
@moussy, hihi, wat een leuk design op je tenen!
@Daph_, goeie rood is dat! En niet zo heel mat, dus misschien wel wat voor op de wishlist.. (nooo)
@Bubsel, hee, alweer een ander kleurtje.. Mooi!
@Loqi, ik vond Wild & Willing eigenlijk niks, maar over zwart is ie wel kwijlbaar![]()
@VGAweetniemeer, aah, ik ben nog op zoek naar een mooie nude..en dat is een mooie zeg!![]()
@MiMu, wat heb je toch prachtige nagels!En waarom krijg jij de Essence-stempels er wél goed op? (grmbl-grmbl
stomme plate). En die M74 is moohooi!
@mirannie, hee, die 1e lijkt wel een btje op Orly Fantasea of zit ik er helemaal naast? En je blauwe mani vind ik super!
Iedereen gehad?![]()
Orly Fantasea?? die flasht een beetje naar rozequote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Een vriendin van me is op een zoek naar een kleur nagellak maar ik weet er geen. Ze zoekt een lila lak met een roze glitter/shimmer/duochrome. Zoals Zoya Zara maar die heeft dus een gouden glitter/shimmer/duochrome.
Iemand enig idee?
Oh wat leuk!! Dat je al die moeite doet voor je tenen...mooi hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 15:50 schreef AmyGrace het volgende:
Bij gebrek aan nieuwe handnagelfoto's, maar even een pic van m'n pootjes
Flip Flop Fantasy met Konadbloemetjes en een steentje:
[ link | afbeelding ]
Nee, daar is de basis niet donker genoeg van. Ze wil écht lila zoals Zara.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:32 schreef mirannie het volgende:
[..]
Orly Fantasea?? die flasht een beetje naar roze
Prachtig!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mooi![]()
![]()
![]()
De andere nagels zijn ook weer prachtig maar het zijn er zoveel dat ik niet op iedereen individueel kan reageren. En met 'kan' bedoel ik 'wil'.Het is te warm.
![]()
Eyeko Saucy
[ afbeelding ]
Met een Essence stempeltje
[ afbeelding ]
Eyeko Rain
[ afbeelding ]
Met Konad plate M74
[ afbeelding ]
Die onderstequote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:07 schreef mirannie het volgende:
Sinful Colors Shausha
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LA Girl Metal Alkaline Blue + Sinful Colors Hottie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh wat leuk!! Dat je al die moeite doet voor je tenen...mooi hoor
Ik flash ff snel mijn mani van vandaag. Een beetje gepast want ik heb een crematie.
[ afbeelding ]
Oh, mooi!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik flash ff snel mijn mani van vandaag. Een beetje gepast want ik heb een crematie.
[ afbeelding ]
Misschien dat Zoya nog zoiets heeft? Sorry, heb verder geen idee...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, daar is de basis niet donker genoeg van. Ze wil écht lila zoals Zara.
Dank je!!quote:
Thanks!!quote:
Met mijn telefoon gaat het zelfs veel beter dan met de camera. Ben er met de camera nog steeds niet achter wat ik fout doe... heb laatst de tips van lacquerized ook helemaal uitgeplozen en gebruikt op mijn camera, maar nog steeds doet het niet wat het moet doen helaas...quote:Sjooooo wowie wat een hoop gave foto's!
Heb ook afgelopen zaterdag lekker zitten 'knutselen', t was toch pestweer.![]()
Moet alleen nog fotootjes uploaden. probeerde net met de mob een foto te maken, maar dat was geen succes.
Ik had er eerst ook moeite mee hoor maar ik ben er inmiddels achter waarom. Ik had het plastic van de plate gehaald en toen geprobeerd en het deed dus helemaal niks. Ze lak bleef zelfs niet eens fatsoenlijk in de image zitten, laat staan dat ik ze op mijn nagel kreeg. Dus ik wilde het gisteren nog een keer proberen voor ik ze weg zou gooien en toen viel me na even schrapen op dat er nķg een laagje plastic op zat. Dus onder het makkelijk te verwijderen laagje plastic zat een tweede laag enorm vast plastic!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:40 schreef AmyGrace het volgende:
@MiMu, wat heb je toch prachtige nagels!En waarom krijg jij de Essence-stempels er wél goed op? (grmbl-grmbl
stomme plate). En die M74 is moohooi!
zo had ik het nog niet bekeken. Maar hij zou het mooi gevonden hebben hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi Puckzzz! Weet niet of ik snel voor nail-art zou gaan bij een crematie maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van degene die overleden is. Als die het mooi vond zou ik het zeker niet laten. Sterkte vanmiddag.![]()
[..]
Ja, dat 2e laagje plastic had ik al een tijdje geleden ontdekt. Maar het werkt nog steeds niet. Ik heb gewoon een failplatequote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had er eerst ook moeite mee hoor maar ik ben er inmiddels achter waarom. Ik had het plastic van de plate gehaald en toen geprobeerd en het deed dus helemaal niks. Ze lak bleef zelfs niet eens fatsoenlijk in de image zitten, laat staan dat ik ze op mijn nagel kreeg. Dus ik wilde het gisteren nog een keer proberen voor ik ze weg zou gooien en toen viel me na even schrapen op dat er nķg een laagje plastic op zat. Dus onder het makkelijk te verwijderen laagje plastic zat een tweede laag enorm vast plastic!![]()
Ben een hele tijd bezig geweest om die eraf te krijgen en toen deed hij het prima.
Ik zou niet zo snel met zulke nagels naar een begrafenis/crematie gaan, maar ik vind ze wel mooi!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ja, dat 2e laagje plastic had ik al een tijdje geleden ontdekt. Maar het werkt nog steeds niet. Ik heb gewoon een failplate
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dan weet ik het ook niet.![]()
Misschien checken of er nog een derde laag op zit?
Is OPI Sugarplum Yum wat? Moeilijk om iets te vinden, lastige vriendin hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef DeltaCephei het volgende:
Een vriendin van me is op een zoek naar een kleur nagellak maar ik weet er geen. Ze zoekt een lila lak met een roze glitter/shimmer/duochrome. Zoals Zoya Zara maar die heeft dus een gouden glitter/shimmer/duochrome.
Iemand enig idee?
Ah, de beruchte Nfu Oh holo's!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb laatst een heel mooi lakje van NFUOH gekocht nr 65, nu gaat hij er bij mij vrij snel af. Je ziet dan stukjes die eruit gegaan zijn.
Kan ik hier iets tegen doen? Zodra ik een topcoat erover doe is de glans weg..
Oeh, tof lakje en mooie buit!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef Dzjonka het volgende:
Purple beach van NubarZo'n mooi lakje, zo haastig gelakt gisteren....
![]()
[ afbeelding ]
Op de achtergrond zie je al allemaal nieuwe aanwinsten staan... dus denk dat ik me daar maar mee ga vermaken
[ afbeelding ]
vlnr
CG
Wagon Trail
Watermelon Rind
Atlantis
Frostbite
Ruby pumps
Orly
wandering vine
platstix- viridian vinyl
CC
Factory giirl
gossip column
rebel debutante
Mijn nagels zijn wel te lang voor mijNiet zo gek, iets meer dan 2 maanden geleden was ik nog een fanatieke bijter en nu steken ze millimeters over mijn vingertoppen heen. Heb de laatste tijd veel mijn bril gedragen, maar had gisteren mijn lenzen in en kreeg ze nauwelijks uit! Veel lastiger met nagels zeg
Bovendien heb ik mijn halve lijf open gehaald met mijn nagels... mijn vriend vroeg waar al die krassen op mijn rug vandaan kwamen
![]()
Je nagels zien er goed uit, en leuk pakketje!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:41 schreef Dzjonka het volgende:
Purple beach van NubarZo'n mooi lakje, zo haastig gelakt gisteren....
![]()
[ afbeelding ]
Op de achtergrond zie je al allemaal nieuwe aanwinsten staan... dus denk dat ik me daar maar mee ga vermaken
[ afbeelding ]
vlnr
CG
Wagon Trail
Watermelon Rind
Atlantis
Frostbite
Ruby pumps
Orly
wandering vine
platstix- viridian vinyl
CC
Factory giirl
gossip column
rebel debutante
Mijn nagels zijn wel te lang voor mijNiet zo gek, iets meer dan 2 maanden geleden was ik nog een fanatieke bijter en nu steken ze millimeters over mijn vingertoppen heen. Heb de laatste tijd veel mijn bril gedragen, maar had gisteren mijn lenzen in en kreeg ze nauwelijks uit! Veel lastiger met nagels zeg
Bovendien heb ik mijn halve lijf open gehaald met mijn nagels... mijn vriend vroeg waar al die krassen op mijn rug vandaan kwamen
![]()
Daar heb ik helemaal geen last van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, de beruchte Nfu Oh holo's!
Die chippen als een malle, het enige wat je er tegen kan doen is goed basecoaten en eventueel sandwichen (dus lakken, dan topcoat, en dan nog een laagje lakken). Maar een week blijven zitten zullen die lakken nooit
Nicequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Na wekenlang geen foto's posten hier toch een plaatje van H&M Blue My Mind met daaroverheen een shimmerlakje van de Hema, nr 60.
[ afbeelding ]
Ze zijn onderweg! Met grote moeite de envelop in de brievenbus weten te frottenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb nog een order bij eyeko en 2 lakjes van Daph_ gekocht die nog binnen moeten komen en dan hou ik even op met lakjes kopen (zeg ik nu)
1 september heb ik een echte baan en mag ik geen lak dragen ivm ziekenhuiswerk. Mijn nagels moeten dan ook een stuk korter dan nu. Kan ik me dan dus enkel op mijn tenen uitleven.
Bovendien: de lakjes passen nu al niet meer goed in mijn make-up kast (en dat is een kast van 80 cm breed bij 120 hoog) en nee, zoveel lakjes heb ik nog niet, maar ik heb ook een hoop make-up, haarspul, sierraden ed......
Pics van je make-up kast? Ben altijd wel benieuwd hoe anderen hun stash opslaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef Dzjonka het volgende:
Ik heb nog een order bij eyeko en 2 lakjes van Daph_ gekocht die nog binnen moeten komen en dan hou ik even op met lakjes kopen (zeg ik nu)
1 september heb ik een echte baan en mag ik geen lak dragen ivm ziekenhuiswerk. Mijn nagels moeten dan ook een stuk korter dan nu. Kan ik me dan dus enkel op mijn tenen uitleven.
Bovendien: de lakjes passen nu al niet meer goed in mijn make-up kast (en dat is een kast van 80 cm breed bij 120 hoog) en nee, zoveel lakjes heb ik nog niet, maar ik heb ook een hoop make-up, haarspul, sierraden ed......
www.transdesign.com Niet klikken. Echt. Niet doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
Ik vraag me af waar jullie alles bestellen, ik heb alleen een paar van Chanel, Essence, Catrice en Herome.
Ninja: en OPI.
via ebay; majandjays, ttluvspolish, sparkling*nails en strawberryfieldsforever zijn voorbeelden van verkopers waar regelmatig besteld wordt hierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef friekin_ het volgende:
Ik vraag me af waar jullie alles bestellen, ik heb alleen een paar van Chanel, Essence, Catrice en Herome.
Ninja: en OPI.
SWATCH!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:38 schreef Daph_ het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kijk eens wat snkr heeft binnengekregen vandaag!!![]()
http://twitpic.com/270ilo
Een voor haar, een voor mij![]()
![]()
Heb m net al snel opgezocht, hele aparte kleur! Vet!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kan 'm zondag pas swatchen, want ik krijg 'm zaterdag pas
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Suzi Says Feng Shui is mooi
Shame on youquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik al een hele tijd in huis en nog niet een keer gedragen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:45 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn TD bestelling.![]()
Van links naar rechts; OPI - Got the Blues for Red, OPI - Bastilly my Heart, Color Club - Take me to your Chateau, OPI - Tickle my France-y, Seche Vite, OPI - Movin' Out, OPI - Black Onyx, China Glaze - Ruby Pumps en Essie - Lacquered Up.
Zo, dan heb ik nu wel genoeg rood.
Leuk!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vixens
[ afbeelding ]
Classic Camel, Ingrid, Goin' My Way?, Foxy, Swing Baby
Na het eten de (voor mij) interessantere kleuren uitproberen
Edit: En andere hand:
[ afbeelding ]
Jitterbug, Bogie, First Class Ticket, Hey Doll, Emerald Fitzgerald
(Tweede is geen beste foto overigens, kleuren kloppen niet bepaald en het lakken gaat doorgaans netter. Maargoed. /care)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Na wekenlang geen foto's posten hier toch een plaatje van H&M Blue My Mind met daaroverheen een shimmerlakje van de Hema, nr 60.
[ afbeelding ]
En m'n nieuwe lakjes:
[ afbeelding ]
De eerste vier zijn overgenomen van Bubs, de rechtse 3 zijn nubars van veelsieraden.nl!
Allebei leuk blauwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:37 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
Suzi Says Feng Shui is mooi
Gaafquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 te koop voor je, 't is mijn ding niet zo. Twee keer gebruikt ofzo
Hier moet ik over nadenken..... Zo netjes is ie namelijk nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Pics van je make-up kast? Ben altijd wel benieuwd hoe anderen hun stash opslaan
Nice stash!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
La in mijn dressoir
[ afbeelding ]
Wat losse prulletjes onder de bank geschoven
Die valt helemaal niet tegenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Huckle Buckle. In het echt is de shimmer wat paarser, zoals een beetje in het flesje te zien is
Oooooh perfecte nagels en perfect gelakt!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Essie Huckle Buckle. In het echt is de shimmer wat paarser, zoals een beetje in het flesje te zien is
Lekker plekkie tochquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:53 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
La in mijn dressoir
[ afbeelding ]
Wat losse prulletjes onder de bank geschoven
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Met je lange vingersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vixens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Tweede is geen beste foto overigens, kleuren kloppen niet bepaald en het lakken gaat doorgaans netter. Maargoed. /care)
Perfectiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Op wishlist zetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke combiquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
En m'n nieuwe lakjes:
[ afbeelding ]
De eerste vier zijn overgenomen van Bubs, de rechtse 3 zijn nubars van veelsieraden.nl!
Ik vind er volgens mij nog steeds niet zo heel veel aan...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Vixens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht je de Essence Eclipse collectie tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Omg die is echt prettyquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Weet je toevallig of ze deze er nog hebben?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Hahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat grapje is al 1000x gemaakt, maar we lachen toch even met je mee, ja?
Ohquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Alle lakjes? Of speciale kleuren ervan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mocht je de Essence Eclipse collectie tegenkomen, dan houd ik me aanbevolen!
Geen ideequote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze deze er nog hebben?
[ afbeelding ]
Alle lakjes.. Ik betwijfel of ze ze nog allemaal hebben, maar mocht je lakjes tegenkomen dan wil ik alle kleurtjes dus welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alle lakjes? Of speciale kleuren ervan?
[..]
Geen ideeMaar als ze er zijn moeten ze mee?
Bella's Choice, ik vind hem maar mwoah
[ afbeelding ]
ik wil ook wel de essence eclipse collectie-lakjesquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alle lakjes? Of speciale kleuren ervan?
[..]
Geen ideeMaar als ze er zijn moeten ze mee?
Bella's Choice, ik vind hem maar mwoah
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |