Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Tof gedaan SQ!
Btw ladies, hebben jullie zin in een preview op de komende ChG en Color Club collecties? http://www.alllacqueredup(...)010-day-1-recap.html
Ben in ieder geval alweer benieuwd naar de swatchesquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Tof gedaan SQ!
Btw ladies, hebben jullie zin in een preview op de komende ChG en Color Club collecties? http://www.alllacqueredup(...)010-day-1-recap.html
Linksvooraan?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zitten
Die linksonder ChG?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zitten
4 druppels is een prima begin, ik gebruik er tussen de 4 en 8, afhankelijk van de dikte.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef mirannie het volgende:
@ Debster
Wat een gave give away, ga gauw uitzoeken wat je ervoor moet doen
@ SQ
Moooooiiii![]()
Is een BM plate toch?
Oh ja, weet iemand hoeveel druppels Restore ik in m´n SV moet doen? Ik snap wel dat dat afhankelijk is van hoe dik die is geworden, maar om nou steeds 1 druppeltje te doen en dan te testen gaat ook zo lang duren. Kan het kwaad om met zeg maar 4 druppels te beginnen?
'quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef Mss het volgende:
Mirannie ik heb hier uit eerdere post begrepen dat je je lak best een nachtje met de dop er schuin op kunt laten staan als hij te dik is geworden. Dus ik zou het gewoon doen
Hè? Andersom juist toch? Meer lucht = dikker.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef Mss het volgende:
Mirannie ik heb hier uit eerdere post begrepen dat je je lak best een nachtje met de dop er schuin op kunt laten staan als hij te dik is geworden. Dus ik zou het gewoon doen
Dat zegt ze ook, dus als je er te veel in doet is het niet ergquote:Op maandag 19 juli 2010 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hè? Andersom juist toch? Meer lucht = dikker.
Dan hoort er dus te staan, als hij te dun is gewordenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zegt ze ook, dus als je er te veel in doet is het niet erg
Ohja grapjequote:Op maandag 19 juli 2010 20:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan hoort er dus te staan, als hij te dun is geworden.
Mooiquote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze IDK bestempeld met LOL
mijn MAAH is ook leger gewordenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
'
of gewoon je dopje niet keistrak dicht draaien, op deze manier is mijn MAAH voor de helft afgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |