Nou, als je dan toch bezig bent..... Mag ik ook de eclipse lakjes? *kijkt heel lief*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Ik bemoei me er even bij tussen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Weet je toevallig of ze deze er nog hebben?
[ afbeelding ]
Die is volgens mij discontinued...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Prinsesje, wil je voor mij een backup flesje P2 Glory meenemen?
als ze die toevallig tegen komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die is volgens mij discontinued...
Dan moet ze ze allemaal kopen want hij is prachtig.quote:
Oeh getver wat een kleur! Als ik em zie neem ik hem natuurlijk voor je meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
Prinsesje, wil je voor mij een backup flesje P2 Glory meenemen?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:34 schreef Daph_ het volgende:
Transdesign krijgt de OPI Swiss Collectie vanaf 4 augustus
Waarschijnlijk was de collectie al besteld voordat ze de mails ed van OPI kregen, iig dat denk ik want volgens mij wordt het ruim van tevoren ingekochtquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat TD geen OPI meer mocht verkopen (en daarom grote uitverkoop hield)?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was de collectie al besteld voordat ze de mails ed van OPI kregen, iig dat denk ik want volgens mij wordt het ruim van tevoren ingekocht
Oh ik wist niet dat het een tijdelijke collectie was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:03 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik bemoei me er even bij tussen hoor![]()
Tijdelijke Essence collecties zijn in Duitsland zo mogelijk nog tijdelijker dan hier. Als je er niet op de eerste dag bij bent dan is de kans groot dat ze allemaal al weg zijn.
Maar... ik heb hier een dubbel setje en nog drie losse van die collectie liggen. Een setje van vier is van mijzelf maar die anderen was ik nog steeds van plan om in het swaptopic te zetten maar ik kom er niet aan toe dus als je interesse hebt, let me know.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, de beruchte Nfu Oh holo's!
Die chippen als een malle, het enige wat je er tegen kan doen is goed basecoaten en eventueel sandwichen (dus lakken, dan topcoat, en dan nog een laagje lakken). Maar een week blijven zitten zullen die lakken nooit
Hurray for sandwichesquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:35 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Gisteravond gedaan en het lijkt te werken! Even kijken hoe lang het nu blijft zitten.
Als je Undead? tegenkomt, me wantsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
Misschien hoort dit in het slowchat topic, maar ik plaats het hier even omdat er minder snel overheen gepraat wordt;
Zijn er nog dames die willen dat ik lakkies voor ze meeneem uit Duitsland? Ik ga vanaf zaterdag er een week heen en ga echt overal kijken waar maar lakkies zouden kunnen zijn dus kan best een excuus gebruiken (limited editions ofzo?) Om toch winkel nr 25 ooook in te lopen![]()
En zijn er naast DM en Schlecker nog duitse winkels met leuke lakkies?
Ik zou ook graag undead willen als dat kanquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:28 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Als je Undead? tegenkomt, me wants![]()
[ afbeelding ]
Het lijken mij decals.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Idd, hoe zou ze dat gemaakt hebben?
Same here!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mij niet, volgens mij zijn deze wel getekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |