Ik denk dat ze deze getekend of geswirld heeft. Heb van de week zelf bloemetjes zitten swirlen hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mij niet, volgens mij zijn deze wel getekend
Ik heb die blog waar ze vandaan kwamen een tijdje terug gezien, als ik me niet vergis, dit dus inderdaad.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik denk dat ze deze getekend of geswirld heeft. Heb van de week zelf bloemetjes zitten swirlen haha
Ja, helaas wel. Maar ik had niet bepaald een keuze, ze waren zo dun dat ze zeker zouden afbreken/scheuren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oeh, da's wel heel kort idd!
[..]
Ik vind 'm mooi!
Mooi!quote:
Oepsquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mooi!
Maar ik zou het wel fijn vinden als iedereen bij haar foto's de namen van de gebruikte lakjes zou zetten![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OepsVolgens mij doe ik het verder wel altijd, maar nu vergeten.. Zal 'm even editten!
Die is wel heul prettyquote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
CG Midnight Mission.
Volgens mij is dit m'n favoriete Vixen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef DeltaCephei het volgende:
http://kelliegonzo.blogspot.com/2010/07/orly-cosmix-preview.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Color Club Worth The Risque gestempeld met Color Club Wild At Heart en BM20
Mooi, HT over Prague!quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:13 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes Herôme WIC Prague
2 laagjes Sally Hansen Hidden Treasure
Ik vind deze samen met Jitterbug denk ik de mooiste. Maar toch net niet mooi genoeg om aan te schaffen haha.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
CG Midnight Mission.
Volgens mij is dit m'n favoriete Vixen.
Lief!quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
De roosjes waar ik het over had![]()
[ afbeelding ]
Linkjeeeequote:Op woensdag 21 juli 2010 17:49 schreef AmyGrace het volgende:
Oh, ik kwam net een swatch van Essie Sew Psyched tegen (herfstcoll. 2010)![]()
![]()
JAquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:46 schreef Nune het volgende:
De roosjes waar ik het over had![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |