quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wat lastiger maar ook leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wat lastiger maar ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik zag eerst de 'oplossing' en daarna pas de lamp.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wtfquote:
Gijs heeft het goed.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:21 schreef Gijs-H het volgende:
Die band is geen band verdomme, dit ding is achter een raam gefotografeerd, dat ding dat je ziet hangen is van zo'n trek ding. Hij glimt ook mooi, en laat geen schaduw achter!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on! Genoeg zooi voor tot het volgende topic!![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[......]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Saek het volgende:WTF, dat ik die niet heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
WTF, dat ik die niet heb gezien.Oh, had ik nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]6. bij de onderste rij, 3e van links, komt er zo'n arm 'uit'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef Dae1337 het volgende:
Ik kon het niet laten om dees ff te posten
[ afbeelding ]
En dees:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef Dae1337 het volgende:
Ik kon het niet laten om dees ff te posten
[ afbeelding ]
En dees:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My dream is to know why my nightmares never cease"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef Meuweu het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef klausmeister het volgende:
[..]indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hier te zien?quote:
ik denk dat het gewoon overdag is (je ziet een paar spleten daglicht ) maar dat de bomen zo dicht begroeid zijn, dat het donker isquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wat is hier te zien?Brightness omhoog gegooid, maar ik zie nog steeds geen steek.
Da's fijn!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel geweten maar ik nu weet ik hem dus niet meer
Waar dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef MYV het volgende:
Die met die speeltuin vlakbij dat stoeltje zie je iemand dood liggen.
Dat dacht ik ook eerst maar dat zijn stenen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef MYV het volgende:
Die met die speeltuin vlakbij dat stoeltje zie je iemand dood liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Die autoband hangt verrekte hoog in die boom. Daar kan je nooit bijkomen tenzij je een hijskraan hebt ofo.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef Maitje het volgende:
Ninja kick!
[ link | afbeelding ]
Antwoorden:Deze is echt vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nou ja, best stekelig dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef Maitje het volgende:
Meer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Antwoorden:Die visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit
Die auto band is een opening van een kas. als je dat touw ziet waar die aan hangt, die loopt verder onder de band..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:09 schreef Dhaha het volgende:
IK SNAP NOG STEEDS NIET DIE MET DAT TOUW IN DE BOOM![]()
Ik blijf bij het rolgordijntje met touwtje met daaraan zwarte ringetje-theorie. Foto is dus binnen genomen, achter een raam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die auto band is een opening van een kas. als je dat touw ziet waar die aan hangt, die loopt verder onder de band..
Als je je vinger in dat zwarte rondje stopt, gaat de kas open.
Foto is dus vanuit een kas genomen
Ik zie hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die auto band is een opening van een kas. als je dat touw ziet waar die aan hangt, die loopt verder onder de band..
Als je je vinger in dat zwarte rondje stopt, gaat de kas open.
Foto is dus vanuit een kas genomen
die foto klopt gewoon, er loopt iemand vlak achter haar, als je goed kijkt zie je haar elleboog nog gewoon, met daarachter de arm van de man. je kan ook zien dat het een mannenhand is en er een pak bij hoort.quote:
Faal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die foto klopt gewoon, er loopt iemand vlak achter haar, als je goed kijkt zie je haar elleboog nog gewoon, met daarachter de arm van de man. je kan ook zien dat het een mannenhand is en er een pak bij hoort.
[ Bericht 64% gewijzigd door Under_Score op 16-10-2010 19:28:42 ]Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:22 schreef Under_Score het volgende:
nee hoor, kijk maar goed. haar elleboog zit gelijk met de onderste rij knopen van haar jas.hmm. OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Waar hangt het touw aan vast?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef ACJazzz het volgende:
Link
Wat is er op deze voor bijzonders te zien?
Aan de balk van dat huisje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar hangt het touw aan vast?
Aan de balk die verdwijnt buiten beeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aan mijn piemolquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat creëert wel gevaarlijke situaties, een touw aan zo'n klein, slap object te monteren.quote:
Nee want ik had een foto van je zusje, dus die blijft wel even hard en stabielquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat creëert wel gevaarlijke situaties, een touw aan zo'n klein, slap object te monteren.
Ik zie ze echt allemaal niet... behalve dan misschien die mensen in die Sonicballon, die hangen waar normaal z'n lul zou hangen...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Start again! Nieuwe plaatjesD DD:D:D PD
;ad; d:DDd d;DD:d ;D;D;D; d;D;d;D d;:d:DDD:DD:
Ik heb hem. Zoom maar eens in op het gebied links van de hond, je ziet daar een wazige vlek en als je goed kijkt zie je een kop van een hond en onderaan een stuk van een pootje.quote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ik heb hem. Zoom maar eens in op het gebied links van de hond, je ziet daar een wazige vlek en als je goed kijkt zie je een kop van een hond en onderaan een stuk van een pootje.
Xie um heul nie.quote:
een man aan de rechter kant gekquote:
nee man, kijk die band gek, da's zo'n dingetje die aan een raam-trekgordijnding hangtquote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP foto is gewoon een normale foto waarschijnlijkNet als die baby toen.
Nu is het aan jou om het uit te leggen. Enigste wat ik eruit kan opmaken is dat hij een pruik draagt en op een nogal perverse manier kijkt naar die vrouw?quote:
Ik wil eigenlijk nog even wachten totdat iemand anders et uitvind. Ik heb trouwens ff de pic veranderd.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Nu is het aan jou om het uit te leggen. Enigste wat ik eruit kan opmaken is dat hij een pruik draagt en op een nogal perverse manier kijkt naar die vrouw?
quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Die gekke kerel met die jas staat er 3 keer op
[ Bericht 17% gewijzigd door Morton_Koopa op 14-11-2010 20:20:20 ]Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |