Ik zie hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:21 schreef Gijs-H het volgende:
Die band is geen band verdomme, dit ding is achter een raam gefotografeerd, dat ding dat je ziet hangen is van zo'n trek ding. Hij glimt ook mooi, en laat geen schaduw achter!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef ukga het volgende:
ikd acht dat er een trekding voor een raamgordijn was, blijkt het en autoband te zijn !
Dit is wel de mooiste oplossing die ik tot nu toe gelezen heb.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:21 schreef Gijs-H het volgende:
Die band is geen band verdomme, dit ding is achter een raam gefotografeerd, dat ding dat je ziet hangen is van zo'n trek ding. Hij glimt ook mooi, en laat geen schaduw achter!
Verklaart ook wel de eerder door mij genoemde vagige vlek links naast de hond. Toen zei ik nog dat het leek alsof er iets weggephotoshopped was, maaaaaaaaaar.. Dat is gewoon een veeg op het raam.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Ja, autobanden zijn toch niet egaal en glimmen niet?
Ik denk dat het nog altijd met gezichtsbedrog te maken heeft wat betreft dat rode hek en die huizen op één lijn. Dat van die band aan de camera is wel heel vergezocht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:36 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Dit is wel de mooiste oplossing die ik tot nu toe gelezen heb.![]()
Maar ik ben niet overtuigd.
Wajoooquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
OF... :
Er ligt iemand onder die auto, met rode ogen !!!![]()
Dat is gewoon een deel van een auto.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:26 schreef BlazingV2 het volgende:
Heegt echt niemand dat roze ding in de boom gezien?
Oh.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:35 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Dat is gewoon een deel van een auto.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Kijk hoe hoog dat touw is ... dat kan gewoon niet
Nah, dat is een neger. Best normaal in US.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
OF... :
Dat is een automobiel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:26 schreef BlazingV2 het volgende:
Heegt echt niemand dat roze ding in de boom gezien?
Ik denk dat dat een kat is, maar ik zie een lach...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
OF... :
quote:
haha er zit een kale neger vast in die kont hahaquote:
Nee.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:19 schreef senseismurf het volgende:
Maar even voor die in de OP : volgens mij is het gewoon 2 glazen deuren met een rare ronde opening... Want je ziet het "touw" ook eronder doorgaan, in het gras zie je een soort streep.
quote:
Ja die is al best vaak langsgekomen, ze heeft 6 vingers.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die is al best vaak langsgekomen, ze heeft 6 vingers.
Ik telde er 5, maar daarna ging ik pas nadenkenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die is al best vaak langsgekomen, ze heeft 6 vingers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi!
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:40 schreef koekwaus11 het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILER PAS BEKIJKEN ALS JE HET ANTWOORD ECHT NIET KAN VINDEN!die was toch dood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SPOILER PAS BEKIJKEN ALS JE HET ANTWOORD ECHT NIET KAN VINDEN!Die in de spoiler is toch overduidelijk de geshopte versie? Wat is er dan brix aan deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dude, she's dead!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die in de spoiler is toch overduidelijk de geshopte versie? Wat is er dan brix aan deze?
Volgens mij heeft t iets met dat ziekenhuisbandje te maken....quote:Op zondag 18 juli 2010 17:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die in de spoiler is toch overduidelijk de geshopte versie? Wat is er dan brix aan deze?
[ afbeelding ]
SPOILER PAS BEKIJKEN ALS JE HET ANTWOORD ECHT NIET KAN VINDEN!Hoax ze was niet dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Stond op internet.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:48 schreef koekwaus11 het volgende:
[..]
maar hoe zie je dan dat ze dood is?
quote:Op zondag 18 juli 2010 17:31 schreef ukga het volgende:
[..]
broer en zus hebben kinderen samen![]()
(middelste rij helemaal rechts)
[ afbeelding ]
SPOILER PAS BEKIJKEN ALS JE HET ANTWOORD ECHT NIET KAN VINDEN!LOWLANDS bandje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
SPOILER PAS BEKIJKEN ALS JE HET ANTWOORD ECHT NIET KAN VINDEN!Is coma, niet doodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neehee, dat hek is optisch bedrog.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP foto is gewoon een normale foto waarschijnlijkNet als die baby toen.
Wat lul je nou, is toch normaal.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neehee, dat hek is optisch bedrog.
Het lijkt alsof die twee huizen op één lijn staan. Maar dat kan niet door het hek.quote:
O. Wat een anticlimax dan.quote:Op zondag 18 juli 2010 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het lijkt alsof die twee huizen op één lijn staan. Maar dat kan niet door het hek.
Is wel optisch bedrog, want de huizen staan dus niet op één lijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:32 schreef Bellatrix het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:45 schreef Romanus het volgende:
hmm vorige is te moeilijk.
Deze dan:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik net de onderkant van z'n kin zie rechts van het midden tegen de bovenrand van het kader.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat touw wat je ziet is geen touw, Het zijn 2 plastic ruiten met in het midden een 'handgreep' waar mee je ze open kan trekken (kan je vinger erin steken en dan opentrekken), want het 'touw' loopt door tot onder de band.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wat lastiger maar ook leuk
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wat lastiger maar ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Ik zag eerst de 'oplossing' en daarna pas de lamp.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Wtfquote:
Gijs heeft het goed.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:21 schreef Gijs-H het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:40 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Game on! Genoeg zooi voor tot het volgende topic!![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[......]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:11 schreef Saek het volgende:WTF, dat ik die niet heb gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
WTF, dat ik die niet heb gezien.Oh, had ik nog niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]6. bij de onderste rij, 3e van links, komt er zo'n arm 'uit'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef Dae1337 het volgende:
Ik kon het niet laten om dees ff te posten
[ afbeelding ]
En dees:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:06 schreef Dae1337 het volgende:
Ik kon het niet laten om dees ff te posten
[ afbeelding ]
En dees:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My dream is to know why my nightmares never cease"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef Meuweu het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:35 schreef klausmeister het volgende:
[..]indeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is hier te zien?quote:
ik denk dat het gewoon overdag is (je ziet een paar spleten daglicht ) maar dat de bomen zo dicht begroeid zijn, dat het donker isquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:51 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Wat is hier te zien?Brightness omhoog gegooid, maar ik zie nog steeds geen steek.
Da's fijn!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel geweten maar ik nu weet ik hem dus niet meer
Waar dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef MYV het volgende:
Die met die speeltuin vlakbij dat stoeltje zie je iemand dood liggen.
Dat dacht ik ook eerst maar dat zijn stenen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:54 schreef MYV het volgende:
Die met die speeltuin vlakbij dat stoeltje zie je iemand dood liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
Die autoband hangt verrekte hoog in die boom. Daar kan je nooit bijkomen tenzij je een hijskraan hebt ofo.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef Maitje het volgende:
Ninja kick!
[ link | afbeelding ]
Antwoorden:Deze is echt vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nou ja, best stekelig dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef Maitje het volgende:
Meer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Antwoorden:Die visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dit
Die auto band is een opening van een kas. als je dat touw ziet waar die aan hangt, die loopt verder onder de band..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:09 schreef Dhaha het volgende:
IK SNAP NOG STEEDS NIET DIE MET DAT TOUW IN DE BOOM![]()
Ik blijf bij het rolgordijntje met touwtje met daaraan zwarte ringetje-theorie. Foto is dus binnen genomen, achter een raam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die auto band is een opening van een kas. als je dat touw ziet waar die aan hangt, die loopt verder onder de band..
Als je je vinger in dat zwarte rondje stopt, gaat de kas open.
Foto is dus vanuit een kas genomen
Ik zie hem nog steeds nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Die auto band is een opening van een kas. als je dat touw ziet waar die aan hangt, die loopt verder onder de band..
Als je je vinger in dat zwarte rondje stopt, gaat de kas open.
Foto is dus vanuit een kas genomen
die foto klopt gewoon, er loopt iemand vlak achter haar, als je goed kijkt zie je haar elleboog nog gewoon, met daarachter de arm van de man. je kan ook zien dat het een mannenhand is en er een pak bij hoort.quote:
Faal.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:09 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die foto klopt gewoon, er loopt iemand vlak achter haar, als je goed kijkt zie je haar elleboog nog gewoon, met daarachter de arm van de man. je kan ook zien dat het een mannenhand is en er een pak bij hoort.
[ Bericht 64% gewijzigd door Under_Score op 16-10-2010 19:28:42 ]Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:22 schreef Under_Score het volgende:
nee hoor, kijk maar goed. haar elleboog zit gelijk met de onderste rij knopen van haar jas.hmm. OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dit
Waar hangt het touw aan vast?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:16 schreef ACJazzz het volgende:
Link
Wat is er op deze voor bijzonders te zien?
Aan de balk van dat huisje.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar hangt het touw aan vast?
Aan de balk die verdwijnt buiten beeld?quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Aan mijn piemolquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat creëert wel gevaarlijke situaties, een touw aan zo'n klein, slap object te monteren.quote:
Nee want ik had een foto van je zusje, dus die blijft wel even hard en stabielquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat creëert wel gevaarlijke situaties, een touw aan zo'n klein, slap object te monteren.
Ik zie ze echt allemaal niet... behalve dan misschien die mensen in die Sonicballon, die hangen waar normaal z'n lul zou hangen...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Start again! Nieuwe plaatjesD DD:D:D PD
;ad; d:DDd d;DD:d ;D;D;D; d;D;d;D d;:d:DDD:DD:
Ik heb hem. Zoom maar eens in op het gebied links van de hond, je ziet daar een wazige vlek en als je goed kijkt zie je een kop van een hond en onderaan een stuk van een pootje.quote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ik heb hem. Zoom maar eens in op het gebied links van de hond, je ziet daar een wazige vlek en als je goed kijkt zie je een kop van een hond en onderaan een stuk van een pootje.
Xie um heul nie.quote:
een man aan de rechter kant gekquote:
nee man, kijk die band gek, da's zo'n dingetje die aan een raam-trekgordijnding hangtquote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP foto is gewoon een normale foto waarschijnlijkNet als die baby toen.
Nu is het aan jou om het uit te leggen. Enigste wat ik eruit kan opmaken is dat hij een pruik draagt en op een nogal perverse manier kijkt naar die vrouw?quote:
Ik wil eigenlijk nog even wachten totdat iemand anders et uitvind. Ik heb trouwens ff de pic veranderd.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Nu is het aan jou om het uit te leggen. Enigste wat ik eruit kan opmaken is dat hij een pruik draagt en op een nogal perverse manier kijkt naar die vrouw?
quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Die gekke kerel met die jas staat er 3 keer op
[ Bericht 17% gewijzigd door Morton_Koopa op 14-11-2010 20:20:20 ]Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
Ik zie dr 4 ;-)quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Ik zie er 4quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:20 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
kan je met paint een rood cirkeltje zetten bij elke x dat je hem ziet? ik zie em maar 4 keer
DJ Hero 2quote:
ik vind 'm geniaalquote:
VERTELL, VERTELquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Gaat het er niet om dat het gewoon een spiegeling is (dus de bomen lijken op zijn kop te staan) en die paal van je een betonnen muurtje is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax Amsterdam
als er drie of vier blanken op een rij staan te poseren, is er bijna altijd een extra persoon in de vorm van een neger die je bijna niet ziet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
Nice, ik zag hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:21 schreef Maitje het volgende:
Meer:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Antwoorden:4. Hiermee besturen ze een UAV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
Gaat het er bij deze niet om dat jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:31 schreef Romanus het volgende:
[..]
Waar de fok zie jij een neger?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
neger achter dat hoofd...achter het raam buiten denk ikquote:Op woensdag 17 november 2010 23:43 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
twee extra vingers boven dat rechterwijf dr hoofd?
whahaha inderdaadquote:Op donderdag 18 november 2010 06:44 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
neger achter dat hoofd...achter het raam buiten denk ik
en die vingers zijn van hem
welke tafelpoten? het zijn de zelfde tafelpotenquote:Op donderdag 18 november 2010 09:36 schreef iewl het volgende:
[..]
als t om die tafelpoten gaat vind ik m een beetje zielig.
Bij die 1e lijkt dat harnas ding rechts in de hoek op Robitnikquote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef BroesWillems het volgende:
ik zie deze 2 niet...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2e foto... iets metquote:Op donderdag 18 november 2010 12:38 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Bij die 1e lijkt dat harnas ding rechts in de hoek op Robitnik
En links lijkt net een soort van boar-ghost.
Die 2e foto kan ik ook niks mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Random number generator:
8
Het touwtje met ring is inderdaad van een rolgordijn, het is geen band.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:09 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dat touw wat je ziet is geen touw, Het zijn 2 plastic ruiten met in het midden een 'handgreep' waar mee je ze open kan trekken (kan je vinger erin steken en dan opentrekken), want het 'touw' loopt door tot onder de band.
Waarschijnlijk genomen in een kas
Ik vraag me af wat dat meisje in de broek van die kerstman doet..quote:
great minds think alikequote:
quote:
img failquote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben benieuwd wie deze ziet, heb hem zelf nog niet gezien
boom linksboven, zwart, c-c-c-c-c-combobrakerquote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
gezicht op 1 van de bomen, easyquote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dat is niet het enige, kijk rechtsquote:
Ik zie het nietquote:Op donderdag 18 november 2010 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat is niet het enige, kijk rechts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Nah, ik zie gewoon mensen achter hem.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:47 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]Nooooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |