Dat creëert wel gevaarlijke situaties, een touw aan zo'n klein, slap object te monteren.quote:
Nee want ik had een foto van je zusje, dus die blijft wel even hard en stabielquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Dat creëert wel gevaarlijke situaties, een touw aan zo'n klein, slap object te monteren.
Ik zie ze echt allemaal niet... behalve dan misschien die mensen in die Sonicballon, die hangen waar normaal z'n lul zou hangen...quote:Op maandag 19 juli 2010 17:20 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Start again! Nieuwe plaatjesD DD:D:D PD
;ad; d:DDd d;DD:d ;D;D;D; d;D;d;D d;:d:DDD:DD:
Ik heb hem. Zoom maar eens in op het gebied links van de hond, je ziet daar een wazige vlek en als je goed kijkt zie je een kop van een hond en onderaan een stuk van een pootje.quote:
Nee, hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:15 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Ik heb hem. Zoom maar eens in op het gebied links van de hond, je ziet daar een wazige vlek en als je goed kijkt zie je een kop van een hond en onderaan een stuk van een pootje.
Xie um heul nie.quote:
een man aan de rechter kant gekquote:
nee man, kijk die band gek, da's zo'n dingetje die aan een raam-trekgordijnding hangtquote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
Die OP foto is gewoon een normale foto waarschijnlijkNet als die baby toen.
Nu is het aan jou om het uit te leggen. Enigste wat ik eruit kan opmaken is dat hij een pruik draagt en op een nogal perverse manier kijkt naar die vrouw?quote:
Ik wil eigenlijk nog even wachten totdat iemand anders et uitvind. Ik heb trouwens ff de pic veranderd.quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Nu is het aan jou om het uit te leggen. Enigste wat ik eruit kan opmaken is dat hij een pruik draagt en op een nogal perverse manier kijkt naar die vrouw?
quote:Op zondag 14 november 2010 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Die gekke kerel met die jas staat er 3 keer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Morton_Koopa op 14-11-2010 20:20:20 ]Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |