Ik zie hetquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:21 schreef Gijs-H het volgende:
Die band is geen band verdomme, dit ding is achter een raam gefotografeerd, dat ding dat je ziet hangen is van zo'n trek ding. Hij glimt ook mooi, en laat geen schaduw achter!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef ukga het volgende:
ikd acht dat er een trekding voor een raamgordijn was, blijkt het en autoband te zijn !
Dit is wel de mooiste oplossing die ik tot nu toe gelezen heb.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:21 schreef Gijs-H het volgende:
Die band is geen band verdomme, dit ding is achter een raam gefotografeerd, dat ding dat je ziet hangen is van zo'n trek ding. Hij glimt ook mooi, en laat geen schaduw achter!
Verklaart ook wel de eerder door mij genoemde vagige vlek links naast de hond. Toen zei ik nog dat het leek alsof er iets weggephotoshopped was, maaaaaaaaaar.. Dat is gewoon een veeg op het raam.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:50 schreef Gijs-H het volgende:
[..]
Ja, autobanden zijn toch niet egaal en glimmen niet?
Ik denk dat het nog altijd met gezichtsbedrog te maken heeft wat betreft dat rode hek en die huizen op één lijn. Dat van die band aan de camera is wel heel vergezocht.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:36 schreef ACJazzz het volgende:
[..]
Dit is wel de mooiste oplossing die ik tot nu toe gelezen heb.![]()
Maar ik ben niet overtuigd.
Wajoooquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:15 schreef NouMooiNiet het volgende:
OF... :
Er ligt iemand onder die auto, met rode ogen !!!![]()
Dat is gewoon een deel van een auto.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:26 schreef BlazingV2 het volgende:
Heegt echt niemand dat roze ding in de boom gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |