abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85743463
3 kiekjes :)

Christina Applegate in een mooie polkadot-jurk :)

Alanis Morissette

Lily Allen
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:38:31 #206
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_85761845
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Van de Travolta's heb ik hier al eens eerder opgemerkt en toen kreeg ik de wind van voren. Eigenlijk ben ik ook van mening dat vrouwen van 40+ niet eens meer aan kinderen moeten beginnen maar dat is een andere discussie. Ik denk ook dat het overlijden van hun zoon mede door toedoen was van hun geloof. Want van de Scientology Church mag je geen medicijnen nemen, als je Scientist bent dan geneest het geloof je.
Ik gaf geen oordeel maar was verbaasd. Vraag me meer af hoe het 'technisch' gegaan is. Je eicellen zijn op die leeftijd op of van zeer slechte kwaliteit. Ze zullen of eerder eitjes hebben ingevroren of gebruik hebben gemaakt van donoreitjes denk ik.
pi_85762247
Catherine Bell (Army Wives) heeft een jongetje gekregen.
quote:
It’s a boy for Catherine Bell!

The Army Wives star delivered her second child, son Ronan, on Saturday, Aug. 21 in Charleston, South Carolina, her rep tells PEOPLE exclusively.

Baby Ronan arrived at 8:29 a.m. weighing in at 7 lbs., 7 oz. and is 19 3/4 inches long. He joins big sister Gemma, 7.

Bell, 42, and husband Adam Beason announced the pregnancy in February. The season finale of Army Wives airs Sunday at 10 p.m on Lifetime.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_85762504
En de Britse premier is weer vader geworden:
quote:
Surprise! British Prime Minister David Cameron's wife Samantha gave birth to a baby girl Tuesday (August 24), while the couple were vacationing and away from their London home. Samantha was not expected to give birth until September, but the prime minister said he and his wife had to rush to the hospital early in the morning.

"It was a bit of a shock but I always thought it was possible," Cameron, told the AP outside the hospital. "It all happened very, very quickly."

The prime minster's office released a statement saying that the baby girl, whose name has not yet been revealed, weighed 6 lbs 1 oz. and that both mother and daughter were doing fine.

The prime minster and his wife have two other children, Elwen and Nancy. Their severely disabled son Ivan died last year aged 6.
And you know I might
pi_85764778
quote:
AMSTERDAM - Hoofdrolspeler van We will rock you, John Vooijs wordt vader

Zijn Spaanse echtgenote, danseres Mimi, is vijf maanden in verwachting. Het rockende echtpaar is al namen aan het uitzoeken. „Onze kindje is zo welkom”, zegt John, die zijn bruid bij de musical Tarzan ontmoette. „Wij weten al of het een jongetje of een meisje wordt en zijn er ook uit hoe het kindje zal gaan heten. Maar die twee namen houden we nog even geheim.”

John en Mimi wilden heel graag kinderen en toen Mimi in het nieuwe jaar terugkwam uit Spanje waar ze hoge ogen gooide in de Spaanse variant van So You Think You Can Dance, besloot het echtpaar dat het er maar van moest komen.
Don't you love her madly?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:41:18 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85765286
quote:
[..]
Van de Travolta's heb ik hier al eens eerder opgemerkt en toen kreeg ik de wind van voren. Eigenlijk ben ik ook van mening dat vrouwen van 40+ niet eens meer aan kinderen moeten beginnen maar dat is een andere discussie. Ik denk ook dat het overlijden van hun zoon mede door toedoen was van hun geloof. Want van de Scientology Church mag je geen medicijnen nemen, als je Scientist bent dan geneest het geloof je.
Het is idd een andere discussie, daarbij heeft de een geen bal te zeggen over wat de ander wel of niet zou moeten en mogen doen.

Overigens ben ik bijna 44 en in december uitgerekend, wel op natuurlijke wijze zwanger geworden, dus ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, mijn lichaam geeft aan dat het geen probleem is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85767052
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:02 schreef rena het volgende:
En de Britse premier is weer vader geworden:
[..]

En er is nu ook een naam bekend: Florence Rose Endellion.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  † In Memoriam † vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:33:07 #212
43556 miss_dynastie
pi_85774028
quote:

[..]

Dus je mag geen medicijnen nemen om in leven te blijven, maar wel medicijnen nemen om een leven te verwekken? Dat lijkt me wel heel apart eigenlijk....
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:18:19 #213
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_85779309
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het is idd een andere discussie, daarbij heeft de een geen bal te zeggen over wat de ander wel of niet zou moeten en mogen doen.

Overigens ben ik bijna 44 en in december uitgerekend, wel op natuurlijke wijze zwanger geworden, dus ik zou niet weten waarom het niet zou kunnen, mijn lichaam geeft aan dat het geen probleem is.
Ze zegt toch ook niet dat het niet kan. Het is haar mening dat ze vind dat je er eigenlijk dan niet meer aan zou moeten beginnen. Nu vind ik 40 nog redelijk, maar er zijn genoeg verhalen over vrouwen van 60+ die er nog aan beginnen en dat gaat mij ook echt te ver hoor. Bovendien is het ook zo dat de kans op complicaties op latere leeftijd groter is, zoals een miskraam en ook het downsyndroom komt gewoon vaker voor. Dat lijken me toch wel dingen waar je dan over na zou moeten gaan denken voordat je eraan begint. Je lichaam protesteerd dan misschien niet op die manier die jij zou verwachten, maar in feite is het syndroom van down ook gewoon een aanwijzing van je lichaam dat het niet meer gaat. En die kans is boven de 40 1 op 100 terwijl dat bij 20 jaar 1 op 1500 is. Tja, toch dingen die je wel aan het denken zetten lijkt me zo. En het is geen persoonlijke aanval hoor ;)
To infinity…and beyond!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:06:14 #214
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85780772
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:04 schreef kvd het volgende:
@ Purdey

mwah, ben ik het niet helemaal mee eens...als het aan mij ligt heb ik het liefst een gezinnetje met alleen maar jongens, ik heb juist helemaal niets met getut. En veel dames in mijn omgeving hebben ook het liefst jongetjes
Ik wilde graag een zoon! Vind meisjes vaak zo aanstellerig en idd, geniepig. Terwijl ik zelf wel een meisje-meisje (of euh..vrouw :') ) ben, bek gek op mooie kleding en hakken en make-up. Maar ik ben juist heel blij met mijn zoon, dat was ook echt mijn voorkeur, een jongen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_85780916
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:06 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik wilde graag een zoon! Vind meisjes vaak zo aanstellerig en idd, geniepig. Terwijl ik zelf wel een meisje-meisje (of euh..vrouw :') ) ben, bek gek op mooie kleding en hakken en make-up. Maar ik ben juist heel blij met mijn zoon, dat was ook echt mijn voorkeur, een jongen.
Ja maar jij bent innerlijk wel een tough cookie en niet een standaard zacht vrouwtje toch? ;)
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:10:52 #216
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85780923
Het "probleem" met 40+ zwangerschappen imo is dat ik altijd het idee heb dat die moeders (en vaders) schijnen te denken dat het (hun) leven oneindig is .
pi_85780952
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef Vivi het volgende:
Het "probleem" met 40+ zwangerschappen imo is dat ik altijd het idee heb dat die moeders (en vaders) schijnen te denken dat het (hun) leven oneindig is .
Mjah... al denk ik wel dat de afgelopen 20, 30 jaar ons 'actieve' leven ook daadwerkelijk wel verlengd is. Op je 70ste ben je niet meer hoogbejaard, in tegenstelling tot vroeger. Verschilt natuurlijk wel heel veel per persoon.

Oh, en nog een geruchtje...

Gwen Stefani
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:34:09 #218
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_85794583
Ziet er meer uit alsof ze net lekker heeft gelunched..
pi_85794618
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:34 schreef Vivi het volgende:
Ziet er meer uit alsof ze net lekker heeft gelunched..
Ja, maar ze is altijd wel echt een skinny minny. Ook na de geboorte van Zuma. Dit is voor haar doen wel een grote food baby!
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:22:34 #220
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_85799920
Ik dacht dat het al bekend was dat Gwen weer zwanger is?? Of was dat toen een gerucht :?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:14:08 #221
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85800401
Even vanaf de andere kant, mijn vader was 48 toen ik geboren werd, mijn moeder 37. Ik ben nu bijna 23, en mijn vader 71. Dat is best heftig af en toe. Een vriendin van mij is 22, en heeft een moeder van 42, heel ander verhaal dus. Scheelt al 30 jaar met mijn vader. Het kan allemaal best, biologisch gezien, maar praktisch gezien zou het mijn keuze niet zijn. Hoe vaak ik ook niet heb moeten uitleggen dat die man met dat grijze haar mijn vader is, en niet mijn opa..
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85800454
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 10:14 schreef Purdey het volgende:
Even vanaf de andere kant, mijn vader was 48 toen ik geboren werd, mijn moeder 37. Ik ben nu bijna 23, en mijn vader 71. Dat is best heftig af en toe. Een vriendin van mij is 22, en heeft een moeder van 42, heel ander verhaal dus. Scheelt al 30 jaar met mijn vader. Het kan allemaal best, biologisch gezien, maar praktisch gezien zou het mijn keuze niet zijn. Hoe vaak ik ook niet heb moeten uitleggen dat die man met dat grijze haar mijn vader is, en niet mijn opa..
Ja dat zijn ook wel echt uitersten, een man die op 48 jarige leeftijd een kind krijgt en die moeder van je vriendin, op haar 20e al een kind :)
pi_85865048
Lekker dramatisch:

quote:
AMSTERDAM- American Idols-winnares Fantasia Barrino zou drie maanden zwanger zijn van de man met wie ze een affaire had.

Fantasia, die enkele weken geleden nog een zelfmoordpoging ondernam, zou met haar grote liefde Antwaun Cook willen trouwen zodra zijn scheiding met zijn vrouw Paula definitief is.

"Ze is ongeveer drie maanden zwanger en de baby is honderd procent zeker van Antwaun", zo laat een familielid van de zangeres weten aan The National Enquirer. "Op dit moment kan ze nog niet laten zien hoe gelukkig ze is, maar ze is door het dolle heen. Fantasia heeft gekregen wat ze wilde en Antwaun zal nu wel met haar moeten trouwen."
Drie maanden zwanger, dolgelukkig maar enkele weken geleden nog een zelfmoordpoging gedaan? Jaja :?
pi_85865272
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:07 schreef Lovechild het volgende:
Lekker dramatisch:
[..]

Drie maanden zwanger, dolgelukkig maar enkele weken geleden nog een zelfmoordpoging gedaan? Jaja :?
Ik zag haar een keer bij Oprah, toen kwam ze al hartstikke labiel over vond ik. :{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_85867224
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:15 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ik zag haar een keer bij Oprah, toen kwam ze al hartstikke labiel over vond ik. :{
Een meisje van uitersten blijkbaar.
Fijn voor de baby...
pi_85910870
En hoezo zal Antwaun ( :') ) nu wel met haar moeten trouwen?
Screw them.
We're going home.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:44:46 #227
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85911245
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef CarOnline het volgende:
En hoezo zal Antwaun ( :') ) nu wel met haar moeten trouwen?
De joe need ut steeds hè.... daar zijn ze nog zo ouderwets.

Als je niet dezelfde achternaam hebt als je kinderen dan lopen instanties soms al moeilijk te doen.... verklaart gelijk waarom zoveel kinderen daar de achternaam van de stiefvader krijgen als mama hertrouwt.

Het draait allemaal om het traditionele gezin, en als je dat niet hebt dan is er iets mis :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_85943897
gevalletje wel of niet zwanger?

Jennifer Garner met een buikje
  woensdag 1 september 2010 @ 18:22:21 #229
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_85956776
Alweer; 2 maanden terug ook al en toen werd het ontkent dan ze weer zwanger was.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_85957027
quote:
Jodie Sweetin has a full house of her own.

The actress, 28, welcomed her second child, a baby girl named Beatrix, on Tuesday with her boyfriend Morty Coyle.

"Jodie was amazing and is doing great," Coyle tells PEOPLE. "We are now the proud, excited parents of Miss Beatrix Carlin Sweetin Coyle."

Beatrix, whom her dad is already calling "Bea," is the couple's first child. Sweetin also has a 2-year-old daughter, Zoie, with ex-husband Cody Herpin.

Beatrix made her debut at 7 lbs., 4 oz. and 19 inches long.
Whihi, Beatrix :')
pi_85965486
een zwangere Miranda Kerr

pi_86003427
En een zwangere Celine Dion
pi_86005773
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig wat ziet ze er slecht uit! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86008229
Volgens mij heeft ze gewoon geen makeup op...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86011380
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig, in m'n hoofd is ze net 2 of 3 maanden zwanger, zit ze daar met een hoogzwangere buik _O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:08:25 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86012003
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, in m'n hoofd is ze net 2 of 3 maanden zwanger, zit ze daar met een hoogzwangere buik _O-
Op zich niet zo vreemd als je zo'n 6 maanden zwanger bent van een tweeling ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86013556
He dr zoon heeft geen lang haar meer was het eerste wat me opviel. Maar Celine ziet er inderdaad best wel slecht uit op die foto.
Wat een buik :o ik dacht dat ze pas een maand of 4 was
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86015794

Georgina
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_86015829
ik vind haar er goed uitzien. Ze heeft gewoon geen make up op :?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_86016976
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind haar er goed uitzien. Ze heeft gewoon geen make up op :?
Jawel joh, lippenstift iig en vast heus wel een laagje foundation ;) Tis ook geen privefoto toch?
  vrijdag 3 september 2010 @ 15:35:50 #241
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_86044624
Alicia Keys

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 7 september 2010 @ 18:23:50 #243
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86173164
Schrijfster Susan Smit is zwanger
Tue, 07 Sep 2010 14:12:49 +0000

De schrijfster en haar vriend verwachten half februari hun eerste kind.
“We zijn er ontzettend blij mee”, vertelt de schrijfster aan Grazia. Na een relatie van net een jaar is Susan Smit (36) nu drieënhalve maand in verwachting van haar eerste kind samen met haar vriend, ontwerper Peter Veldhoven (31). De eerste maanden van de zwangerschap waren zwaar. Susan had last van ochtendmisselijkheid. “Ik schreef echt tussen de vlagen misselijkheid door. Het was nog spannend of ik de deadline zou halen, maar het is gelukt”, aldus de schrijfster. In oktober komt haar nieuwe boek Wijze mannen uit, maar plannen om een nieuw boek te schrijven staan even in de wacht. Voorheen was Susan bang dat een kindje haar creativiteit zou aantasten, maar nu heeft ze daar rust in gevonden.
pi_86173286
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Starlie het volgende:
Schrijfster Susan Smit is zwanger
Tue, 07 Sep 2010 14:12:49 +0000

De schrijfster en haar vriend verwachten half februari hun eerste kind.
“We zijn er ontzettend blij mee”, vertelt de schrijfster aan Grazia. Na een relatie van net een jaar is Susan Smit (36) nu drieënhalve maand in verwachting van haar eerste kind samen met haar vriend, ontwerper Peter Veldhoven (31). De eerste maanden van de zwangerschap waren zwaar. Susan had last van ochtendmisselijkheid. “Ik schreef echt tussen de vlagen misselijkheid door. Het was nog spannend of ik de deadline zou halen, maar het is gelukt”, aldus de schrijfster. In oktober komt haar nieuwe boek Wijze mannen uit, maar plannen om een nieuw boek te schrijven staan even in de wacht. Voorheen was Susan bang dat een kindje haar creativiteit zou aantasten, maar nu heeft ze daar rust in gevonden.
Leuk voor Susan :)
Altijd opvallend dat zodra je een interview leest waarin gesproken wordt over een kinderwens, dat ze dan achteraf altijd al zwanger waren. Zoveelste geval nu :D
pi_86177291
Lily Allen
pi_86212221
quote:
Kind nummer acht voor Mike Tyson Van onze redactie
AMSTERDAM - Mike Tyson wordt voor de achtste keer vader. Zijn vrouw Lakiha Spicer is in verwachting.

Slechts een jaar na het overlijden van hun 4–jarige dochter Exodus maakten Mike (44) en zijn vrouw woensdag het goede nieuws bekend. Lakiha, alweer vijf maanden zwanger van Tyson, zal volgens een goede vriend bevallen van een jongetje.

De oud-bokser verklaarde onlangs in de talkshow The View financieel compleet aan de grond te zitten en van maand naar maand te leven.

De ex-wereldkampioen is arm, maar dolgelukkig: "Ik heb een geweldige vrouw, fantastische kinderen en een superleven."
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 15:14:04 #247
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86243318
Isla Fisher

Jools Oliver (uitgerekend in september)

Courtney Mazza (vriendin van Mario Lopez :P)

Kimberly Brook (van James van der Beek)

Jessica Capshaw (Arizona in Grey's Anatomy)

Het vierde kindje is onderweg voor Matt en Luciana Damon

Alicia O+

Ali Larter

Christina Applegate

Alanis Morissette
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 9 september 2010 @ 15:52:22 #248
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_86244690
Damn, die Matt Damon is ook lekker aan het fokken :D
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_86244754
wat zijn zwangere vrouwen toch graflelijk.
pi_86245113
Zullen alvast een gokje gaan doen voor de naam van Jamie Oliver z'n nieuwe telg? :D
  donderdag 9 september 2010 @ 16:06:42 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86245197
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zullen alvast een gokje gaan doen voor de naam van Jamie Oliver z'n nieuwe telg? :D
Ik zat me net af te vragen wat de volgende zou worden na:
Poppy Honey Rosie (18 maart 2002)
Daisy Boo Pamela (10 april 2003)
Petal Blossom Rainbow (3 april 2009)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86245587
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik zat me net af te vragen wat de volgende zou worden na:
Poppy Honey Rosie (18 maart 2002)
Daisy Boo Pamela (10 april 2003)
Petal Blossom Rainbow (3 april 2009)
2002-2003
2009-2010

Ze zitten wel in een mooi schema :D

En de naam... die moet er gewoon bij passen :Y Betty Rose Lily :D
pi_86247231
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Lizzy Poo Belly
Hihihi het klinkt ook allemaal goed :D
  donderdag 9 september 2010 @ 17:11:41 #255
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86247708
Die 11 maanden tussen de eerste en de tweede zijn eigenlijk extreem kort... kan me voorstellen dat het even geduurd heeft voor de derde kwam, en dat het nu 17/18 maanden is na de vorige bevalling lijkt me ook een stuk prettiger.

Zou wel leuk zijn als de vierde een jongetje zou worden, ik geloof dat ze bij de derde al hadden geroepen dat ze dat wel leuk zouden vinden.

Voor een meisje ga ik voor Olive Florine Lily
Voor een jongen gok ik op Florian Leaf Oakley
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 9 september 2010 @ 17:32:18 #256
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86248414
Nee want de namen hebben bijna allemaal iets met bloemen te maken dus het zal wel Hyacinth Sugar Doodley worden ofzo 8-)
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86251740
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:
Die 11 maanden tussen de eerste en de tweede zijn eigenlijk extreem kort... kan me voorstellen dat het even geduurd heeft voor de derde kwam, en dat het nu 17/18 maanden is na de vorige bevalling lijkt me ook een stuk prettiger.

Zou wel leuk zijn als de vierde een jongetje zou worden, ik geloof dat ze bij de derde al hadden geroepen dat ze dat wel leuk zouden vinden.

de kindjes zijn met een beetje hulp gekomen, Jools had moeite met zwanger worden, heeft Clomid gekregen en dat blijkt dus lang door te kunnen werken. Ze dachten dat ze weer normaal konden viezelevozelen, maar dat was dus niet zo. Vandaar die korte tijd tussen meisje 1 en 2. Voor nummer 3 weer Clomid en nummer 4 is hetzelfde verhaal als nummer 2...

quote:
Celeb chef Jamie Oliver, 34, who is currently awaiting the arrival of baby no. 4 with wife Jools, admits that the news of their fourth addition definitely came as a surprise! He also reveals it’s not the first time they’ve been shocked by a pregnancy.

“We struggled for ages with number one,” he tells Times Online, adding that his wife used Clomid to stimulate ovulation before becoming pregnant with daughter Poppy Honey, now 8-years-old.

Shortly after, Jools was surprised to be expecting her second daughter, Daisy Boo, now 7:

Then Mr. O gets back in there again, thinking it’s not a worry. But whatever they’ve given her is still hanging over for 11-months. So Daisy came along like that.

Years later, the couple turned again to Clomid for help with conception of their third daughter, Petal Blossom, who celebrated her first birthday on April 3: “We had problems having Petal, got some help from the doc. Then we made the same mistake again. And here we are!”

He adds jokingly, “Just call it a hangover child.”

Jamie and Jools will celebrate their tenth wedding anniversary this June.

donderdag 9 september 2010 @ 20:34:58 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86254771
Darn, ik vond die eerste twee al zo kort op elkaar, maar dat verklaart wel eea....
Is ze gewoon 2 maanden na de bevalling alweer zwanger geworden :o

Kan me bijna voorstellen dat ze nu dachten goed te zijn weggekomen, maar 9 maanden na de bevalling werkt het dus ook nog, of haar lichaam zit uiteindelijk wel in een natuurlijke cyclus na 3 zwangerschappen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86256283
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:11 schreef Leandra het volgende:

Het lijkt me afschuwelijk voor een jongetje. Vier moeders :{

En ja, ik heb binnen de samenstelling van mijn kinderen ook een jongetje met een oudere zus...
pi_86259027
quote:
Op donderdag 9 september 2010 21:11 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Het lijkt me afschuwelijk voor een jongetje. Vier moeders :{
Dat heb je als jongste altijd, ongeacht het geslacht. Ik had 2 extra moeders en 1 extra vader :') Dat was ook altijd mijn argument als we mot hadden; je bent mijn moeder niet :( :+
And you know I might
pi_86260623
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef rena het volgende:

[..]

Dat heb je als jongste altijd, ongeacht het geslacht. Ik had 2 extra moeders en 1 extra vader :') Dat was ook altijd mijn argument als we mot hadden; je bent mijn moeder niet :( :+
Ah, dat is misschien ook wel zo.Ik moet het regelmatig zeggen tegen mijn oudste kinderen (jongen en meisje): IK ben hier de moeder.
Maar vooral mijn oudste dochter heeft daar een handje van, om te moederen. Bij mijn jongste zoon merk ik het nog niet zo naar zijn jongere zusje toe. Wie weet is hij daar nog te jong voor.
pi_86260679
quote:
Op donderdag 9 september 2010 22:03 schreef rena het volgende:

[..]

:@ Guilty :D

Volgens mij doe ik dat ook heel vaak tegen mijn jongste zusje... ongevraagd advies enzo :D
Probeer er op te letten...
pi_86294760
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:02 schreef Felixa het volgende:
Alicia Keys

[ afbeelding ]
Ik vond Alicia er echt prachtig uitzien op d'r bruiloft, in die jurk met die zwangere buik O+
Maar hier vind ik d'r niet zo :N Die benen :X
pi_86295184
quote:
Congratulations to Danica McKellar and her husband Mike Verta!

The Wonder Years alum and bestselling author gave birth to her first child Tuesday (September 7), a boy named Draco Verta. He weighed in at 7 lbs., 2 oz.

We are humbled, overjoyed and so grateful for this miraculous gift," the happy couple told PEOPLE in a statement. "It's like we've only now just learned the true meaning of love."

McKellar, 35 – now a mathematician and best-selling author of three books on the subject, including HOT X: Algebra Exposed – wed composer Verta in March 2009.

In July, Danica opened up to Celebrity Baby Scoop about her hopes for a natural childbirth: "Absolutely. That being said, I know we can’t always know what medical surprises may happen during childbirth. But my hope is to go fully natural – no epidural, no interventions. Wish me luck!"
pi_86295245
quote:
Brandon Flowers Is Going To Be A Father (Thrice!)

Here comes another one!

Brandon Flowers is reportedly expecting his THIRD child with wife Tana Munblowsky!

Wonderful news!

Between that and your new album, you've got a lot to be excited about, bb!

Congratulations!
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:30:26 #266
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_86299412
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:43 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Ik vond Alicia er echt prachtig uitzien op d'r bruiloft, in die jurk met die zwangere buik O+
Maar hier vind ik d'r niet zo :N Die benen :X
Die had ze ironisch genoeg altijd al :') .

Christina Applegate is echt een plaatje, die dat paarse jurkje. Lijkt me echt een superleuk mens ook.

En leuk voor Susan Smit! Mooie en intelligente vrouw.
  zaterdag 11 september 2010 @ 07:24:42 #267
11458 ivetje
pi_86305586
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:52 schreef kvd het volgende:

[..]

Draco :') iets teveel harry Potter gekeken soms ?
To infinity…and beyond!
pi_86305635
quote:
Doutzen Kroes in verwachting van jongetje
Uitgegeven: 10 september 2010 23:55
Laatst gewijzigd: 11 september 2010 00:47

ROTTERDAM - Doutzen Kroes is in verwachting van een jongetje. Het 25-jarige model heeft eindelijk duidelijkheid gekregen over het geslacht van het kindje.

Doutzen maakte het nieuws vrijdagavond via Twitter bekend. "We verwachten een jongetje! Wij zijn erg trots en opgewonden", zo twittert zij.

Half juli liet Doutzen weten dat zij en haar vriend Sunnery James in januari volgend jaar hun eerste kindje verwachten. Tot dusverre was het geslacht hiervan echter nog niet bekend.
pi_86305697
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 07:24 schreef ivetje het volgende:

[..]

Draco :') iets teveel harry Potter gekeken soms ?
:N

quote:
Winnie Cooper Has A Baby!
Filed under: Baby Blabber

He better love him some math!

Danica McKellar, famous for her role as Winnie Cooper on The Wonder Years, gave birth to her first child on Tuesday. She and her hubby welcomed a little guy named Draco Verta, named after the constellation. The couple released a statement about their new addition, saying:

"We are humbled, overjoyed and so grateful for this miraculous gift. It's like we've only now just learned the true meaning of love."

Aww, sweet!

Congrats to the whole fam!
ff opzoeken en dan kom je hier op uit
http://en.wikipedia.org/wiki/Draco_(constellation)
en in het nederlands
http://nl.wikipedia.org/wiki/Draak_(sterrenbeeld)

dus Harry Potter misschien, weet niet wat zij leuke films vindt, maar hij schijnt te zijn vernoemd naar het sterrenbeeld draak
pi_86305704
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 21:54 schreef kvd het volgende:

[..]

Tof! Ben benieuwd of het dit keer een meisje word en wat voor 'bijzondere' naam ze die gaan geven na Ammon en Gunner :')
And you know I might
pi_86305730
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:02 schreef rena het volgende:

[..]

Tof! Ben benieuwd of het dit keer een meisje word en wat voor 'bijzondere' naam ze die gaan geven na Ammon en Gunner :')
Als het waar is he? Voorlopig alleen een vermoeden, een Perez Hilton vermoede, dus ik neem hem nog wel even met een korreltje zout
pi_86305780
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:13 schreef kvd het volgende:

[..]

Als het waar is he? Voorlopig alleen een vermoeden, een Perez Hilton vermoede, dus ik neem hem nog wel even met een korreltje zout
Ach, het is een mormoon, die houden van voortplanten B-)
And you know I might
pi_86305829
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:22 schreef rena het volgende:

[..]

Ach, het is een mormoon, die houden van voortplanten B-)
_O-

Die man heeft me altijd al verbaasd, dacht ten eerste dat ie ouder was, en ten tweede toch wel homo. Tjsa, dat waren dus al 2 dingen die niet klopten en toen bleek hij ook nog eens getrouwd en streng gelovig te zijn
1 groot verrassingsei dus ;)
pi_86306015
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 08:28 schreef kvd het volgende:

[..]

_O-

Die man heeft me altijd al verbaasd, dacht ten eerste dat ie ouder was, en ten tweede toch wel homo. Tjsa, dat waren dus al 2 dingen die niet klopten en toen bleek hij ook nog eens getrouwd en streng gelovig te zijn
1 groot verrassingsei dus ;)
Ik ook hoor, toen ik the Killers net leerde kennen dacht ik dat het een enorme nicht was :D Maar wel toffe muziek. Ik ga hem zien 28 september B-) [/einde offtopic]

Ali Larter krijgt een jongetje:
quote:
The secret’s out: Ali Larter is in fact expecting a baby boy.

During a visit to Late Night with Jimmy Fallon Thursday, the Resident Evil: Afterlife actress was greeted with gifts for her upcoming arrival — but had to choose between a pink or blue onesie.

“Ohhhh! I was trying to keep it private … but we’re having a boy!” Larter, who’s expecting her first child with husband Hayes MacArthur, cheered. “I have a little penis inside of me!”

In response, Fallon couldn’t help but throw out a running Office joke, quipping, “That’s what she said!”

And while Larter, 34, is enjoying this “amazing … exciting time,” she admits her newly enhanced sense of smell has been a bit debilitating.

“I go through the cheese aisle and I’m like, ‘Noooo!’ All the stinky ones,” she laughs.
And you know I might
pi_86306214
oh, Lily Allen geloof ik ook, zal even zoeken

quote:
Smile singer Lily Allen and boyfriend Sam Cooper are reportedly expecting a son, reports The Sun.

A source revealed to the paper,

Lily said she found out from a scan she is having a boy. She is really excited and can't wait to give birth. She is always asking other mums about their pregnancies."

Allen, 25, is also said to be taking prenatal classes and yoga in preparation for welcoming her child into the world.

This will be the first child for the couple, who announced the pregnancy in early August after a year-long relationship.
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:37:17 #276
125420 Starlie
pi_86306390
Doutzen Kroes zwanger van een zoon
Fri, 10 Sep 2010 19:33:00 +0000

'Hallo twitterwereld, we verwachten een jongen', Doutzen kon het niet meer voor zich houden.
Vrijdagavond moest het er echt uit. Enthousiast twitterde de toekomstige modellenmama: ‘Hello Twitterworld! We are expecting a baby BOY! We are so excited and proud! Woooohooooo’
En ook de toekomstige pap DJ Sunnery James stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken hij liet, eveneens via de twitter, weten: ‘Wow! We’re expecting a son! We’re so impressed! So Proud!’
Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
Het 25-jarige Friese model is helemaal niet bezig met de vraag of de komst van het kindje wellicht een einde maakt aan haar carrière. “Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
Het Nederlandse topmodel kijkt al uit naar een leven als moeder. “Ik heb er zo veel zin. Ik kan niet wachten om die kleine in mijn armen te hebben.” Ze is in januari uitgerekend.
pi_86306491
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Starlie het volgende:

'Hallo twitterwereld, we verwachten een jongen', Doutzen kon het niet meer voor zich houden.
Vrijdagavond moest het er echt uit. Enthousiast twitterde de toekomstige modellenmama: ‘Hello Twitterworld! We are expecting a baby BOY! We are so excited and proud! Woooohooooo’
En ook de toekomstige pap DJ Sunnery James stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken hij liet, eveneens via de twitter, weten: ‘Wow! We’re expecting a son! We’re so impressed! So Proud!’
Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
Het 25-jarige Friese model is helemaal niet bezig met de vraag of de komst van het kindje wellicht een einde maakt aan haar carrière. “Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
Het Nederlandse topmodel kijkt al uit naar een leven als moeder. “Ik heb er zo veel zin. Ik kan niet wachten om die kleine in mijn armen te hebben.” Ze is in januari uitgerekend.
psssttt.....staat al een paar posts boven je ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:53:08 #278
125420 Starlie
pi_86306582
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:46 schreef kvd het volgende:

[..]

psssttt.....staat al een paar posts boven je ;)
Sorry! Zat het vanaf mijn iphone te posten... Had wel gekeken maar door die kleine letters heb ik het dus niet gezien!
pi_86315539
Jazzmuzikant Jamie Cullum en zijn vrouw model/auteur/kleindochter-van Sophie Dahl verwachten hun eerste kind, bericht de Daily Mail. Sophie is 4 maanden zwanger.

pi_86315970
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Starlie het volgende:

Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière :') . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
Shine bright like a diamond.
pi_86316421
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef June. het volgende:

[..]

Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière :') . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
Nou ja, het zóu natuurlijk kunnen dat ze haar werk heel erg leuk vindt en ze het daarom erg jammer zou vinden als haar carriere door een veranderd lichaam zou eindigen :?

Geld is niet altijd de enige drijfveer hoor. Zeker niet als je zo jong bent, dan wil je vast nog niet met pensioen.
pi_86317582
misschien lees ik het wel verkeerd, maar ze geeft toch nergens aan dat het erg zou zijn als de komst van het kindje haar carriere zou stoppen?
quote:
...
“Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
pi_86317613
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:20 schreef kvd het volgende:
misschien lees ik het wel verkeerd, maar ze geeft toch nergens aan dat het erg zou zijn als de komst van het kindje haar carriere zou stoppen?
[..]

Klopt, maar ik reageerde op de stelling van June:
quote:
Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
pi_86317840
haha...en ik reageerde ook op June, niet op jou, had ik misschien even moeten vermelden om misverstanden te voorkomen...
  zondag 12 september 2010 @ 13:33:07 #285
11458 ivetje
pi_86340764
Het valt me altijd zo op dat bijna iedereen weet wat het gaat worden en dat ook tegen iederern verteld. Niet alleen bij celebs, maar ook in het algemeen. Je ziet bijna niemand meer voor wie het een verassing is. Wat zou daar de gedachte achter zijn? Ik zou het zelf niet willen weten namelijk. Zou het om praktische redenen zijn? Lekker makkelijk met kleertjes kopen ofzo? Toch vreemd, want het lijkt alsof dat echt iets van de laatste jaren is.
To infinity…and beyond!
  zondag 12 september 2010 @ 14:50:37 #286
208890 June.
Seriously?
pi_86343533
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou ja, het zóu natuurlijk kunnen dat ze haar werk heel erg leuk vindt en ze het daarom erg jammer zou vinden als haar carriere door een veranderd lichaam zou eindigen :?

Geld is niet altijd de enige drijfveer hoor. Zeker niet als je zo jong bent, dan wil je vast nog niet met pensioen.
Ja, maar zo bedoelde ik het ook niet. Het is erg gemakkelijk om te zeggen dat je er niet angstig voor bent en je er niet druk om hoeft te maken, omdat je in feite al carrière gemaakt hebt. Dat is wat anders dan het jammer vinden omdat je werk zo leuk is.
Shine bright like a diamond.
pi_86343545
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef ivetje het volgende:
Het valt me altijd zo op dat bijna iedereen weet wat het gaat worden en dat ook tegen iederern verteld. Niet alleen bij celebs, maar ook in het algemeen. Je ziet bijna niemand meer voor wie het een verassing is. Wat zou daar de gedachte achter zijn? Ik zou het zelf niet willen weten namelijk. Zou het om praktische redenen zijn? Lekker makkelijk met kleertjes kopen ofzo? Toch vreemd, want het lijkt alsof dat echt iets van de laatste jaren is.
Wat maakt dat nou weer uit? Het is imo iets heel persoonlijks, net zoals jij het niet zou willen weten. Mensen vinden het gewoon leuk waarschijnlijk ;)
And you know I might
  zondag 12 september 2010 @ 15:13:01 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86344415
quote:
De mogelijkheid is er tegenwoordig, en als je het niet wilt weten, dan moet je het al beiden niet willen weten...
Hier wilde m'n lief het wel weten terwijl ik het niet zo nodig vond, maar zijn behoefte aan binding vond ik belangrijker dan mijn "ik hoef het niet te weten". Nu we het wel weten vind ik het ook wel heel erg makkelijk, dat dan wel weer, het is nogal handig met inkopen doen.

En als je het eenmaal weet dan is het vooral lastig je niet te verspreken, letterlijk dan, want een gesproken "hij" of "zij" is moeilijker terug te draaien dan een "zij" of "hij" die je typt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 12 september 2010 @ 19:31:45 #289
11458 ivetje
pi_86353102
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef rena het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou weer uit? Het is imo iets heel persoonlijks, net zoals jij het niet zou willen weten. Mensen vinden het gewoon leuk waarschijnlijk ;)
Het maakt ook niet uit, maar het valt me gewoon op dat zo ongeveer iedereen het weet tegenwoordig. Dat was een aantal jaren terug lang niet zo vaak het geval, terwijl het toen ook al lang mogelijk was. Viel me gewoon op en vroeg me af hoe dat nu ineens komt. Maar zal wel gemakkelijk zijn dan.
Gelukkig willen wij hier beide het niet weten, dus daar komt geen discussie over :)
To infinity…and beyond!
  † In Memoriam † zondag 12 september 2010 @ 22:02:06 #290
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86361283
quote:
Valt mij ook heel erg op inderdaad, de meeste zwangere stellen die ik ken willen het weten. Er zijn er ook bij die het zelf willen weten maar gewoon niet vertellen :P. Ik denk zelfs dat het ook wel om praktische redenen is, kamertje inrichten, kleertjes kopen, handig voor de rest van de omgeving :P. Maar misschien denk ik er zelf over tig jaar wel anders over, dat ik het gewoon wil weten omdat het van mij is. Ofzo.
Ik vond het wel leuk om te weten dat ik een neefje kreeg. Ging overal waar ik was jongenskleertjes kopen voordat het kind überhaupt geboren was :D
pi_86363702
quote:
Way to go, A.C. Slater!

Mario Lopez and girlfriend Courtney Mazza welcomed their first child into the world on Saturday.

Their new daughter Gia Francesca Lopez weighed 6 lbs, 4 oz. and was born in Burbank, Calif.

Mario said, "We are so overjoyed. What an amazing wonderful and overwhelming experience to welcome our daughter into the world."

Congrats to the happy couple
pi_86405885
quote:
Sacha Baron Cohen & Isla Fisher Step Out with New Addition

Who’s that strolling in London Friday with Sacha Baron Cohen, Isla Fisher and 2½-year-old daughter Olive?

It seems as though the trio has welcomed the latest addition to their family, although a rep for the actress says they likely won’t be commenting on the birth of the new baby.

The intensely private pair prefer it that way, having kept quiet about the impending arrival of their second child as well as their March nuptials.

We last spotted Fisher, 34, and Olive out and about in Los Angeles at the end of May, but the actress and husband Baron Cohen, 38, have managed to stay undercover since!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_86410791
En aan de wandelwagen is ook niet te zien of het een jochie of een meisje is -O-
And you know I might
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:49:49 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86411583
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar het valt me gewoon op dat zo ongeveer iedereen het weet tegenwoordig. Dat was een aantal jaren terug lang niet zo vaak het geval, terwijl het toen ook al lang mogelijk was. Viel me gewoon op en vroeg me af hoe dat nu ineens komt. Maar zal wel gemakkelijk zijn dan.
Gelukkig willen wij hier beide het niet weten, dus daar komt geen discussie over :)
Een aantal jaar terug (want zo "lang" is het nog niet mogelijk) was het wel mogelijk maar was het een vrij nieuw iets, en duur... en het was nog lang niet zo geaccepteerd om het te doen en (vooral) daarna te zeggen.
Je moet het vergelijken met internet, 10 jaar geleden was het ook al mogelijk en bereikbaar voor het gewone volk, maar nog lang niet iedereen had internet.

Het is gewoon de vooruitgang, zo werkt dat. Je overgrootvader had niet kunnen voorzien dat al zijn achterkleinkinderen een eigen auto zouden hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86412332
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat een volwassen vrouw achter de wagen? Ik ken haar niet dus dacht dat de vader in kwestie met een tienerdochter en kleuter en baby op stap was :D
pi_86412417
Dat had ik dus ook...wie is dat? ik dacht net als Pisces29, vader, tienerdochter, kleuter en baby
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 10:58:34 #297
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86414256
Dat is Isla Fisher :D, jongedame van 34 jaar oud. Actrice uit o.a Scooby Doo, Wedding Crashers en Confessions of a Shopaholic :P.
pi_86415073
Er gaan wee eens geruchten over Penelope Bardem Cruz
pi_86420062
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:28 schreef kvd het volgende:
Er gaan wee eens geruchten over Penelope Bardem Cruz
[ afbeelding ]
En dit keer is het waar!

Bron: AD.nl
quote:
Penelope Cruz is zwanger

LOS ANGELES - De Spaanse actrice heeft via haar woordvoerder bevestigd dat ze haar eerste kind verwacht met haar man, de Spaanse acteur Javier Bardem.

De 36-jarige Cruz werd onlangs tijdens de opnames van 'Pirates of the Caribean' gefotografeerd met een buikje, ze blijkt nu vier en een halve maand zwanger.

Penelope en Javier (41) stellen hun privacy enorm op prijs. Begin juli trouwden ze op de Bahamas tijdens een geheime ceremonie.

pi_86480207
Ja hoor, Jamie oliver heeft een ZOON! Via zijn twitter kun je een foto zien (link werkt hier niet)
pi_86480326
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:38 schreef Rianne84 het volgende:
Ja hoor, Jamie oliver heeft een ZOON! Via zijn twitter kun je een foto zien (link werkt hier niet)
http://twitpic.com/2oquak
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')