De joe need ut steeds hè.... daar zijn ze nog zo ouderwets.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef CarOnline het volgende:
En hoezo zal Antwaun () nu wel met haar moeten trouwen?
Whihi, Beatrixquote:Jodie Sweetin has a full house of her own.
The actress, 28, welcomed her second child, a baby girl named Beatrix, on Tuesday with her boyfriend Morty Coyle.
"Jodie was amazing and is doing great," Coyle tells PEOPLE. "We are now the proud, excited parents of Miss Beatrix Carlin Sweetin Coyle."
Beatrix, whom her dad is already calling "Bea," is the couple's first child. Sweetin also has a 2-year-old daughter, Zoie, with ex-husband Cody Herpin.
Beatrix made her debut at 7 lbs., 4 oz. and 19 inches long.
Jemig wat ziet ze er slecht uit!quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef kvd het volgende:
En een zwangere Celine Dion
[ afbeelding ]
Jemig, in m'n hoofd is ze net 2 of 3 maanden zwanger, zit ze daar met een hoogzwangere buikquote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef kvd het volgende:
En een zwangere Celine Dion
[ afbeelding ]
Op zich niet zo vreemd als je zo'n 6 maanden zwanger bent van een tweelingquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig, in m'n hoofd is ze net 2 of 3 maanden zwanger, zit ze daar met een hoogzwangere buik
Jawel joh, lippenstift iig en vast heus wel een laagje foundationquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:39 schreef _aurum_ het volgende:
ik vind haar er goed uitzien. Ze heeft gewoon geen make up op
Leuk voor Susanquote:Op dinsdag 7 september 2010 18:23 schreef Starlie het volgende:
Schrijfster Susan Smit is zwanger
Tue, 07 Sep 2010 14:12:49 +0000
De schrijfster en haar vriend verwachten half februari hun eerste kind.
“We zijn er ontzettend blij mee”, vertelt de schrijfster aan Grazia. Na een relatie van net een jaar is Susan Smit (36) nu drieënhalve maand in verwachting van haar eerste kind samen met haar vriend, ontwerper Peter Veldhoven (31). De eerste maanden van de zwangerschap waren zwaar. Susan had last van ochtendmisselijkheid. “Ik schreef echt tussen de vlagen misselijkheid door. Het was nog spannend of ik de deadline zou halen, maar het is gelukt”, aldus de schrijfster. In oktober komt haar nieuwe boek Wijze mannen uit, maar plannen om een nieuw boek te schrijven staan even in de wacht. Voorheen was Susan bang dat een kindje haar creativiteit zou aantasten, maar nu heeft ze daar rust in gevonden.
quote:Kind nummer acht voor Mike Tyson Van onze redactie
AMSTERDAM - Mike Tyson wordt voor de achtste keer vader. Zijn vrouw Lakiha Spicer is in verwachting.
Slechts een jaar na het overlijden van hun 4–jarige dochter Exodus maakten Mike (44) en zijn vrouw woensdag het goede nieuws bekend. Lakiha, alweer vijf maanden zwanger van Tyson, zal volgens een goede vriend bevallen van een jongetje.
De oud-bokser verklaarde onlangs in de talkshow The View financieel compleet aan de grond te zitten en van maand naar maand te leven.
De ex-wereldkampioen is arm, maar dolgelukkig: "Ik heb een geweldige vrouw, fantastische kinderen en een superleven."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |