abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:37:17 #276
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86306390
Doutzen Kroes zwanger van een zoon
Fri, 10 Sep 2010 19:33:00 +0000

'Hallo twitterwereld, we verwachten een jongen', Doutzen kon het niet meer voor zich houden.
Vrijdagavond moest het er echt uit. Enthousiast twitterde de toekomstige modellenmama: ‘Hello Twitterworld! We are expecting a baby BOY! We are so excited and proud! Woooohooooo’
En ook de toekomstige pap DJ Sunnery James stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken hij liet, eveneens via de twitter, weten: ‘Wow! We’re expecting a son! We’re so impressed! So Proud!’
Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
Het 25-jarige Friese model is helemaal niet bezig met de vraag of de komst van het kindje wellicht een einde maakt aan haar carrière. “Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
Het Nederlandse topmodel kijkt al uit naar een leven als moeder. “Ik heb er zo veel zin. Ik kan niet wachten om die kleine in mijn armen te hebben.” Ze is in januari uitgerekend.
pi_86306491
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Starlie het volgende:

'Hallo twitterwereld, we verwachten een jongen', Doutzen kon het niet meer voor zich houden.
Vrijdagavond moest het er echt uit. Enthousiast twitterde de toekomstige modellenmama: ‘Hello Twitterworld! We are expecting a baby BOY! We are so excited and proud! Woooohooooo’
En ook de toekomstige pap DJ Sunnery James stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken hij liet, eveneens via de twitter, weten: ‘Wow! We’re expecting a son! We’re so impressed! So Proud!’
Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
Het 25-jarige Friese model is helemaal niet bezig met de vraag of de komst van het kindje wellicht een einde maakt aan haar carrière. “Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
Het Nederlandse topmodel kijkt al uit naar een leven als moeder. “Ik heb er zo veel zin. Ik kan niet wachten om die kleine in mijn armen te hebben.” Ze is in januari uitgerekend.
psssttt.....staat al een paar posts boven je ;)
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:53:08 #278
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_86306582
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:46 schreef kvd het volgende:

[..]

psssttt.....staat al een paar posts boven je ;)
Sorry! Zat het vanaf mijn iphone te posten... Had wel gekeken maar door die kleine letters heb ik het dus niet gezien!
pi_86315539
Jazzmuzikant Jamie Cullum en zijn vrouw model/auteur/kleindochter-van Sophie Dahl verwachten hun eerste kind, bericht de Daily Mail. Sophie is 4 maanden zwanger.

pi_86315970
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Starlie het volgende:

Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière :') . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
Shine bright like a diamond.
pi_86316421
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef June. het volgende:

[..]

Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière :') . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
Nou ja, het zóu natuurlijk kunnen dat ze haar werk heel erg leuk vindt en ze het daarom erg jammer zou vinden als haar carriere door een veranderd lichaam zou eindigen :?

Geld is niet altijd de enige drijfveer hoor. Zeker niet als je zo jong bent, dan wil je vast nog niet met pensioen.
pi_86317582
misschien lees ik het wel verkeerd, maar ze geeft toch nergens aan dat het erg zou zijn als de komst van het kindje haar carriere zou stoppen?
quote:
...
“Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
pi_86317613
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 17:20 schreef kvd het volgende:
misschien lees ik het wel verkeerd, maar ze geeft toch nergens aan dat het erg zou zijn als de komst van het kindje haar carriere zou stoppen?
[..]

Klopt, maar ik reageerde op de stelling van June:
quote:
Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
pi_86317840
haha...en ik reageerde ook op June, niet op jou, had ik misschien even moeten vermelden om misverstanden te voorkomen...
  zondag 12 september 2010 @ 13:33:07 #285
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_86340764
Het valt me altijd zo op dat bijna iedereen weet wat het gaat worden en dat ook tegen iederern verteld. Niet alleen bij celebs, maar ook in het algemeen. Je ziet bijna niemand meer voor wie het een verassing is. Wat zou daar de gedachte achter zijn? Ik zou het zelf niet willen weten namelijk. Zou het om praktische redenen zijn? Lekker makkelijk met kleertjes kopen ofzo? Toch vreemd, want het lijkt alsof dat echt iets van de laatste jaren is.
To infinity…and beyond!
  zondag 12 september 2010 @ 14:50:37 #286
208890 June.
Seriously?
pi_86343533
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Nou ja, het zóu natuurlijk kunnen dat ze haar werk heel erg leuk vindt en ze het daarom erg jammer zou vinden als haar carriere door een veranderd lichaam zou eindigen :?

Geld is niet altijd de enige drijfveer hoor. Zeker niet als je zo jong bent, dan wil je vast nog niet met pensioen.
Ja, maar zo bedoelde ik het ook niet. Het is erg gemakkelijk om te zeggen dat je er niet angstig voor bent en je er niet druk om hoeft te maken, omdat je in feite al carrière gemaakt hebt. Dat is wat anders dan het jammer vinden omdat je werk zo leuk is.
Shine bright like a diamond.
pi_86343545
quote:
Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef ivetje het volgende:
Het valt me altijd zo op dat bijna iedereen weet wat het gaat worden en dat ook tegen iederern verteld. Niet alleen bij celebs, maar ook in het algemeen. Je ziet bijna niemand meer voor wie het een verassing is. Wat zou daar de gedachte achter zijn? Ik zou het zelf niet willen weten namelijk. Zou het om praktische redenen zijn? Lekker makkelijk met kleertjes kopen ofzo? Toch vreemd, want het lijkt alsof dat echt iets van de laatste jaren is.
Wat maakt dat nou weer uit? Het is imo iets heel persoonlijks, net zoals jij het niet zou willen weten. Mensen vinden het gewoon leuk waarschijnlijk ;)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  zondag 12 september 2010 @ 15:13:01 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86344415
quote:
De mogelijkheid is er tegenwoordig, en als je het niet wilt weten, dan moet je het al beiden niet willen weten...
Hier wilde m'n lief het wel weten terwijl ik het niet zo nodig vond, maar zijn behoefte aan binding vond ik belangrijker dan mijn "ik hoef het niet te weten". Nu we het wel weten vind ik het ook wel heel erg makkelijk, dat dan wel weer, het is nogal handig met inkopen doen.

En als je het eenmaal weet dan is het vooral lastig je niet te verspreken, letterlijk dan, want een gesproken "hij" of "zij" is moeilijker terug te draaien dan een "zij" of "hij" die je typt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 12 september 2010 @ 19:31:45 #289
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_86353102
quote:
Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef rena het volgende:

[..]

Wat maakt dat nou weer uit? Het is imo iets heel persoonlijks, net zoals jij het niet zou willen weten. Mensen vinden het gewoon leuk waarschijnlijk ;)
Het maakt ook niet uit, maar het valt me gewoon op dat zo ongeveer iedereen het weet tegenwoordig. Dat was een aantal jaren terug lang niet zo vaak het geval, terwijl het toen ook al lang mogelijk was. Viel me gewoon op en vroeg me af hoe dat nu ineens komt. Maar zal wel gemakkelijk zijn dan.
Gelukkig willen wij hier beide het niet weten, dus daar komt geen discussie over :)
To infinity…and beyond!
  † In Memoriam † zondag 12 september 2010 @ 22:02:06 #290
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86361283
quote:
Valt mij ook heel erg op inderdaad, de meeste zwangere stellen die ik ken willen het weten. Er zijn er ook bij die het zelf willen weten maar gewoon niet vertellen :P. Ik denk zelfs dat het ook wel om praktische redenen is, kamertje inrichten, kleertjes kopen, handig voor de rest van de omgeving :P. Maar misschien denk ik er zelf over tig jaar wel anders over, dat ik het gewoon wil weten omdat het van mij is. Ofzo.
Ik vond het wel leuk om te weten dat ik een neefje kreeg. Ging overal waar ik was jongenskleertjes kopen voordat het kind überhaupt geboren was :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86363702
quote:
Way to go, A.C. Slater!

Mario Lopez and girlfriend Courtney Mazza welcomed their first child into the world on Saturday.

Their new daughter Gia Francesca Lopez weighed 6 lbs, 4 oz. and was born in Burbank, Calif.

Mario said, "We are so overjoyed. What an amazing wonderful and overwhelming experience to welcome our daughter into the world."

Congrats to the happy couple
pi_86405885
quote:
Sacha Baron Cohen & Isla Fisher Step Out with New Addition

Who’s that strolling in London Friday with Sacha Baron Cohen, Isla Fisher and 2½-year-old daughter Olive?

It seems as though the trio has welcomed the latest addition to their family, although a rep for the actress says they likely won’t be commenting on the birth of the new baby.

The intensely private pair prefer it that way, having kept quiet about the impending arrival of their second child as well as their March nuptials.

We last spotted Fisher, 34, and Olive out and about in Los Angeles at the end of May, but the actress and husband Baron Cohen, 38, have managed to stay undercover since!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_86410791
En aan de wandelwagen is ook niet te zien of het een jochie of een meisje is -O-
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 14 september 2010 @ 08:49:49 #294
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86411583
quote:
Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar het valt me gewoon op dat zo ongeveer iedereen het weet tegenwoordig. Dat was een aantal jaren terug lang niet zo vaak het geval, terwijl het toen ook al lang mogelijk was. Viel me gewoon op en vroeg me af hoe dat nu ineens komt. Maar zal wel gemakkelijk zijn dan.
Gelukkig willen wij hier beide het niet weten, dus daar komt geen discussie over :)
Een aantal jaar terug (want zo "lang" is het nog niet mogelijk) was het wel mogelijk maar was het een vrij nieuw iets, en duur... en het was nog lang niet zo geaccepteerd om het te doen en (vooral) daarna te zeggen.
Je moet het vergelijken met internet, 10 jaar geleden was het ook al mogelijk en bereikbaar voor het gewone volk, maar nog lang niet iedereen had internet.

Het is gewoon de vooruitgang, zo werkt dat. Je overgrootvader had niet kunnen voorzien dat al zijn achterkleinkinderen een eigen auto zouden hebben...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86412332
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:33 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is dat een volwassen vrouw achter de wagen? Ik ken haar niet dus dacht dat de vader in kwestie met een tienerdochter en kleuter en baby op stap was :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_86412417
Dat had ik dus ook...wie is dat? ik dacht net als Pisces29, vader, tienerdochter, kleuter en baby
  † In Memoriam † dinsdag 14 september 2010 @ 10:58:34 #297
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_86414256
Dat is Isla Fisher :D, jongedame van 34 jaar oud. Actrice uit o.a Scooby Doo, Wedding Crashers en Confessions of a Shopaholic :P.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_86415073
Er gaan wee eens geruchten over Penelope Bardem Cruz
pi_86420062
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 11:28 schreef kvd het volgende:
Er gaan wee eens geruchten over Penelope Bardem Cruz
[ afbeelding ]
En dit keer is het waar!

Bron: AD.nl
quote:
Penelope Cruz is zwanger

LOS ANGELES - De Spaanse actrice heeft via haar woordvoerder bevestigd dat ze haar eerste kind verwacht met haar man, de Spaanse acteur Javier Bardem.

De 36-jarige Cruz werd onlangs tijdens de opnames van 'Pirates of the Caribean' gefotografeerd met een buikje, ze blijkt nu vier en een halve maand zwanger.

Penelope en Javier (41) stellen hun privacy enorm op prijs. Begin juli trouwden ze op de Bahamas tijdens een geheime ceremonie.

pi_86480207
Ja hoor, Jamie oliver heeft een ZOON! Via zijn twitter kun je een foto zien (link werkt hier niet)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')