psssttt.....staat al een paar posts boven jequote:Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Starlie het volgende:
Doutzen Kroes zwanger van een zoon
Fri, 10 Sep 2010 19:33:00 +0000
'Hallo twitterwereld, we verwachten een jongen', Doutzen kon het niet meer voor zich houden.
Vrijdagavond moest het er echt uit. Enthousiast twitterde de toekomstige modellenmama: ‘Hello Twitterworld! We are expecting a baby BOY! We are so excited and proud! Woooohooooo’
En ook de toekomstige pap DJ Sunnery James stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken hij liet, eveneens via de twitter, weten: ‘Wow! We’re expecting a son! We’re so impressed! So Proud!’
Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
Het 25-jarige Friese model is helemaal niet bezig met de vraag of de komst van het kindje wellicht een einde maakt aan haar carrière. “Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
Het Nederlandse topmodel kijkt al uit naar een leven als moeder. “Ik heb er zo veel zin. Ik kan niet wachten om die kleine in mijn armen te hebben.” Ze is in januari uitgerekend.
Sorry! Zat het vanaf mijn iphone te posten... Had wel gekeken maar door die kleine letters heb ik het dus niet gezien!quote:Op zaterdag 11 september 2010 09:46 schreef kvd het volgende:
[..]
psssttt.....staat al een paar posts boven je
Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrièrequote:Op zaterdag 11 september 2010 09:37 schreef Starlie het volgende:
Doutzen Kroes zwanger van een zoon
Fri, 10 Sep 2010 19:33:00 +0000
'Hallo twitterwereld, we verwachten een jongen', Doutzen kon het niet meer voor zich houden.
Vrijdagavond moest het er echt uit. Enthousiast twitterde de toekomstige modellenmama: ‘Hello Twitterworld! We are expecting a baby BOY! We are so excited and proud! Woooohooooo’
En ook de toekomstige pap DJ Sunnery James stak zijn enthousiasme niet onder stoelen of banken hij liet, eveneens via de twitter, weten: ‘Wow! We’re expecting a son! We’re so impressed! So Proud!’
Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
Het 25-jarige Friese model is helemaal niet bezig met de vraag of de komst van het kindje wellicht een einde maakt aan haar carrière. “Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
Het Nederlandse topmodel kijkt al uit naar een leven als moeder. “Ik heb er zo veel zin. Ik kan niet wachten om die kleine in mijn armen te hebben.” Ze is in januari uitgerekend.
Nou ja, het zóu natuurlijk kunnen dat ze haar werk heel erg leuk vindt en ze het daarom erg jammer zou vinden als haar carriere door een veranderd lichaam zou eindigenquote:Op zaterdag 11 september 2010 16:17 schreef June. het volgende:
[..]
Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière. Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
quote:Doutzen Kroes maakte eerder deze week duidelijk dat ze zich niet druk maakt over de invloed die haar moederschap zal hebben op haar modellenwerk. “Ik zie het allemaal wel. Dat is misschien heel makkelijk, maar ik heb geen plannen gemaakt.”
...
“Ik ben er niet angstig voor. Angst is een van de slechtste dingen in het leven”, vertelde Kroes donderdag in het tv-programma College Tour. “Als het stopt, dan stopt het.”
quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:20 schreef kvd het volgende:
misschien lees ik het wel verkeerd, maar ze geeft toch nergens aan dat het erg zou zijn als de komst van het kindje haar carriere zou stoppen?
[..]
quote:Net of het erg is dat een kind krijgen misschien een einde maakt aan haar carrière . Ze heeft toch al zoveel geld verdiend dat ze in principe nooit meer hoeft te werken..
Ja, maar zo bedoelde ik het ook niet. Het is erg gemakkelijk om te zeggen dat je er niet angstig voor bent en je er niet druk om hoeft te maken, omdat je in feite al carrière gemaakt hebt. Dat is wat anders dan het jammer vinden omdat je werk zo leuk is.quote:Op zaterdag 11 september 2010 16:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou ja, het zóu natuurlijk kunnen dat ze haar werk heel erg leuk vindt en ze het daarom erg jammer zou vinden als haar carriere door een veranderd lichaam zou eindigen
Geld is niet altijd de enige drijfveer hoor. Zeker niet als je zo jong bent, dan wil je vast nog niet met pensioen.
Wat maakt dat nou weer uit? Het is imo iets heel persoonlijks, net zoals jij het niet zou willen weten. Mensen vinden het gewoon leuk waarschijnlijkquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef ivetje het volgende:
Het valt me altijd zo op dat bijna iedereen weet wat het gaat worden en dat ook tegen iederern verteld. Niet alleen bij celebs, maar ook in het algemeen. Je ziet bijna niemand meer voor wie het een verassing is. Wat zou daar de gedachte achter zijn? Ik zou het zelf niet willen weten namelijk. Zou het om praktische redenen zijn? Lekker makkelijk met kleertjes kopen ofzo? Toch vreemd, want het lijkt alsof dat echt iets van de laatste jaren is.
De mogelijkheid is er tegenwoordig, en als je het niet wilt weten, dan moet je het al beiden niet willen weten...quote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef ivetje het volgende:
Het valt me altijd zo op dat bijna iedereen weet wat het gaat worden en dat ook tegen iederern verteld. Niet alleen bij celebs, maar ook in het algemeen. Je ziet bijna niemand meer voor wie het een verassing is. Wat zou daar de gedachte achter zijn? Ik zou het zelf niet willen weten namelijk. Zou het om praktische redenen zijn? Lekker makkelijk met kleertjes kopen ofzo? Toch vreemd, want het lijkt alsof dat echt iets van de laatste jaren is.
Het maakt ook niet uit, maar het valt me gewoon op dat zo ongeveer iedereen het weet tegenwoordig. Dat was een aantal jaren terug lang niet zo vaak het geval, terwijl het toen ook al lang mogelijk was. Viel me gewoon op en vroeg me af hoe dat nu ineens komt. Maar zal wel gemakkelijk zijn dan.quote:Op zondag 12 september 2010 14:50 schreef rena het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit? Het is imo iets heel persoonlijks, net zoals jij het niet zou willen weten. Mensen vinden het gewoon leuk waarschijnlijk
Valt mij ook heel erg op inderdaad, de meeste zwangere stellen die ik ken willen het weten. Er zijn er ook bij die het zelf willen weten maar gewoon niet vertellenquote:Op zondag 12 september 2010 13:33 schreef ivetje het volgende:
quote:Way to go, A.C. Slater!
Mario Lopez and girlfriend Courtney Mazza welcomed their first child into the world on Saturday.
Their new daughter Gia Francesca Lopez weighed 6 lbs, 4 oz. and was born in Burbank, Calif.
Mario said, "We are so overjoyed. What an amazing wonderful and overwhelming experience to welcome our daughter into the world."
Congrats to the happy couple
quote:Sacha Baron Cohen & Isla Fisher Step Out with New Addition
Who’s that strolling in London Friday with Sacha Baron Cohen, Isla Fisher and 2½-year-old daughter Olive?
It seems as though the trio has welcomed the latest addition to their family, although a rep for the actress says they likely won’t be commenting on the birth of the new baby.
The intensely private pair prefer it that way, having kept quiet about the impending arrival of their second child as well as their March nuptials.
We last spotted Fisher, 34, and Olive out and about in Los Angeles at the end of May, but the actress and husband Baron Cohen, 38, have managed to stay undercover since!
Een aantal jaar terug (want zo "lang" is het nog niet mogelijk) was het wel mogelijk maar was het een vrij nieuw iets, en duur... en het was nog lang niet zo geaccepteerd om het te doen en (vooral) daarna te zeggen.quote:Op zondag 12 september 2010 19:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar het valt me gewoon op dat zo ongeveer iedereen het weet tegenwoordig. Dat was een aantal jaren terug lang niet zo vaak het geval, terwijl het toen ook al lang mogelijk was. Viel me gewoon op en vroeg me af hoe dat nu ineens komt. Maar zal wel gemakkelijk zijn dan.
Gelukkig willen wij hier beide het niet weten, dus daar komt geen discussie over
Is dat een volwassen vrouw achter de wagen? Ik ken haar niet dus dacht dat de vader in kwestie met een tienerdochter en kleuter en baby op stap wasquote:
En dit keer is het waar!quote:Op dinsdag 14 september 2010 11:28 schreef kvd het volgende:
Er gaan wee eens geruchten over Penelope Bardem Cruz
[ afbeelding ]
quote:Penelope Cruz is zwanger
LOS ANGELES - De Spaanse actrice heeft via haar woordvoerder bevestigd dat ze haar eerste kind verwacht met haar man, de Spaanse acteur Javier Bardem.
De 36-jarige Cruz werd onlangs tijdens de opnames van 'Pirates of the Caribean' gefotografeerd met een buikje, ze blijkt nu vier en een halve maand zwanger.
Penelope en Javier (41) stellen hun privacy enorm op prijs. Begin juli trouwden ze op de Bahamas tijdens een geheime ceremonie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |