Maaaar een pafferig hoofd kan ook door een zwangerschap komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze kan ook gewoon vadsig zijn, Mariah jojoot nogal... haar hoofd is ook behoorlijk pafferig.
Ik blijf het apart vinden, ze is vanaf 1990 tot 2009 altijd hartstikke slank geweest, ineens die omzwaaiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:11 schreef kvd het volgende:
Officieel hebben Mariah en Nick het niet bevestigd (het waren weer eens de vrienden) maar als ik deze foto zie, heb ik toch wel het idee dat ze zwanger is
[ afbeelding ]
True, true....quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maaaar een pafferig hoofd kan ook door een zwangerschap komen
Och anders de aanstaande oma wel, toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Aventura het volgende:
Aaf Brandt Corstius is zwanger van de tweede, las ik op de cover van een blad. (Of is die niet Bn'er genoeg.)
in de jaren 90 was ze idd slank maar de laatste paar jaar is ze toch flink een jojo geworden qua gewicht...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden, ze is vanaf 1990 tot 2009 altijd hartstikke slank geweest, ineens die omzwaaiWe zullen het zien of er ineens een baby is of dat het toch gewoon een nieuw eetpatroon is
ik weet niet of het mij lukt, zal het even proberenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:01 schreef SenoritaB het volgende:
Waarom is de foto niet zichtbaar?? Hellup haha.
Het is deze site: http://twitpic.com/2h2v0i
Geen officiële voor zover ik weet, wel dezequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:44 schreef Bostonian het volgende:
Zijn er al "officiele" foto's van Katja en Thijs kindje Sammie eigenlijk? Heb dat niet meegekregen... Ik zag wel een stukje van Sammie op de facebook van Thijs. Daar lijkt ze op hem zo te zien.
Ja, denk het ook ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen officiële voor zover ik weet, wel deze
Celebs en hun koters deel 23
Ik heb zo'n gevoel dat Katja en Thijs het kind graag anoniem houden, maar wie weet zit ik er naast
quote:Man Mariah Carey wakkert gerucht zwangerschap aan
AMSTERDAM – Het gerucht dat Mariah Carey zwanger is, is in een radiointerview verder aangewakkerd door haar man Nick Cannon.
Sinds een concert in Brazilië afgelopen weekend, waar de zangeres met een buikje werd gespot, gaat het gerucht dat de zangeres in verwachting is.
De zangeres is de afgelopen tijd bovendien flink aangekomen. Cannon reageerde in het interview echter onduidelijk op de geruchten, aldus het Amerikaanse tijdschrift People.
“Wanneer mijn vrouw iets met jullie wil delen, zullen jullie het direct van haar horen”, zo zei hij. “Het is erg persoonlijk en het is aan een vrouw om, zeker als het om het krijgen van kinderen gaat, te bepalen wanneer ze iets over haar lichaam wil zeggen.”
Bovendien, zo voegde de zanger er aan toe, zal het stel mogelijk nieuws rondom een zwangerschap altijd strategisch plannen om daarmee enorme media-aandacht te voorkomen.
“Het is iets wat je voor jezelf wil houden, totdat je er honderd procent zeker van bent. Je wil mensen niet misleiden.”
In mei dit jaar werd ook al door verschillende media gezinspeeld op een zwangerschap bij de 41-jarige zangeres. De woordvoerder van Mariah Carey vertelde destijds niet 'de vrijheid te hebben om uitspraken te doen over Mariah's privéleven'.
Ook stapte Carey uit het filmproject 'For Colored Girls Who Have Considered Suicide When the Rainbow is Enuf'. Ze zou in de film spelen naast actrices als Whoopi Goldberg en Janet Jackson.
quote:
AMSTERDAM - Jaap Kwakman, gitarist van de Volendamse band de 3J's, wordt voor het eerst vader.
"Mijn mooie vriendin zal als alles goedgaat begin april een mooie moeder zijn", twittert Jaap. "Wat mij dan weer vader maakt. En dan van ons eerste kindje."
De Volendammer heeft sinds 2002 een relatie met Jenny. Samen met Jan Dulles en Jaap de Witte vormt hij de band de 3J's.
quote:Jorinde Moll zwanger van meisje
Uitgegeven: 25 augustus 2010 12:51
Laatst gewijzigd: 25 augustus 2010 12:50
AMSTERDAM - Jorinde Moll is zwanger van een meisje. Dat onthult de voormalige presentatrice deze week in Story. "Ik ben er heel blij mee. Ik wilde namelijk graag weer een meisje."
Volgens Moll is hiermee haar wens uitgekomen. "Het klinkt misschien vreemd, maar ik heb er een reden voor. Ik vind het fantastisch als die twee meiden met elkaar kunnen opgroeien. De band tussen zusjes is gewoon sterker dan tussen broer en zus", zegt Moll in het weekblad.
"Als ik een zoontje had gehad, dan had ik nu liever weer een jongen gekregen", voegt de ex-presentatrice daaraan toe.
Moll gaf in 2007 haar jawoord aan freefighter Chalid Arrab. In het voorjaar van 2008 beviel ze van haar eerste kindje, dochter Loubna. Het koppel woont tegenwoordig voornamelijk in Zwitserland.
Alle Palingzangers worden vaderquote:
Jorinde kraamt wel vaker onzin uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef ivetje het volgende:
Wat een onzin van jorinde zeg. Ken genoeg zusjes die elkaar de hersens inslaan (ook op latere leeftijd). Een goede band hebben heeft niets met geslacht te maken...beetje domme opmerking vind ik het van haar
Ja he, daar moest ik ook al aan denken toen ik het postte. Het is besmettelijk zeker.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alle Palingzangers worden vader
Ze heeft ook een IQ van een tuinhek, dus zo raar is dat nog nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef ivetje het volgende:
Wat een onzin van jorinde zeg. Ken genoeg zusjes die elkaar de hersens inslaan (ook op latere leeftijd). Een goede band hebben heeft niets met geslacht te maken...beetje domme opmerking vind ik het van haar
quote:Kelly Preston and John Travolta Expecting a Boy!
Break out the blue balloons: It’s a boy!
Kelly Preston and John Travolta — who announced they were expecting this past May — are having a son, Preston’s rep confirms to PEOPLE.
On Aug. 8, the couple celebrated their happy news with some 40 close friends at a shower held at their Los Angeles-area home.
The intimate outdoor gathering, which featured a bird’s nest theme by Lady Liberty Catering & Event Planning and a three-layer cake from baker Dorie Kinney, “was a wonderful day,” says shower co-host Keisha Whitaker.
The joyful occasion marked continued healing for Preston, 47, and Travolta, 56, whose son Jett suffered a fatal seizure at age 16 in January 2009.
Owja, dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ze heeft ook een IQ van een tuinhek, dus zo raar is dat nog niet
Het gros van de 40+ dames in Hollywood wordt niet "vanzelf" zwanger, maar met behulp van IVF.quote:
Ja, zoals dat ze toch medelijden had met mensen die wel op tv komen en in de bladen staan en zo? Waarom zoekt ze dan met d'r arrogante hasses steeds weer de media opquote:
Oh ja, die was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, zoals dat ze toch medelijden had met mensen die wel op tv komen en in de bladen staan en zo?
Tuurlijk mag je een voorkeur hebben. Maar het klinkt echt alsof ze met een jongen niet blij was geweest. Overigens is het idd toeval dat je nooit een broer/zus iets leuks ziet doen. Ik ga bijvoorbeeld vaak met mijn broer naar pretparken. We gaan samen op vakantie (wel met mijn vriend en zijn vriendin mee), maar we doen echt genoeg leuke dingen samen. Zijn zelfs saampjes een dagje naar Scheveningen geweest en naar de Musical Tarzanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
nooit eens een broer met een zus iets. Band is er vaak niet. En dat is gewoon toeval misschien, maar je mag toch die voorkeur hebben.
Een zus voelt juist als een vriendin als je een goeie band hebtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:12 schreef ivetje het volgende:
Ik heb liever vriendinnen dan een zus
Van de Travolta's heb ik hier al eens eerder opgemerkt en toen kreeg ik de wind van voren. Eigenlijk ben ik ook van mening dat vrouwen van 40+ niet eens meer aan kinderen moeten beginnen maar dat is een andere discussie. Ik denk ook dat het overlijden van hun zoon mede door toedoen was van hun geloof. Want van de Scientology Church mag je geen medicijnen nemen, als je Scientist bent dan geneest het geloof je.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros van de 40+ dames in Hollywood wordt niet "vanzelf" zwanger, maar met behulp van IVF.
Als je in de 40+ afdeling van een Amerikaanse vruchtbaarheids/zwangerschapssite leest dan is het verbijsterend hoeveel vrouwen van (heel) ver in de veertig nog bezig zijn met zwanger worden, en vrijwel niet au naturel, juist de natuurlijke zwangerschappen die op die leeftijd af en toe nog voorkomen geven ze een enorme boost en het vertrouwen dat het dan bij hen met behulp van allerlei ingrepen dus ook nog zal moeten lukken.
In het geval van Preston en Travolta zou het me niet eens verbazen als ze jaren geleden al eitjes hebben ingevroren, want dat zoon Jett (ernstig) ziek was, wisten ze al heel lang.
Dat! Mijn twee zussen heb ik vroeger heus wel mee geruzied, maar nu we allemaal ouder en wijzer zijn is onze band zo hecht geworden dat ik dat nooit zou willen missen! En heb ook nog een broer, dus heb een beetje van beide zelfsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een zus voelt juist als een vriendin als je een goeie band hebt![]()
Dat is ook weer zo. Het is ook nooit goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen zeggen met een jongen en meisje toch ook altijd "oh wat geweldig, een koningskoppel, ja nee nu ben je compleet" dat is ook weer zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |