Het is bevestigd:quote:
quote:Miranda Kerr: 'ja, ik ben zwanger'
Victoria's Secret-model Miranda Kerr (27) en haar kersverse echtgenoot Orlando Bloom hebben eindelijk officieel bevestigd dat ze een baby verwachten.
Het koppel stapte half juli in het huwelijksbootje op een geheime locatie en direct na terugkomst in Amerika werd er volop gespeculeerd over een eventuele zwangerschap van het model. "Ik ben inmiddels vier maanden zwanger", zo laat een dolblije Miranda weten aan de Spaanse editie van Vogue.
Ze bevestigt dat het moeilijk is geweest om het babynieuws verborgen te houden. "Ik weet nog dat ik het aan het begin van m'n zwangerschap, toen het nog veel te vroeg was om iets te vertellen, een keer verschrikkelijk moeilijk heb gehad tijdens een modellenklus door de ochtendmisselijkheid."
Inmiddels voelt Miranda zich gelukkig weer pico bello en zijn zij en Orlando helemaal klaar voor de nieuwe spruit.
Maaaar een pafferig hoofd kan ook door een zwangerschap komenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ze kan ook gewoon vadsig zijn, Mariah jojoot nogal... haar hoofd is ook behoorlijk pafferig.
Ik blijf het apart vinden, ze is vanaf 1990 tot 2009 altijd hartstikke slank geweest, ineens die omzwaaiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:11 schreef kvd het volgende:
Officieel hebben Mariah en Nick het niet bevestigd (het waren weer eens de vrienden) maar als ik deze foto zie, heb ik toch wel het idee dat ze zwanger is
[ afbeelding ]
True, true....quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Maaaar een pafferig hoofd kan ook door een zwangerschap komen
Och anders de aanstaande oma wel, toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:56 schreef Aventura het volgende:
Aaf Brandt Corstius is zwanger van de tweede, las ik op de cover van een blad. (Of is die niet Bn'er genoeg.)
in de jaren 90 was ze idd slank maar de laatste paar jaar is ze toch flink een jojo geworden qua gewicht...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik blijf het apart vinden, ze is vanaf 1990 tot 2009 altijd hartstikke slank geweest, ineens die omzwaaiWe zullen het zien of er ineens een baby is of dat het toch gewoon een nieuw eetpatroon is
ik weet niet of het mij lukt, zal het even proberenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:01 schreef SenoritaB het volgende:
Waarom is de foto niet zichtbaar?? Hellup haha.
Het is deze site: http://twitpic.com/2h2v0i
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |