abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84162492
Goed, hier verder..

11 september in mijn achtertuin een onbeperkt eten/drinken feest met life muziek, en genoeg ruimte om je tent op te zetten.. Feest zal de hele dag duren, mensen zijn vanaf het begin van de middag meer dan welkom om gezellig te komen en hun tent op te zetten. Voor ontbijt wordt gezorgd. We mikken op 100 man, 150 is het maximum. Het zal een forum-brede meet worden.

Vorige topic:

FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden

Advies is welkom, mensen die dingen beter weten nog meer, en zijn van harte welkom de organisatie crew te joinen. Verder mensen die gratis spullen kunnen regelen qua grote partytenten / geluidsinstallaties / koelwagens, etc. etc. Graag!

In de organisatie zitten:
Oksel
Armageddon
Guitarist
Snuitebolletje
Sally

De kosten zijn eerst RUIM geschat op 25pp, dit kan nog omlaag gaan.

Poll: BBQ of onbeperkt snacks (patat/friet/etc) eten?
  • BBQ natuurlijk!
  • Lekker vette friet vreten. (Patat)
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 7% gewijzigd door Oksel op 17-07-2010 13:20:44 ]
  • pi_84162503
    Meldt
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162514
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Meldt
    PM me even!
    pi_84162526
    Ik wil trouwens de foto's ook wel op me nemen
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 10:53:36 #5
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84162549
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:50 schreef Oksel het volgende:
    mij een eigenwijze kleuter noemen

Sja, jij doet meedenken af als de beste stuurlui staan aan wal. Prima verder, het is jouw meeting, doe wat je wilt. Al huur je circus Renz in je tuin.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_84162586
    Jongens, laat dat gebekvecht achterwege, er moet nog genoeg gebeuren
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162612
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sja, jij doet meedenken af als de beste stuurlui staan aan wal. Prima verder, het is jouw meeting, doe wat je wilt. Al huur je circus Renz in je tuin.
    Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.

En een stoel meenemen kan nog eens, een tafel gaat al wat moeilijker. En ik zie ook mensen niet in de trein een stoel meenemen.
    pi_84162686
    Op een kratje kan je ook goed zitten
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162803
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Op een kratje kan je ook goed zitten
    Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook. En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
    pi_84162850
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:

[..]

Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook. En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
    Nee, ik bedoel ermee aan te geven dat er niet evenveel stoelen hoeven te zijn als gasten.
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:07:39 #11
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84162853
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ja, je hebt mensen nodig. Hoeveel heb je al?
    pi_84162915
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, je hebt mensen nodig. Hoeveel heb je al?
    Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84162930
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162957
    Misschien ook een idee om Oksel, Mdrop en mij een tagje te geven?
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:13:51 #15
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_84162984
    Je hebt wel een zwembad(je) he?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:14:38 #16
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163000
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
    Je hebt wel een zwembad(je) he?
    Jep! Maar of dat een goed idee is..
    pi_84163019
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:14 schreef Oksel het volgende:

[..]

Zie nu wel absurde dingen voor me
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:16:26 #18
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_84163040
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:14 schreef Oksel het volgende:

[..]

Heel goed idee
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wat dan?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_84163077
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heel goed idee
    [..]

Wat dan?
    Nee, laat maar
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84163194
    Nu werken, lees vanavond wel terug
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84163201
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:56 schreef Oksel het volgende:

[..]

Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.

En een stoel meenemen kan nog eens, een tafel gaat al wat moeilijker. En ik zie ook mensen niet in de trein een stoel meenemen.
    Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.

Jij reageert steeds heel denigrerend als mensen je wat aanreiken.
    pi_84163238
    En als mensen een kampeeruitrusting mee kunnen zeulen in de trein hebben ze er ook vast wel een bijpassend opvouwbaar stoeltje bij.
    pi_84163257
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Misschien ook een idee om Oksel, Mdrop en mij een tagje te geven?
    Tagjes gaan wij niet over. Toen het vanuit de crew werd georganiseerd kon het, ik denk dat het nu NIET kan. Het is immers niet iets van FOK! zelf, maar van de users (ik ben toevallig crewlid).
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:25:18 #24
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163307
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.

Jij reageert steeds heel denigrerend als mensen je wat aanreiken.
    Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..
    pi_84163413
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:25 schreef Oksel het volgende:

[..]

Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..
    Ik heb hier nog geen 100 man zien posten. Vraag het de mensen die de 5 jaar meet geregeld hebben maar, met bier en bbq is menig FOK!ker tevreden.

Nee, mensen geven gewoon ideeën, waarop jij ook reageert alsof die mensen niet na kunnen denken.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:29:25 #26
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84163422
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad bij de berenkuil gegooid was .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_84163435
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad gegooid was .
    Was dat Dr_Flash niet?
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:34:58 #28
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163560
    Een BBQ maakt het een stuk duurder en ingewikkelder, een snackwagen is lekker simpel en goed betaalbaar. Verder wordt het geen disco feestje.. en zijn er 2 schuren waarin dat eventueel wel zou kunnen, mocht er behoefte aan zijn. Maar achtergrond muziek is leuk, en als dat live is, is dat alleen maar leuker.

Zodoende zijn die beslissingen genomen.
    pi_84163794
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:34 schreef Oksel het volgende:
    Een BBQ maakt het een stuk duurder en ingewikkelder, een snackwagen is lekker simpel en goed betaalbaar. Verder wordt het geen disco feestje.. en zijn er 2 schuren waarin dat eventueel wel zou kunnen, mocht er behoefte aan zijn. Maar achtergrond muziek is leuk, en als dat live is, is dat alleen maar leuker.

Zodoende zijn die beslissingen genomen.
    En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 11:45:53 #30
    54593 crew  Olga
    Cheese
    pi_84163885
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.

Het is zijn meet, dus hij mag die beslissingen nemen lijkt mij. Als die meet vanuit FOK! kwam was het een ander verhaal
    Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
    pi_84163911
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Olga het volgende:

[..]

Het is zijn meet, dus hij mag die beslissingen nemen lijkt mij. Als die meet vanuit FOK! kwam was het een ander verhaal
    Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.
    pi_84163937
    Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.

Ik ben voor een BBQ met veel vleesch!
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:09 #33
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163949
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb gekozen voor een snackwagen op aanraden van Conflict. Als er vanuit de organisatie iemand is die het anders wil hebben, of iemand de organisatie wil joinen om het anders te regelen, is dat natuurlijk helemaal goed. Tot die tijd blijft het een snackwagen, vanwege de praktische factoor.
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:31 #34
    54593 crew  Olga
    Cheese
    pi_84163961
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.

Agree hoor, maar daar ging ik wel vanuit
    Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:43 #35
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84163967
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Was dat Dr_Flash niet?
    Dat heb ik ook in mijn hoofd zitten
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:49:25 #36
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84163988
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:
    Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.

Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengen . Het is niet in de woestijn ofzo
    Een gedicht over Maanvis
    pi_84164014
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:

Dat inderdaad.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:51:48 #38
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164049
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
    Dan neem je een zak chips mee.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:51:52 #39
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84164051
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengen . Het is niet in de woestijn ofzo

In Leiden bezorgen ze al niet meer na 22.00 uur
    pi_84164112
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:

[..]

Prima, joh, regel jij toch lekker eigenwijs een patatkraam. Ik vraag me dan af of je de 75 man haalt.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:55:24 #41
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84164138
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

In Leiden bezorgen ze al niet meer na 22.00 uur
    ja, leiden. hier in brabant heeft iedereen wel een lokale turk die ze uit bed kunnen bellen om shoarma te fabriceren .
    Een gedicht over Maanvis
    pi_84164150
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal goed? Chips vergelijken met een BBQ
    Bij onbeperkt vreten en zuipen houdt het vreten dus al op als die vreetkar weggaat.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:57:26 #43
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164189
    Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.

Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.

En nu kap ik erover, en ga ik gewoon een leuke grote kampeermeet organiseren.
    pi_84164196
    Wie zaten er in de organisatie van de voorgaande campingmeets? Als die mensen hier nou even kunnen vertellen wat ze globaal aan kosten hadden.
    pi_84164270
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
    Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.

Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.

Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:00:53 #46
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84164283
    quote:

Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.

Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden .
    Een gedicht over Maanvis
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:01:28 #47
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164302
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
    pi_84164315
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden .
    Dat inderdaad.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:02:09 #49
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164318
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zaterdag 17 juli 2010 @ 12:02:20 #50
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164327
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
    pi_84164340
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Laat Oksel de meeting regelen zoals hij en zijn groepje het willen. En als het je niet bevalt ga je niet. Het is allemaal niet zo lastig hoor.
    pi_84164387
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:55 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal goed? Chips vergelijken met een BBQ
    Bij onbeperkt vreten en zuipen houdt het vreten dus al op als die vreetkar weggaat.
    En als je met 100 man 200 liter tapbier hebt, houdt het zuipen op als het bier op is. Niet iedereen drinkt bier, maar dan nog.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:04:55 #53
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164395
    Zo, klaar nu. Zeus, kom je anders in de organisatie? We kunnen nog wel wat meedenkend en organiserend vermogen gebruiken.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:04:57 #54
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84164398
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Laat Oksel de meeting regelen zoals hij en zijn groepje het willen. En als het je niet bevalt ga je niet. Het is allemaal niet zo lastig hoor.
    Advies geven mag wel natuurlijk, mits op een normale manier .
    En ik ben blij dat Oksel zijn eigen plan wel trekt. Dankzij het feit dat je toch nooit 100 man op 1 lijn krijgt wordt zowat elke meeting in die kut stairway georganiseerd .
    Een gedicht over Maanvis
    pi_84164423
    quote:

Weet je wat? Steek die meet lekker op plekje waar de zon niet schijnt!

Heel leuk dat jij je priveterrein beschikbaar stelt, maar een Fok!meet organiseren kun je zo te zien niet.
    Je geeft zelf aan weinig tijd te hebben, je neemt weinig tot niets aan van mensen die eerder een Fok! Jubileummeet georganiseerd hebben en jouw wil is wet.

Succes met deze kansloze missie!
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:05:58 #56
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164428
    Dankje maanvis.

Ik ben arrogant, vervelend enzo. Dat weet ik. Dat is gewoon even nodig, omdat het anders op een stairway meeting uitloopt.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:06:18 #57
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164440
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef swollywood het volgende:

[..]

Weet je wat? Steek die meet lekker op plekje waar de zon niet schijnt!

Heel leuk dat jij je priveterrein beschikbaar stelt, maar een Fok!meet organiseren kun je zo te zien niet.
    Je geeft zelf aan weinig tijd te hebben, je neemt weinig tot niets aan van mensen die eerder een Fok! Jubileummeet georganiseerd hebben en jouw wil is wet.

Succes met deze kansloze missie!
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:06:20 #58
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84164441
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef Maanvis het volgende:
    wordt zowat elke meeting in die kut stairway georganiseerd .

Henk Westbroek gaat elk jaar 3 weken naar Ibiza dankzij FOK!
    pi_84164452
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef Oksel het volgende:
    Zo, klaar nu. Zeus, kom je anders in de organisatie? We kunnen nog wel wat meedenkend en organiserend vermogen gebruiken.
    Nee. Weet je waarom niet? Om die denigrerende houding van jou de hele tijd. Als ik in de organisatie zou gaan zitten gaan wij vreselijk ruzie krijgen.
    Ik wil geen aftandse patatkraam op een feest. Het is geen kinderfeestje.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:07:42 #60
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164474
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nee. Weet je waarom niet? Om die denigrerende houding van jou de hele tijd. Als ik in de organisatie zou gaan zitten gaan wij vreselijk ruzie krijgen.
    Probeer het eens, zou ik zeggen. Het zal je meevallen, dat beloof ik je.
    pi_84164478
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Oksel het volgende:
    Dankje maanvis.

Ik ben arrogant, vervelend enzo. Dat weet ik. Dat is gewoon even nodig, omdat het anders op een stairway meeting uitloopt.
    RZ in de organisatie Heb je er meteen een goeie chauffeur bij

Nog een oplossing voor het eet- en drankprobleem(alle Fokkers hebben er eentje) Maak er een BYOBparty van(Bring your own beer)
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:08:28 #62
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84164499
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Oksel het volgende:
    omdat het anders op een stairway meeting uitloopt.

Zijn anders leuke meets, de basis is namelijk een stel leuke FOK!kers die met elkaar kletsen en een drankje doen. Terras, eten en drank, meer heeft een FOK!Ker niet nodig.
    pi_84164515
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

RZ in de organisatie Heb je er meteen een goeie chauffeur bij

Ik heb alleen zelf geen vrachtwagen, Tijn.
    pi_84164526
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Zijn anders leuke meets, de basis is namelijk een stel leuke FOK!kers die met elkaar kletsen en een drankje doen. Terras, eten en drank, meer heeft een FOK!Ker niet nodig.
    En dat wil Oksel bieden dus wat is nu het probleem?
    14 SHADES OF GREY
    Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
    pi_84164553
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb alleen zelf geen vrachtwagen, Tijn.
    Dat valt vast wel te regelen. Maar iemand die goed kan rijden met bestelbus of vrachtwagen kan best handig zijn voor deze meet.
    14 SHADES OF GREY
    pi_84164560
    Ik kom niet maar het zijn geweldige topics om te lezen altijd
    Stefan wat ben jij een zeiklul zeg, Oksel doet zo te lezen zn best.
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:11:42 #67
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164578
    En de rest van de organisatie
    pi_84164639
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
    Ik kom niet maar het zijn geweldige topics om te lezen altijd
    Stefan wat ben jij een zeiklul zeg, Oksel doet zo te lezen zn best.
    Oksel en andere succes met organiseren. Kan dit niet een jaarlijks feestje worden
    14 SHADES OF GREY
    pi_84164770
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Hoeveel FOK!kers zijn er? Dan moet het toch peanuts zijn om een aantal barbecues bij elkaar te krijgen? Niet iedereen gaat immers met het openbaar vervoer? Datzelfde geldt voor partytenten. Wie heeft er nou niet zo'n ding? (ok, ik niet.:') )
    Het enige wat je dan nodig hebt is vlees (Lidl), een paar bakken salade, stokbroden, sausjes en briketten en/of gas.

En bier.

En toiletten kosten bij Bo-rent ¤69,- ex btw voor een weekend. Daar heb je hooguit twee van nodig.
    pi_84164860
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Hoeveel FOK!kers zijn er? Dan moet het toch peanuts zijn om een aantal barbecues bij elkaar te krijgen? Niet iedereen gaat immers met het openbaar vervoer? Datzelfde geldt voor partytenten. Wie heeft er nou niet zo'n ding? (ok, ik niet.:') )
    Het enige wat je dan nodig hebt is vlees (Lidl), een paar bakken salade, stokbroden, sausjes en briketten en/of gas.

En bier.

En toiletten kosten bij Bo-rent ¤69,- ex btw voor een weekend. Daar heb je hooguit twee van nodig.

Op die manier word je wel heel afhankelijk van een grote groep mensen. Grotere kans dus ook dat er iets fout gaat of ontbreekt.
    pi_84164904
    quote:

[..]

Dat inderdaad.

En bier.

RZ Bij jou in de buurt is toch ook ruimte zat. Organiseer zelf ook een meet
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:29:00 #72
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165026
    quote:

[..]

Dat inderdaad.

En bier.

Dit snap ik allemaal heus, geloof me. En zo makkelijk is, het je tijd hebt. Dus kom in de organisatie, en regel het! Kom maar 2 dagen van te voren met een grote auto, en regel het allemaal.
    pi_84165032
    Zo, ben weer terug van de douche.

Jammer dat het toch uit lijkt te draaien op doemdenken, ik probeer samen met Oksel en nog anderen wat op poten te zetten. Laten we het leuk houden (en Oksel mag zijn eigen advies ook wel opvolgen ""Zo, klaar nu.")

We zijn hard aan het overleggen over hoe we het 't beste aan kunnen pakken, en adviezen worden echt wel gelezen. Zelfs een bbq hebben we nog niet geheel uitgesloten, maar wat die bbq betreft: de kooltjes en bbq's zijn zo geregeld (mensen zelf meenemen, naast de reuze-bbq van Oksel), maar het vlees, dat gaat de grootste kostenpost worden. Een American Party lijkt me minder verstandig omdat je met de houdbaarheid van het vlees zit.

Dus we gaan eerst eens kijken wat vlees voor zo'n 75-100 man kost, dan weten we meer. Als mensen bereid zijn 25,- euro p.p. neer te leggen, komen we een heel eind.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:29:39 #74
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165038
    En wat Myraela zegt.
    pi_84165066
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef Oksel het volgende:

[..]

Dit snap ik allemaal heus, geloof me. En zo makkelijk is, het je tijd hebt. Dus kom in de organisatie, en regel het! Kom maar 2 dagen van te voren met een grote auto, en regel het allemaal.
    Allemaal regelen hoeft niet, maar een auto zou wel welkom zijn ja.

Vlees en andere zaken zullen toch vervoerd moeten worden! Zeker als je zelf wat regelt ipv laat komen.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:31:03 #76
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165072
    Overigens heb ik zelf een toilet wat beschikbaar is. Iemand riep dat het niet genoeg was voor zoveel mensen. Daar luisterde ik naar. Verder riep iemand: snackwagen. Daar luisterde ik naar. Enzovoorts.. nu roepen mensen: geen snacks! WC zusenzo! Moet ik daar nu weer naar luisteren? Ik ben Wouter Bos niet..
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:32:42 #77
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165112
    Ik heb een auto.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:35:45 #78
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165184
    En ik heb een mega-BBQ, daar kun je makkelijk 150 man mee te eten geven, als je het uitspreidt over 1,5 - 2 uur. Dan moet er iemand komen BBQ'en, daar heb ik geen zin in. En nee, mensen het er zelf op laten gooien loopt uit op een chaos. En die moet schoon gemaakt worden. En het vlees moet gekocht worden. En 1000 bordjes, sausjes, bestekjes. En dat moet weer opgeruimd worden. En gekocht worden.

Al die kleine dingen zijn aan het eind heel veel werk. En daar heb ik nogmaals de tijd niet voor. Dus is er (op aanraden van iemand, waar ik zowaar naar LUISTERDE, wat volgens mensen hier onmogelijk is..) gekozen voor een snackwagen. En ik heb ook zin in een feestje, niet in een dag waar ik zelf CONTINUE alles aan het organiseren en uitvoeren ben.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:36:16 #79
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165202
    Maargoed, ik heb ook maar een kater, excuses voor de mensen op wie ik misschien wat fel reageerde.. ik doe mijn best ook maar.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:38:16 #80
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84165247
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Oksel het volgende:
    En ik heb een mega-BBQ, daar kun je makkelijk 150 man mee te eten geven, als je het uitspreidt over 1,5 - 2 uur. Dan moet er iemand komen BBQ'en, daar heb ik geen zin in. En nee, mensen het er zelf op laten gooien loopt uit op een chaos. En die moet schoon gemaakt worden. En het vlees moet gekocht worden. En 1000 bordjes, sausjes, bestekjes. En dat moet weer opgeruimd worden. En gekocht worden.

organiseer dan niks
    pi_84165306
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

organiseer dan niks
    Dat Maar het wordt wel een echte FOK!-meet zo (dat wil zeggen: plannen genoeg, maar er komt niks van)

Zorg dat je met een man of 7 van de organisatie bent, en iedereen kan prima zelf bbq-en En opruimen moet je sowieso.
    pi_84165315
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef Stefan het volgende:

[..]

organiseer dan niks
    Als jij dan ff lekker uit dit topic blijft want je komt *dus* toch niet en wil/kan niet meehelpen organiseren, want met dit gezuig bereik je alleen maar het tegenovergestelde.

We (een groepje) zijn bezig met kijken voor hoe en war, en we porberen het beste ervan te maken.

Jouw gezeur komt me ook een beetje de keel uit, hoor...
    pi_84165384
    Maareh, ik dacht dat een animo-topic een goed idee was? Wellicht handig om die alvast te openen, om te peilen hoeveel mensen er willen komen?
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:45:08 #84
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84165435
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Piles het volgende:
    Maareh, ik dacht dat een animo-topic een goed idee was? Wellicht handig om die alvast te openen, om te peilen hoeveel mensen er willen komen?
    Zeker, aanmeldtopic. Maar dat gaat in overleg met de crew..
    pi_84165497
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Piles het volgende:
    Heel goed idee Maar er moeten nog wat kleine details uitgewerkt worden.

En ik ben vanmiddag de hort op, zal eens wat informeren her en der over bankrekeningen openen.
    pi_84165499
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

RZ Bij jou in de buurt is toch ook ruimte zat. Organiseer zelf ook een meet
    Ik heb helaas geen grote tuin, Tijn.
    pi_84165535
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef Sally het volgende:
    Zo, ben weer terug van de douche.

Jammer dat het toch uit lijkt te draaien op doemdenken, ik probeer samen met Oksel en nog anderen wat op poten te zetten. Laten we het leuk houden (en Oksel mag zijn eigen advies ook wel opvolgen ""Zo, klaar nu.")

We zijn hard aan het overleggen over hoe we het 't beste aan kunnen pakken, en adviezen worden echt wel gelezen. Zelfs een bbq hebben we nog niet geheel uitgesloten, maar wat die bbq betreft: de kooltjes en bbq's zijn zo geregeld (mensen zelf meenemen, naast de reuze-bbq van Oksel), maar het vlees, dat gaat de grootste kostenpost worden. Een American Party lijkt me minder verstandig omdat je met de houdbaarheid van het vlees zit.

Dus we gaan eerst eens kijken wat vlees voor zo'n 75-100 man kost, dan weten we meer. Als mensen bereid zijn 25,- euro p.p. neer te leggen, komen we een heel eind.
    Ik vind ¤25,- p.p. niet veel geld voor een avondje zuipen en knagen. Dat zou de meet vorig jaar ook gaan kosten namelijk.
    pi_84165564
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik weet nog niet hoe ik dan zit qua werk, maar ik heb een auto met trekhaak.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:53:02 #89
    199256 kwiwi
    de enige echte.
    pi_84165641
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Oksel het volgende:
    En ik heb ook zin in een feestje, niet in een dag waar ik zelf CONTINUE alles aan het organiseren en uitvoeren ben.
    Uiteindelijk zal het, hoe vervelend voor jou ook, toch daarop uitdraaien. Om de simpele reden dat het in/rond jouw huis gaat plaatsvinden en jij uiteindelijk degene bent die het georganiseerd heeft (in samenwerking met anderen, dat wel). Iedereen komt naar jou toe met vragen, en jij bent het dan weer aan het regelen (zelfs de dingen die ze prima zelf hadden kunnen bedenken/regelen). Zo gaat het nu eenmaal als je een feestje organiseert, zeker voor zoveel man. Daarom ga ik ook liever bij anderen naar feestjes
    pi_84165681
    Kijk, het wordt al wat constructiever weer

* Sally is nu de deur uit, lees later wel weer bij
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:05:41 #91
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166021
    Stel dat de mannen tegen een boom pissen.. en iedereen nog even flink thuis gaat zitten schijten.. Voor hoeveel mensen is 1 toilet dan genoeg?
    pi_84166034
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb helaas geen grote tuin, Tijn.
    Wel een dakterras
    14 SHADES OF GREY
      Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 13:06:41 #93
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_84166047
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:45 schreef Oksel het volgende:

[..]

Zeker, aanmeldtopic. Maar dat gaat in overleg met de crew..

Daar heb je ons toch niet voor nodig

Denk aan:
    EHBO
    Een paar mensen die nuchter blijven om in noodgevallen te rijden en/of EHBO kunnen geven.
    Denk aan: FOK!kers willen altijd wat te knagen hebben, red je het met alleen een snackwagen?
    Wie is er verantwoordelijk voor het terrein? (denk aan schade, ongeval(letjes)
    Gewoon wat kleine dingetjes om over na te denken.

Het terrein, is dat dat grasveld bij het huis op de bovenste foto?
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 13:07:57 #94
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_84166093
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef Oksel het volgende:
    Stel dat de mannen tegen een boom pissen.. en iedereen nog even flink thuis gaat zitten schijten.. Voor hoeveel mensen is 1 toilet dan genoeg?

1 toilet is krap aan voor 20 mensen.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

zaterdag 17 juli 2010 @ 13:11:22 #95
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_84166184
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lukt net
    [b]AirwiN schreef [/b]
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:13:47 #96
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166255
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Daar heb je ons toch niet voor nodig

Denk aan:
    EHBO
    Een paar mensen die nuchter blijven om in noodgevallen te rijden en/of EHBO kunnen geven.
    Denk aan: FOK!kers willen altijd wat te knagen hebben, red je het met alleen een snackwagen?
    Wie is er verantwoordelijk voor het terrein? (denk aan schade, ongeval(letjes)
    Gewoon wat kleine dingetjes om over na te denken.

Het terrein, is dat dat grasveld bij het huis op de bovenste foto?
    EHBO is geregeld.. Rijden in geval van nood kan de buurman wel. Dat is altijd wel te vinden. Qua knagen zal er een flinke lading chips / nootjes ingeslagen worden.

Het is mijn achtertuin, alles is oud en boers, veel schade kan er niet aangericht worden. Maar gebeurt dat wel is de aanrichter verantwoordelijk

Dat terrein is een weiland, waar eventueel wat tenten opgezet kunnen worden.. maar ik heb in de voortuin ook een groot veld voor tenten, en op de oprijlanen kunnen ook tenten staan. Ik zal ff foto maken van het feestgebied
    pi_84166261
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef Oksel het volgende:
    Hier staat een schema:

http://www.toiletrent.nl/?item=310&desc=evenementen
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:16:48 #98
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166352
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:07 schreef yvonne het volgende:

[..]

Of 60 chinezen..

Maar even serieus.. stel dat er 100 man komt, die gemiddeld 3x naar het toilet moeten. Vrouwen vaker, mannen pissen maar in de sloot. Dat is 300x toiletbezoek.. over 12 uur tijdsperiode. Dan is dat 2,5 minuut gemiddeld per bezoek.. dat kan toch wel? Is 1 toilet echt niet genoeg? Gaan er dan wachtrijen ontstaan en mensen die in hun broek pissen?
    pi_84166417
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:16 schreef Oksel het volgende:

[..]

Of 60 chinezen..

Maar even serieus.. stel dat er 100 man komt, die gemiddeld 3x naar het toilet moeten. Vrouwen vaker, mannen pissen maar in de sloot. Dat is 300x toiletbezoek.. over 12 uur tijdsperiode. Dan is dat 2,5 minuut gemiddeld per bezoek.. dat kan toch wel? Is 1 toilet echt niet genoeg? Gaan er dan wachtrijen ontstaan en mensen die in hun broek pissen?
    Als er één gaat zitten kleien gaat je schema in de war.
    pi_84166427
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:16 schreef Oksel het volgende:

[..]

Of 60 chinezen..

Als het eten per toeval verkeerd valt bij een groepje mensen? Kan je beter voor het geval dat gewoon twee hebben. Kosten van een toilet zijn niet zó hoog.
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:19:04 #101
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166429
    Schema zegt 2 toiletten.. prima, dan komt er een Dixie. Ik ga hem niet schoonmaken nadien.. Dus dat moet bij de prijs inzitten.

Overigens heb ik zelf ook liever een BBQ dan een ranzige frietkot. Moet het een BBQ worden?
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:19:35 #102
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166446
    Of moet er een poll komen..?
    pi_84166470
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:19 schreef Oksel het volgende:
    Schema zegt 2 toiletten.. prima, dan komt er een Dixie. Ik ga hem niet schoonmaken nadien.. Dus dat moet bij de prijs inzitten.

Overigens heb ik zelf ook liever een BBQ dan een ranzige frietkot. Moet het een BBQ worden?
    Als het goed is zit dat soort dingen bij de prijs in. Meestal moet je zo'n ding 3 week huren maar bij de Bo-rent kan het ook voor een weekend.

En ja, wat mij betreft wordt het een barbecue, dan hoeft namelijk niet iedereen tegelijk te eten.
    pi_84166473
    Hoe zit het met geluidsoverlast? Mag je circa 150 man op je eigen terrein laten feesten zonder vergunning?
    14 SHADES OF GREY
    pi_84166482
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
    Hoe zit het met geluidsoverlast? Mag je circa 150 man op je eigen terrein laten feesten zonder vergunning?
    Dat is inderdaad wel een goeie, Tijn.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:22:01 #106
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166525
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
    Het wordt geen discofeest, de buren zijn op de hoogte, en ik woon erg landelijk. Verder als het wel hard moet gaan, kan het in 1 van de schuren gaan.

Dat is geen probleem. En 150 man op eigen terrein is geen probleem, dat is gewoon een groot prive feestje.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:22:33 #107
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166541
    Leuke topicwending trouwens, bedankt daarvoor.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:23:36 #108
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166582

Mijn BBQ. 60 man per uur eten geven is geen probleem.
    pi_84166651
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel een goeie, Tijn.
    Geluidsoverlast zijn afspraken over te maken met buren.
    Het wordt toch een probleem is de politie komt en een fikse boete geeft voor een illegaal feest en iedereen sommeert te vertrekken.
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:27:16 #110
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166704
    Dat zal niet gebeuren
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:27:42 #111
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166714
    Poll in de OP trouwens.
    pi_84166721
    Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden, lijkt het me prima dat een vastomlijnd groepje de besluiten neemt, al dan niet buiten het topic om. Zo krijg je niet van die discussies waarbij er altijd wel iemand te vinden is die iets anders zou willen.
    Spijkers + Koppen.
    dag
    pi_84166729
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef Oksel het volgende:

[..]

Het wordt geen discofeest, de buren zijn op de hoogte, en ik woon erg landelijk. Verder als het wel hard moet gaan, kan het in 1 van de schuren gaan.

Dat is geen probleem. En 150 man op eigen terrein is geen probleem, dat is gewoon een groot prive feestje.
    Oke Dat het een prive feestje is moet je dan wel kunnen aantonen. Aangezien het een Fok!Meet is wordt dat vrij lastig denk ik.
    Omdat het toch een praat/zuipfeest zonder al te veel geluidsoverlast zou dat wel loslopen denk ik.
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:29:11 #114
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84166757
    Ja, en ik heb een stal, prima voor een discofeestje / punkband, mocht het daar op uitlopen.
    pi_84166866
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef Oksel het volgende:
    Ja, en ik heb een stal, prima voor een discofeestje / punkband, mocht het daar op uitlopen.
    Dus slecht weer is ook geen probleem
    14 SHADES OF GREY
    pi_84166876
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als het goed is zit dat soort dingen bij de prijs in. Meestal moet je zo'n ding 3 week huren maar bij de Bo-rent kan het ook voor een weekend.

En ja, wat mij betreft wordt het een barbecue, dan hoeft namelijk niet iedereen tegelijk te eten.
    Voor een weekendje huren kan prima. 'k Heb in Mei voor 4500 man een feest (mede) geörganiseerd, waarbij we catering, podia, sanitatie, aankleding, parkeren/vervoer e.d. binnen 6 maanden hebben geregeld.
    Voor 150 man moet dat ook wel binnen 3-4 weken te doen zijn, 7 weken is een prima termijn.
    Ik raad alleen wel aan om van de organisatie de taken te verdelen:
    Catering (eten/drinken/eetgerei/ontbijt)
    inrichting (WC/zitplaatsen/tafels)
    Aanmeldingen/geld
    Veiligheid/EHBO
    Vermaak ( muziek/bandje/zwembadje)

Werkt prima met aanspreekpunten
    dag
      zaterdag 17 juli 2010 @ 13:43:45 #117
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84167206
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dus slecht weer is ook geen probleem
    Klopt. Komt ook een 8x4 partytent. Ik wil geen 150 onbekende mensen in ons huis hebben.. Dus 2 schuren + partytent moet genoeg zijn. En niet, dan gaan we natuurlijk het huis in, in een noodgeval.
      Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 13:44:43 #118
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_84167233
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:28 schreef Peter het volgende:
    Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden, lijkt het me prima dat een vastomlijnd groepje de besluiten neemt, al dan niet buiten het topic om. Zo krijg je niet van die discussies waarbij er altijd wel iemand te vinden is die iets anders zou willen.
    Spijkers + Koppen.

Even een kleine correctie,Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden
    Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dat is niet juist.
    Wilde ik toch even kwijt.

zaterdag 17 juli 2010 @ 13:45:28 #119
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84167256
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Even een kleine correctie,Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden
    Okay.. Ik riep ook zoiets; excuses daarvoor. Klok klepel geval van mijn kant.

Ik ga Fringe kijken.
    pi_84167575
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat was het beeld dat bij mij was ontstaan, sorry als dat niet klopt en als mensen zich daardoor onjuist bejegend voelen. Het is desalniettemin een goed idee om niet iedereen over beslissingen mee te laten praten, dan kom je nooit daadkrachtig tot besluiten.
    dag
      zaterdag 17 juli 2010 @ 15:20:52 #121
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84169664
    Offerteaanvraag gedaan bij verhuurbedrijf hier om de hoek voor het volgende:
    quote:
    300 liter bier, A-merk, maar naamloos + tap
    50 flessen wijn rood/wit/rose
    10 biertafels
    8x4 partytent + verlichting
    chemisch toilet?
    Vlees per persoon prijs, 8 euro voor 500 gram is teveel, dat moet veel scherper kunnen.
    Koelwagen?
    5 statafels + rokken
    4000 plastic bekers voor fris & bier
    Geluidsset
    En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt.. BBQ heb ik zelf.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 15:24:36 #122
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84169749
    Moeten er terrasheaters komen? Het is september..
    pi_84169757
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
    [..]

En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt.. BBQ heb ik zelf.
    Volgens mij wel.
    14 SHADES OF GREY
    pi_84169768
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
    Nee joh, zeker niet als je het goedkoop wil houden. Men neemt maar een trui mee
    pi_84169772
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
    Nee, joh gewoon een trui of jas meenemen. Tenzij het in september 10 graden overdag is
    14 SHADES OF GREY
    pi_84169797
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef Piles het volgende:

[..]

Nee joh, zeker niet als je het goedkoop wil houden. Men neemt maar een trui mee
    Of paardedekens/hooi en dan bij elkaar zitten
    dag
    pi_84169800
    quote:
    [..]

Hoe regel je frisdrank trouwens?
    pi_84169868
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Peter het volgende:

[..]

Of paardedekens/hooi en dan bij elkaar zitten
    Gezellig lekker knus met een vuurtje erbij
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 17 juli 2010 @ 15:44:39 #129
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84170192
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Piles het volgende:

[..]

Hoe regel je frisdrank trouwens?
    Ik denk gewoon supermarkt..
      zaterdag 17 juli 2010 @ 15:44:50 #130
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84170198
    En er komen 2 vuren.
    pi_84170540
    quote:
    [..]

Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)
    pi_84170569
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)
    Grolsch denk ik. Gezien de locatie
    14 SHADES OF GREY
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:01:07 #133
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84170571
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Vaak is het Heineken. Maar het scheelt iig dat je geen biermerk discussies hebt..
      Admin zaterdag 17 juli 2010 @ 16:07:25 #134
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_84170721
    50 wijn/rosé? Dat gaat niet op hoor, kun je beter bij AH van die grote flessen kopen, of beter van die 3 liter-tankjes.

zaterdag 17 juli 2010 @ 16:10:13 #135
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84170776
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
    50 wijn/rosé? Dat gaat niet op hoor, kun je beter bij AH van die grote flessen kopen, of beter van die 3 liter-tankjes.
    Dan nemen ze het weer mee terug. En we kunnen alles wel overal hier en daar kopen, maar ik heb geen tijd om een dagje lekker te gaan winkelen en bij elke winkel wat te kopen Dus als het voor 2,90 per fles bezorgd word, en ze weer innemen wat we niet gebruiken, prima toch?
    pi_84170974
    Mocht je het willen kan je 's avonds in dat schuurtje/stal/whatever of zelfs gewoon outdoor (maar dat is riskant, ook al woon je buitenaf, qua geluidsoverlast) dus een geluidsset neerzetten en ik kan best zorgen voor een aantal DJ's die dan toffe muziek komen draaien. Toegankelijk dansmateriaal tot aan wat minder commerciëel kan je dan verwachten, allemaal kostenloos

Of het bij de meet past is een ander verhaal, dat moet je maar zelf bepalen of je het wilt of niet.
    Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
    pi_84171079
    Misschien kun je vragen of FOK!radio live kan uitzenden (of opnemen en later uitzenden op de vaste maandag). Heb je meteen muziek erbij.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:23:48 #138
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84171092
    Het lijkt mij tof En als het in een schuur is, heeft de rest er ook niet zoveel last van.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:31:53 #139
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_84171287
    Euhm. Wil het feest niet verpesten, maar in 2009 bestond Fok! al 10 jaar
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:32:42 #140
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_84171311
    Wierden dat is hier ja dichtbij
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
    pi_84171315
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
    Euhm. Wil het feest niet verpesten, maar in 2009 bestond Fok! al 10 jaar
    Ja, en toen ging de meet niet door.
    Ja, die met de ballen in de bek.
      One tough cookie zaterdag 17 juli 2010 @ 16:34:25 #142
    169210 liesje1979
    pi_84171351
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:

*Kuch.
    Ik kom misschien ook he?
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:35:28 #143
    11091 SEMTEX
    Mevr. Hoe-die-nie
    pi_84171389
    Ok, maar dan nog wordt het dit jaar een 11 jaar-meet
    Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:47:08 #144
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_84171659
    De eerste pagina lezend had ik me al bijna afgemeld, gelukkig draait dat bij.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 16:49:50 #145
    142400 RedFever007
    Schoenbekooievaar beste ooieva
    pi_84171728
    Zeer benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk komen opdagen
    pi_84171734
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
    Ok, maar dan nog wordt het dit jaar een 11 jaar-meet
    Wil je nu een kuddootje?
    I may be wrong, but it's highly unlikely.
    pi_84172198
    Waar je ook nog over na moet denken is het parkeren van auto's afhankelijk hoeveel mensen daarmee komen.
    Ook wat verlichting op de plekken waar mensen hun tent gaan neerzetten is wel handig.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2010 17:11:32 ]
      zaterdag 17 juli 2010 @ 17:19:54 #148
    202014 JJH
    Knetter. O+
    pi_84172554
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 17:06 schreef sig000 het volgende:
    Waar je ook nog over na moet denken is het parkeren van auto's afhankelijk hoeveel mensen daarmee komen.
    Ook wat verlichting op de plekken waar mensen hun tent gaan neerzetten is wel handig.
    Parkeren is er wel eentje.

Maar tent opzetten doe je toch als het nog licht is? En je 's nachts je weg vinden doe je maar met een zaklamp.
    Afgelopen vakantie tig campings gezien en geen één had verlichte velden.
    pi_84172670
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef JJH het volgende:

[..]

Parkeren is er wel eentje.

Maar tent opzetten doe je toch als het nog licht is? En je 's nachts je weg vinden doe je maar met een zaklamp.
    Afgelopen vakantie tig campings gezien en geen één had verlichte velden.
    Het is geen noodzaak die verlichting maar wel handig, vooral als wat benevelde figuren hun tent kwijt zijn.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 17:26:01 #150
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84172689
    Parkeren is geen probleem.. Verder is er een bouwspot, voor noodgevallen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')