quote:
Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, jij doet meedenken af als de beste stuurlui staan aan wal. Prima verder, het is jouw meeting, doe wat je wilt. Al huur je circus Renz in je tuin.
Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op een kratje kan je ook goed zitten
Nee, ik bedoel ermee aan te geven dat er niet evenveel stoelen hoeven te zijn als gasten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook.En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook.En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, je hebt mensen nodig. Hoeveel heb je al?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.
Heel goed ideequote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie nu wel absurde dingen voor me
Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.
En een stoel meenemen kan nog eens, een tafel gaat al wat moeilijker. En ik zie ook mensen niet in de trein een stoel meenemen.
Tagjes gaan wij niet over. Toen het vanuit de crew werd georganiseerd kon het, ik denk dat het nu NIET kan. Het is immers niet iets van FOK! zelf, maar van de users (ik ben toevallig crewlid).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien ook een idee om Oksel, Mdrop en mij een tagje te geven?
Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.
Jij reageert steeds heel denigrerend als mensen je wat aanreiken.
Ik heb hier nog geen 100 man zien posten. Vraag het de mensen die de 5 jaar meet geregeld hebben maar, met bier en bbq is menig FOK!ker tevreden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..
Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad bij de berenkuil gegooid wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie nu wel absurde dingen voor me
Was dat Dr_Flash niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad gegooid was.
En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:34 schreef Oksel het volgende:
Een BBQ maakt het een stuk duurder en ingewikkelder, een snackwagen is lekker simpel en goed betaalbaar. Verder wordt het geen disco feestje.. en zijn er 2 schuren waarin dat eventueel wel zou kunnen, mocht er behoefte aan zijn. Maar achtergrond muziek is leuk, en als dat live is, is dat alleen maar leuker.
Zodoende zijn die beslissingen genomen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.
Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is zijn meet, dus hij mag die beslissingen nemen lijkt mij. Als die meet vanuit FOK! kwam was het een ander verhaal
Ik heb gekozen voor een snackwagen op aanraden van Conflict. Als er vanuit de organisatie iemand is die het anders wil hebben, of iemand de organisatie wil joinen om het anders te regelen, is dat natuurlijk helemaal goed. Tot die tijd blijft het een snackwagen, vanwege de praktische factoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.
Dat heb ik ook in mijn hoofd zittenquote:
Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:
Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.![]()
Ik ben voor een BBQ met veel vleesch!
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:
Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.![]()
Ik ben voor een BBQ met veel vleesch!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengen. Het is niet in de woestijn ofzo
Prima, joh, regel jij toch lekker eigenwijs een patatkraam. Ik vraag me dan af of je de 75 man haalt.quote:
ja, leiden. hier in brabant heeft iedereen wel een lokale turk die ze uit bed kunnen bellen om shoarma te fabricerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
In Leiden bezorgen ze al niet meer na 22.00 uur
Ben jij wel helemaal goed? Chips vergelijken met een BBQquote:
Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.
Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.
En nu kap ik erover, en ga ik gewoon een leuke grote kampeermeet organiseren.
Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.
Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
En als je met 100 man 200 liter tapbier hebt, houdt het zuipen op als het bier op is. Niet iedereen drinkt bier, maar dan nog.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:55 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal goed? Chips vergelijken met een BBQ
Bij onbeperkt vreten en zuipen houdt het vreten dus al op als die vreetkar weggaat.
Advies geven mag wel natuurlijk, mits op een normale manierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Laat Oksel de meeting regelen zoals hij en zijn groepje het willen. En als het je niet bevalt ga je niet. Het is allemaal niet zo lastig hoor.
Weet je wat? Steek die meet lekker op plekje waar de zon niet schijnt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef swollywood het volgende:
[..]
Weet je wat? Steek die meet lekker op plekje waar de zon niet schijnt!![]()
Heel leuk dat jij je priveterrein beschikbaar stelt, maar een Fok!meet organiseren kun je zo te zien niet.
Je geeft zelf aan weinig tijd te hebben, je neemt weinig tot niets aan van mensen die eerder een Fok! Jubileummeet georganiseerd hebben en jouw wil is wet.
Succes met deze kansloze missie!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef Maanvis het volgende:
wordt zowat elke meeting in die kut stairway georganiseerd.
Nee. Weet je waarom niet? Om die denigrerende houding van jou de hele tijd. Als ik in de organisatie zou gaan zitten gaan wij vreselijk ruzie krijgen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef Oksel het volgende:
Zo, klaar nu.Zeus, kom je anders in de organisatie? We kunnen nog wel wat meedenkend en organiserend vermogen gebruiken.
Probeer het eens, zou ik zeggen. Het zal je meevallen, dat beloof ik je.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee. Weet je waarom niet? Om die denigrerende houding van jou de hele tijd. Als ik in de organisatie zou gaan zitten gaan wij vreselijk ruzie krijgen.
RZ in de organisatiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Oksel het volgende:
Dankje maanvis.
Ik ben arrogant, vervelend enzo. Dat weet ik. Dat is gewoon even nodig, omdat het anders op een stairway meeting uitloopt.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Oksel het volgende:
omdat het anders op een stairway meeting uitloopt.
Ik heb alleen zelf geen vrachtwagen, Tijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ in de organisatieHeb je er meteen een goeie chauffeur bij
![]()
En dat wil Oksel bieden dus wat is nu het probleem?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn anders leuke meets, de basis is namelijk een stel leuke FOK!kers die met elkaar kletsen en een drankje doen. Terras, eten en drank, meer heeft een FOK!Ker niet nodig.
Dat valt vast wel te regelen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb alleen zelf geen vrachtwagen, Tijn.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kom niet maar het zijn geweldige topics om te lezen altijd
Stefan wat ben jij een zeiklul zeg, Oksel doet zo te lezen zn best.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zijn anders leuke meets, de basis is namelijk een stel leuke FOK!kers die met elkaar kletsen en een drankje doen. Terras, eten en drank, meer heeft een FOK!Ker niet nodig.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Hoeveel FOK!kers zijn er? Dan moet het toch peanuts zijn om een aantal barbecues bij elkaar te krijgen? Niet iedereen gaat immers met het openbaar vervoer? Datzelfde geldt voor partytenten. Wie heeft er nou niet zo'n ding? (ok, ik niet.:') )
Het enige wat je dan nodig hebt is vlees (Lidl), een paar bakken salade, stokbroden, sausjes en briketten en/of gas.
En bier.
En toiletten kosten bij Bo-rent ¤69,- ex btw voor een weekend. Daar heb je hooguit twee van nodig.
RZ Bij jou in de buurt is toch ook ruimte zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
Hoeveel FOK!kers zijn er? Dan moet het toch peanuts zijn om een aantal barbecues bij elkaar te krijgen? Niet iedereen gaat immers met het openbaar vervoer? Datzelfde geldt voor partytenten. Wie heeft er nou niet zo'n ding? (ok, ik niet.:') )
Het enige wat je dan nodig hebt is vlees (Lidl), een paar bakken salade, stokbroden, sausjes en briketten en/of gas.
En bier.
En toiletten kosten bij Bo-rent ¤69,- ex btw voor een weekend. Daar heb je hooguit twee van nodig.
Dit snap ik allemaal heus, geloof me. En zo makkelijk is, het je tijd hebt. Dus kom in de organisatie, en regel het! Kom maar 2 dagen van te voren met een grote auto, en regel het allemaal.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad.
En bier.
Allemaal regelen hoeft niet, maar een auto zou wel welkom zijn ja.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dit snap ik allemaal heus, geloof me. En zo makkelijk is, het je tijd hebt. Dus kom in de organisatie, en regel het! Kom maar 2 dagen van te voren met een grote auto, en regel het allemaal.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Oksel het volgende:
En ik heb een mega-BBQ, daar kun je makkelijk 150 man mee te eten geven, als je het uitspreidt over 1,5 - 2 uur. Dan moet er iemand komen BBQ'en, daar heb ik geen zin in. En nee, mensen het er zelf op laten gooien loopt uit op een chaos. En die moet schoon gemaakt worden. En het vlees moet gekocht worden. En 1000 bordjes, sausjes, bestekjes. En dat moet weer opgeruimd worden. En gekocht worden.
Datquote:
Als jij dan ff lekker uit dit topic blijft want je komt *dus* toch niet en wil/kan niet meehelpen organiseren, want met dit gezuig bereik je alleen maar het tegenovergestelde.quote:
Zeker, aanmeldtopic. Maar dat gaat in overleg met de crew..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Piles het volgende:
Maareh, ik dacht dat een animo-topic een goed idee was? Wellicht handig om die alvast te openen, om te peilen hoeveel mensen er willen komen?
Heel goed ideequote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Piles het volgende:
Maareh, ik dacht dat een animo-topic een goed idee was? Wellicht handig om die alvast te openen, om te peilen hoeveel mensen er willen komen?
Ik heb helaas geen grote tuin, Tijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
RZ Bij jou in de buurt is toch ook ruimte zat.Organiseer zelf ook een meet
Ik vind ¤25,- p.p. niet veel geld voor een avondje zuipen en knagen. Dat zou de meet vorig jaar ook gaan kosten namelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef Sally het volgende:
Zo, ben weer terug van de douche.
Jammer dat het toch uit lijkt te draaien op doemdenken, ik probeer samen met Oksel en nog anderen wat op poten te zetten. Laten we het leuk houden (en Oksel mag zijn eigen advies ook wel opvolgen![]()
""Zo, klaar nu.")
We zijn hard aan het overleggen over hoe we het 't beste aan kunnen pakken, en adviezen worden echt wel gelezen. Zelfs een bbq hebben we nog niet geheel uitgesloten, maar wat die bbq betreft: de kooltjes en bbq's zijn zo geregeld (mensen zelf meenemen, naast de reuze-bbq van Oksel), maar het vlees, dat gaat de grootste kostenpost worden. Een American Party lijkt me minder verstandig omdat je met de houdbaarheid van het vlees zit.
Dus we gaan eerst eens kijken wat vlees voor zo'n 75-100 man kost, dan weten we meer. Als mensen bereid zijn 25,- euro p.p. neer te leggen, komen we een heel eind.
Ik weet nog niet hoe ik dan zit qua werk, maar ik heb een auto met trekhaak.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dit snap ik allemaal heus, geloof me. En zo makkelijk is, het je tijd hebt. Dus kom in de organisatie, en regel het! Kom maar 2 dagen van te voren met een grote auto, en regel het allemaal.
Uiteindelijk zal het, hoe vervelend voor jou ook, toch daarop uitdraaien. Om de simpele reden dat het in/rond jouw huis gaat plaatsvinden en jij uiteindelijk degene bent die het georganiseerd heeft (in samenwerking met anderen, dat wel). Iedereen komt naar jou toe met vragen, en jij bent het dan weer aan het regelen (zelfs de dingen die ze prima zelf hadden kunnen bedenken/regelen). Zo gaat het nu eenmaal als je een feestje organiseert, zeker voor zoveel man. Daarom ga ik ook liever bij anderen naar feestjesquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Oksel het volgende:
En ik heb ook zin in een feestje, niet in een dag waar ik zelf CONTINUE alles aan het organiseren en uitvoeren ben.
Wel een dakterrasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen grote tuin, Tijn.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:45 schreef Oksel het volgende:
[..]
Zeker, aanmeldtopic. Maar dat gaat in overleg met de crew..
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef Oksel het volgende:
Stel dat de mannen tegen een boom pissen.. en iedereen nog even flink thuis gaat zitten schijten..Voor hoeveel mensen is 1 toilet dan genoeg?
Lukt netquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
1 toilet is krap aan voor 20 mensen.
EHBO is geregeld..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar heb je ons toch niet voor nodig
Denk aan:
EHBO
Een paar mensen die nuchter blijven om in noodgevallen te rijden en/of EHBO kunnen geven.
Denk aan: FOK!kers willen altijd wat te knagen hebben, red je het met alleen een snackwagen?
Wie is er verantwoordelijk voor het terrein? (denk aan schade, ongeval(letjes)
Gewoon wat kleine dingetjes om over na te denken.
Het terrein, is dat dat grasveld bij het huis op de bovenste foto?
Hier staat een schema:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef Oksel het volgende:
Stel dat de mannen tegen een boom pissen.. en iedereen nog even flink thuis gaat zitten schijten..Voor hoeveel mensen is 1 toilet dan genoeg?
Of 60 chinezen..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
1 toilet is krap aan voor 20 mensen.
Als er één gaat zitten kleien gaat je schema in de war.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Of 60 chinezen..![]()
Maar even serieus.. stel dat er 100 man komt, die gemiddeld 3x naar het toilet moeten. Vrouwen vaker, mannen pissen maar in de sloot. Dat is 300x toiletbezoek.. over 12 uur tijdsperiode. Dan is dat 2,5 minuut gemiddeld per bezoek.. dat kan toch wel? Is 1 toilet echt niet genoeg? Gaan er dan wachtrijen ontstaan en mensen die in hun broek pissen?
Als het eten per toeval verkeerd valt bij een groepje mensen? Kan je beter voor het geval dat gewoon twee hebben. Kosten van een toilet zijn niet zó hoog.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:16 schreef Oksel het volgende:
[..]
Of 60 chinezen..![]()
Maar even serieus.. stel dat er 100 man komt, die gemiddeld 3x naar het toilet moeten. Vrouwen vaker, mannen pissen maar in de sloot. Dat is 300x toiletbezoek.. over 12 uur tijdsperiode. Dan is dat 2,5 minuut gemiddeld per bezoek.. dat kan toch wel? Is 1 toilet echt niet genoeg? Gaan er dan wachtrijen ontstaan en mensen die in hun broek pissen?
Als het goed is zit dat soort dingen bij de prijs in. Meestal moet je zo'n ding 3 week huren maar bij de Bo-rent kan het ook voor een weekend.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:19 schreef Oksel het volgende:
Schema zegt 2 toiletten.. prima, dan komt er een Dixie. Ik ga hem niet schoonmaken nadien..Dus dat moet bij de prijs inzitten.
Overigens heb ik zelf ook liever een BBQ dan een ranzige frietkot. Moet het een BBQ worden?
Dat is inderdaad wel een goeie, Tijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe zit het met geluidsoverlast? Mag je circa 150 man op je eigen terrein laten feesten zonder vergunning?
Het wordt geen discofeest, de buren zijn op de hoogte, en ik woon erg landelijk. Verder als het wel hard moet gaan, kan het in 1 van de schuren gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe zit het met geluidsoverlast? Mag je circa 150 man op je eigen terrein laten feesten zonder vergunning?
Geluidsoverlast zijn afspraken over te maken met buren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goeie, Tijn.
Okequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het wordt geen discofeest, de buren zijn op de hoogte, en ik woon erg landelijk. Verder als het wel hard moet gaan, kan het in 1 van de schuren gaan.
Dat is geen probleem. En 150 man op eigen terrein is geen probleem, dat is gewoon een groot prive feestje.
Dus slecht weer is ook geen probleemquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef Oksel het volgende:
Ja, en ik heb een stal, prima voor een discofeestje / punkband, mocht het daar op uitlopen.
Voor een weekendje huren kan prima. 'k Heb in Mei voor 4500 man een feest (mede) geörganiseerd, waarbij we catering, podia, sanitatie, aankleding, parkeren/vervoer e.d. binnen 6 maanden hebben geregeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het goed is zit dat soort dingen bij de prijs in. Meestal moet je zo'n ding 3 week huren maar bij de Bo-rent kan het ook voor een weekend.
En ja, wat mij betreft wordt het een barbecue, dan hoeft namelijk niet iedereen tegelijk te eten.
Klopt. Komt ook een 8x4 partytent. Ik wil geen 150 onbekende mensen in ons huis hebben..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus slecht weer is ook geen probleem
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:28 schreef Peter het volgende:
Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden, lijkt het me prima dat een vastomlijnd groepje de besluiten neemt, al dan niet buiten het topic om. Zo krijg je niet van die discussies waarbij er altijd wel iemand te vinden is die iets anders zou willen.
Spijkers + Koppen.
Okay..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een kleine correctie,Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden
Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dat is niet juist.
Wilde ik toch even kwijt.
Dat was het beeld dat bij mij was ontstaan, sorry als dat niet klopt en als mensen zich daardoor onjuist bejegend voelen. Het is desalniettemin een goed idee om niet iedereen over beslissingen mee te laten praten, dan kom je nooit daadkrachtig tot besluiten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een kleine correctie,Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden
Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dat is niet juist.
Wilde ik toch even kwijt.
En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt..quote:300 liter bier, A-merk, maar naamloos + tap
50 flessen wijn rood/wit/rose
10 biertafels
8x4 partytent + verlichting
chemisch toilet?
Vlees per persoon prijs, 8 euro voor 500 gram is teveel, dat moet veel scherper kunnen.
Koelwagen?
5 statafels + rokken
4000 plastic bekers voor fris & bier
Geluidsset
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
Offerteaanvraag gedaan bij verhuurbedrijf hier om de hoek voor het volgende:
[..]
En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt..BBQ heb ik zelf.
Nee joh, zeker niet als je het goedkoop wil houden. Men neemt maar een trui meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
Moeten er terrasheaters komen? Het is september..
Nee, joh gewoon een trui of jas meenemen. Tenzij het in september 10 graden overdag isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
Moeten er terrasheaters komen? Het is september..
Of paardedekens/hooi en dan bij elkaar zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, zeker niet als je het goedkoop wil houden. Men neemt maar een trui mee
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt..BBQ heb ik zelf.
Gezellig lekker knus met een vuurtje erbijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Of paardedekens/hooi en dan bij elkaar zitten
Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Grolsch denk ik. Gezien de locatiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)
Vaak is het Heineken. Maar het scheelt iig dat je geen biermerk discussies hebt..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)
Dan nemen ze het weer mee terug. En we kunnen alles wel overal hier en daar kopen, maar ik heb geen tijd om een dagje lekker te gaan winkelen en bij elke winkel wat te kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
50 wijn/rosé? Dat gaat niet op hoor, kun je beter bij AH van die grote flessen kopen, of beter van die 3 liter-tankjes.
Ja, en toen ging de meet niet door.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Euhm. Wil het feest niet verpesten, maar in 2009 bestond Fok! al 10 jaar
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
50 wijn/rosé? Dat gaat niet op hoor, kun je beter bij AH van die grote flessen kopen, of beter van die 3 liter-tankjes.
Wil je nu een kuddootje?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ok, maar dan nog wordt het dit jaar een 11 jaar-meet
Parkeren is er wel eentje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:06 schreef sig000 het volgende:
Waar je ook nog over na moet denken is het parkeren van auto's afhankelijk hoeveel mensen daarmee komen.
Ook wat verlichting op de plekken waar mensen hun tent gaan neerzetten is wel handig.
Het is geen noodzaak die verlichting maar wel handig, vooral als wat benevelde figuren hun tent kwijt zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Parkeren is er wel eentje.![]()
Maar tent opzetten doe je toch als het nog licht is? En je 's nachts je weg vinden doe je maar met een zaklamp.
Afgelopen vakantie tig campings gezien en geen één had verlichte velden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |