Als het goed is zit dat soort dingen bij de prijs in. Meestal moet je zo'n ding 3 week huren maar bij de Bo-rent kan het ook voor een weekend.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:19 schreef Oksel het volgende:
Schema zegt 2 toiletten.. prima, dan komt er een Dixie. Ik ga hem niet schoonmaken nadien..Dus dat moet bij de prijs inzitten.
Overigens heb ik zelf ook liever een BBQ dan een ranzige frietkot. Moet het een BBQ worden?
Dat is inderdaad wel een goeie, Tijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe zit het met geluidsoverlast? Mag je circa 150 man op je eigen terrein laten feesten zonder vergunning?
Het wordt geen discofeest, de buren zijn op de hoogte, en ik woon erg landelijk. Verder als het wel hard moet gaan, kan het in 1 van de schuren gaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef tijnbrein het volgende:
Hoe zit het met geluidsoverlast? Mag je circa 150 man op je eigen terrein laten feesten zonder vergunning?
Geluidsoverlast zijn afspraken over te maken met buren.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goeie, Tijn.
Okequote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:22 schreef Oksel het volgende:
[..]
Het wordt geen discofeest, de buren zijn op de hoogte, en ik woon erg landelijk. Verder als het wel hard moet gaan, kan het in 1 van de schuren gaan.
Dat is geen probleem. En 150 man op eigen terrein is geen probleem, dat is gewoon een groot prive feestje.
Dus slecht weer is ook geen probleemquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef Oksel het volgende:
Ja, en ik heb een stal, prima voor een discofeestje / punkband, mocht het daar op uitlopen.
Voor een weekendje huren kan prima. 'k Heb in Mei voor 4500 man een feest (mede) geörganiseerd, waarbij we catering, podia, sanitatie, aankleding, parkeren/vervoer e.d. binnen 6 maanden hebben geregeld.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als het goed is zit dat soort dingen bij de prijs in. Meestal moet je zo'n ding 3 week huren maar bij de Bo-rent kan het ook voor een weekend.
En ja, wat mij betreft wordt het een barbecue, dan hoeft namelijk niet iedereen tegelijk te eten.
Klopt. Komt ook een 8x4 partytent. Ik wil geen 150 onbekende mensen in ons huis hebben..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus slecht weer is ook geen probleem
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:28 schreef Peter het volgende:
Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden, lijkt het me prima dat een vastomlijnd groepje de besluiten neemt, al dan niet buiten het topic om. Zo krijg je niet van die discussies waarbij er altijd wel iemand te vinden is die iets anders zou willen.
Spijkers + Koppen.
Okay..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een kleine correctie,Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden
Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dat is niet juist.
Wilde ik toch even kwijt.
Dat was het beeld dat bij mij was ontstaan, sorry als dat niet klopt en als mensen zich daardoor onjuist bejegend voelen. Het is desalniettemin een goed idee om niet iedereen over beslissingen mee te laten praten, dan kom je nooit daadkrachtig tot besluiten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even een kleine correctie,Aangezien de vorige meet (organisatie) uit elkaar viel doordat men het intern niet eens kon worden
Ik weet niet waar dat vandaan komt, maar dat is niet juist.
Wilde ik toch even kwijt.
En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt..quote:300 liter bier, A-merk, maar naamloos + tap
50 flessen wijn rood/wit/rose
10 biertafels
8x4 partytent + verlichting
chemisch toilet?
Vlees per persoon prijs, 8 euro voor 500 gram is teveel, dat moet veel scherper kunnen.
Koelwagen?
5 statafels + rokken
4000 plastic bekers voor fris & bier
Geluidsset
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
Offerteaanvraag gedaan bij verhuurbedrijf hier om de hoek voor het volgende:
[..]
En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt..BBQ heb ik zelf.
Nee joh, zeker niet als je het goedkoop wil houden. Men neemt maar een trui meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
Moeten er terrasheaters komen? Het is september..
Nee, joh gewoon een trui of jas meenemen. Tenzij het in september 10 graden overdag isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:24 schreef Oksel het volgende:
Moeten er terrasheaters komen? Het is september..
Of paardedekens/hooi en dan bij elkaar zittenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, zeker niet als je het goedkoop wil houden. Men neemt maar een trui mee
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
En dan met de vraag of men onaangebroken fusten/dozen wijn weer inneemt..BBQ heb ik zelf.
Gezellig lekker knus met een vuurtje erbijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:26 schreef Peter het volgende:
[..]
Of paardedekens/hooi en dan bij elkaar zitten
Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef Oksel het volgende:
[..]
Grolsch denk ik. Gezien de locatiequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)
Vaak is het Heineken. Maar het scheelt iig dat je geen biermerk discussies hebt..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je welk A-merk bier het is? Straks komen ze met Oranjeboom aanzetten. (al is dat imo geen A-merk)
Dan nemen ze het weer mee terug. En we kunnen alles wel overal hier en daar kopen, maar ik heb geen tijd om een dagje lekker te gaan winkelen en bij elke winkel wat te kopenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
50 wijn/rosé? Dat gaat niet op hoor, kun je beter bij AH van die grote flessen kopen, of beter van die 3 liter-tankjes.
Ja, en toen ging de meet niet door.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
Euhm. Wil het feest niet verpesten, maar in 2009 bestond Fok! al 10 jaar
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:07 schreef yvonne het volgende:
50 wijn/rosé? Dat gaat niet op hoor, kun je beter bij AH van die grote flessen kopen, of beter van die 3 liter-tankjes.
Wil je nu een kuddootje?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ok, maar dan nog wordt het dit jaar een 11 jaar-meet
Parkeren is er wel eentje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:06 schreef sig000 het volgende:
Waar je ook nog over na moet denken is het parkeren van auto's afhankelijk hoeveel mensen daarmee komen.
Ook wat verlichting op de plekken waar mensen hun tent gaan neerzetten is wel handig.
Het is geen noodzaak die verlichting maar wel handig, vooral als wat benevelde figuren hun tent kwijt zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Parkeren is er wel eentje.![]()
Maar tent opzetten doe je toch als het nog licht is? En je 's nachts je weg vinden doe je maar met een zaklamp.
Afgelopen vakantie tig campings gezien en geen één had verlichte velden.
Hou er wel rekening mee dat parkeren in de berm verboden is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:26 schreef Oksel het volgende:
Parkeren is geen probleem..Verder is er een bouwspot, voor noodgevallen.
Buiten de bebouwde kom nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat parkeren in de berm verboden is.
Zeker weten van wel en het zal niet het 1e feest zijn waar de politie gezellig bonnetjes uitschrijft daarvoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom niet
En het is Wierden, geen druk dorp in de randstad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |