abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84162492
Goed, hier verder..

11 september in mijn achtertuin een onbeperkt eten/drinken feest met life muziek, en genoeg ruimte om je tent op te zetten.. Feest zal de hele dag duren, mensen zijn vanaf het begin van de middag meer dan welkom om gezellig te komen en hun tent op te zetten. Voor ontbijt wordt gezorgd. We mikken op 100 man, 150 is het maximum. Het zal een forum-brede meet worden.

Vorige topic:

FOK! 10jaar meet @ 11/09 @ Wierden

Advies is welkom, mensen die dingen beter weten nog meer, en zijn van harte welkom de organisatie crew te joinen. Verder mensen die gratis spullen kunnen regelen qua grote partytenten / geluidsinstallaties / koelwagens, etc. etc. Graag!

In de organisatie zitten:
Oksel
Armageddon
Guitarist
Snuitebolletje
Sally

De kosten zijn eerst RUIM geschat op 25pp, dit kan nog omlaag gaan.

Poll: BBQ of onbeperkt snacks (patat/friet/etc) eten?
  • BBQ natuurlijk!
  • Lekker vette friet vreten. (Patat)
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 7% gewijzigd door Oksel op 17-07-2010 13:20:44 ]
  • pi_84162503
    Meldt
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162514
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Meldt
    PM me even!
    pi_84162526
    Ik wil trouwens de foto's ook wel op me nemen
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 10:53:36 #5
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84162549
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:50 schreef Oksel het volgende:
    mij een eigenwijze kleuter noemen

Sja, jij doet meedenken af als de beste stuurlui staan aan wal. Prima verder, het is jouw meeting, doe wat je wilt. Al huur je circus Renz in je tuin.
    Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
    Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
    pi_84162586
    Jongens, laat dat gebekvecht achterwege, er moet nog genoeg gebeuren
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162612
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef Stefan het volgende:

[..]

Sja, jij doet meedenken af als de beste stuurlui staan aan wal. Prima verder, het is jouw meeting, doe wat je wilt. Al huur je circus Renz in je tuin.
    Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.

En een stoel meenemen kan nog eens, een tafel gaat al wat moeilijker. En ik zie ook mensen niet in de trein een stoel meenemen.
    pi_84162686
    Op een kratje kan je ook goed zitten
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162803
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Op een kratje kan je ook goed zitten
    Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook. En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
    pi_84162850
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:

[..]

Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook. En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
    Nee, ik bedoel ermee aan te geven dat er niet evenveel stoelen hoeven te zijn als gasten.
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:07:39 #11
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84162853
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ja, je hebt mensen nodig. Hoeveel heb je al?
    pi_84162915
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, je hebt mensen nodig. Hoeveel heb je al?
    Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
    pi_84162930
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:10 schreef Sally het volgende:

[..]

Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84162957
    Misschien ook een idee om Oksel, Mdrop en mij een tagje te geven?
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:13:51 #15
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_84162984
    Je hebt wel een zwembad(je) he?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:14:38 #16
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163000
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
    Je hebt wel een zwembad(je) he?
    Jep! Maar of dat een goed idee is..
    pi_84163019
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:14 schreef Oksel het volgende:

[..]

Zie nu wel absurde dingen voor me
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:16:26 #18
    179024 Huppelmuts
    Ja...nou...NEE dus!
    pi_84163040
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:14 schreef Oksel het volgende:

[..]

Heel goed idee
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wat dan?
    If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
    [b]AirwiN schreef [/b]
    De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
    pi_84163077
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:16 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Heel goed idee
    [..]

Wat dan?
    Nee, laat maar
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84163194
    Nu werken, lees vanavond wel terug
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_84163201
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 10:56 schreef Oksel het volgende:

[..]

Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.

En een stoel meenemen kan nog eens, een tafel gaat al wat moeilijker. En ik zie ook mensen niet in de trein een stoel meenemen.
    Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.

Jij reageert steeds heel denigrerend als mensen je wat aanreiken.
    pi_84163238
    En als mensen een kampeeruitrusting mee kunnen zeulen in de trein hebben ze er ook vast wel een bijpassend opvouwbaar stoeltje bij.
    pi_84163257
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Misschien ook een idee om Oksel, Mdrop en mij een tagje te geven?
    Tagjes gaan wij niet over. Toen het vanuit de crew werd georganiseerd kon het, ik denk dat het nu NIET kan. Het is immers niet iets van FOK! zelf, maar van de users (ik ben toevallig crewlid).
    Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
    :*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:25:18 #24
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163307
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.

Jij reageert steeds heel denigrerend als mensen je wat aanreiken.
    Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..
    pi_84163413
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:25 schreef Oksel het volgende:

[..]

Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..
    Ik heb hier nog geen 100 man zien posten. Vraag het de mensen die de 5 jaar meet geregeld hebben maar, met bier en bbq is menig FOK!ker tevreden.

Nee, mensen geven gewoon ideeën, waarop jij ook reageert alsof die mensen niet na kunnen denken.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:29:25 #26
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84163422
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad bij de berenkuil gegooid was .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_84163435
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad gegooid was .
    Was dat Dr_Flash niet?
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:34:58 #28
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163560
    Een BBQ maakt het een stuk duurder en ingewikkelder, een snackwagen is lekker simpel en goed betaalbaar. Verder wordt het geen disco feestje.. en zijn er 2 schuren waarin dat eventueel wel zou kunnen, mocht er behoefte aan zijn. Maar achtergrond muziek is leuk, en als dat live is, is dat alleen maar leuker.

Zodoende zijn die beslissingen genomen.
    pi_84163794
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:34 schreef Oksel het volgende:
    Een BBQ maakt het een stuk duurder en ingewikkelder, een snackwagen is lekker simpel en goed betaalbaar. Verder wordt het geen disco feestje.. en zijn er 2 schuren waarin dat eventueel wel zou kunnen, mocht er behoefte aan zijn. Maar achtergrond muziek is leuk, en als dat live is, is dat alleen maar leuker.

Zodoende zijn die beslissingen genomen.
    En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 11:45:53 #30
    54593 crew  Olga
    Cheese
    pi_84163885
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.

Het is zijn meet, dus hij mag die beslissingen nemen lijkt mij. Als die meet vanuit FOK! kwam was het een ander verhaal
    Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
    pi_84163911
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Olga het volgende:

[..]

Het is zijn meet, dus hij mag die beslissingen nemen lijkt mij. Als die meet vanuit FOK! kwam was het een ander verhaal
    Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.
    pi_84163937
    Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.

Ik ben voor een BBQ met veel vleesch!
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:09 #33
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84163949
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb gekozen voor een snackwagen op aanraden van Conflict. Als er vanuit de organisatie iemand is die het anders wil hebben, of iemand de organisatie wil joinen om het anders te regelen, is dat natuurlijk helemaal goed. Tot die tijd blijft het een snackwagen, vanwege de praktische factoor.
      Redactie Frontpage / Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:31 #34
    54593 crew  Olga
    Cheese
    pi_84163961
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.

Agree hoor, maar daar ging ik wel vanuit
    Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:48:43 #35
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84163967
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Was dat Dr_Flash niet?
    Dat heb ik ook in mijn hoofd zitten
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:49:25 #36
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84163988
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:
    Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.

Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengen . Het is niet in de woestijn ofzo
    Een gedicht over Maanvis
    pi_84164014
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:

Dat inderdaad.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:51:48 #38
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164049
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:50 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
    Dan neem je een zak chips mee.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:51:52 #39
    238961 Stefan
    Leuker wordt het niet
    pi_84164051
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengen . Het is niet in de woestijn ofzo

In Leiden bezorgen ze al niet meer na 22.00 uur
    pi_84164112
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:

[..]

Prima, joh, regel jij toch lekker eigenwijs een patatkraam. Ik vraag me dan af of je de 75 man haalt.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:55:24 #41
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84164138
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Stefan het volgende:

[..]

In Leiden bezorgen ze al niet meer na 22.00 uur
    ja, leiden. hier in brabant heeft iedereen wel een lokale turk die ze uit bed kunnen bellen om shoarma te fabriceren .
    Een gedicht over Maanvis
    pi_84164150
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal goed? Chips vergelijken met een BBQ
    Bij onbeperkt vreten en zuipen houdt het vreten dus al op als die vreetkar weggaat.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 11:57:26 #43
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164189
    Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.

Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.

En nu kap ik erover, en ga ik gewoon een leuke grote kampeermeet organiseren.
    pi_84164196
    Wie zaten er in de organisatie van de voorgaande campingmeets? Als die mensen hier nou even kunnen vertellen wat ze globaal aan kosten hadden.
    pi_84164270
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
    Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.

Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.

Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:00:53 #46
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_84164283
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:

Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.

Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden .
    Een gedicht over Maanvis
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:01:28 #47
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164302
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
    pi_84164315
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden .
    Dat inderdaad.
      zaterdag 17 juli 2010 @ 12:02:09 #49
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164318
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zaterdag 17 juli 2010 @ 12:02:20 #50
    58560 Oksel
    Gezellig.
    pi_84164327
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat inderdaad.
    pi_84164340
    quote:
    Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Laat Oksel de meeting regelen zoals hij en zijn groepje het willen. En als het je niet bevalt ga je niet. Het is allemaal niet zo lastig hoor.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')