quote:
Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sja, jij doet meedenken af als de beste stuurlui staan aan wal. Prima verder, het is jouw meeting, doe wat je wilt. Al huur je circus Renz in je tuin.
Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Op een kratje kan je ook goed zitten
Nee, ik bedoel ermee aan te geven dat er niet evenveel stoelen hoeven te zijn als gasten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook.En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:05 schreef Oksel het volgende:
[..]
Jep, en in de struiken kun je ook goed schijten. En eten meenemen kunnen mensen zelf ook.En weggooi BBQ' s. En een iPod met speakertjes. We hebben niets meer nodig!
Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, je hebt mensen nodig. Hoeveel heb je al?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Een aanmeldtopic volgt (snel), even overleggen.
Heel goed ideequote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie nu wel absurde dingen voor me
Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Opbouwende kritiek is zeer gewenst, afzeiken niet. Verder doelde ik op een hele rits mensen die allerlei adviezen gaven. Stuk voor stuk zaken waar we over na hebben gedacht, en een overwogen beslissing over hebben genomen. Als mensen hier aangeven dat ik niet 2kuub hout moet kopen voor 50 euro voor 2 grote vuren, omdat men het zelf wel meeneemt, zal ik meteen die kostenpost schrappen.
En een stoel meenemen kan nog eens, een tafel gaat al wat moeilijker. En ik zie ook mensen niet in de trein een stoel meenemen.
Tagjes gaan wij niet over. Toen het vanuit de crew werd georganiseerd kon het, ik denk dat het nu NIET kan. Het is immers niet iets van FOK! zelf, maar van de users (ik ben toevallig crewlid).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Misschien ook een idee om Oksel, Mdrop en mij een tagje te geven?
Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet om het één of ander maar hij zeek jou niet af. Stefan zei ,imo terecht, dat je veel te groot denkt. Het is een FOK!meet, regel bier en een bbq, dan ben je er wel. Mensen zitten nog niet te wachten op harde muziek omdat iedereen een beetje wil kletsen enzo.
Jij reageert steeds heel denigrerend als mensen je wat aanreiken.
Ik heb hier nog geen 100 man zien posten. Vraag het de mensen die de 5 jaar meet geregeld hebben maar, met bier en bbq is menig FOK!ker tevreden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:25 schreef Oksel het volgende:
[..]
Er zijn 100 mensen die allemaal een ander feestje voor ogen hebben. Je kan iedereen maar een BEETJE tegemoet komen. En als ik zo reageer komt dat omdat mensen doen alsof ik zelf niet na kan denken..
Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad bij de berenkuil gegooid wasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie nu wel absurde dingen voor me
Was dat Dr_Flash niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe heette die kerel ook alweer die met kleren en al in dat zwembad gegooid was.
En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:34 schreef Oksel het volgende:
Een BBQ maakt het een stuk duurder en ingewikkelder, een snackwagen is lekker simpel en goed betaalbaar. Verder wordt het geen disco feestje.. en zijn er 2 schuren waarin dat eventueel wel zou kunnen, mocht er behoefte aan zijn. Maar achtergrond muziek is leuk, en als dat live is, is dat alleen maar leuker.
Zodoende zijn die beslissingen genomen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.
Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef Olga het volgende:
[..]
Het is zijn meet, dus hij mag die beslissingen nemen lijkt mij. Als die meet vanuit FOK! kwam was het een ander verhaal
Ik heb gekozen voor een snackwagen op aanraden van Conflict. Als er vanuit de organisatie iemand is die het anders wil hebben, of iemand de organisatie wil joinen om het anders te regelen, is dat natuurlijk helemaal goed. Tot die tijd blijft het een snackwagen, vanwege de praktische factoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En door wie zijn die beslissingen genomen? Ik heb het gevoel dat jij die beslissing al genomen hebt namelijk.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als hij het met meerde mensen organiseert lijkt mij dat die mensen ook wel een stem hebben in het geheel.
Dat heb ik ook in mijn hoofd zittenquote:
Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:
Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.![]()
Ik ben voor een BBQ met veel vleesch!
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef swollywood het volgende:
Leuk zo'n snackwagen, maar als ik om 11 uur 's avonds weer honger heb is die vreetkar allang weg.![]()
Ik ben voor een BBQ met veel vleesch!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan bellen we wel een lokale turk die ff wat shoarmaschotels langs komt brengen. Het is niet in de woestijn ofzo
Prima, joh, regel jij toch lekker eigenwijs een patatkraam. Ik vraag me dan af of je de 75 man haalt.quote:
ja, leiden. hier in brabant heeft iedereen wel een lokale turk die ze uit bed kunnen bellen om shoarma te fabricerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
In Leiden bezorgen ze al niet meer na 22.00 uur
Ben jij wel helemaal goed? Chips vergelijken met een BBQquote:
Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.
Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.
En nu kap ik erover, en ga ik gewoon een leuke grote kampeermeet organiseren.
Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:57 schreef Oksel het volgende:
Ik begin mij een beetje te irriteren trouwens. Ik stel mijn terrein, mijn prive gebeuren, beschikbaar voor een achterlijk grote meet. Dat vind ik leuk. Dat zouden mensen hier ook leuk moeten vinden. In plaats van te miepen over beslissingen en wat er wel en niet moet komen, zou men gewoon kunnen zeggen: Wat leuk dat je het doet, ik ben benieuwd naar hoe je het organiseert, ik ga zeker komen. Iedereen weet het beter, iedereen wil het anders, iedereen heeft andere ideeen. Hardstikke goed, hardstikke nuttig, maar je kan geen meet organieren met 100 man. Dat doet een SELECT groepje. En daar ga je mee akkoord, of niet. Wij nemen VEEL adviezen mee. Wij lezen dit topic. We overleggen over zaken. Er is ALLE RUIMTE voor ELK LID van de organisatie om dingen ZELF anders te organiseren. Ik doe dat niet. Ik werk fulltime, dus ik kies voor wat makkelijkere weg, die niet de goedkoopste is. We hebben het over 5 of 10 euro PP meer. Verder is IEDEREEN welkom om de organisatie te joinen, en taken op zich te nemen om het beter/goedkoper te doen dan ik het doe.
Dus kunnen we nu gewoon kappen, en gewoon gezellig meedoen? Want dit gezanik, daar gaat een meet door kapot. De crew heeft het al 45 jaar geprobeert, dat ging ook mis door intern gezeik. Daar heb ik geen zin in, en daarom zeg ik gewoon hoe het gaat. Want het is mijn huis. Als iemand het er niet mee eens is: PRIMA. Dan draag ik de taak met HEEL VEEL LIEFDE aan je over.
En nu kap ik erover, en ga ik gewoon een leuke grote kampeermeet organiseren.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet zeggen ze wel eens. Je zou een andere houding aan moeten nemen. Kritiek is geen gezanik, en gezanik kan je gewoon negeren ipv er op in te gaan en zodoende erg onsympathiek te worden.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jochie toch. Iedereen die adviezen aandraagt afzeiken en dan niet tegen kritiek kunnen. Dan kan dit topic wel dicht. We mogen toch niks zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |