Zet gewoon door. Pijn is fijn zeggen we maarquote:Op maandag 19 juli 2010 00:13 schreef Maitje het volgende:
Bedankt mensen!![]()
En mocht ik vrijdag idd de medaille halen, zal ik hem met trots op mijn burger shirt dragen...
Dat is dus heel mooi, en je weet dat je met die vrije dagen dus enkele verplichtingen hebt?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:20 schreef Rave_NL het volgende:
Morgenochtend eerste officiele dag van mn verlof.![]()
![]()
Vind het nogal een iets overdreven video clip, en heb sterk het gevoel dat het door een burger gemaakt is.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:27 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze spirit moeten meer burgers hebben:
Dus je bent ook tegen die MLV speldjes etc? Vaak zijn dat soort dingen grotere prestaties geweest dan sommige uitzendingen, waar men een maand of wat uit hun neus heeft lopen eten.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat mag je best zijn wmb.
Maar waarom pronken met een burger medaille op je militair uniform?
Ik zie het nut daar niet van in.
Zoals ik reeds heb gezegd, op een militair uniform behoren enkel pure militaire medailles, missie gericht dus. Geen medaille voor weet ik voor wat welke veldtocht.
True, maar dan pleit ik wel voor een tijdelijk draagrecht. Want wat voor meerwaarde heeft die medaille als een dikke adjudant dat ding in de jaren '80 heeft gehaald?quote:Op maandag 19 juli 2010 06:14 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dus je bent ook tegen die MLV speldjes etc? Vaak zijn dat soort dingen grotere prestaties geweest dan sommige uitzendingen, waar men een maand of wat uit hun neus heeft lopen eten.
Verslag zult u krijgen..quote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zet gewoon door. Pijn is fijn zeggen we maar
Gewoon jezelf 100% geven, en gaan voor die medaille. Jij hebt jezelf voorzover ik alles gelezen hebt goed voorbereid en ik heb er het volste vertroouwen in dat je de eindstreep gaat halen.
Die na die 4-daagse eens een verslag uitbrengen aan ons
Succes de komende dagen.
Wut?! Gestolen?quote:Op maandag 19 juli 2010 09:30 schreef Bouke-p het volgende:
En toen werd ik zondagochtend wakker en was mn motor weg
gestolen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 09:41 schreef Maitje het volgende:
[..]
Verslag zult u krijgen..thnx!
[..]
Wut?! Gestolen?
de eerste marsdag is morgen toch?quote:
nah ik niet,quote:Op maandag 19 juli 2010 08:25 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
True, maar dan pleit ik wel voor een tijdelijk draagrecht. Want wat voor meerwaarde heeft die medaille als een dikke adjudant dat ding in de jaren '80 heeft gehaald?
Gewoon elk jaar of elke twee jaar de eis opnieuw halen om het te mogen blijven dragen..
De eis was in de dikke adjudanten tijd zwaarder. Om het maar ff bij MLV te houden, 2km ipv 1km, 6km ipv 5km. Een wat recenter voorbeeld is bv de coopertest, die heb ik zien gaan van 2800 meter naar 2600 meter en nu is ie 2400 meter.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nah ik niet,
het mag dan mischien een dikke adjudant zijn, maar zolang de eis hetzelfde was in de jaren 80 als nu dan maakt dat geen verschil. Dan mogen de jonkies proberen zijn resultaat te evenaren of zelfs te verbeteren door ook dergelijke onderscheiding te halen.
Ik hoop toch dat het mij wat eerder lukt dan 20 jaar.quote:En dan zijn er veel mensen die het afleggen tegenover de vroegere prestaties van die dikke adjudant. Want hoe je het kwartje ook draait of kantelt. Wellicht is 1 van ons over 20 jaar die dikke adjudant![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Goed opgemerkt Braamyo. Vroeger toen ik nog 'jong en knap' was, dacht ik altijd dat de First Sergeant (1SG) een ouwe zak was. Nu ik enkel nog 'en' ben, ben ik zelf een 1SG en een ouwe zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |