Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.
yep..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
Wat eng Vicky. Kan me voorstellen dat je moeder schrok. Was het de eerste keer dat er iets met Tess gebeurde in de tijd dat je moeder oppaste?
KD kan me voorstellen dat het moeilijk is als je kind niet aangeeft pijn te hebben en je weet niet hoe ver het gaat.
Waar moeten jullie op wachten Simmu wat betreft de psz voor Selene?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken
Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!
Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.
Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Die schoentjes...
Nou wil ik ook nog een keer een meisje
Heb je d'r al een dan?quote:
dat hebben wij ook gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Lukt het om als je bij hem ligt je arm over hem heen te leggen? Zodat ie geen kant op kan? Dat deed mijn man een tijdlang als hij Annicka naar bed bracht. En dan geen enkele kik geven en je gezicht verbergen met je andere arm oid.
De mijne ook, daarom stond hij waarschijnlijk alweer zo snel overeind. Want dat vond ik dan weer heel knap in al mijn schrik, dat hij zich van head first weer in sta-positie had gekregen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
Whehe
De mijne vindtwater geweldig, maar haat het als z'n hoofd nat wordt. Lastig onder de douche, maar soms best handig zo te lezen
quote:
Misschien is hij 's avonds gewoon minder of anders moe dan 's middags? Is het moeilijker om de dag af te sluiten dan een middagslaapje te doen? Lieuwe gaat ook beide keren even enthousiast naar boven, maar valt 's avonds een stuk minder enthousiast in slaap. Terwijl ook hier alles hetzelfde is. Onverklaarbaar, maar wel waar. En dat bedje kan best nog wel wennen zijn denk ik, ook al gaat het 's middags goed. Zo'n hele nacht voor de boeg is toch anders dan even tussendoor de oogjes dicht.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef freecell het volgende:
KoDat badje staat hem geweldig
Senna ok al een leuke foto
Volgens mij is er geen verschil tussen 'smiddags en 's avonds?
Ik zeg: ga je mee, gaan we lekker naar.....
En hij: BED!En dan rent hij zelf al naar boven.
En om 19:00 is het ook echt nog niet donker... En ik denk dus ook niet dat het aan het bedje ligt, omdat het 's middags wel goed gaat.
Ga inderdaad maar beginnen met slaapje afbouwen denk ik.... Gewoon beetje eerder wakker porren.
Tessie wij hebben dat hier ook een tijdje gehad dat hij nog echt veel sliep. Dat kon rustig een uur of 3/4 op een dag zijn hoor. Die van ons is dan ook heel erg bezig met tanden krijgen. Wij dachten toen dat het misschien het tanden krijgen wellicht in combinatie met veel beweging door het gaan lopen zou kunnen zijn. Het kan zijn dat ze dat gewoon hartstikke veel energie kost. Zou het wel goed in de gaten houden of er idd verder niets met hem aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef tessie het volgende:
Oh ja, op zijn hobbelpaard gaan staan en dan ook nog hobbelen, dat doet Graeme ook. Klimmen is echt helemaal hip.
En hij is de laatste dagen zo moe. Hij slaapt lang uit, en dan na zijn boterham is hij alweer zo moe dat hij gelijk weer naar bed kan. En echt veel slapen overdag he. En als hij wakker is, is hij vaak ook wat mopperig/huilerig. Maar hij lijkt niet ziek ofzo. Vreemd.
Op zich ook wel handig GWS. Wij slepen ook nog overal reservekleren mee. Soms heb ik zoiets van: het zou fijn zijn als er bij oma en opa, waar hij toch vaker is een en ander zou zijn. Maar goed als ze iets kopen geven zij het gewoon aan ons en ik kan me ook wel voorstellen, dat kleding lastig is om aan te schaffen voor daar omdat je gewoon bij blijft kopen elke keer dat hij groeit. Ik durf ook niet goed zonder reserve kleertjes weg te gaan. Thuis heeft hij er een handje van om zich zo onder te poepen dat je in ieder geval romper en broek mag gaan verschonen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We nemen al tijden geen reserve-kleding meer mee, al heel vroeg al niet meer. Dat levert soms wel eens extra kleding op bij oma trouwens, als ze oppast en vind dat we haar te koud gekleed hebben. Dan gaat ze shoppen met Annicka en koopt ze weer wat rompertjes enzo.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
Wankel lopen bij moeheid en malaise is hier aan de orde van de dag.
Mijn schoonmoeder noemt hem dan een dronken zeeman
Heerlijk is dat Vicky hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Vicky het volgende:Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |