abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84331809
Logisch dat je je rot voelde, maar je deed het niet expres natuurlijk! Senna heeft het je vast al vergeven!

Thijs houdt het hooguit 20 seconden vol, dat geschreeuw. Als we hem op bed brengen huilt ie ook precies 10 seconden (gek kind). Is het langer, dan is er iets aan de hand.

Ik heb al het speelgoed in de box vandaag vervangen voor 4 'voel/rammel/gooi' dingen, en hij vermaakt er zich nu weer prima. Niet nu als in nu, maar begin van de avond
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84331822
Zijn er hier dreumessen met waterwratjes? Seb krijgt er steeds meer eentje ziet er een beetje ontstoken uit of zo. Iemand de gouden tip?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84331927
Wachten tot ze weer weggaan Estrys.... zoon van vrienden heeft eronder gezeten, maar je kunt er niks mee.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_84331982
Even een crosspost uit AKQ SC. Jair speelt met de wipkipgorilla

Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 21:58:21 #180
5428 crew  miss_sly
pi_84332017
ow toevallig hoorde ik daar zondag iemand over zeggen dat je ze 's ochtends en 's avonds moest wassen met bethadine (?) scrub en goed afspoelen. Verder geen ervaring mee nog, maar dat waren moeders van kleuters.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84332096
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef McLaura het volgende:
Wachten tot ze weer weggaan Estrys.... zoon van vrienden heeft eronder gezeten, maar je kunt er niks mee.....
Mijn mooie jongen, zo'n gaaf, zacht lijfje en nu... Ik las op internet iets over zinkzalf of sudocreme.
pi_84332171
Ja, en dat schijnt dus gewoon niet te helpen.... ze moeten zelf weggaan
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 22:01:47 #183
5428 crew  miss_sly
pi_84332220
maar met die bethadine kun je misschien verspreiding dan voorkomen ofzo?
pi_84332326
ja voorkomen van verspreiding inderdaad. bethadine moet ik dus wel meenemen op vakantie bedenk ik me. Voor het geval ze open gaan. Hij heeft er een op zijn buik en die is ineens veel groter geworden. Ik vind het een vies gezicht

fijn babyzwemmen Daar hadden ze het allemaal
pi_84332433
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Estrys het volgende:
Zijn er hier dreumessen met waterwratjes? Seb krijgt er steeds meer eentje ziet er een beetje ontstoken uit of zo. Iemand de gouden tip?
t klinkt ranzig, maar deppen met urine
pi_84332531
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn mooie jongen, zo'n gaaf, zacht lijfje en nu... Ik las op internet iets over zinkzalf of sudocreme.
Wassen met betadine scrub en dan insmeren met sudo!!
Amber was er redelijk snel vanaf.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84332539
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t klinkt ranzig, maar deppen met urine
Ik zal morgenochtend meteen deppen met zijn ultra volle plasluier Of mag ik ook gewoon zelf over hem heen plassen?
pi_84332603
gewoon ochtendurine opvangen en met een wattenstaafje een paar dagen lang aanstippen, werkt als een tiet

maar als je het vies vindt, mot je t lekker laten
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:10:58 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84332722
Wat hebben jullie veel geschreven zeg

uhm.... even uit mijn hoofd: pratende kindjes (check), driftbuien (check), waterwratjes (geen check) en ook zag ik een heel groot jongetje in een groot bed
'k Zal wel meer dan de helft vergeten zijn, maar neem me dat maar niet kwalijk

Maarten heeft afgelopen week gemiddeld 4 happen warm eten gegeten en 4 happen toetje ofzo... Is dat ook herkenbaar? ('t zal ook wel bij de leeftijd horen). Gelukkig gisteren heel goed nasi gegeten (zo lief, hij deed ook een kroepoekje met een bergje nasi) en vandaag weer alleen gebakken aardappeltjes. Hij wilde geen visstick (gooide het naar de katten toe) en hij heeft voor het eerst een plakje champignon geproeft... Geen succes
Ik probeer me er maar niet druk om te maken en hij zal vanzelf wel weer meer warm gaan eten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84332749
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon ochtendurine opvangen en met een wattenstaafje een paar dagen lang aanstippen, werkt als een tiet

maar als je het vies vindt, mot je t lekker laten
Neuh ik vind het niet vies maar probeer toch eerst de betadine scrub
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 22:11:45 #191
5428 crew  miss_sly
pi_84332759
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik zal morgenochtend meteen deppen met zijn ultra volle plasluier Of mag ik ook gewoon zelf over hem heen plassen?
Ik krijg hele rare beelden hierbij
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:13:03 #192
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84332826
Ik ook
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84344538
Ik denk dat dat ook de bedoeling was van Estrys
Maar wel balen van die waterwratjes!

Simmu: ik herken je ineens volledig.
Vanmorgen 6:30 *brul*
Kom ik binnen: 'mama, mij uit?'
Ja hoor, ga er maar uit

Marie, wat lief zo met kroepoek en nasi
pi_84344943
hier was het vanochtend 6 uur. eerst spelende ravi die *blijkbaar* zijn stem ontdekt heeft: "wazige geluidjes rinkelrinkel" gevolgd door "baby?" vanuit selene's kamer weer gevolgd door "uit? *insert wazig gebrul". ben er maar uit gegaan. selene losgelaten, tegen de papa gezegd "veel plezier ermee" en zelf met koffie en peuk maar weer op het terras gaan zitten. zalig zo!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84345826
Vanochtend ineens een vroeg-wakker mannetje bij ons
Vijf voor zes al, dus papa uit bed, met een grote kop koffie even samen in de woonkamer zitten. Mama was om twintig over zes wakker, dus toen kon papa naar werk

Jair loopt inmiddels echt zelfstandig, van de woonkamer via de eetkamer naar de hal, richting keuken. Dus we hebben weer een enorme stap (letterlijk) gemaakt
pi_84346882
Seb sliep tot kwart voor acht. Wat een heerlijkheid is dat toch Alleen kon mijn plas niet zolang ophouden
pi_84348287
Senna, welkom, grote meid! Heb je een leuk feest gehad? Of moet ik even in het grote baby's topic kijken?

Beetje bijgelezen, vandaag een dag zonder man en kind! heerlijk. Lekker achter mijn naaimachine zitten.
Ko doet het zo goed op de tuin, lekker spelen, heel veel aandacht en lekker buiten zijn.
Hij is vrolijk, onderzoekend en ondernemend en ik ben gewoon hardstikke gelukkig met hem.
Mijn kleine grote vent.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84357971
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend ineens een vroeg-wakker mannetje bij ons
Vijf voor zes al, dus papa uit bed, met een grote kop koffie even samen in de woonkamer zitten. Mama was om twintig over zes wakker, dus toen kon papa naar werk

Jair loopt inmiddels echt zelfstandig, van de woonkamer via de eetkamer naar de hal, richting keuken. Dus we hebben weer een enorme stap (letterlijk) gemaakt
Met dank aan papa dat mama nog even lekker kon blijven liggen

Toch een aantal vroege kindjes. Lekker Estrys, kun jij vast lekker lang slapen

Jair was gisteren echt in demonstratiebuie en ging maar bijna overaal heen lopen in plaats van kruipen.

Over de eigen naam wilde ik nog opmerken: vroeger zei Jair altijd "Jaja" tegen zichzelf maar heel duidelijk dat het over hem ging. Inmiddels zegt hij echt "Ja'ir" zoooooooooooo

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinuviel op 22-07-2010 15:40:58 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 17:27:50 #199
5428 crew  miss_sly
pi_84363507
oeke wat klink je idd gelukkig, fijn!

Senna;s feestjes waren goed Het feest zondag was echt supergezellig, heel relaxt en leuk. Dinsdagochtend schoonouders en schoonzus met vriend toch nog op bezoek en 's avonds vrienden met hun dochtertje van 3 weken die kwamen eten. Helaas bleef er dus weinig tijd over met z'n drietjes en heb ik heel weinig bewust kunnen terugdenken aan een jaar geleden. Het mooiste van deze dag was dat we 's middags met drieen naar het park zijn geweest, bij het kinderbadje. Senna heeft zich prima geamuseerd en rondjes gelopen en haar ogen uitgekeken naar al die kindjes die kunnen lopen, rennen, praten, klimmen etc. De foto's zijn ook erg mooi
Gisteren was het nog een feestje op het kdv. Dat hebben ze echt heel leuk gedaan, met slingers en een kroontje (mijn dochter een kroontje op haar verjaardag ) en zelfs een klein kadootje!

En nu is alles alweer achter de rug. Vanmorgen zijn we even samen naar Artis geweest. Boterhammetje in het gras gegeten en toen wilde ze niet terug in de buggy, maar wilde ze lopen Dus heeft ze vanaf de leeuwen teruggelopen naar de apen. Het duurt even, het tempo is niet hoog, en ze viel regelmatig even terug op de billen, maar onverstoorbaar weer gaan staan en verder wandelen
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:10:17 #200
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84367157
Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')