Femke, mijn dochter van 1j2m, die zegt al een paar maand mamma. En ze noemt mij dus ook mamma. Probeer haar steeds te corrigeren uiteraard.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Vicky het volgende:
Tess weigert om papa te zeggen. Ze zegt mama, Amme (Amber), Tssss (Tess) en oma.
Dochter hiero (16m) zegt pas een tijdje consequent mama, want daarvoor was alles en iedereen baba. 't Is dan ook haar leven, haar vadertjequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Femke, mijn dochter van 1j2m, die zegt al een paar maand mamma. En ze noemt mij dus ook mamma. Probeer haar steeds te corrigeren uiteraard.. Zo af en toe zegt ze pappa, en ik reageer dan enthousiast. Maar dan krijgt ze een ondeugende glimlach en zegt ze "Mmmmmmama".
Ik heb het aangezien en ze liep daarna gewoon verder, dus ik vond het niet het ingrijpen waard, maar ergens was ik wel erg trots op mijn dame... Ik liet vroeger ALTIJD over me heen lopen, en ben toch wel blij dat ze daar geen last van schijnt te hebben...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien treft dat neefje dan eindelijk eens zijn gelijke?![]()
Maar ik weet niet of je het af of goed moet keuren, altijd lastig dat soort dingen. Ik zou kiezen voor negeren, behalve als het te erg wordt.
w00t!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef freecell het volgende:
Joep met de knuffels
Opa en oma kwam hier ook echt pas later inderdaad
En even jubelen. Leander ligt nog steeds in bedHij is er vanmiddag één keer uitgekomen (en zat braaf in bed te spelen toen ik hem er uit ging halen
)
En nu ligt hij er al vanaf 19:00 in en kan niet slapen wegens de warmte. Maar.... Hij ligt er wél nog steeds inHOERA! (en hij is gewoon tevreden, ik hoorde net 'inne gloooliiaaaa!' door de babyfoon zingen
)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef simmu het volgende:
[..]
w00t!!![]()
mompelt verder iets over dat er iets voor te zeggen is dat ze zelf uit bed komen als ze het zat zijn want moeders is het beu om elke ochtend tegen selene te moeten gaan zeggen dat ze best mag gaan spelen om half 7 's ochtends en dan dus niet hoeft te gaan liggen huilen in haar bed
Jazeker Free. Was ook blij dat het eerste echte niet internationale woord (Auge) dus een Duits woord was. Alleen ben ik wel een beetje jaloers dat hij veel meer Nederlandse woorden zegt. Is dan ook weer niet zo gek, dat hoort hij natuurlijk ook vaker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
Tinuviel: Dat gaat al best goed dan! Meestal gaat het met tweetalig langzamer! Hoppa voor Senna
Hij liep zondag op het grasveld ook een heel stuk, volgens Red wel 5 meter... was zo schattig om te zien...quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef Tinuviel het volgende:
[..]Hij liep eerder gewoon zomaar een aantal keer door de hele woon/eetkamer, de hal en naar de keuken toe. Traphekje was daar wel dicht en papa was aan het koken.
Wat lief is dat zwaaien miss hequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Joep en de knuffelswat leuk!
tinuviel, grappig lijkt me dat, tweetalig opvoeden. Jair zegt ook al best veel
Vandaag weer een duidelijk voorbeeld dat 'da(g)' ook een duidelijk teken kan zijn dat het genoeg is. Ik ging Senna halen op het kdv, en ik praatte nog even wat na met de leidster. Senna had al eens een keer of wat in mijn decollete gegraaid en vond het kennelijk echt genoeg, dus die begon ineens naar de leidster te zwaaien: daaa!
Ze kunnen wel tegen een stootje hoor en vaak vangen ze zichzelf ook wel een beetje op met de handen. En als ze op de billen vallen, vallen ze op de luier. Komt goedquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat lief is dat zwaaien miss heJair zwaait ook zowel bij aankomst alsook bij vertrek en ook als die er zin in heeft.
Diaan ja zondag liep die idd ook heel goed op het grasveld. Ik ben nog wel een beetje bang als die zelfstandig buiten op asfalt of op stenen loopt. Op gras valt die in ieder geval zacht.
Mijn mooie jongen, zo'n gaaf, zacht lijfje en nu...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef McLaura het volgende:
Wachten tot ze weer weggaan Estrys.... zoon van vrienden heeft eronder gezeten, maar je kunt er niks mee.....
t klinkt ranzig, maar deppen met urinequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Estrys het volgende:
Zijn er hier dreumessen met waterwratjes? Seb krijgt er steeds meereentje ziet er een beetje ontstoken uit of zo. Iemand de gouden tip?
Wassen met betadine scrub en dan insmeren met sudo!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn mooie jongen, zo'n gaaf, zacht lijfje en nu...![]()
Ik las op internet iets over zinkzalf of sudocreme.
Ik zal morgenochtend meteen deppen met zijn ultra volle plasluierquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
t klinkt ranzig, maar deppen met urine
Neuh ik vind het niet vies maar probeer toch eerst de betadine scrubquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon ochtendurine opvangen en met een wattenstaafje een paar dagen lang aanstippen, werkt als een tiet
maar als je het vies vindt, mot je t lekker laten
Ik krijg hele rare beelden hierbijquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik zal morgenochtend meteen deppen met zijn ultra volle plasluierOf mag ik ook gewoon zelf over hem heen plassen?
Met dank aan papa dat mama nog even lekker kon blijven liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend ineens een vroeg-wakker mannetje bij ons
Vijf voor zes al, dus papa uit bed, met een grote kop koffie even samen in de woonkamer zitten. Mama was om twintig over zes wakker, dus toen kon papa naar werk
Jair loopt inmiddels echt zelfstandig, van de woonkamer via de eetkamer naar de hal, richting keuken. Dus we hebben weer een enorme stap (letterlijk) gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |