abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84310929
onze trap kraakt ook en Tess slaapt er naast maar ze wordt er gelukkig niet wakker van..

Ze stond net op het balkon in d'r blote gat weer dikke vette luieruitslag. Toen kwam er ineens een waterval.. ze stond heel raar te kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84311297
Haha Tess Dat is vast ook een hele rare gewaarwording....
Stel je nou voor dat jij rustigjes ergens staat en dat er ineens water uit je navel komt spuiten oid
pi_84311379
whaha ja idd...
ze schrok er zelf een beetje van geloof ik...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 juli 2010 @ 14:16:20 #154
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84314551
Onze trap kraakt ook, maar gelukkig wordt ze er nooit wakker van. Of ze negeert het, dat kan ook nog.

Hier wordt ook best al veel gezegd als je ernaar vraagt: oo(r), haa(r), koe, boe (wat zegt een koe?), ka(t), bal. Ze slaat alleen de laatste letter vaak over. En ze zegt alsjeblieft als ze iets aan ons geeft. (abieft ) En als je niest, hoest of gaapt dan zegt ze iets wat voor gezondheid door moet gaan.

Vanmorgen lekker gezwommen, ik heb haar een aantal keer op verzoek in het water gegooid. Alleen de glijbaan was wat minder: het is nu vrijzwemmen vanwege de vakantie, dus ik had een paar keer een kind letterlijk in mijn nek. Dat stoplicht hangt daar met een reden, stelletje *^%*(&...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84318617
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 10:10 schreef Vicky het volgende:
Tess weigert om papa te zeggen. Ze zegt mama, Amme (Amber), Tssss (Tess) en oma.
Femke, mijn dochter van 1j2m, die zegt al een paar maand mamma. En ze noemt mij dus ook mamma. Probeer haar steeds te corrigeren uiteraard. . Zo af en toe zegt ze pappa, en ik reageer dan enthousiast. Maar dan krijgt ze een ondeugende glimlach en zegt ze "Mmmmmmama".
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:13:21 #156
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84318923
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:04 schreef Naj_Geetsrev het volgende:

[..]

Femke, mijn dochter van 1j2m, die zegt al een paar maand mamma. En ze noemt mij dus ook mamma. Probeer haar steeds te corrigeren uiteraard. . Zo af en toe zegt ze pappa, en ik reageer dan enthousiast. Maar dan krijgt ze een ondeugende glimlach en zegt ze "Mmmmmmama".
Dochter hiero (16m) zegt pas een tijdje consequent mama, want daarvoor was alles en iedereen baba. 't Is dan ook haar leven, haar vadertje
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:21:19 #157
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84319233
Commanderen kan ze trouwens ook goed, ze gaat graag op de laptop en staat daar ook continu om heen te draaien, of zwaait met de afstandsbediening in het rond, of sleept haar sandaaltjes naar de deur als ze naar buiten wil, of wijst gillend als ik per ongeluk haar blauwe vliegtuigdekentje dacht te mogen opruimen...

Als ik vraag waar oma is, dan weet ze dat ook goed, dan loopt ze naar de laptop en als ik die aanzet begint ze al met haaaaaaaaaaaaaaaai te roepen. Ook zegt ze bye bye of bye bye baba. Daaaag of doei krijg ik er nog niet in... Maar ze zegt wel ja en nee nu, geen yes/no en zelfs geen naam/la.

Gisteren is ze trouwens naar neefje (3) geweest, maar ze laat niet over zich heen lopen. Neefje vond dat ze ergens niet aan mocht zitten, ze schreeuwde en verkocht hem gewoon een tik en liep rustig weg. Ik weet niet of ik dit nou moet aanmoedigen (neefje is nogal erg van de losse handjes, en geen leuk speelmaatje, verre van) of toch maar terechtwijzen.
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:30:47 #158
12913 GreatWhiteSilence
pi_84319544
Misschien treft dat neefje dan eindelijk eens zijn gelijke?
Maar ik weet niet of je het af of goed moet keuren, altijd lastig dat soort dingen. Ik zou kiezen voor negeren, behalve als het te erg wordt.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  woensdag 21 juli 2010 @ 16:33:57 #159
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84319675
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 16:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Misschien treft dat neefje dan eindelijk eens zijn gelijke?
Maar ik weet niet of je het af of goed moet keuren, altijd lastig dat soort dingen. Ik zou kiezen voor negeren, behalve als het te erg wordt.
Ik heb het aangezien en ze liep daarna gewoon verder, dus ik vond het niet het ingrijpen waard, maar ergens was ik wel erg trots op mijn dame... Ik liet vroeger ALTIJD over me heen lopen, en ben toch wel blij dat ze daar geen last van schijnt te hebben...
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:27:31 #160
12913 GreatWhiteSilence
pi_84325395
Ja, dat is wel fijn, als je dat in je achterhoofd hebt. Er is niets mis met van je afbijten als iemand vervelend is.
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:29:34 #161
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84327895
Basboussa lekker pittige dame dus! Ik zou het zelf ook genegeerd hebben. Afgelopen weekend was Joep met een jongen van 2,5 aan het spelen en Joep trok alles bij dat kind uit zijn handjes. Nadat ik hem 2 keer had gezegd dat het niet mocht en het speeltje terug had gegeven en tegen het andere kereltje had gezegd dat hij het mocht terug pakken van Joep, liet ik het maar even begaan. Het andere kereltje had er geen problemen mee.

Hier wordt nog niet veel gezegd. Heel soms mama, maar volgens mij is dat nog niet bewust naar mij. En ama, dat is oma en als ie de hond ziet dan gilt hij: aaaaaaaaaaa, aaaaaaaaaa (hond heet booya: spreek uit als boeja)

Over onze hond trouwens, dat is wel grappig, die heeft speelgoedknuffels. Ze weet heel goed wat haar knuffels zijn en die van Joep. Maar ik speel altijd met haar en dan gooi ik haar knuffel weg en dan gaat ze hem halen. Volgens mij denkt Joep nu dat knuffels zijn om mee te gooien want de hele tijd pakt ie zijn knuffel en gooit hem hoog in de lucht en gaat dan naar onze hond staan wijzen
Niet mieten! Door gieten!
pi_84327903
Leuk om de taal/woorden verhalen te lezen.

Seb, hey

Miss wat omschrijf je dat mooi met de woorden die Senna zegt en haar betekenis. Het is echt leuk om soms de logica, die het kind ontplooit te ontdekken. Vaak zitten er echt hele gedachten achter of er worden dezelfde woorden gebruikt omdat dingen op elkaar lijken. Kwa kwa is bij ons een eend, maar vliegtuigen waren ook lang kwa kwa. Tegenwoordig gebruikt hij een gil/ vreugde uitroep als hij iets leuks ziet kra/ kraai en dat leuke kan ook van alles zijn zowel vogels alsook vrachtwagens of een hond bijvoorbeeld.

Hier begon het ook met mama, gauw daarna kwam er papa bij, tussendoor weer een mapa fase gehad. Oma en Opa zegt hij tot spijt van vooral opa niet. Hij zegt wel auge (oog), ba(l), kaa(s), Käs(e), buiten, wuh wu (geluid van de hond), bye bye, tsü (tschüss= dag), dich(t) met een zachte ch. HIj slikt idd ook vaak de laatste letter in. Hij praat ook steeds meer na. Vandaag het woord draussen (buiten) gedaan kwam er iets van drau uit. Commanderen kan meneer hier ook heel goed en dat gaat met het woord MAMA en wijzen, dat in combinatie staat dus voor: "ik wil...".
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84328106
Joep met de knuffels

Opa en oma kwam hier ook echt pas later inderdaad

En even jubelen. Leander ligt nog steeds in bed Hij is er vanmiddag één keer uitgekomen (en zat braaf in bed te spelen toen ik hem er uit ging halen )
En nu ligt hij er al vanaf 19:00 in en kan niet slapen wegens de warmte. Maar.... Hij ligt er wél nog steeds in HOERA! (en hij is gewoon tevreden, ik hoorde net 'inne gloooliiaaaa!' door de babyfoon zingen )
pi_84328160
Tinuviel: Dat gaat al best goed dan! Meestal gaat het met tweetalig langzamer! Hoppa voor Senna
pi_84328186
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:34 schreef freecell het volgende:
Joep met de knuffels

Opa en oma kwam hier ook echt pas later inderdaad

En even jubelen. Leander ligt nog steeds in bed Hij is er vanmiddag één keer uitgekomen (en zat braaf in bed te spelen toen ik hem er uit ging halen )
En nu ligt hij er al vanaf 19:00 in en kan niet slapen wegens de warmte. Maar.... Hij ligt er wél nog steeds in HOERA! (en hij is gewoon tevreden, ik hoorde net 'inne gloooliiaaaa!' door de babyfoon zingen )
w00t!!

mompelt verder iets over dat er iets voor te zeggen is dat ze zelf uit bed komen als ze het zat zijn want moeders is het beu om elke ochtend tegen selene te moeten gaan zeggen dat ze best mag gaan spelen om half 7 's ochtends en dan dus niet hoeft te gaan liggen huilen in haar bed
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:38:03 #166
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_84328248
Even nog de vorige pagina helemaal gelezen

Aah, die Leander in zijn "grote" bed. Moppig ventje is het toch

Hahahaha, die Seb! Heej, hahaha, Estrys ik kwam niet meer bij. Joep is ook net een marktkoopman, die kan zo hard "praten". Dan is het nog heel vroeg en gaan we de hond uit laten en dan ben ik altijd bang dat de hele straat wakker is dankzij hem

Ik probeer wel veel woordjes met Joep, maar hij wijst voornamelijk veel. En als ie honger heeft dan gaat ie bij het aanrecht staan mopperen . Zwaaien doet ie trouwens nog steeds niet, dan kijkt ie een beetje zo van: Je zwaait maar, ik doe er niet aan mee
Niet mieten! Door gieten!
pi_84328308
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:36 schreef simmu het volgende:

[..]

w00t!!

mompelt verder iets over dat er iets voor te zeggen is dat ze zelf uit bed komen als ze het zat zijn want moeders is het beu om elke ochtend tegen selene te moeten gaan zeggen dat ze best mag gaan spelen om half 7 's ochtends en dan dus niet hoeft te gaan liggen huilen in haar bed

Nouja, dat deed hij bij 'n ledikant ook, dus hij doet maar
pi_84328939
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
Tinuviel: Dat gaat al best goed dan! Meestal gaat het met tweetalig langzamer! Hoppa voor Senna
Jazeker Free. Was ook blij dat het eerste echte niet internationale woord (Auge) dus een Duits woord was. Alleen ben ik wel een beetje jaloers dat hij veel meer Nederlandse woorden zegt. Is dan ook weer niet zo gek, dat hoort hij natuurlijk ook vaker.

Voor je lief in bed liggende zoontje.

Beisan als je iemand dom komt mag je je rustig weren.

Wat grappig Seilram. Kinderen pikken dat zeker echt goed op.

Hij liep eerder gewoon zomaar een aantal keer door de hele woon/eetkamer, de hal en naar de keuken toe. Traphekje was daar wel dicht en papa was aan het koken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:14:09 #169
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84329828
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef Tinuviel het volgende:

[..]Hij liep eerder gewoon zomaar een aantal keer door de hele woon/eetkamer, de hal en naar de keuken toe. Traphekje was daar wel dicht en papa was aan het koken.
Hij liep zondag op het grasveld ook een heel stuk, volgens Red wel 5 meter... was zo schattig om te zien...

De foto's van Jair en Lennon samen in het badje zijn erg leuk geworden
Make love, not war ☮
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 21:17:30 #170
5428 crew  miss_sly
pi_84329975
Joep en de knuffels wat leuk!

tinuviel, grappig lijkt me dat, tweetalig opvoeden. Jair zegt ook al best veel

Vandaag weer een duidelijk voorbeeld dat 'da(g)' ook een duidelijk teken kan zijn dat het genoeg is. Ik ging Senna halen op het kdv, en ik praatte nog even wat na met de leidster. Senna had al eens een keer of wat in mijn decollete gegraaid en vond het kennelijk echt genoeg, dus die begon ineens naar de leidster te zwaaien: daaa!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84330325
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Joep en de knuffels wat leuk!

tinuviel, grappig lijkt me dat, tweetalig opvoeden. Jair zegt ook al best veel

Vandaag weer een duidelijk voorbeeld dat 'da(g)' ook een duidelijk teken kan zijn dat het genoeg is. Ik ging Senna halen op het kdv, en ik praatte nog even wat na met de leidster. Senna had al eens een keer of wat in mijn decollete gegraaid en vond het kennelijk echt genoeg, dus die begon ineens naar de leidster te zwaaien: daaa!
Wat lief is dat zwaaien miss he Jair zwaait ook zowel bij aankomst alsook bij vertrek en ook als die er zin in heeft.

Diaan ja zondag liep die idd ook heel goed op het grasveld. Ik ben nog wel een beetje bang als die zelfstandig buiten op asfalt of op stenen loopt. Op gras valt die in ieder geval zacht.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 21 juli 2010 @ 21:31:01 #172
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84330580
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:25 schreef Tinuviel het volgende:

[..]

Wat lief is dat zwaaien miss he Jair zwaait ook zowel bij aankomst alsook bij vertrek en ook als die er zin in heeft.

Diaan ja zondag liep die idd ook heel goed op het grasveld. Ik ben nog wel een beetje bang als die zelfstandig buiten op asfalt of op stenen loopt. Op gras valt die in ieder geval zacht.
Ze kunnen wel tegen een stootje hoor en vaak vangen ze zichzelf ook wel een beetje op met de handen. En als ze op de billen vallen, vallen ze op de luier. Komt goed

Lennon is vandaag bij zn nieuwe groep geweest, hij is nu weer één van de jongste. Toen we kwamen, was hij aan het spelen met iets en wilde niet weg.. huilen dat ie weg moest. Volgens ons had hij het wel naar zn zin in de nieuwe groep.
Make love, not war ☮
pi_84331060
Is dit misschien herkenbaar?

Thijs is niet meer zijn lieve, meegaande ik. Als hij in de keuken komt (mag niet) haal ik hem eruit en gaat hij heel heftg met zijn benen zwiepen. Eerst mekkerde hij daarbij, maar omdat ik erom moest lachen, lacht hij er nu om.

Als ik hem in de box zet gaat hij hard en hoog schreeuwen, net als wanneer ik niet snel genoeg zijn beker geef als ik hem in de kinderstoel heb gezet. Hij deed het vanavond ook in de winkel, waarop de halve winkel naar me keek en ik zei 'nee, het is niet de eerste maandag van de maand, mijn zoon krijgt zijn zin niet'.

Volgens mij heb ik momenteel een dreumes die zijn eigen wil begint uit te vinden?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84331130
Oh, en qua 'woorden en klanken' is het hier 'die', 'dada'(dagdag), haaaaaa (hoera, doet zijn armen erbij in de lucht) en 'neeeneeeeneeee' (maar nog niet op logische momenten). Papa kan hij ook heel goed zeggen, maar niet als mijn man in de buurt is
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 21:52:26 #175
5428 crew  miss_sly
pi_84331612
Ik herken het een beetje, McLaura. Senna wil het ook nog wel eens proberen, maar aangezien het niet werkt, blijft het meestal bij een kort boos schreeuwtje en als ik niet reageer is het eigenlijk meteen over. Nog wel iig
Hij zal idd zijn eigen wil aan het ontdekken zijn; heel belangrijk maar ook lastig.

Ik had trouwens net een ongelofelijke blunder, zoo zielig.
schaap zit in Engeland, dus dan is ons bedritueeltje ietsje anders. Normaal doet hij het raam dicht, gordijnen dicht, tandenborstel afspoelen en tandpasta erop. Nu kon dat dus niet, dus na de papfles naar haar kamertje. Ik zette haar eventjes op de grond, deed raam en gordijnen dicht, waardoor het meteen al lekker schemerig is zoals wanneer ze gaat slapen. Ik pak de tandenborstel, loop naar de badkamer, maar doe de deur achter me tot een kiertje dicht zodat ze me niet kan volgen. Nou, dat was natuurlijk helemaal fout, grote paniek is natuurlijk ook heel raar als mama je zo op de grond achterlaat ipv in bed en zonder boekje, praatje, borst. Ze huilde een keer heel hard, bleef er toen in en ging pas weer heel zielig snikken toen ik haar oppakte om te troosten.

What was I thinking natuurlijk snapt dat kind er niets van en raakt in paniek, logisch! GElukkig liet ze zich wel troosten en werd het snikken snel minder, maar wat voelde ik me rot.
pi_84331809
Logisch dat je je rot voelde, maar je deed het niet expres natuurlijk! Senna heeft het je vast al vergeven!

Thijs houdt het hooguit 20 seconden vol, dat geschreeuw. Als we hem op bed brengen huilt ie ook precies 10 seconden (gek kind). Is het langer, dan is er iets aan de hand.

Ik heb al het speelgoed in de box vandaag vervangen voor 4 'voel/rammel/gooi' dingen, en hij vermaakt er zich nu weer prima. Niet nu als in nu, maar begin van de avond
pi_84331822
Zijn er hier dreumessen met waterwratjes? Seb krijgt er steeds meer eentje ziet er een beetje ontstoken uit of zo. Iemand de gouden tip?
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_84331927
Wachten tot ze weer weggaan Estrys.... zoon van vrienden heeft eronder gezeten, maar je kunt er niks mee.....
pi_84331982
Even een crosspost uit AKQ SC. Jair speelt met de wipkipgorilla

Carpe Diem- Pluk de Dag
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 21:58:21 #180
5428 crew  miss_sly
pi_84332017
ow toevallig hoorde ik daar zondag iemand over zeggen dat je ze 's ochtends en 's avonds moest wassen met bethadine (?) scrub en goed afspoelen. Verder geen ervaring mee nog, maar dat waren moeders van kleuters.
pi_84332096
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef McLaura het volgende:
Wachten tot ze weer weggaan Estrys.... zoon van vrienden heeft eronder gezeten, maar je kunt er niks mee.....
Mijn mooie jongen, zo'n gaaf, zacht lijfje en nu... Ik las op internet iets over zinkzalf of sudocreme.
pi_84332171
Ja, en dat schijnt dus gewoon niet te helpen.... ze moeten zelf weggaan
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 22:01:47 #183
5428 crew  miss_sly
pi_84332220
maar met die bethadine kun je misschien verspreiding dan voorkomen ofzo?
pi_84332326
ja voorkomen van verspreiding inderdaad. bethadine moet ik dus wel meenemen op vakantie bedenk ik me. Voor het geval ze open gaan. Hij heeft er een op zijn buik en die is ineens veel groter geworden. Ik vind het een vies gezicht

fijn babyzwemmen Daar hadden ze het allemaal
pi_84332433
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Estrys het volgende:
Zijn er hier dreumessen met waterwratjes? Seb krijgt er steeds meer eentje ziet er een beetje ontstoken uit of zo. Iemand de gouden tip?
t klinkt ranzig, maar deppen met urine
pi_84332531
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:59 schreef Estrys het volgende:

[..]

Mijn mooie jongen, zo'n gaaf, zacht lijfje en nu... Ik las op internet iets over zinkzalf of sudocreme.
Wassen met betadine scrub en dan insmeren met sudo!!
Amber was er redelijk snel vanaf.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84332539
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

t klinkt ranzig, maar deppen met urine
Ik zal morgenochtend meteen deppen met zijn ultra volle plasluier Of mag ik ook gewoon zelf over hem heen plassen?
pi_84332603
gewoon ochtendurine opvangen en met een wattenstaafje een paar dagen lang aanstippen, werkt als een tiet

maar als je het vies vindt, mot je t lekker laten
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:10:58 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84332722
Wat hebben jullie veel geschreven zeg

uhm.... even uit mijn hoofd: pratende kindjes (check), driftbuien (check), waterwratjes (geen check) en ook zag ik een heel groot jongetje in een groot bed
'k Zal wel meer dan de helft vergeten zijn, maar neem me dat maar niet kwalijk

Maarten heeft afgelopen week gemiddeld 4 happen warm eten gegeten en 4 happen toetje ofzo... Is dat ook herkenbaar? ('t zal ook wel bij de leeftijd horen). Gelukkig gisteren heel goed nasi gegeten (zo lief, hij deed ook een kroepoekje met een bergje nasi) en vandaag weer alleen gebakken aardappeltjes. Hij wilde geen visstick (gooide het naar de katten toe) en hij heeft voor het eerst een plakje champignon geproeft... Geen succes
Ik probeer me er maar niet druk om te maken en hij zal vanzelf wel weer meer warm gaan eten...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84332749
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef Kleurdoos het volgende:
gewoon ochtendurine opvangen en met een wattenstaafje een paar dagen lang aanstippen, werkt als een tiet

maar als je het vies vindt, mot je t lekker laten
Neuh ik vind het niet vies maar probeer toch eerst de betadine scrub
  Moderator woensdag 21 juli 2010 @ 22:11:45 #191
5428 crew  miss_sly
pi_84332759
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:07 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik zal morgenochtend meteen deppen met zijn ultra volle plasluier Of mag ik ook gewoon zelf over hem heen plassen?
Ik krijg hele rare beelden hierbij
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:13:03 #192
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84332826
Ik ook
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84344538
Ik denk dat dat ook de bedoeling was van Estrys
Maar wel balen van die waterwratjes!

Simmu: ik herken je ineens volledig.
Vanmorgen 6:30 *brul*
Kom ik binnen: 'mama, mij uit?'
Ja hoor, ga er maar uit

Marie, wat lief zo met kroepoek en nasi
pi_84344943
hier was het vanochtend 6 uur. eerst spelende ravi die *blijkbaar* zijn stem ontdekt heeft: "wazige geluidjes rinkelrinkel" gevolgd door "baby?" vanuit selene's kamer weer gevolgd door "uit? *insert wazig gebrul". ben er maar uit gegaan. selene losgelaten, tegen de papa gezegd "veel plezier ermee" en zelf met koffie en peuk maar weer op het terras gaan zitten. zalig zo!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84345826
Vanochtend ineens een vroeg-wakker mannetje bij ons
Vijf voor zes al, dus papa uit bed, met een grote kop koffie even samen in de woonkamer zitten. Mama was om twintig over zes wakker, dus toen kon papa naar werk

Jair loopt inmiddels echt zelfstandig, van de woonkamer via de eetkamer naar de hal, richting keuken. Dus we hebben weer een enorme stap (letterlijk) gemaakt
pi_84346882
Seb sliep tot kwart voor acht. Wat een heerlijkheid is dat toch Alleen kon mijn plas niet zolang ophouden
pi_84348287
Senna, welkom, grote meid! Heb je een leuk feest gehad? Of moet ik even in het grote baby's topic kijken?

Beetje bijgelezen, vandaag een dag zonder man en kind! heerlijk. Lekker achter mijn naaimachine zitten.
Ko doet het zo goed op de tuin, lekker spelen, heel veel aandacht en lekker buiten zijn.
Hij is vrolijk, onderzoekend en ondernemend en ik ben gewoon hardstikke gelukkig met hem.
Mijn kleine grote vent.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84357971
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:42 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend ineens een vroeg-wakker mannetje bij ons
Vijf voor zes al, dus papa uit bed, met een grote kop koffie even samen in de woonkamer zitten. Mama was om twintig over zes wakker, dus toen kon papa naar werk

Jair loopt inmiddels echt zelfstandig, van de woonkamer via de eetkamer naar de hal, richting keuken. Dus we hebben weer een enorme stap (letterlijk) gemaakt
Met dank aan papa dat mama nog even lekker kon blijven liggen

Toch een aantal vroege kindjes. Lekker Estrys, kun jij vast lekker lang slapen

Jair was gisteren echt in demonstratiebuie en ging maar bijna overaal heen lopen in plaats van kruipen.

Over de eigen naam wilde ik nog opmerken: vroeger zei Jair altijd "Jaja" tegen zichzelf maar heel duidelijk dat het over hem ging. Inmiddels zegt hij echt "Ja'ir" zoooooooooooo

[ Bericht 3% gewijzigd door Tinuviel op 22-07-2010 15:40:58 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 17:27:50 #199
5428 crew  miss_sly
pi_84363507
oeke wat klink je idd gelukkig, fijn!

Senna;s feestjes waren goed Het feest zondag was echt supergezellig, heel relaxt en leuk. Dinsdagochtend schoonouders en schoonzus met vriend toch nog op bezoek en 's avonds vrienden met hun dochtertje van 3 weken die kwamen eten. Helaas bleef er dus weinig tijd over met z'n drietjes en heb ik heel weinig bewust kunnen terugdenken aan een jaar geleden. Het mooiste van deze dag was dat we 's middags met drieen naar het park zijn geweest, bij het kinderbadje. Senna heeft zich prima geamuseerd en rondjes gelopen en haar ogen uitgekeken naar al die kindjes die kunnen lopen, rennen, praten, klimmen etc. De foto's zijn ook erg mooi
Gisteren was het nog een feestje op het kdv. Dat hebben ze echt heel leuk gedaan, met slingers en een kroontje (mijn dochter een kroontje op haar verjaardag ) en zelfs een klein kadootje!

En nu is alles alweer achter de rug. Vanmorgen zijn we even samen naar Artis geweest. Boterhammetje in het gras gegeten en toen wilde ze niet terug in de buggy, maar wilde ze lopen Dus heeft ze vanaf de leeuwen teruggelopen naar de apen. Het duurt even, het tempo is niet hoog, en ze viel regelmatig even terug op de billen, maar onverstoorbaar weer gaan staan en verder wandelen
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:10:17 #200
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84367157
Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')