Senna
 Senna 
 zo herkenbaar. Tess gaat er ook face-forward in
 zo herkenbaar. Tess gaat er ook face-forward in 

Of het is puberen
 Of het is puberen  

heeft ie een goede dag voor uitgekozen
 heeft ie een goede dag voor uitgekozen 
 bij on sin bed gevoed maar om half 7u was het echt klaar met in bed liggen, dus opgestaan enzo. Nu ligt ze er net weer in, en ik ga ook weer even plat
 bij on sin bed gevoed maar om half 7u was het echt klaar met in bed liggen, dus opgestaan enzo. Nu ligt ze er net weer in, en ik ga ook weer even plat   

. Ik vind haar zo groot op die foto waar ze haar eerste schoenen draagt, Vicky! Wow!
 . Ik vind haar zo groot op die foto waar ze haar eerste schoenen draagt, Vicky! Wow!   

*
 *

.
. .
.

Er zijn foto's gemaakt, alleen niet door mijzelf, maar door een vriendin. Deze krijgen we als we haar weer zien!
  Er zijn foto's gemaakt, alleen niet door mijzelf, maar door een vriendin. Deze krijgen we als we haar weer zien!

'
 ' 

naar iedereen. Lees wel mee, reageer niet zo vaak.  Weinig te melden.
 naar iedereen. Lees wel mee, reageer niet zo vaak.  Weinig te melden. En ook klimgeit. En vannacht uit logeren bij mijn zusje, waar hij vandaag blijft. Eind vd middag haal ik hem weer op met Kim.
 En ook klimgeit. En vannacht uit logeren bij mijn zusje, waar hij vandaag blijft. Eind vd middag haal ik hem weer op met Kim.

Het is blijkbaar hip onder de dreumesen
  Het is blijkbaar hip onder de dreumesen 

Tessie wij hebben dat hier ook een tijdje gehad dat hij nog echt veel sliep. Dat kon rustig een uur of 3/4 op een dag zijn hoor. Die van ons is dan ook heel erg bezig met tanden krijgen. Wij dachten toen dat het misschien het tanden krijgen wellicht in combinatie met veel beweging door het gaan lopen zou kunnen zijn. Het kan zijn dat ze dat gewoon hartstikke veel energie kost. Zou het wel goed in de gaten houden of er idd verder niets met hem aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef tessie het volgende:
Oh ja, op zijn hobbelpaard gaan staan en dan ook nog hobbelen, dat doet Graeme ook. Klimmen is echt helemaal hip.
En hij is de laatste dagen zo moe. Hij slaapt lang uit, en dan na zijn boterham is hij alweer zo moe dat hij gelijk weer naar bed kan. En echt veel slapen overdag he. En als hij wakker is, is hij vaak ook wat mopperig/huilerig. Maar hij lijkt niet ziek ofzo. Vreemd.

Eerder sliep ie eigenlijk altijd probleemloos gewoon door.
  Eerder sliep ie eigenlijk altijd probleemloos gewoon door.

Op zich ook wel handig GWS. Wij slepen ook nog overal reservekleren mee. Soms heb ik zoiets van: het zou fijn zijn als er bij oma en opa, waar hij toch vaker is een en ander zou zijn. Maar goed als ze iets kopen geven zij het gewoon aan ons en ik kan me ook wel voorstellen, dat kleding lastig is om aan te schaffen voor daar omdat je gewoon bij blijft kopen elke keer dat hij groeit. Ik durf ook niet goed zonder reserve kleertjes weg te gaan. Thuis heeft hij er een handje van om zich zo onder te poepen dat je in ieder geval romper en broek mag gaan verschonen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We nemen al tijden geen reserve-kleding meer mee, al heel vroeg al niet meer. Dat levert soms wel eens extra kleding op bij oma trouwens, als ze oppast en vind dat we haar te koud gekleed hebben. Dan gaat ze shoppen met Annicka en koopt ze weer wat rompertjes enzo.

Die wijkt namelijk nogal af van wat zij gewend zijn...
 Die wijkt namelijk nogal af van wat zij gewend zijn...   

De gedachte dat ons meisje zich misschien ooit zo zou voelen....ouch. Je moet er toch werkelijk niet aan denken, die stomme puberteit en de onzekerheid en de narigheid die dat met zich mee kan brengen....brrrr. Gelukkig duurt dat nog heeeeeel lang!
 De gedachte dat ons meisje zich misschien ooit zo zou voelen....ouch. Je moet er toch werkelijk niet aan denken, die stomme puberteit en de onzekerheid en de narigheid die dat met zich mee kan brengen....brrrr. Gelukkig duurt dat nog heeeeeel lang!

Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen
 Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen 
 kleine waternimf
 kleine waternimf  

quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
Wankel lopen bij moeheid en malaise is hier aan de orde van de dag.
Mijn schoonmoeder noemt hem dan een dronken zeeman
 Dat is waar Leander mij zondag aan deed denken.
  Dat is waar Leander mij zondag aan deed denken.

Heerlijk is dat Vicky hequote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Vicky het volgende:Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen

zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
 zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo   

nog nooooit meegemaakt
 nog nooooit meegemaakt  

Wat knap van Thijs!
 Wat knap van Thijs! Dat klinkt echt super lief.
 Dat klinkt echt super lief.

Troost je miss gebeurt volgens mij wel vaker dat ze ergens anders makkelijker zijn dan thuis met bepaalde dingen.
 Troost je miss gebeurt volgens mij wel vaker dat ze ergens anders makkelijker zijn dan thuis met bepaalde dingen. Wat voor tests of dingetjes moeten de kleintjes dan doorstaan bijd de 18 maanden check? Wij hebben hem over anderhalf of twee weken.
 Wat voor tests of dingetjes moeten de kleintjes dan doorstaan bijd de 18 maanden check? Wij hebben hem over anderhalf of twee weken.

, bal gooien, woordjes zeggen en de wvk kijkt wat ze al kunnen. Lennon kan bijv. ook al tegen de bal trappen en ging uit zichzelf zitten puzzelen.. dat zijn dat dingen die ze dan afvinken op de lijst.
 , bal gooien, woordjes zeggen en de wvk kijkt wat ze al kunnen. Lennon kan bijv. ook al tegen de bal trappen en ging uit zichzelf zitten puzzelen.. dat zijn dat dingen die ze dan afvinken op de lijst.

Vond de wvk ook. Dus over 3 weken even bij de arts langs
  Vond de wvk ook. Dus over 3 weken even bij de arts langs  

Geen idee waar het door komt? hij eet en drinkt goed, ontwikkelt goed?
 Geen idee waar het door komt? hij eet en drinkt goed, ontwikkelt goed?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |