abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84493524
O+ Senna O+
Ko, badjesmonster O+ zo herkenbaar. Tess gaat er ook face-forward in

Gister had Tess een klein ongelukje. Ze was gek aan het doen met Amber, liep om de tafel en toen was het boem, huilen en bloed op de grond. Had ze ws. op haar tong gebeten. Met speeksel erbij leek het een flinke bloeding maar uiteindelijk was het dus maar een klein gaatje. Ze heeft er verder weinig last van gehad. Heeft gegeten en gedronken en is zonder problemen gaan slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84493939
Arme Tess ;(

HIer vanmorgen iemand die zijn pyjama niet uit wilde :?
Eerst boven: ik, zo... pyjama uit.
Hij: nee pielama uit!Mij pielama!
Ik: :?
Hij Pielama blelenen (beneden)
Ik: ok, doe maar :P

En na ijn ontbijt heb ik hem moeten omkopen met een t-shirt met een auto _O-
Blijkbaar zit z'n pyjama lekker ofzo :D Of het is puberen :+
  Moderator maandag 26 juli 2010 @ 09:48:37 #253
5428 crew  miss_sly
pi_84495230
Arme Tess. GElukkig viel het mee!

Leander wil gewoon een pyjamadag houden :P heeft ie een goede dag voor uitgekozen :D

Senna was om 5.15 wakker :{ bij on sin bed gevoed maar om half 7u was het echt klaar met in bed liggen, dus opgestaan enzo. Nu ligt ze er net weer in, en ik ga ook weer even plat :O
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 26 juli 2010 @ 11:21:05 #254
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84497634
Oeh... Tess :* . Ik vind haar zo groot op die foto waar ze haar eerste schoenen draagt, Vicky! Wow! :D

Miss, slaap ze :Z

Wij zijn nog steeds op vakantie en het i'net is hier bagger, kan dus niet zo goed bijblijven nu. Het gaat hier wel helemaal super, ook het slapen! Ge-wel-dig *mikoxx gaat niet meer naar huis hoor O-) *
pi_84498563
Hm, lekkere pyjama's dat ken ik nog van vroeger. Dan waren je kleren gewoon niet zo lekker zacht en warm. O+

Arme Tess, dat was even schrikken al dat bloed! :*

Fijn Mikoxx, klinkt heerlijk!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84499803
Ik kom vast even gluren, want over een week mogen wij hier ook legaal meekletsen... :o.
Iris gedraagt zich al aardig als een dreumes inmiddels, ze loopt, ze haalt boevenstreken uit, klimt en is gewoon een lekker vrolijk ding meestal :).
Fake it till you make it...
pi_84499913
Dat klinkt wel als een dreumes inderdaad :D
Welkom alvast!
pi_84506312
Free de pyama is natuurlijk ook lekker voorgewarmd van het in bed liggen en waarschijnlijk super comfortabel.

Mikoxx dat klingt heerlijk.

Vicky wat vervelend van Tesst ongelukje. Gelukkig viel het heel erg mee.

Nijna klingt idd als een vrolijke en ondeugende dreumes. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 26 juli 2010 @ 21:07:09 #259
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84520990
Leander, lekker in pyjama! Maar gelukkig is een auto t-shirt ook goed :)

Arme Tess :*

En Ko ging koppie onder :{

Maarten is dus zaterdag voor het eerst naar Artis geweest, hij vond het geweldig! Veel in de wagen gezeten, af en toe gelopen en 's middags een uurtje geslapen in de wagen :z Er zijn foto's gemaakt, alleen niet door mijzelf, maar door een vriendin. Deze krijgen we als we haar weer zien!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84521115
Wat heerlijk in Artis. De reis ging dus ook goed, Marie?

Ko is nog wakker. :{
Kijk ik net op, zie ik hem zo boven de tafel uitkomen. Stond meneer op een krukje. :o
Oh hemel, het gaat hier echt de goede kant op hoor. :X
pi_84521741
Maarten, leuk naar Artis!

Oeke, inventief mannetje die Ko ;)
  maandag 26 juli 2010 @ 21:29:16 #262
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84522187
Nijna, alvast welkom :)

De reis ging prima, heen heeft hij lekker gespeelt, we zaten in zo'n 8 persoons gedeelte van de trein, en ik had die gebarricadeerd met de kinderwagen (anders kon ik hem constant bij de trap vandaan plukken). Vond de conducteur niet heel erg leuk, maar goed. En terug lag hij lekker te hangen in de wagen.

Maarten is op het moment ook van het klimmen, vanmiddag stond hij bovenop zijn hobbelpaard :D
pi_84522795
Maarten, lefgozer :o
pi_84545120
Haha, zo zijn ze, die dreumesen :P
Hier één zó moe, walletjes, blijft wel in zijn bed liggen, maar slapen, ho maar ;(
Gisteravond 20:30 voor hij sliep, vanmorgen om 7:00 weer wakker.
En om 12:00 'mij bed! :Y '
Dus in bed en dreinen, drenzen en mopperen in bed, maar slapen, ho maar -O-
En hij is zo moe...
pi_84546141
Ik kom ff :W naar iedereen. Lees wel mee, reageer niet zo vaak. Weinig te melden.
Tyler is wel heeel lief en leuk en ondeugend! O+ En ook klimgeit. En vannacht uit logeren bij mijn zusje, waar hij vandaag blijft. Eind vd middag haal ik hem weer op met Kim.
pi_84546503
Oh ja, op zijn hobbelpaard gaan staan en dan ook nog hobbelen, dat doet Graeme ook. Klimmen is echt helemaal hip.
En hij is de laatste dagen zo moe. Hij slaapt lang uit, en dan na zijn boterham is hij alweer zo moe dat hij gelijk weer naar bed kan. En echt veel slapen overdag he. En als hij wakker is, is hij vaak ook wat mopperig/huilerig. Maar hij lijkt niet ziek ofzo. Vreemd.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_84546845
Hmm Tessie, dat is inderdaad maf... ook geen koorts oid?

En dat klimmen? Leander zijn enige levensdoel is momenteel: hogerop komen!

Hoewel het een periode nog erger is geweest :D
  dinsdag 27 juli 2010 @ 13:35:43 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84546945
Lennon klimt de laatste tijd steeds op de salontafel of de stoel die bij de pc staat. :') Het is blijkbaar hip onder de dreumesen :D

Vanmiddag naar cb, ben benieuwd hoe zwaar en groot hij nu is. Volgens ons is hij toch wel goed gegroeid.
Make love, not war ☮
pi_84547512
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:26 schreef tessie het volgende:
Oh ja, op zijn hobbelpaard gaan staan en dan ook nog hobbelen, dat doet Graeme ook. Klimmen is echt helemaal hip.
En hij is de laatste dagen zo moe. Hij slaapt lang uit, en dan na zijn boterham is hij alweer zo moe dat hij gelijk weer naar bed kan. En echt veel slapen overdag he. En als hij wakker is, is hij vaak ook wat mopperig/huilerig. Maar hij lijkt niet ziek ofzo. Vreemd.
Tessie wij hebben dat hier ook een tijdje gehad dat hij nog echt veel sliep. Dat kon rustig een uur of 3/4 op een dag zijn hoor. Die van ons is dan ook heel erg bezig met tanden krijgen. Wij dachten toen dat het misschien het tanden krijgen wellicht in combinatie met veel beweging door het gaan lopen zou kunnen zijn. Het kan zijn dat ze dat gewoon hartstikke veel energie kost. Zou het wel goed in de gaten houden of er idd verder niets met hem aan de hand is. ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84547955
Nee hij heeft geen koorts, en hij is ook wel vrolijk zo lang je hem de hele tijd entertained zeg maar, maar je moet wel steeds wat nieuws verzinnen anders is het niet goed, en even alleen spelen is ineens heel snel huilen enzo, terwijl hij dat eerder gewoon heel leuk deed. Ook in de box zetten of in de kinderwagen is nu gelijk huilen. Gelukkig vind ie het in de mei tai wel altijd prima, lekker tegen papa aanplakken O+
En normaal gesproken sliep hij 4 uur overdag, maar nu dus nog meer. En ook dus gelijk na het ontbijten is hij alweer moe. Misschien omdat hij bezig is met los staan en proberen om stapjes te doen enzo, dat dat gewoon heel veel energie kost ofzo? Of een sprongetje?

Nemen jullie trouwens nog steeds reserve kleertjes mee als jullie ergens heen gaan? Ik doe dat tot nu toe wel altijd, maar eigenlijk komt het haast niet voor dat we ze ook echt nodig hebben... En ik vind het zo'n gesleep elke keer, helemaal straks, als ik voor 2 kindjes een luiertas in moet gaan pakken...
pi_84548068
Tessie, ik neem altijd reserve kleren mee. Tess heeft er een handje van om zichzelf (vooral bij Ikea) helemaal onder te poepen.

Vannacht was het weer helemaal prut hier. Tess was weer lekker aan het spoken :X :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84548149
Balen Vick, weer een rotnacht -O-
Ik ben ook wel bang dat ik het gewoon jinx als ik stop met reserve kleertjes meenemen, zal je net zien dat ie dan ineens wel door gaat lekker of zichzelf idd onder gaat poepen ofzo :X

Graeme is de laatste tijd (sinds ie zo moe en mopperig is) trouwens 'snachts ook wel een paar keer huilend wakker. Maar er is dan eigenlijk niks aan de hand, even troosten en hij slaapt weer verder.
Raar hoor :? Eerder sliep ie eigenlijk altijd probleemloos gewoon door.
pi_84548182
Ik neem eigenlijk alleen een luier (of 2) mee als we een dagdeel of minder weggaan :)
En wat drinken/eten als daar niks is :)

Travel light :P
  dinsdag 27 juli 2010 @ 14:04:48 #274
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84548249
We nemen al tijden geen reserve-kleding meer mee, al heel vroeg al niet meer. Dat levert soms wel eens extra kleding op bij oma trouwens, als ze oppast en vind dat we haar te koud gekleed hebben. Dan gaat ze shoppen met Annicka en koopt ze weer wat rompertjes enzo. :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84548616
Dat klinkt bekend :D
Hier slaan oma's ook altijd aan het wassen als ik ze wél schone kleren meegeef :D
Krijg ik hem terug in zijn reserve kleren (want zijn kleren waren heel vies na de zandbak/de speeltuin/de kinderboerderij!) en zitten zijn andere kleren er gewassen en gestreken bij O+
pi_84548711
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 14:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
We nemen al tijden geen reserve-kleding meer mee, al heel vroeg al niet meer. Dat levert soms wel eens extra kleding op bij oma trouwens, als ze oppast en vind dat we haar te koud gekleed hebben. Dan gaat ze shoppen met Annicka en koopt ze weer wat rompertjes enzo. :')
Op zich ook wel handig GWS. Wij slepen ook nog overal reservekleren mee. Soms heb ik zoiets van: het zou fijn zijn als er bij oma en opa, waar hij toch vaker is een en ander zou zijn. Maar goed als ze iets kopen geven zij het gewoon aan ons en ik kan me ook wel voorstellen, dat kleding lastig is om aan te schaffen voor daar omdat je gewoon bij blijft kopen elke keer dat hij groeit. Ik durf ook niet goed zonder reserve kleertjes weg te gaan. Thuis heeft hij er een handje van om zich zo onder te poepen dat je in ieder geval romper en broek mag gaan verschonen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 27 juli 2010 @ 15:16:37 #277
12913 GreatWhiteSilence
pi_84551601
Gelukkig valt het aantal doorlekkers nog steeds op twee handen te tellen. Tegenwoordig is alles gewoon vast, dus dan hoef je al helemaal niet bang te zijn voor doorlekken.

Iemand was laatst trouwens verbaasd dat ik het niet vervelend vond dat de oma's kleding kochten, maar ik ben eerlijk gezegd allang blij dat ze zich niet met de opvoeding bemoeien... :P Die wijkt namelijk nogal af van wat zij gewend zijn... O-)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  Moderator dinsdag 27 juli 2010 @ 15:22:40 #278
5428 crew  miss_sly
pi_84551928
Kennen jullie het nummer "At Seventeen" van Janis Joplin?

Ik moest net hard mijn best doen om niet te huilen op mijn werk :') De gedachte dat ons meisje zich misschien ooit zo zou voelen....ouch. Je moet er toch werkelijk niet aan denken, die stomme puberteit en de onzekerheid en de narigheid die dat met zich mee kan brengen....brrrr. Gelukkig duurt dat nog heeeeeel lang!
pi_84563555
Vraagje voor de dreumesmoeders!

Mijn neefje heeft het niet makkelijk. Hij is best vaak ziek, heeft net de 6e ziekte achter de rug en er staan allerlei tanden op doorkomen waaronder hoektanden. Hij is over het algemeen vrolijk, maar hij loopt bijvoorbeeld wat wankel en sloft daar ook vaak bij. Is dit voor iemand herkenbaar? En zou het te maken kunnen hebben met de algehele malaise? Zijn moeder maakt zich er wel zorgen over en de huisarts heeft (vooralsnog) niks gevonden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84563768
Wankel lopen bij moeheid en malaise is hier aan de orde van de dag.
Mijn schoonmoeder noemt hem dan een dronken zeeman :')
pi_84563799
GWS, mijn (schoon)moeder koopt ook regelmatig iets van kleding voor Tess en/of Amber. Schoonmoeder alleen minder omdat wij niet bepaald dezelfde smaak hebben.
Mijn moeder is met Tess de stad ingegaan om d'r allereerste schoentjes te kopen. Ik vind het prima!

Claudia, ik herken het niet maar het zou best aan zijn algehele malaise kunnen liggen. Misscien moet ze het nog even aankijken.

O+ Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen O+
vanmorgen zijn we wezen zwemmen en toen ze het zwemwater zag werd ze helemaal enthousiast..
O+ kleine waternimf O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84563837
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:24 schreef freecell het volgende:
Wankel lopen bij moeheid en malaise is hier aan de orde van de dag.
Mijn schoonmoeder noemt hem dan een dronken zeeman :')
_O- Dat is waar Leander mij zondag aan deed denken.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:41:43 #283
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84564384
Ik neem eigenlijk ook altijd wel reservekleren mee als we op pad gaan (alleen als we bijv. boodschappen gaan doen niet). En op het kdv heb ik standaard wel 2 broeken, 2 shirtjes en 2 rompertjes liggen. Vandaag was in ieder geval 1 setje wel nodig, Maarten had last van diarree (2x). Hopelijk heb ik hem niet aangestoken met mijn buikgriepje, ik ben er net weer vanaf
pi_84565312
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:26 schreef Vicky het volgende:
O+ Tess is zo'n heerlijke knuffelkont. Soms, als ik haar vast heb, gooit ze haar hoofd in mijn nek, drukt ze haar lijfje tegen me aan en doet haar ampjes stevig om me heen O+
Heerlijk is dat Vicky he ;) :Y

Hier ook een knuffelkont. Als je zegt geef je mama of papa een kusje komt die zo op ons afstappen met getuite lippen en :* zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84565353
Thijs heeft ineens ontdekt dat los staan hip is. Hij kan er zelfs bij in zijn handen klappen O+
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:35:03 #286
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84566725
Wat goed van Thijs! :)
  Moderator dinsdag 27 juli 2010 @ 21:41:58 #287
5428 crew  miss_sly
pi_84567033
Thijs *O*

Mijn ouders hadden oppasdag vandaag en ze waren weer helemaal yrisch toen ik thuiskwam. Senna was zo lief en leuk en grappig en komisch en ze loopt zo goed en ze luistert goed en ze eet goed :D O+
Het toppunt was wel dat na de lunch Senna in haar oogjes wreef en mijn moeder vroeg of ze haar in bed zou leggen, en Senna "ja" zei, om zich vervolgens idd rustig in bed te laten leggen, haar knuffel te pakken en gewoon te gaan slapen :') nog nooooit meegemaakt :D
pi_84567214
Goed hoor Thijs! 8-)

Heerlijk dat knuffelen! Ik ben er dol op. Met die grote grijns van hem. O+

Eigenlijk hebben we bijna nooit reservekleren bij ons. Ik vergeet dat altijd. Wel een luiertje of 2 en een drinkbeker tegenwoordig. Maar ik vergeet meestal de helft.
Ko heeft overigens misschien 3 keer uit zijn luier gepoept. Dus de noodzaak is ook niet groot zeg maar.

Miss, hou eens op je zorgen te maken over evt puberleed. Daar kan ik nog niet aan denken hoor. laat ze nog maar even lekker klein blijven. ;)

Tessie, dat huilen doet Ko ook af en toe. Ik denk dat het dan een droom is waardoor hij moet huilen.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 21:46:09 #289
114177 Diaan73
pi_84567228
Thijs wat goed!! ^O^

Sly, dat klinkt erg lief O+

Lennon is voor het komende half jaar weer goed gekeurd. Hij is nu 10,4 kilo en 80,2 cm. Verder deed hij wat hij moest doen op deze leeftijd... en soms meer. Dat is dan weer meegenomen. :D

Ik neem trouwens ook bijna nooit nog reservekleren mee. Alleen een luier met doekjes en evt. beker/speen.
Make love, not war ☮
pi_84567240
Oh wat klinkt dat heerlijk Miss! O+
pi_84568481
*O* Wat knap van Thijs!
En Senna O+ Dat klinkt echt super lief.
En Lennon ook weer helemaal goedgekeurd en meer *O*
Leuk ook al die knuffelkindjes zeg! Graeme begint ook wat meer te knuffelen nu, vind het zo lief en gezellig O+
Oh en vandaag was hij trouwens weer heel vrolijk, en hij ging zelf kiekeboe spelen voor het eerst! Ging hij achter de tafel kruipen dat ik hem net niet meer kon zien, en dan snel weer terug in het zicht en dan riep ik BOE! En lachen! Echt een hele tijd achter elkaar. Zo leuk dat ie nu echt dat soort dingen begint te doen! O+

Ik denk dat als Anna er straks is, dat ik dan ook maar stop met reserve kleertjes voor Graeme meeslepen, scheelt toch weer ruimte.
pi_84570837
Wat goed Thijs!
pi_84578631
Wat goed Thijs *G*

Senna ben je lekker lief en aardig geweest bij oma O+ Troost je miss gebeurt volgens mij wel vaker dat ze ergens anders makkelijker zijn dan thuis met bepaalde dingen.

Tessie dat soort interactieve speeltjes zijn erg leuk idd. Betekent dat je weet het geslacht en de naam van de kleine al?

Diaan wat goed Lennon weer goedgekeurd *G* Wat voor tests of dingetjes moeten de kleintjes dan doorstaan bijd de 18 maanden check? Wij hebben hem over anderhalf of twee weken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 28 juli 2010 @ 09:59:31 #294
114177 Diaan73
pi_84579194
Blokjes stapelen en dan tellen ze hoeveel blokjes gestapeld zijn. Lennon lijkt links te worden.. hij deed er met links meer dan met rechts. :D , bal gooien, woordjes zeggen en de wvk kijkt wat ze al kunnen. Lennon kan bijv. ook al tegen de bal trappen en ging uit zichzelf zitten puzzelen.. dat zijn dat dingen die ze dan afvinken op de lijst.
Make love, not war ☮
pi_84579415
Thijs! *O*

Senna _O- Ik herken dat :D Leander verandert bij opa's en oma's ook ineens in een braaf jochie :D
pi_84582378
Heeft iemand van jullie misschien toevallig zo'n half jaar geleden of net iets langer een houten traphek van de Hema gekocht? Ik wil graag nog eentje hebben en daarvoor moet ik het artikelnummer weten maar kan nergens ons bonnetje vinden. Het is er eentje die in een blauwe verpakking zat en metalen sluitingen, aan de bovenkant wordt die omsloten door een plastic constructie. Hij heeft GEEN ROOD KNOPJE waar je op meot drukken om te sluiten of te openen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84584406
Helaas Tinuviel :)

Net even bij de inloop op het CB geweest en Leander is nog net zo zwaar als 4 maanden geleden en als 5 maanden geleden. 10 KG rond.
Niet helemaal de bedoeling... :{ Vond de wvk ook. Dus over 3 weken even bij de arts langs :)
  Moderator woensdag 28 juli 2010 @ 14:24:42 #298
5428 crew  miss_sly
pi_84588712
he freecell, dat is ook niet fijn :N Geen idee waar het door komt? hij eet en drinkt goed, ontwikkelt goed?
  woensdag 28 juli 2010 @ 14:37:17 #299
12913 GreatWhiteSilence
pi_84589224
Het is altijd balen als de groei minder gaat als je hoopt/verwacht. -O-

Wij hebben ook een extra afspraak met de arts, vanwege Annicka's groei. Die was een halve kilo lichter dan ik verwachtte. Ze was wel gegroeid, maar niet zo heel veel. Ik denk niet dat er wat uitkomt verder, want toen ik bij de inloop was drie weken was ze weer flink gegroeid. Maar een extra controle is nooit weg. :)

Ik hoop dat er verder niets aan de hand is, freecell. :)
pi_84590358
Freecelle dat is niet fijn om te horen kan ik me voorstellen. Heb jij verder wel het idee dat die goed eet, drinkt, vrolijk is en zich ontwikkelt? Dat is wel het belangrijkste volgens mij.
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')