Dat zijn van die dingen die thuis ook mis kunnen gaan, maar die véél lulliger voelen als je het kind van een ander bij je hebt
 Dat zijn van die dingen die thuis ook mis kunnen gaan, maar die véél lulliger voelen als je het kind van een ander bij je hebt 

van de Hema
 van de Hema  in de draagdoek
 in de draagdoek 

die's al een half uur als een maniak rondjes aan het draaien onder het genot van een leuk hysterisch muziekje. doet ze minstens een keer of 4 per dag (zie ook het filmpjestopic). hoe hard ik ook mijn best doe om die lawaaitroep te weren uit huis, ze zijn me steeds te snel af. maar vanmiddag als selene slaapt komt het batterijenmonster die batterijen wel weer opeten
 die's al een half uur als een maniak rondjes aan het draaien onder het genot van een leuk hysterisch muziekje. doet ze minstens een keer of 4 per dag (zie ook het filmpjestopic). hoe hard ik ook mijn best doe om die lawaaitroep te weren uit huis, ze zijn me steeds te snel af. maar vanmiddag als selene slaapt komt het batterijenmonster die batterijen wel weer opeten   

ahet klinkt wel gezellig, voor een keertje, maar 4 keer per dag
 ahet klinkt wel gezellig, voor een keertje, maar 4 keer per dag  ik kijk vanavond het filmpje, kan niet op kantoor, maar ik ben benieuwd.
 ik kijk vanavond het filmpje, kan niet op kantoor, maar ik ben benieuwd. 

vergeleken daarmee is frans bauer echt kwaliteit
 vergeleken daarmee is frans bauer echt kwaliteit  

Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.

yep..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
Wat eng Vicky. Kan me voorstellen dat je moeder schrok. Was het de eerste keer dat er iets met Tess gebeurde in de tijd dat je moeder oppaste?
KD kan me voorstellen dat het moeilijk is als je kind niet aangeeft pijn te hebben en je weet niet hoe ver het gaat.
Waar moeten jullie op wachten Simmu wat betreft de psz voor Selene?

2e kies is door
 2e kies is door  Zonder al te veel problemen eigenlijk. Ik voelde ook 2 dikke bobbels onderin..
 Zonder al te veel problemen eigenlijk. Ik voelde ook 2 dikke bobbels onderin.. 
  Tess speelt verstoppertje mee
 Tess speelt verstoppertje mee  

voor een lopende, verstoppende Tess met een 2e kies
  voor een lopende, verstoppende Tess met een 2e kies   

Keertje testen
 Keertje testen 

voor je kies! en wat leuk dat ze verstoppertje speelt
 voor je kies! en wat leuk dat ze verstoppertje speelt 
 even iemand anders die de entertainment kan verzorgen
 even iemand anders die de entertainment kan verzorgen 

quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken
Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!
Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.
Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.
 rare wezentjes!
 rare wezentjes!

go Morris!!
 go Morris!! 

quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
Die schoentjes...
Nou wil ik ook nog een keer een meisje
 Dit is niet mijn kind!
 Dit is niet mijn kind!  

Heb je d'r al een dan?quote:

goed man!
 goed man!
 ik vraag me hier af wat voor meisje Senna zal worden; ik had niet door dat dat al zo vroeg duidelijk kon zijn
 ik vraag me hier af wat voor meisje Senna zal worden; ik had niet door dat dat al zo vroeg duidelijk kon zijn 
 En echt dat ze niet gedragen wil worden, dat is echt voor baby's
 En echt dat ze niet gedragen wil worden, dat is echt voor baby's  Dus doen we alles te voet in slakkentempo en loopt ons meisje de benen onder haar kont vandaan
 Dus doen we alles te voet in slakkentempo en loopt ons meisje de benen onder haar kont vandaan  En iedere keer dat ze weer valt, staat ze onverstoorbaar op, soms wil ze dan even een hand om te helpen opstaan, en dan kuiert ze weer aan, haar hand ongeduldig loswrikkend
 En iedere keer dat ze weer valt, staat ze onverstoorbaar op, soms wil ze dan even een hand om te helpen opstaan, en dan kuiert ze weer aan, haar hand ongeduldig loswrikkend  

Hij kan nog wat leren van doorzetter Senna. Toch goed als we de kleintjes vandaag weer bij mekaar brengen miss. Vorige keer heeft ook al een fijn effect gehad.
 Hij kan nog wat leren van doorzetter Senna. Toch goed als we de kleintjes vandaag weer bij mekaar brengen miss. Vorige keer heeft ook al een fijn effect gehad.  

dat hebben wij ook gedaan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Lukt het om als je bij hem ligt je arm over hem heen te leggen? Zodat ie geen kant op kan? Dat deed mijn man een tijdlang als hij Annicka naar bed bracht. En dan geen enkele kik geven en je gezicht verbergen met je andere arm oid.

De mijne ook, daarom stond hij waarschijnlijk alweer zo snel overeind. Want dat vond ik dan weer heel knap in al mijn schrik, dat hij zich van head first weer in sta-positie had gekregen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
Whehe
De mijne vindtwater geweldig, maar haat het als z'n hoofd nat wordt. Lastig onder de douche, maar soms best handig zo te lezen

), en heb nooit behoefte gehad aan al die glittermooimaakmeuk, waar zoveel adneren wel van kunnen genieten... Ach, moet ik mijn vrouwelijke kant ook weer ontwikkelen, het is dus niet alleen het kind dat opgevoed wordt
 ), en heb nooit behoefte gehad aan al die glittermooimaakmeuk, waar zoveel adneren wel van kunnen genieten... Ach, moet ik mijn vrouwelijke kant ook weer ontwikkelen, het is dus niet alleen het kind dat opgevoed wordt  

quote:
 wat is ze blond geworden. En wat goed dat ze al zo goed kan lopen!!
  wat is ze blond geworden. En wat goed dat ze al zo goed kan lopen!!   

Dat badje staat  hem geweldig
 Dat badje staat  hem geweldig 

En dan rent hij zelf al naar boven.
 En dan rent hij zelf al naar boven. 

Misschien is hij 's avonds gewoon minder of anders moe dan 's middags? Is het moeilijker om de dag af te sluiten dan een middagslaapje te doen? Lieuwe gaat ook beide keren even enthousiast naar boven, maar valt 's avonds een stuk minder enthousiast in slaap. Terwijl ook hier alles hetzelfde is. Onverklaarbaar, maar wel waar. En dat bedje kan best nog wel wennen zijn denk ik, ook al gaat het 's middags goed. Zo'n hele nacht voor de boeg is toch anders dan even tussendoor de oogjes dicht.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef freecell het volgende:
KoDat badje staat hem geweldig
Senna ok al een leuke foto
Volgens mij is er geen verschil tussen 'smiddags en 's avonds?
Ik zeg: ga je mee, gaan we lekker naar.....
En hij: BED!En dan rent hij zelf al naar boven.
En om 19:00 is het ook echt nog niet donker... En ik denk dus ook niet dat het aan het bedje ligt, omdat het 's middags wel goed gaat.
Ga inderdaad maar beginnen met slaapje afbouwen denk ik.... Gewoon beetje eerder wakker porren.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |