abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:43:26 #201
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84368164
Wat een heerlijke dag miss_sly

Maarten gaat zaterdag voor het eerst naar Artis, ik ga met 3 vriendinnen heen. Ik heb er zin in, ben wel benieuwd hoe Maarten het gaat vinden en hoe lang hij het volhoudt. Het is toch 50 minuten enkele reis met de trein en dan nog de tram... We zullen het wel zien.
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84370972
klinkt als een heel leuk feestje Miss!

Tess heeft vandaag een dagje bij mijn ouders doorgebracht wij waren met Amber naar een pretparkje. Ze heeft zich voorbeeldig gedragen. Is heel lief geweest, heeft 2x netjes geslapen, heeft schoentjes gekregen maar heeft mijn moeder flink laten schrikken. Ik had een fruitreepje meegegeven en dat gaat altijd goed. Dit keer dus niet. Er bleef een stukje hangen en Tess begon te kokhalzen en spuugde ineens wat bloed... Mijn vader bleef gelukkig heel kalm, mijn moeder was helemaal gestressed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84386864
Vicky Dat zijn van die dingen die thuis ook mis kunnen gaan, maar die véél lulliger voelen als je het kind van een ander bij je hebt
Wel fijn dat ze het leuk heeft gehad!

[ Bericht 41% gewijzigd door freecell op 23-07-2010 09:30:36 ]
pi_84388175
Oeh eng vicky, dat deed elin ook toen mijn moeder voor de 2e keer ;') op bezoek kwam en meloen kreeg..ze bleef er bijna in, beide trouwens

en gisteren hadden we onze eerste heuse WOEDEBOOSGILaanval..normaal is ze wel eens boos, maar dit hing samen met schoppen, slaan, knijpen en beserk gaan

aan de kassa van de Hema in de draagdoek

T duurde waarschijnlijk te lang..

maar toen had ik wel even zoiets van DOE NORMAAAAAAAAAAL KIND
pi_84388267
selene is steeds naar kim aan het vragen. zo lief! ik hoop toch zo dat ze vlot naar de peuterspeelzaal mag, want ze is er echt aan toe.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_84389551
KD wat een plek om beserk te gaan O_o

Simmu, dat herken ik Na de vakantie is hier plek gelukkig
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 10:30:10 #207
5428 crew  miss_sly
pi_84389583
Ik zat vanmorgen even in het Groeiboekje van het CB te lezen, bij de volgende leeftijdscategorie: 1-2,5 jaar. Natuurlijk wist ik wel hoe en wat, maar als je dan zo leest hoeveel ze gaan leren en doen enzo, geweldig! Ik kijk helemaal uit naar de nu weer komende tijd en heb geen spijt dat ik afscheid moest nemen van mijn baby. Mijn dreumes is namelijk zooo leuk

Maar als ik dan jouw post lees, KD dan vraag ik me af of het wel zo leuk wordt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84389676
miss_sly, mag ik je even attenderen op mijn dansende dreumes die's al een half uur als een maniak rondjes aan het draaien onder het genot van een leuk hysterisch muziekje. doet ze minstens een keer of 4 per dag (zie ook het filmpjestopic). hoe hard ik ook mijn best doe om die lawaaitroep te weren uit huis, ze zijn me steeds te snel af. maar vanmiddag als selene slaapt komt het batterijenmonster die batterijen wel weer opeten
  Moderator vrijdag 23 juli 2010 @ 10:39:52 #209
5428 crew  miss_sly
pi_84389846
We kunnen ze geen goede muzieksmaak aanleren he? ahet klinkt wel gezellig, voor een keertje, maar 4 keer per dag ik kijk vanavond het filmpje, kan niet op kantoor, maar ik ben benieuwd.

Jullie gaan het me niet tegen maken, he, mijn fijne verwachtingen?
pi_84390258
selene is ook al dol op de radiooranje illegale piratentroep van de buurman vergeleken daarmee is frans bauer echt kwaliteit
  vrijdag 23 juli 2010 @ 11:07:36 #211
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_84390660
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:10 schreef Jeetjejom het volgende:
Heb een heel klein beetje bijgelezen, en ik weet ook wel dat ik Jorja gewoon ooit wel vanzelf rond zie lopen, maar het is zoooo vermoeiend voor mijn rug (en voor die van mijn man en voor iedereen eigenlijk) en van de andere kant, nu is het nog lekker overzichtelijk, strax kan ik haar overal gaan zoeken.
Miss, klinkt als een hele leuke dag met jullie meisje!
Hier praat ze nog niet, maar wijzen en zich uit je armen laten vallen als ze iets wil, doet ze als de beste. Ze brabbelt wel de hele dag door, inclusief de verschillende toonhoogtes,dus ik ben bang voor een kletsmajoor in wording.
Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken

Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!

Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.

Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.
pi_84391098
Wat eng Vicky. Kan me voorstellen dat je moeder schrok. Was het de eerste keer dat er iets met Tess gebeurde in de tijd dat je moeder oppaste?

KD kan me voorstellen dat het moeilijk is als je kind niet aangeeft pijn te hebben en je weet niet hoe ver het gaat.

Waar moeten jullie op wachten Simmu wat betreft de psz voor Selene?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_84392519
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:20 schreef Tinuviel het volgende:
Wat eng Vicky. Kan me voorstellen dat je moeder schrok. Was het de eerste keer dat er iets met Tess gebeurde in de tijd dat je moeder oppaste?

KD kan me voorstellen dat het moeilijk is als je kind niet aangeeft pijn te hebben en je weet niet hoe ver het gaat.

Waar moeten jullie op wachten Simmu wat betreft de psz voor Selene?
yep..

mijn moeder is wel wat gewend maar ze schrok nu echt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84419731
*O* 2e kies is door *O* Zonder al te veel problemen eigenlijk. Ik voelde ook 2 dikke bobbels onderin..

O+ O+ Tess speelt verstoppertje mee O+ O+
Nou ja, op haar maniertje dan. Wij spelen regelmatig verstoppertje met Amber en als we dan vragen aan Tess waar Amber/papa/mama is loopt ze naar de verstopplek en gaat ze staan wijzen :D O+
En ze heeft zo'n ontzettende lol erin. Gilt van het lachen :D

Ze wil niet meer kruipen.. Mevrouw wil alleen maar lopen O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 24 juli 2010 @ 08:08:10 #215
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_84427888
Even *O* voor een lopende, verstoppende Tess met een 2e kies *O*

Maarten en ik staan bijna klaar om voor het eerst samen naar Artis te gaan! Voor mij is het ook al 15 jaar terug (ofzo), we (althans, ik) hebben er zin in!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_84428062
Verstoppertje, dat kennen we nog niet hier :D Keertje testen :D
KLinkt superleuk zo :Y

HIer is het al 2 dagen jengelen en dreinen. Echt de hele dag zo'n kort gemaakt huiltje *èh-èh-èh-èh*
RHAAAH.
EN vanmorgen kwam hij weer zo uit bed. En het is écht geen huiltje dat ik denk: er is iets aan de hand.
Maar gelukkig is het weekend en is TARA nu met hem aan het torens bouwen :P
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 09:01:37 #217
5428 crew  miss_sly
pi_84428237
Tess *O* voor je kies! en wat leuk dat ze verstoppertje speelt :D

Marie, veel plezier!

freecell, fijn, weekend *O* even iemand anders die de entertainment kan verzorgen :)

Wij gaan denk ik zodadelijk fietsen. Even naar het Vondelpark ofzo. Ik zou graag naar een leuke speeltuin voor kleine, lopende en klauterende mensjes gaan, maar ik vrees dat alles toch meer voor de iets grotere kindjes is en dat ze dan nog niet kan klauteren en klimmen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:04:39 #218
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84429925
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ik ben hier niet zo heel vaak meer te vinden maar wil wel graag even reageren op jou posts omdat ik er een en ander in herken ;)

Onze dochter word over 5 dagen 18 maanden en loopt sinds afgelopen week pas (een beetje) los.
Ze kan het wel maar ziet er de noodzaak nog niet heel erg van in denk ik en het is ook niet erg, ze gaat het echt wel een keer helemaal zelf doen. Het is ook een stukje angst om te vallen bij haar, op de bank of een andere zachte ondergrond waar ze kan vallen zonder dat het pijn doet loopt ze namelijk wel goed!

Elk kindje leert het vanzelf en de een is gewoon wat sneller dan de ander.

Later lees ik weer even bij want zit nu stiekem op werk te fokken.

Fruppel, hier loopt ze op de bank inderdaad ook goed, maar langs de bank niet, ze hebben dus dezelfde angst :D rare wezentjes!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 24 juli 2010 @ 11:32:24 #219
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_84430488
Morris loopt!! Een beetje onzeker nog, maar hij heeft al zeker twee meter losgelopen!!! En stiekem vind ik het heel leuk dat ie dat nu gedaan heeft en niet komende week wanneer j. En ik er niet zijn...
En hij is net alleen de trap opgekropen...dat
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_84431643
Morris! *O*

En de trap oplopen is dan weer minder :X
pi_84434714
*O* go Morris!!

Tess heeft d'r eerste echte schoenen gekregen van mijn moeder:

Ze loopt er zo trots op. Daarstraks heeft ze een heel stuk buiten gelopen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_84434734
O+
Die schoentjes... O+

Nou wil ik ook nog een keer een meisje O+
  zaterdag 24 juli 2010 @ 17:45:32 #223
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84441637
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:
O+
Die schoentjes... O+

Zet maar op je verlanglijstje voor Sinterklaas...

Hier deed vannacht/gisteren/vandaag de airco het niet, het was 's ochtends om 7 uur nog steeds 26 C. Kind sliep pas om half 1, vanalles geprobeerd, maar het was echt huilen en schreeuwen in het bedje. Was ook zo warm, heb nauwelijks geslapen, maar kind werd vrolijk wakker en zei overtuigend: Oh Wooowwww, toen ze het mickey mouse shirtje zag dat ze aan mocht vandaag. Roze, met glittertjes, niet mijn stijl, maar oma heeft het voor de dreumes gekocht en kind vindt het fantastisch. Shirtje ging aan en ze wreef heel tevreden met haar handen over haar shirt... IJdeltuit. Ze heeft ook nagellakjes gekregen van nichtlief, en daar is ze ook al zo mee in haar nopjes. :o Dit is niet mijn kind! :o
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 24 juli 2010 @ 20:08:59 #224
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84446321
Basboussa, jij bent geen meisjemeisje ?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84446707
Basboussa :D
Misschien heeft ze het van je man? O-)
pi_84446828
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 14:04 schreef freecell het volgende:

Heb je d'r al een dan? ;)

Geweldige schoenen Vicks! En Morris loopt! w/

Wat schattig, die Beisan met d'r mooie shirt en nagellak. O+
  Moderator zaterdag 24 juli 2010 @ 20:55:18 #227
5428 crew  miss_sly
pi_84447903
Morris *O* goed man!

Wat een mooie schoenen heeft Tess O+

Basboussa, haha, ik vind het wel schattig klinken :D ik vraag me hier af wat voor meisje Senna zal worden; ik had niet door dat dat al zo vroeg duidelijk kon zijn :D

Senna heeft het lopen dus echt helemaal gevonden he. Die dame heeft wat kilometers afgelegd :o En echt dat ze niet gedragen wil worden, dat is echt voor baby's :{w Dus doen we alles te voet in slakkentempo en loopt ons meisje de benen onder haar kont vandaan :') En iedere keer dat ze weer valt, staat ze onverstoorbaar op, soms wil ze dan even een hand om te helpen opstaan, en dan kuiert ze weer aan, haar hand ongeduldig loswrikkend :D
pi_84452445
Wat goed van Morris dat hij loopt *O*

Finn is helemaal gek van ballen! Alles wat rond is of maar iets lijkt op een bal daar begint hij naar te wijzen en roept ba of bal.
Sinds vanavond kan hij ook naar de bal lopen, door zijn knieen zakken, de bal pakken en weer opstaan, zo knap vind ik dat! O+
Vaak ook komt hij een van ons halen en dan wil hij een handje zodat hij tegen de bal aanschoppend door de kamer kan, geweldig!
pi_84460160
Dat is ook een moeilijke beweging, dat hurken ^O^
pi_84460300
Wat goed van Morris *G*

FTA je Finn ook al zo goed bezig *G*

Tess wat goed alleen nog maar willen lopen en wat voor mooie schoenen heb je *O*

Hier loopt er eentje standaard langs alle meubels. Op zachte ondergronden thuis, tapijt of laminaat of buiten op het gras gaat die idd wat makkelijker dan op harde ondergronden. Gisteren liep die ook gewoon buiten over de stenen. Opstaan gaat nog vaak mis en dat is vaker het geval als die moe is of geen zin heeft. :P Hij kan nog wat leren van doorzetter Senna. Toch goed als we de kleintjes vandaag weer bij mekaar brengen miss. Vorige keer heeft ook al een fijn effect gehad. :Y
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84475939
Senna, wat een heerlijke verjaardagen heb jij gehad! En een kroon. O+

Wat goed Morris! *O*

Leuk Finn dat je zo van voetballen houdt! w/

Tess, wat heb jij je oma laten schrikken zeg! Maar wat zie je er groot uit met je schoentjes! :D O+

Wij zijn weer even terug in internetland. :)
Ko heeft me gister echt laten schrikken, we hebben een cementbak waarin hij lekker kan pootjebaden enzo. Het is leuker dan het opblaasbadje omdat hij ook kan staan en zich vast kan houden aan de rand.
Hij was aan het spelen ermee, dingen erin gooien etc. In mijn zicht.
Sta ik wat onkruid uit de grond te trekken hoor ik ineens een hoop geproest achter me. Is meneer erin gevallen toen hij iets uit het water wilde vissen. :o
Hij stond alweer rechtop maar helemaal nat.
Dus uitgekleed, afgedroogd, en weer naar buiten, ging hij er weer in hangen. Kon P. hem nog net aan zijn pakje vasthouden.
Dus alle kleertjes uit, warm water erin en spelen maar. :P

Daarna heb ik hem leeggegooid en een klein afwasteiltje met water gevuld om mee te spelen.

1 hoektand is door! *O*
Poehee, het gaat weer snel. Maar gelukkig zonder klachten, er is veel afleiding op de tuin blijkbaar.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_84480019
whahah dat ken ik.. elin die headfirst r zwembad in dook, toen we terugkwamen van de winkel..een maandje terug ofzo *hang, pleur, proest*
pi_84480313
Whehe :D
De mijne vindtwater geweldig, maar haat het als z'n hoofd nat wordt. Lastig onder de douche, maar soms best handig zo te lezen ;)

Ok, even vraagje. Leander ging altijd slapen zo rond 18:30/19:00 kletste dan nog een half uurtje, maximaal een uurtje en ging dan pitten.

Nu ligt hij in zijn nieuwe bed, ong. zelfde tijd naar bed (dan stort hij echt in) en nu gaat hij minimaal een uur, maar vaak ook twee uur liggen kletsen én jengelen :?

Al geprobeerd:
- middagslaapje skippen (bij middagslaapje tukt hij trouwens binnen 10 minuten) geen succes, om half 4 alsnog voor een uurtje op bed gelegd...
- later in bed, geen succes, te moe, over de rooie... juist later slapen
- bij hem gaan liggen, ook geen succes. Donderjagen, ouwehoeren, uit zijn bed klimmen en brullen (en hij blijft IN bed als je weg gaat)

Iemand nog tips? Want hij loopt overdag met walletjes rond en 's avonds is hij zo gefrustreerd...
  zondag 25 juli 2010 @ 20:45:29 #234
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84480648
Lukt het om als je bij hem ligt je arm over hem heen te leggen? Zodat ie geen kant op kan? Dat deed mijn man een tijdlang als hij Annicka naar bed bracht. En dan geen enkele kik geven en je gezicht verbergen met je andere arm oid.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_84480767
Neh, woedend en vechten ed als je hem vastlegt :P
pi_84480834
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Lukt het om als je bij hem ligt je arm over hem heen te leggen? Zodat ie geen kant op kan? Dat deed mijn man een tijdlang als hij Annicka naar bed bracht. En dan geen enkele kik geven en je gezicht verbergen met je andere arm oid.
dat hebben wij ook gedaan.

en dan steeds minder contact..
pi_84481242
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef freecell het volgende:
Whehe :D
De mijne vindtwater geweldig, maar haat het als z'n hoofd nat wordt. Lastig onder de douche, maar soms best handig zo te lezen ;)
De mijne ook, daarom stond hij waarschijnlijk alweer zo snel overeind. Want dat vond ik dan weer heel knap in al mijn schrik, dat hij zich van head first weer in sta-positie had gekregen. :D

Wb je vraag, moet Leander nog wennen aan zijn bed? Misschien kan hij bv een boekje lezen? Dat hij iets 'te doen' heeft? Ik ben er niet zo voor maar misschien helpt het om te wennen aan zijn bed.
Dat hij daarvan afgeleid is. Raar wel dat zijn middagslaapje wel goed gaat. :?

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 25-07-2010 21:15:16 ]
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 20:59:50 #238
5428 crew  miss_sly
pi_84481396
oeke, schrikken zeg, zo head first. Dan is zo'n teiltje toch wat veiliger :Y
Volgens mij hebben jullie het wel fijn bij het huisje?

freecell geen idee. Wat oeke zegt, een boekje, misschien is dat een idee?
pi_84481577
Kijk nou! Helemaal niet geschrokken ervan. :D
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 21:05:37 #240
5428 crew  miss_sly
pi_84481716
Dat koppie O+
  zondag 25 juli 2010 @ 21:06:13 #241
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84481741
Free wat ontzettend lastig... Heeft het echt met het bedje te maken (middagslaapje gaat immers wel goed) of is het misschien het weer/humeur/wat anders wat niet lekker zit (en/of combinatie daarvan?). Geen andere tips ofzo, maar hier wel een dame die soms heel makkelijk inslaapt, en soms wat langer nodig heeft, terwijl ze wel erg moe is. Ben ook een beetje aan het kijken hoe dat gelijk loopt met tanden/kiezen en weer, maar soms geen 'directe' oorzaak kunnen vinden.

En oeke, wel schrikken, maar ik vind het inderdaad wel erg knap dat Ko meteen weer zo op kon staan. En hoektand zonder problemen! Is ook wel een feestje waard!

En miss, ik had eerst niet echt door dat mevrouw een prinsesje is, maar ik had vorige week met dat roze shirtje, en een glitterketting, en een nagellakje en lopen te miepen en knuffelen met zo'n lelijke knuffel toch echt wel een Oprah Aha-moment. Mijn dochter is gewoon een prinsesje, maar ik had het nog niet echt door. Mijn moeder zei zelfs: had je dat niet gezien dan? Nee dus! Gelukkig heeft ze nog wel andere facetten waar ik me wat meer mee kan identificeren, maar ik ben dus TOTAAAAAL geen meisjemeisje (Jeetjejom ;) ), en heb nooit behoefte gehad aan al die glittermooimaakmeuk, waar zoveel adneren wel van kunnen genieten... Ach, moet ik mijn vrouwelijke kant ook weer ontwikkelen, het is dus niet alleen het kind dat opgevoed wordt :D
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Moderator zondag 25 juli 2010 @ 21:24:58 #242
5428 crew  miss_sly
pi_84482587

Op het kdv O+
pi_84482776
Ben je ook zomerblond, meisje? Wat een knapperdje is het toch! O+

Leuk Basboussa, samen met Beisan je teennagels lakken. O+
  zondag 25 juli 2010 @ 21:30:59 #244
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_84482874
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:24 schreef miss_sly het volgende:
[ afbeelding ]

Op het kdv O+
O+ wat is ze blond geworden. En wat goed dat ze al zo goed kan lopen!! ^O^

Ko, in het "badje", blijhoofd.. :D
Make love, not war ☮
pi_84483417
Oeke wat goed dat Ko er niet van geschrokken was en alsnog zo veel plezier had. Hij glundert ook echt op de foto.

Miss wat een leuke foto van Senna, ze lijkt er idd ook echt een prinsesje op *O*

Basboussa samen make-up doen :P

Free ik zou het niet zo goed weten. Wat zijn de verschillen tussen zijn middagslaapje en s'avonds? Slaapt hij s'middags in een lichte kamer bijvoorbeeld?

Jair vond water over zijn hoofd ook echt niet leuk aan het begin, maar dat trok steeds meer weg. Laatst in het zwembad ging papa hem zelfs kopje onder duikelen laten zien en meneer gaat zo zijn hoofd in het water stoppen met pet en al. :s)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_84484154
Voor wat het waard is Free, die van mij ligt tegenwoordig ook eerst een uur te kletsen, zingen, boekje te lezen etc voor hij in slaap valt. Zelfs als hij bekaf is. Ik denk dat het met het seizoen te maken heeft, warm. lang licht, pratende mensen buiten.
pi_84484242
free, selene is net een paar dagen uit zo'n periode. ik had geprobeerd om boekje mee toe te staan, maar dat was geen succes (na anderhalf uur was ze het beu en duurde het gedoetje uiteindelijk toch nog langer). uiteindelijk hebben we gewoon maar ouderwets troosten + direct terugleggen gedaan. het is een fase, het gaat over :*
pi_84484689
Freecell, voor wat het waard is: hier duurt het in slaap vallen 's avonds altijd langer dan 's middags. Helpt het ook niet om hem 's middags na bijvoorbeeld een uurtje wakker te maken?
Aan inslaapadvies van mij heb je niets, ik lig er elke middag en avond naast (Lieuwes ledikantje staat nog bij ons op de kamer). HIj is er inmiddels zo aan gewend dat hij zodra ik hem in zijn bedje leg mij naar de juiste plaats dirigeert met z'n priemende vingertje :D

Miss_sly, wat een superschattig meisje heb je daar *;
Eén jaar alweer! En er staat nog zoveel moois te gebeuren O+
pi_84485509
Ko O+ Dat badje staat hem geweldig :+

Senna ok al een leuke foto O+

Volgens mij is er geen verschil tussen 'smiddags en 's avonds?
Ik zeg: ga je mee, gaan we lekker naar.....
En hij: BED! *O* En dan rent hij zelf al naar boven.
En om 19:00 is het ook echt nog niet donker... En ik denk dus ook niet dat het aan het bedje ligt, omdat het 's middags wel goed gaat.
Ga inderdaad maar beginnen met slaapje afbouwen denk ik.... Gewoon beetje eerder wakker porren.
pi_84486615
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef freecell het volgende:
Ko O+ Dat badje staat hem geweldig :+

Senna ok al een leuke foto O+

Volgens mij is er geen verschil tussen 'smiddags en 's avonds?
Ik zeg: ga je mee, gaan we lekker naar.....
En hij: BED! *O* En dan rent hij zelf al naar boven.
En om 19:00 is het ook echt nog niet donker... En ik denk dus ook niet dat het aan het bedje ligt, omdat het 's middags wel goed gaat.
Ga inderdaad maar beginnen met slaapje afbouwen denk ik.... Gewoon beetje eerder wakker porren.
Misschien is hij 's avonds gewoon minder of anders moe dan 's middags? Is het moeilijker om de dag af te sluiten dan een middagslaapje te doen? Lieuwe gaat ook beide keren even enthousiast naar boven, maar valt 's avonds een stuk minder enthousiast in slaap. Terwijl ook hier alles hetzelfde is. Onverklaarbaar, maar wel waar. En dat bedje kan best nog wel wennen zijn denk ik, ook al gaat het 's middags goed. Zo'n hele nacht voor de boeg is toch anders dan even tussendoor de oogjes dicht.
Maar 's middags eerder wakker porren is inderdaad een plan, misschien werkt het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')