quote:ik heb voorheen 750-800 euro betaald voor paar uur seks zonder condoom. met 'gewone' meisjes in geldnood.
draaide altijd uit op praten, en 10 minuten seks....
ze verlaten me alleen altijd, dat ik nooit nog een keertje kan.
...daar zou ik ook wel 750-800 euro voor overhebben.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is zulks bedoeld om hoger in Boe's wie-neukt-wie-lijstje te komen?
Vind je dat 'veel'?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Kreator het volgende:
...daar zou ik ook wel 750-800 euro voor overhebben..
Gewoon een keertje met HW neuken en je staat er al middenin.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
...daar zou ik ook wel 750-800 euro voor overhebben..
Dat is vast tegen een of andere Fok-regel. Ik durf niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dat dit topique minstens 1 gequote PM verdient.
Nee, de regels zijn als volgt: "Doe normaal".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is vast tegen een of andere Fok-regel. Ik durf niet.
vraag toestemming aan een FA, denk dat dit wel een uitzondering mag zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dan lijkt 800 euro opeens erg weinig geldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een keertje met HW neuken en je staat er al middenin.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Lily-Ella het volgende:
En dan moet het ook nog zonder condoom.quote:
Wat, in de wachtrij om een SOA test te doen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een keertje met HW neuken en je staat er al middenin.
quote:ik heb voorheen 750-800 euro betaald voor paar uur seks zonder condoom. met 'gewone' meisjes in geldnood.
draaide altijd uit op praten, en 10 minuten seks....
ze verlaten me alleen altijd, dat ik nooit nog een keertje kan.
Die socios is toch zo'n treinspottert?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef RealZeus het volgende:
Hier is meer te lezen van betreffende user:
[Meet] Met z´n allen naar de Wallen!
mylifeisgrey en Socios: De Don en Ad van FOK!
Laat ik dat maar niet doen hè.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dat dit topique minstens 1 gequote PM verdient.
Ik ben eruit: Socios is een dikke vette troll.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen hè.![]()
Maar socios, ik zal het dan hier vragen, waarom ga je niet naar een psycholoog?
Voor jezelf, maar ook voor anderen.
Laat hem die andere twee dan even mee nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen hè.![]()
Maar socios, ik zal het dan hier vragen, waarom ga je niet naar een psycholoog?
Voor jezelf, maar ook voor anderen.
Hè kut, ik bedoelde dus Mylifeisgrey. Niet sociosquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Socios is een dikke vette troll.
Zo naïef was ik ook. Nee, het is een troll.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè kut, ik bedoelde dus Mylifeisgrey. Niet socios![]()
Ik denk niet dat Socios geen psycholoog nodig heeft namelijk. Alleen wat sociale vaardigheid.
Eens met dit. Zonder hun was Fok saaier.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze verlaten je omdat ze je alleen willen om het geld. Eigenlijk een Mylifeisgrey topic! Samen met Schenkstroop, Socios, Tinoz en Matthijs een behoorlijk boeiende user. Misschien dat ik iemand vergeet.
Geld en seks... en dan duik jij ineens op, verdachtquote:
Ik dacht dat je wat geld wilde verdienenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geld en seks... en dan duik jij ineens op, verdacht
Wanneer doen we koffie?
Sjit, was ik zo doorzichtigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat geld wilde verdienen
Denk ik heb ook wel wat voor je
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zo naïef was ik ook. Nee, het is een troll.
Ssssssssssssssst.. Maaruh.. Ik mail jequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Eens met dit. Zonder hun was Fok saaier.
Ik herinner nog de topic van mylifeisgrey toen hij zij dat hij naar de hoeren ging, maar alleen om met hun te praten. Hij wilde 50 euro betalen om zijn sociale vaardigheden te beoefenen.
Lijkt mij ook niet leuk om op een chat te doen alsof je een vrouw bent (als man zijnde) en zo geile mannetjes op je af komen. Lijkt me ook niet leuk om te doen alsof je 16 bent terwijl je 61 bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt me niets leuks aan trouwens, faken dat je een sociaal onvaardig iemand op een forum bent.
Als hij een topic opent om "met z'n allen" naar de wallen te gaan terwijl hij twee uur van tevoren komt melden dat hij op vakantie gaat naar Texel (ofzo) omdat hij snapt dat hij niet zoveel moeite moet doen voor vrouwen, dan komt hij gewoon héél ongeloofwaardig over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker?
Trollen mogen wat mij betreft sneller bekend maken dat ze een troll zijn.
Lijkt me niets leuks aan trouwens, faken dat je een sociaal onvaardig iemand op een forum bent.
Dan kan ik nog beter begrijpen dan jezelf voordoen als Socios.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet leuk om op een chat te doen alsof je een vrouw bent (als man zijnde) en zo geile mannetjes op je af komen. Lijkt me ook niet leuk om te doen alsof je 16 bent terwijl je 61 bent.
Helaas zijn er zulke debielen
Dat is inderdaad nogal vreemd. Maar ik geloof wel dat Schenkstroop bijv. echt is. Tinoz ook.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als hij een topic opent om "met z'n allen" naar de wallen te gaan terwijl hij twee uur van tevoren komt melden dat hij op vakantie gaat naar Texel (ofzo) omdat hij snapt dat hij niet zoveel moeite moet doen voor vrouwen, dan komt hij gewoon héél ongeloofwaardig over.
Daar ben ik van op de hoogte ja.quote:En dan kan hij wel sociaal niet vaardig zijn, maar dat sluit niet uit dat hij gewoon een vette troll is. Je weet dat zo ongeveer 90% van de Fokkers autist/internetheld is hè....
Matthijs is echt. Een aantal Fokkers had hem gezien op een meet. En IRL is hij net zo bijbelvast.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Matthijs is ook wel echt denk ik, maar zo niet dan is hij wel erg goed. Het zou je hobbie maar zijn, in discussie gaan met mensen op het internet over het geloof, inclusief een hoop bijbelcitaten, terwijl je dus niet zo gelovig bent.![]()
Dat meen je niet. Matthijs is naar een meet geweest? Welke dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Matthijs is echt. Een aantal Fokkers had hem gezien op een meet. En IRL is hij net zo bijbelvast.
Dat zou ik even moeten navragen bij tijnbrein ofzo, ik weet niet welke meet het was.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat meen je niet. Matthijs is naar een meet geweest? Welke dan?
Is dat meeten toch nog ergens goed voor.
Tijnbrein? Was het een soort auti meet dan? No offence, maar Matthijs lijkt me soms ook best autistisch.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zou ik even moeten navragen bij tijnbrein ofzo, ik weet niet welke meet het was.
Gehghehe, inderdaad.
Nou zegt dat gelukkig niks want de gemiddelde fokker herkent autisme nog niet als het in zijn bek schijt en daarna roept "HOI! IK BEN AUTISME!".quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:05 schreef -Strawberry- het volgende:
No offence, maar Matthijs lijkt me soms ook best autistisch.
Ik zie nergens bewijs dat usert vrouwen geld aanbied op fok.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neuh, ik vind hem serieus boeiend. Maar hij heeft wel hulp nodig.
Ik denk dat ik me meer in autisme heb verdiept dan de gemiddelde fokker. Vandaar. Of hij is gewoon heel erg naief, wereldvreemd en sociaal onbekwaam. Maar dat heeft toch vaak ook een oorzaak. In zijn geval denk ik namelijk niet dat die sociale onbekwaamheid door een onzekerheid komt, wat bij sommige mensen wel zo is.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:09 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou zegt dat gelukkig niks want de gemiddelde fokker herkent autisme nog niet als het in zijn bek schijt en daarna roept "HOI! IK BEN AUTISME!".. (Echt, dat zgn. scheldwoordje begint aardig aan kracht te verliezen hoor...)
Iedereen die post en waarvan hij het vermoeden heeft dat het een vrouw is, gok ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:22 schreef Re het volgende:
ben benieuwd welke dames hij dan heeft benaderd...
Mij niet. Onze PM's waren heel psychologisch en verhelderend.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iedereen die post en waarvan hij het vermoeden heeft dat het een vrouw is, gok ik.
Geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
kut ik zie het nu pas, dat er dus heel topic over me is gemaakt. ben ik te laat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:
beste mylifeisgrey,
Uit diverse anonieme bronnen hoorde ik dat je vrouwen op fok via PM vraagt of ze veel geld willen verdienen door seks met jou te bedrijven.
Wat vind jij veel geld? En waarom ga je niet naar de hoeren? Waarom lukt het niet gratis?
Er zullen nog wel meer vragen komen, dus ik ga er vanuit dat dit een stormlooptopic wordt.
Groetjes,
Krea.
ps, de niet-quote:
[..]
reden dat ik daar in een 'eigen topic' niet meer heb gepost, is omdat ik dus wacht op of ik ooit haar nog eens zie.quote:zijn nog veel meer dingen die mis kunnen gaan met een vriendin hebben/maken. maar wou nu alleen even weten over, dat ik niet iets onbeschofts doe in het bed, en haar daar een h**R laat voelen
(...........)
misschien dat ik in de toekomst, er wat meer over vertel hoe het verder is gegaan, want is nog veel meer aan de hand wat een mogelijk obstakel kan worden.
Ik dacht ook dat er een ban stond op het openbaar maken van PM's. Het zijn niet voor niets PM's.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee waar je het over hebt.
Nou wil ik wel zien ook wat voor vunzige PM's er verstuurd worden.
Heus wel, dit topic gaat over jou.quote:die samen 1 groot resultaat hebben: depressie, ongelukkig, angsten, eenzaamheid..
dat kan toch allemaal niet in 1 topic
Als er iemand baat heeft bij een psycholooog ben jij het wel. Ga gewoon één keertje.quote:en ik wil niet naar de psycholoog, odmat ikzelf denk dat dat niet nodig is, of ik heb er toch niets aan
dat is toegeven voor mensen die me kennen, dat het mis met me gaat
Context.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat er een ban stond op het openbaar maken van PM's. Het zijn niet voor niets PM's.
Helaas, het is een echte...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 13:36 schreef Kreator het volgende:
NJ? Ik hoop toch dat dit een kutkloon is.
Groetjes,
Krea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |