quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 11:47 schreef Kreator het volgende:beste mylifeisgrey,
Uit diverse anonieme bronnen hoorde ik dat je vrouwen op fok via PM vraagt of ze veel geld willen verdienen door seks met jou te bedrijven.
Wat vind jij veel geld? En waarom ga je niet naar de hoeren? Waarom lukt het niet gratis?
Er zullen nog wel meer vragen komen, dus ik ga er vanuit dat dit een stormlooptopic wordt.
Groetjes,
Krea.
ps, de niet-quote:
[..]
kut ik zie het nu pas, dat er dus heel topic over me is gemaakt. ben ik te laat?
waarom nog geen topic over mij eerder?is er toch een topic helemaal over mij, ipv beetje in andermans onderwerpen posten.
maar ik heb zelf nog geen iets aangemaakt, omdat ik niet weet waar het dan over moet gaan.
ik heb meer problemen
-issues
-bang om alleen te eindigen
-andere dingen
-sexproblemen(bang dat als ik ooti vriendin heb dat ik haar als hoer behandel
-bang dat ik meisje te aanhankelijk behandel
-problemen op school
-depressie
-psychische klachten
die samen 1 groot resultaat hebben: depressie, ongelukkig, angsten, eenzaamheid..
dat kan toch allemaal niet in 1 topic
bijvoorbeeld zie daar het topic op hookers.nl(eerder hier nogmaals gelinkt)
dat is een topic, over 1 probleem,
alleen over het probleem, hoe een vriendin te behandelen in bed. ookal komt dat ooit nog
en ik quote mezelf daarvan even:
quote:
zijn nog veel meer dingen die mis kunnen gaan met een vriendin hebben/maken. maar wou nu alleen even weten over, dat ik niet iets onbeschofts doe in het bed, en haar daar een h**R laat voelen
(...........)
misschien dat ik in de toekomst, er wat meer over vertel hoe het verder is gegaan, want is nog veel meer aan de hand wat een mogelijk obstakel kan worden.
reden dat ik daar in een 'eigen topic' niet meer heb gepost, is omdat ik dus wacht op of ik ooit haar nog eens zie.
het gaat alleen maar daarover. niet over andere issues.
ik topickaapernergens staat iets overzichtelijk tot nu toe, wat er allemaal chronologisch duidelijk met mij gebeurd is, en wat ik wil staat ook over losjes.
ik vertel wat over mezelf, en me eigen ervaringen. ter ondersteuning en illustratie op de ts, en onderwerpen die dan het gespreksonderwerp zijn
(redelijk vaak dan)
nmaar wijdt ook wel uit natuurlijk
sorryu daarvoor
eigenlijk sorry voor alles
ik en me pm's over sexvoorstellenen dat ik hier nu een reputatie begin te krijgen, dat ik iedereen wanhopig geld bied voor sex met een 'eis' die maatschappelijk 'taboe' is(ik durf het even niet anders te zeggen)(oke voor duidelijkheid toch wel. onveilige sex)
dan lijk ik wel een oude vieze man beginnen te worden.
dat is , ik heb dat niet nodig ofzo. ik heb een hoer (ik zeg het even wat ze is) 'uitgekozen' die er dus wel voor me is, en me nog niet verlaten heeft
dus heb niemand anders perce meer nodig.
gewone meisjes zijn leuker dan doorgewinterde hoerendacht wel tijdje terug over aantal keer per jaar dan elke keer een 'nieuwe' 'niet-prof-hoer' meid ergens te strikken voor geld. maar dan moet ik elke keer zo ver reizen. en op zich is het misbruik en uitbuiten.
cafe meisjes oppikken voor geld lukt ook niet.
hoe zoveel geld :
en ik ben op meisjesuitgaven na, heel gierig aangelegd voor de rest. ik heb nu wel helemaal geen spaargeld meer.
en voornaamste reden dat ik toch nog 'dingen heb kunnen doen' laatste 2 maanden, is omdat ik geld terughad van elektrarekening. (ik zit altijd met 1 spaarlampje, en me laptop aan s'avonds, that's it)
alles wat ik over heb besteed ik nu aan vrouwen.
ik heb tientallen keren te horen gekregen dat ik naar de psycholoog zou moetenik wil niet naar de psycholoog, odmat ikzelf denk dat dat niet nodig is, of ik heb er toch niets aan
ik kan er zelf ook wel alles oplossen
dat is toegeven voor mensen die me kennen, dat het mis met me gaat
ik zie me leven nog als zeer makkelijk redbaar, als i kgewoon wat gelukkig wordt, wat zekerder, en het een tijdje goed gaat.
zie bovenstaande lijstje van de 'kleine problemen' die ik heb
is het al gelukt iets via pm op dit forum?nee. een keer bijna, maar contact is doodgebloed, omdat ik nou ook niet heel erg enthousiast erover deed.
en ik heb andere mogelijkheden. het is geen 'moeten'
moet ik ook weer 'weer' iemand nieuw ontmoeten. en dat is niet leuk. liever iemand die ik al ken, of gewone meid die dichtbij is(kroeg).
maar is moeilijk om seks te krijgen
gratis lukt al helemaal niet
ik heb geedit, ietsjes overzichtelijker.
en ik was woord kwijt, die ik nog wilde toevoegen
[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 16-07-2010 17:54:46 ]