vraag toestemming aan een FA, denk dat dit wel een uitzondering mag zijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is vast tegen een of andere Fok-regel. Ik durf niet.
Dan lijkt 800 euro opeens erg weinig geldquote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een keertje met HW neuken en je staat er al middenin.
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat is vast tegen een of andere Fok-regel. Ik durf niet.
En dan moet het ook nog zonder condoom.quote:
Wat, in de wachtrij om een SOA test te doen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon een keertje met HW neuken en je staat er al middenin.
quote:ik heb voorheen 750-800 euro betaald voor paar uur seks zonder condoom. met 'gewone' meisjes in geldnood.
draaide altijd uit op praten, en 10 minuten seks....
ze verlaten me alleen altijd, dat ik nooit nog een keertje kan.
Die socios is toch zo'n treinspottert?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:58 schreef RealZeus het volgende:
Hier is meer te lezen van betreffende user:
[Meet] Met z´n allen naar de Wallen!
mylifeisgrey en Socios: De Don en Ad van FOK!
Laat ik dat maar niet doen hè.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:52 schreef Maanvis het volgende:
ik vind dat dit topique minstens 1 gequote PM verdient.
Ik ben eruit: Socios is een dikke vette troll.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen hè.![]()
Maar socios, ik zal het dan hier vragen, waarom ga je niet naar een psycholoog?
Voor jezelf, maar ook voor anderen.
Laat hem die andere twee dan even mee nemen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet doen hè.![]()
Maar socios, ik zal het dan hier vragen, waarom ga je niet naar een psycholoog?
Voor jezelf, maar ook voor anderen.
Hè kut, ik bedoelde dus Mylifeisgrey. Niet sociosquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben eruit: Socios is een dikke vette troll.
Zo naïef was ik ook. Nee, het is een troll.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hè kut, ik bedoelde dus Mylifeisgrey. Niet socios![]()
Ik denk niet dat Socios geen psycholoog nodig heeft namelijk. Alleen wat sociale vaardigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |