Dat wilde ik net zeggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Uit Den Haag komen en dan klagen over een spraakgebrek.
wtf zeur jij nou manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Allochtoon? Hoe dat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:26 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
wtf zeur jij nou manik spreek gewoon abn jij klinkt vast als een allochtoon
Omdat je humor niet heel erg origineel is, blijkbaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:25 schreef Golaso het volgende:
[..]
Waarom maakt iedereen de grap/opmerking die ik in gedachte heb altijd voor mij
Origineel zijn is niet zo belangrijk, als je maar de snelste bent.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat je humor niet heel erg origineel is, blijkbaar.
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgersquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgers
der het volgende:[/b]quote:
[..]quote:
dit dusquote:
bij meisjes vind ik het niet irri ofzo maar limbo jongens klinken gewoon dom ook al zijn ze dat misschien niet. ik moet zo maar es gaan slapen btwquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Dus jij heet in het echt ook HaagsMeissie? Is dat de naam die je ouders jou hebben gegeven?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
strani lijkt me geen naam die gezonde nederlandse ouders hun kind geven maar echt het boeit me niet maar laat die opmerkingen voor je. ik spreek beter abn dan 90 procent van nederland en sowiezo dan limburgers
nee ik heet alleen haagsmeissie op internet omdat ik TROTS BEN OP DEN HAAGquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:37 schreef Golaso het volgende:
[..]
Dus jij heet in het echt ook HaagsMeissie? Is dat de naam die je ouders jou hebben gegeven?
Denk je niet dat Strani ook een aparte forumnaam heeft en niet zijn/haar echte naam gebruikt? En dat je daarom ook niet kunt bepalen of hij/zij allochtoon is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
nee ik heet alleen haagsmeissie op internet omdat ik TROTS BEN OP DEN HAAG
Nee mijn ouders hebben mij inderdaad niet Strani genoemd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Begin een eigen partij met "TROTS OP DEN HAAG" als naam, slaat vast aan bij het volk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
en toch durf ik te wedden dat ik beter nederlands kan dan jijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee mijn ouders hebben mij inderdaad niet Strani genoemd.
En verder: Naar KLB komen, klagen over iemand's accent en dan boos worden als het op jou terugslaat.
je ként hem godverdomme nieteensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
en toch durf ik te wedden dat ik beter nederlands kan dan jij
en boos wat boos ik vind het hoogstens vreemd dat mensen commentaar hebben op haagse accenten. eigelijk is alles in noord en zuid holland abn utrecht gaat nog wel maar alles daarbuiten versta ik niet vooral limbos
maar Zeeuwen daarentegen spreken ABN van de Randstadquote:eigelijk is alles in noord en zuid holland abn utrecht gaat nog wel maar alles daarbuiten versta ik niet vooral limbos
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Trots zijn op het dorp waar je woontquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Dit!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:44 schreef Stekker. het volgende:
terechte klacht want Limburgse accental vind ik eerlijk gezegd het Brabantse nog erger
Alleen jammer dan dat je niet weet dat Nederland en Limburgers met een hoofdletter geschreven moeten worden ( en ABN ook trouwens). En waar zijn de komma's?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
In godsnaam, komma's. Gebruik ze.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
en boos wat boos ik vind het hoogstens vreemd dat mensen commentaar hebben op haagse accenten. eigelijk is alles in noord en zuid holland abn utrecht gaat nog wel maar alles daarbuiten versta ik niet vooral limbos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Denk dat ze bedoelt dat jongens met een zachte gay een beetje overkomen als een zacht gekookt ei, al dan niet met een zelfingebrachte buttplug.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Correctquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Trollface. het volgende:
Oh, en ABN bestaat niet meer. Het is AN tegenwoordig.
Dit dusquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Schept dat geen verwarring bij de KFC?quote:
Ze hebben geen KFC in Limburg. Alleen maar boeren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Schept dat geen verwarring bij de KFC?
Wel, op de woonboulevard in Heerlen ligt er 1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ze hebben geen KFC in Limburg. Alleen maar boeren.
Bij Kerkrade of ergens ook geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wel, op de woonboulevard in Heerlen ligt er 1
In Heerlen, Maastricht, Nederweert, Roermond, Sittard/Echt, volgens KFC websitequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Kerkrade of ergens ook geloof ik.
Wonen daar ook al negers dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In Heerlen, Maastricht, Nederweert, Roermond, Sittard/Echt, volgens KFC website
Jullie KFC's zijn dus nog slechter dan normaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er werken blanke mensen, net als bij Mac Donalds. Hollanders kijken hun ogen uit.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jullie KFC's zijn dus nog slechter dan normaal.
Ik kom ook uit Weert en heb haar vaak gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje een wat licht accent maar die Kiki zou je toch gewoon geven alsof je de Novib in Somalie was?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
] Op vrijdag 16 juli 2010 03:33 schreef Broder het volgende:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:35 schreef Penisbaard het volgende:
[qdit dusuote][ afbeelding ] Op vrijdag 16 juli 2010 03:33 schreef Bro
[..]
der het volgende:
[..]
Het is soberzo.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nee TS dan met haar kamperstokkiestongval, hoer![]()
![]()
ik ook, maar heb dr nooit gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:14 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Weert en heb haar vaak gezien
Hm ze zat bij mijn ex in hockeyteam en op stap zag je haar ook best vaak, maar echt lekker is ze trouwens ook weer niet, beetje white trash.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:33 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ook, maar heb dr nooit gezieniig niet voor zover ik me kan herinneren
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef nattermann het volgende:
klagen over limburg, de mooiste provincie van het land
Limbo's!quote:
Hoboezeequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Misschien gek maar ik heb daar mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vind d'r zus leuker....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje een wat licht accent maar die Kiki zou je toch gewoon geven alsof je de Novib in Somalie was?
Accentloos is ook een accentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind d'r zus leuker....
en mevr uit den haag, u heeft vast en zeker ook een accent. Volgens mij heeft zo'n beetje heel Nederland wel een accent. Het accentloost schijnt men in de omgeving van Haarlem te spreken.
Een tuut is in Fries een zoen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
ik ben vandaag gisteren wezen shoppen bij een bekende kledingwinkel (ik maak geen reclame) in maastricht. achter de balie stond zo een lekker stuk echt perfect gewoon. had een leuk topje en een spijkerbroek + riem gekocht, ga ik afrekenen bij die jongen. vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' (= tas in het limbos) bij wil hebben. ik wist overigens wat hij bedoelde doordat hij een tas vasthielt, anders had ik nooit kunnen raden wat hij bedoelde. en toen moest ik nog afrekenen. het was voor honderdvierentwinticcccchhhhhhhh euroben echt afgeknapt op dat kutaccent, ik val niet op jongens met een spraakgebrek.
klacht: limbos
Wow wat een kut wijf..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Zachte G harde Lquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
ik ben vandaag gisteren wezen shoppen bij een bekende kledingwinkel (ik maak geen reclame) in maastricht. achter de balie stond zo een lekker stuk echt perfect gewoon. had een leuk topje en een spijkerbroek + riem gekocht, ga ik afrekenen bij die jongen. vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' (= tas in het limbos) bij wil hebben. ik wist overigens wat hij bedoelde doordat hij een tas vasthielt, anders had ik nooit kunnen raden wat hij bedoelde. en toen moest ik nog afrekenen. het was voor honderdvierentwinticcccchhhhhhhh euroben echt afgeknapt op dat kutaccent, ik val niet op jongens met een spraakgebrek.
Geen fobo, dus nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:09 schreef MillePlateaux het volgende:
Ik denk dat mannen die in een kledingwinkel staan sowieso te min zijn voor een geweldige meid als TS.
Heb ik nooit last van hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:44 schreef Golaso het volgende:
Sowieso in KLB posten en verwachten dat je niet gebackfired wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon Nederlands.
Edit: Ook zeeuws vind ik Cut !
[ Bericht 8% gewijzigd door Gibson88 op 16-07-2010 15:56:45 ]
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zelfde als lekkere mokkels met een: Drents, Gronings, Fries, Limburgs, Tuks accent.
Gore grote haat daaraan. PraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon Nederlands.Ik ben trots op mijn zachte gé
en een meid zonder zachte gé komt er bij mij zelfs niet in.
![]()
Dat is dan toch goed als je dat voor je zelf weet ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn zachte gé
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zelfde als lekkere mokkels met een: Drents, Gronings, Fries, Limburgs, Tuks accent.
Gore grote haat daaraan. PraatEen accent is nog geen dialect, dus mensen met een accent kunnen net zo ABN praten als iemand die accentloos spreekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gewoon Nederlands.
Edit: Ook zeeuws vind ik Cut !
Daarbij, ik kan een G uitspreken als een G en niet als een CH zoals jij waarschijnlijk doet. Wat dat betreft is mijn ABN misschien nog wel beter
Cuz I'm Mr. Brightside
"In"? Ben je soms gay?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:48 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn zachte gé
Hapquote:
De moeder is nog net wat lekkerder dan Kiki.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Rochelende Gquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
Dat noordelijke gegorgel vind ik anders hondslelijk.
mannen met een harde Gquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:54 schreef Id_do_her het volgende:
Dat noordelijke gegorgel vind ik anders hondslelijk.
En een zachte Lquote:
K zou dr vies hard doen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef A-noniem het volgende:
dit topic doet me denken aan dit filmpje:
Dat gaat dus in geen jaren lukken, maar ze heeft andere kwaliteiten.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef A-noniem het volgende:
Die indoor ijsbaan op die heuvel daar is zo'n beetje het enige leuke aan heel Limburg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef nattermann het volgende:
klagen over limburg, de mooiste provincie van het land
snowworld?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:10 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Die indoor ijsbaan op die heuvel daar is zo'n beetje het enige leuke aan heel Limburg.
dit, en hoe heet je op het forum voor de vrijheid?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:56 schreef tho_Omas het volgende:
Hey HaagsMeissie, hoe heet jij op telegraaf.nl?
Ze zouden gewoon Limburg en Friesland samen moeten voegen tot een apart landquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kwam op vakantie ook een hete limbo tegen.Beetje jammer toen ie begon te praten, verstond er niets van.
Beter nog wel ? Grappigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Een accent is nog geen dialect, dus mensen met een accent kunnen net zo ABN praten als iemand die accentloos spreekt.
Daarbij, ik kan een G uitspreken als een G en niet als een CH zoals jij waarschijnlijk doet. Wat dat betreft is mijn ABN misschien nog wel beter
Een lief Limburgs meisje!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef A-noniem het volgende:
Helemaal mee eensch.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:57 schreef Tocadisco het volgende:
troost je TS, de meeste Limburgse mannen knappen net zo hard af op jouw rochel accent als jij op onze zachte gggggg.
Die nog steeds geen normaal normale G en R kan uitsprekenquote:
quote:
quote:
Typ het dan zoals je het uit zou sprekenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Beter noch wel ? Chrappich! Nee ik spreek Nederlands zonder accent. Chewoon ABN zoals het hoort.
whahah meidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kwam op vakantie ook een hete limbo tegen.Beetje jammer toen ie begon te praten, verstond er niets van.
Whahaha meidquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
whahah meid![]()
limbos kunnen geen nederlands en bovendien willen ze het niet kunnen want ze houden klampachtig vast aan hun domme accent.
ohja weet je wat pas grappig is
ik kwam eens een andere limbose jongen tegen en hij begon tegen me te praten en ik dacht dat het limbos was, dus ik vroeg of hij nederlands kan praten. bleek dat hij de hele tijd al (volgens hem dan) nederlands stond te pratenik dacht bij mezelf nou ik vind het nu al op duits lijken hoe moet het wel niet klinken als je echt limbos praat
![]()
ohja voor mensen die commentaar hebben op de 'harde' gehm excuse me maar het is de harde g die normaal is niet de zachte g. ja als je in limboland woont misschien maar in den haag loop je echt voor lul met zo'n mongolenaccent
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:00 schreef A-noniem het volgende:
Den Haagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
whahah meid![]()
limbos kunnen geen nederlands en bovendien willen ze het niet kunnen want ze houden klampachtig vast aan hun domme accent.
ik kwam eens een andere limbose jongen tegen en hij begon tegen me te praten en ik dacht dat het limbos was, dus ik vroeg of hij nederlands kan praten. bleek dat hij de hele tijd al (volgens hem dan) nederlands stond te pratenik dacht bij mezelf nou ik vind het nu al op duits lijken hoe moet het wel niet klinken als je echt limbos praat
![]()
ohja voor mensen die commentaar hebben op de 'harde' gehm excuse me maar het is de harde g die normaal is niet de zachte g. ja als je in limboland woont misschien maar in den haag loop je echt voor lul met zo'n mongolenaccent
Hetzelfde geldt voor Brabantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef BWolf het volgende:
TS beweert zelf Nederlands te spreken...'
Ik zie er niet veel van terug. Overigens klinken bijna alle dialecten als of er mongolen aan het woord zijn, das niet alleen bij Limburgs hetzelf. Als Wilders ooit nog aan de macht komt moet hij Limburg maar laten annexeren door Belgie, voelen ze zich gelijk thuis.
Aldus een PSV-fan, de nieuwe hoofdstad van Vlaanderenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:29 schreef BWolf het volgende:
TS beweert zelf Nederlands te spreken...'
Ik zie er niet veel van terug. Overigens klinken bijna alle dialecten alsof er mongolen aan het woord zijn, das niet alleen bij Limburgs zo. Als Wilders ooit nog aan de macht komt moet hij Limburg maar laten annexeren door Belgie, voelen ze zich gelijk thuis.
neem jezelf eens op zou ik zeggen, dan zullen we nog wel zien hoe abn jij daadwerkelijk spreekt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
whahah meid![]()
![]()
Ja ik weet het...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor Brabant![]()
Hoewel ik liever naar Eindhoven verhuis dan naar Den Haag.
Dude, Brand komt uit Wijlre, ken je topografiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aldus een PSV-fan, de nieuwe hoofdstad van Vlaanderen
Zeker qua dialect, heb zelf in Eindhoven gewoond, niet mijn folk maar wel sociaal (ik ben nogal een lompe hork, dan kan ik beter in de kop van Noord-Holland blijvenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:32 schreef BWolf het volgende:
[..]
Ja ik weet het...
Het ergste is nog dat ikzelf ook uit Oost-Brabant kom (Tegen limburg aan).
Gelukkig valt het hier nog wel mee. Rondom Den Bosch/Eindhoven is het stukken erger.
Lekker, vlot kapsel ja.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 16:34 schreef MillePlateaux het volgende:
[..]
De moeder is nog net wat lekkerder dan Kiki.
wahahahahquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:21 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
whahah meid![]()
![]()
![]()
Alaafquote:Bij een harde g ligt de venauwing verder achter in de mond. Er zijn verschillende gradaties in hardheid. De meeste Nederlanders boven de grote rivieren maken de vernauwing ongeveer op de plaats van de letter B, met hun tong en hun zachte verhemelte. Vooral in de Randstad is er ook een steeds grotere groep mensen die een g maken met hun tong en hun huig (bij de C). De huig gaat dan trillen en soms maakt de spreker ook nog een schrapend geluid in zijn keel. Zo'n uitspraak vinden veel Nederlanders te hard en lelijk. Dat lijkt trouwens wel een algemeen-menselijk gevoel: ook veel buitenlanders die voor het eerst Noordnederlands horen, storen zich aan die keelklanken. Een zachtere g vinden veel mensen lieflijker en beschaafder
Heel dit land bestaat uit boeren. Alsof Nederland wat voorsteltquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef FlameH2O het volgende:
Zowizo dialect.![]()
Leer fatsoenlijk Nederlands praten, in plaats van dat boeren geprut.
misschien omdat bijna heel nederland met een harde g spreekt, en maar een heel klein met een zachtequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef ebke het volgende:
wahahahah![]()
![]()
Wat een vreemde manier van denken heb jij...
De harde g normaal, hoezo![]()
Dus hetgeen wat uit den Haag komt, is wat normaal gevonden moet worden??
Hoezo praten wij trouwens met een accent??
Voor als je het nog niet door hebt, in principe praat iedereen met een accent.
Wat het normale Nederlands is gewoon gecreerd, en aangepast aan het accent van het dominante Holland![]()
Misschien is deze gozer wel wat voor jou?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
Dat zijn ze ookquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:37 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
bij meisjes vind ik het niet irri ofzo maar limbo jongens klinken gewoon dom ook al zijn ze dat misschien niet. ik moet zo maar es gaan slapen btw
Nee, jij gaat lekker heel de dag naar een kut accent luisterenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Afknappen op een accent? Oke kansloos
Het is sowieso. Als je iemand aanvalt op hun Nederlands, doe het dan wel een beetje behoorlijk, zelfs als het een Duits woord is van origine (en dat is dan weer een Frans woord).quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef FlameH2O het volgende:
Zowizo dialect.![]()
Leer fatsoenlijk Nederlands praten, in plaats van dat boeren geprut.
nou, een accent kan iemand wel degelijk minder aantrekkelijk maken. als ik iemand echt leuk vind zal ik er niet op afwijzen. maar soms hoor ik hier wel eens jongens, die echt minder intelligent klinken door dat accent. dus het is toch altijd wel fijn als de spraak je leuk in de oren klinkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 03:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Afknappen op een accent? Oke kansloos
in dit is dus nu weer zo'n accent dat ik juist leuk vindquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:06 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Misschien is deze gozer wel wat voor jou?
Dat is aan je posts anders niet af te zienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat die man ook op mannen valt ? Gezien jij een man bent en jongens met accent niet zo leuk vindt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:55 schreef A-noniem het volgende:
[..]
nou, een accent kan iemand wel degelijk minder aantrekkelijk maken. als ik iemand echt leuk vind zal ik er niet op afwijzen. maar soms hoor ik hier wel eens jongens, die echt minder intelligent klinken door dat accent. dus het is toch altijd wel fijn als de spraak je leuk in de oren klinkt.
wtf heeft dat nu weer met dit hele verhaal te maken? daar ging het topic toch niet over, of heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat die man ook op mannen valt ? Gezien jij een man bent en jongens met accent niet zo leuk vindt.
Denken dat je zo perfect bent en dan keihard falenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
[/mening]quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:14 schreef Sinnie het volgende:
Het is gewoon verwijfd om met een zachte G te praten. Punt
/topic
[/feit]quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:14 schreef Sinnie het volgende:
Het is gewoon verwijfd om met een zachte G te praten. Punt
/topic
Er wat van zeggenquote:
KOUWE KAK!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:08 schreef xibalba het volgende:
Zullen we maar gewoon allemaal als Beatrix gaan praten....?
wat boeit mij nou wat mensen in het buitenland ervan denken, het buitenland zuigt voor het grootste gedeeltequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef megamandy het volgende:
In het buitenland krijg ik anders alleen maar complimenten over mijn zachte G als ik praat. Die mensen vinden een harde G verschrikkelijk klinken
Verder heb ik nog nooit een klacht gehoord van iemand dat diegene mij niet zou verstaan als ik Nederlands spreek. Natuurlijk heb je er altijd mensen tussen die stug hun eigen taal blijven spreken, maar dat heb je in heel Nederland. Mijn ouders spreken Nederlands tegen mijn vriend maar als ik bij de ouders van mijn vriend ben blijven hun gewoon hun echte dialect spreken, zij schakelen niet over naar Nederlands. Nu heb ik gelukkig geen moeite met hun taal omdat het best veel lijkt op het Vlaams wat ze hier vlak over de grens spreken, maar ik denk dat iemand uit de randstad hun niet zou verstaan.
Baal jij ook zo dat er een bepaald iemand bij jullie alsnog uit de gemeenteraad is gestapt omdat hij het zogenaamd te druk had?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
wat boeit mij nou wat mensen in het buitenland ervan denken, het buitenland zuigt voor het grootste gedeelte
in nederland loop je zwaar voor lul met zo'n kankerccccccchhhhhheeeeeeeeee
Jij bedoeld de G van BourGGGGGondischquote:Op zondag 18 juli 2010 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Zeiken op de zachte G, ongeloofwaardig
De zachte G is het geluid van levensgenieters, van lange nachten, van lekker eten en drinken
het geluid van softheid en zwaktequote:Op zondag 18 juli 2010 00:06 schreef BlackLining het volgende:
Zeiken op de zachte G, ongeloofwaardig
De zachte G is het geluid van levensgenieters, van lange nachten, van lekker eten en drinken
Het kan positief zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 00:24 schreef A-noniem het volgende:
[..]
ik neem aan dat je die eigenschap als positief ziet. maar ik heb het niet zo op bescheiden
Maargoed dat het geen Fries of West-Groninger was..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' bij wil hebben.
Kerkradequote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef HaagsMeissie het volgende:
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=196114/page=1
zo klonk die jongen ongeveer![]()
![]()
Tuut is kus/zoen toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef Glijdt_licht het volgende:
Vraag me wel af wat Friese meiden zouden hebben gedaan als die jongen dat aan die Friese meiden had gevraagd. Een klap verkopen, hem op de bek pakken, nummer geven?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:34 schreef A-noniem het volgende:
waar zijn ineens de helft van de posts op deze pagina gebleven
Heb ik ook al gehad vandaagquote:Op zondag 18 juli 2010 01:36 schreef A-noniem het volgende:
[..]
o wat dom van me, ik ben in de war met dit topic
Kloptquote:Op zondag 18 juli 2010 01:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tuut is kus/zoen toch?Woon aan de 'schuldige' kant van het land, dus weet het niet zeker, maar dat zou een mooie situatie zijn
tuut = zak. sinds wanneer is een tuut een kus/zoenquote:
Limburg bashen, en Limburg verdedigen. Meer is het niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:45 schreef Caesu het volgende:
ik heb alleen de OP gelezen.
kan iemand kort uitleggen waarom dit topic nu al 5 pagina's telt?
hoef ik het niet allemaal te lezen.
wat heeft dat in hemelsnaam te doen met dit topic?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef D.D.W. het volgende:
laatst zat ik in de bus en mijn mond viel open zo'n mooie vrouw zat er in de bus. Haar gezicht was verschrikkelijk mooi, maar bij het uitstappen bleek ze een dikke reet te hebben en ze was klein. Over afknappers gesproken
dan kan ze toch dienst doen als zuigkoningin?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:02 schreef D.D.W. het volgende:
laatst zat ik in de bus en mijn mond viel open zo'n mooie vrouw zat er in de bus. Haar gezicht was verschrikkelijk mooi, maar bij het uitstappen bleek ze een dikke reet te hebben en ze was klein. Over afknappers gesproken
Sinds het Fries bestaat.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:05 schreef A-noniem het volgende:
[..]
tuut = zak. sinds wanneer is een tuut een kus/zoen
oke, dus dan betekent het verschillende dingen in verschillende dialectenquote:Op zondag 18 juli 2010 03:16 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sinds het Fries bestaat.
Hier in West Groningen hoor je vaak: Krieg ik nog 'n tuut?! En dat heeft niks met een zakje te maken.![]()
Of in het Fries is het iets van: Mei ik in tútsje ha?
PICS van haags meissie..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
Jij krijgt nooit een vriendin met deze instellingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Origineel zijn is niet zo belangrijk, als je maar de snelste bent.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Roellie77 het volgende:
Waarom nu weer zon limbo diss? als ons accent je niet bevalt blijf hier dan weg? trouwens , dit is ook een van de redenen dat "hollanders" hier niet echt popi zijn..
+ je voordoen als meisje en geil worden van zijn topjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Er zit wel een wereld van verschil tussen limburgs en brabantsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Als Amsterdammer smelt ik juist als een leuk meisje een Limburgs of Brabants accent heeft![]()
![]()
Dat zal best, maar ik ken het nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Er zit wel een wereld van verschil tussen limburgs en brabants
Een schande dat men Brabants en Limburgs over 1 kam scherenquote:
Likewise... En vice versa meestal ook trouwensquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:34 schreef WammesWaggel het volgende:
![]()
Nou de meeste mensen houden niet van dat Amsterdamse accent hoor. Gaat namelijk tevens gepaard met veel te veel praten en hoogmoed of arrogantie en daar houden de meeste mensen buiten de randstad niet zo van..quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:51 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
En vice versa meestal ook trouwens
sowiezoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:31 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Dus jij kan je beter beschaafd uitdrukken dan ik dat kan omdat ik uit limburg kom?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |