Ja die doet het hem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
limburg bash topic.![]()
die laatste vind ik overigens erg mooi.
Ik neem aan dat je in de randstad ook gewoon Nature Channel kunt ontvangen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
Ik vind het gebeid rond Maastricht best wel mooi hoor. Heb daar in een weekendje in Simpelveld doorgebracht en vond het prachtig. Ik kom dan zelf ook uit de Randstad dus ik zie weinig zo veel natuur.
Ik kijk geen tv behalve voor voetbal en mijn dvd's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in de randstad ook gewoon Nature Channel kunt ontvangen?![]()
.
Wat een toepasselijke benaming!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
Heb daar in een weekendje in Simpelveld doorgebracht en vond het prachtig.
Laat eens wat foto's van jezelf zien danquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik woon daar !!
Somebody save me
Aan je foto's te zien wij met jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er een tijd gewoond en ben blij dat ik weg ben
terug naar geenstijl jij.quote:
Wij zijn ook blij dat je weg bentquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er een tijd gewoond en ben blij dat ik weg ben
In welk hol heb jij geslapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo is het!Ik ben ervoor dat zuid-Limburg zich afscheidt van de rest van Nederland. We hebben DSM, Nedcar en de beste burgemeester van Nederland (Leers), dus dat gaat helemaal goed komen. En over 50 jaar zitten jullie hollanders in bootjes naar ons toe te roeien om om rijst te bedelen
in mijn fobo, ik ben die met de 4 poten,staart en platte neusquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Laat eens wat foto's van jezelf zien dan
Rijst?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo is het!Ik ben ervoor dat zuid-Limburg zich afscheidt van de rest van Nederland. We hebben DSM, Nedcar en de beste burgemeester van Nederland (Leers), dus dat gaat helemaal goed komen. En over 50 jaar zitten jullie hollanders in bootjes naar ons toe te roeien om om rijst te bedelen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Laat eens wat foto's van jezelf zien dan
[..]
Aan je foto's te zien wij met jou
Echt waar, zo heette dat dorpje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat een toepasselijke benaming!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |