Ja die doet het hem.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
limburg bash topic.![]()
die laatste vind ik overigens erg mooi.
Ik neem aan dat je in de randstad ook gewoon Nature Channel kunt ontvangen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
Ik vind het gebeid rond Maastricht best wel mooi hoor. Heb daar in een weekendje in Simpelveld doorgebracht en vond het prachtig. Ik kom dan zelf ook uit de Randstad dus ik zie weinig zo veel natuur.
Ik kijk geen tv behalve voor voetbal en mijn dvd's.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in de randstad ook gewoon Nature Channel kunt ontvangen?![]()
.
Wat een toepasselijke benaming!quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
Heb daar in een weekendje in Simpelveld doorgebracht en vond het prachtig.
Laat eens wat foto's van jezelf zien danquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:14 schreef Tassiepassie het volgende:
En ik woon daar !!
Somebody save me
Aan je foto's te zien wij met jouquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er een tijd gewoond en ben blij dat ik weg ben
terug naar geenstijl jij.quote:
Wij zijn ook blij dat je weg bentquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb er een tijd gewoond en ben blij dat ik weg ben
In welk hol heb jij geslapenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo is het!Ik ben ervoor dat zuid-Limburg zich afscheidt van de rest van Nederland. We hebben DSM, Nedcar en de beste burgemeester van Nederland (Leers), dus dat gaat helemaal goed komen. En over 50 jaar zitten jullie hollanders in bootjes naar ons toe te roeien om om rijst te bedelen
in mijn fobo, ik ben die met de 4 poten,staart en platte neusquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Laat eens wat foto's van jezelf zien dan
Rijst?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
En zo is het!Ik ben ervoor dat zuid-Limburg zich afscheidt van de rest van Nederland. We hebben DSM, Nedcar en de beste burgemeester van Nederland (Leers), dus dat gaat helemaal goed komen. En over 50 jaar zitten jullie hollanders in bootjes naar ons toe te roeien om om rijst te bedelen
Graag gedaan hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Laat eens wat foto's van jezelf zien dan
[..]
Aan je foto's te zien wij met jou
Echt waar, zo heette dat dorpje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat een toepasselijke benaming!
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gezellig daar in regio Amsterdam.!!!
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen isquote:
Mag ik minister van Buitenlandse Zaken worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komen
Postmortum wordt minister van Poolzaken heb ik gehoord.
Ik heb ervaring met stemmen en corruptiequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komen
Postmortum wordt minister van Poolzaken heb ik gehoord.
U trollin', want in een ander topic werkte je nog in Amsterdam, alwaar je zo ontzettend veel last had van marokkaantjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wij zijn ook blij dat je weg bent
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen is
Gelukkig geef je daar op fok weinig blijk vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorIk trok het gewoon niet meer, de gemiddelde intelligentie daar in m'n eentje hoog houden
Welk topic? Heb op verschillende plaatsen gewerkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
U trollin', want in een ander topic werkte je nog in Amsterdam, alwaar je zo ontzettend veel last had van marokkaantjes.
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitiequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag ik minister van Buitenlandse Zaken worden?
O dat is het natuurlijk, 1 groot complot daar in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig geef je daar op fok weinig blijk van![]()
Ach ja, meestal doen we redelijk onintelligent tegen mensen als jij om je het gevoel te geven dat je toch wat voorstelt. Anders hield je het hier niet meer uit omdat je huilend naar huis teruggerend zou zijn als je er eenmaal achter kwam hoe goed wij zijn en jij niet![]()
Zo sociaal zijn we dus ook wel weer!
Weet ik niet meer, die is inmiddels allang dicht. Was afgelopen weekend of zo. Je ging nogal fel tekeer, en wekte de indruk dat je er nog steeds werkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welk topic? Heb op verschillende plaatsen gewerkt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
Het is wat he schatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat is het natuurlijk, 1 groot complot daar in Zuid-Limburger![]()
Afgelopen weekend? Geen idee welk topique dat nou ook alweer was. Zoek jij even voor me? Dan neem ik nog wat zongedroogde tomaten met pesto in olijfolie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, die is inmiddels allang dicht. Was afgelopen weekend of zo. Je ging nogal fel tekeer, en wekte de indruk dat je er nog steeds werkt.
Gelukkig val ik dan weer niet onder 'jullie hollanders'quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is wat he schatje zou er spontaan kloteklappers van krijgen
![]()
geen idee wat dat is, maar jullie hollanders hebben er vast last van
Waar val je dan onder? Holbewoners?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig val ik dan weer niet onder 'jullie hollanders'
Ik val meer onder Belgisch/Limburgs/Twentsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar val je dan onder? Holbewoners?
Vertel het ome vogeltjesdans even terwijl hij nog een smakelijk met kaas gevuld rood pepertje tot zich neemt.
Meh. Ik moet nu dwdd kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afgelopen weekend? Geen idee welk topique dat nou ook alweer was. Zoek jij even voor me? Dan neem ik nog wat zongedroogde tomaten met pesto in olijfolie.
Als het studentenstad is het best leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Er zit dus toch iets Limburgs van nature in je begrijp ik?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik val meer onder Belgisch/Limburgs/Twents
Hollandquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Seam het volgende:
Maastricht
Alleen jammer dat het in Limburg ligt
Kijk, dat hebben wij nou andersom met Amsterdam: als wij weer thuis zijn zijn we blij dat we die idiote, hectische boel weer achter ons hebben gelaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Define "voorzieningen"? Ik kan hier alles krijgen hoor, geen probleem. Ik denk dat Limburgers gewoon niet zo van stront met uien houden. Zo hebben we hier een prachtige versboerderij om de hoek liggen, met allerlei producten zo van het landquote:Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Minister worden?quote:
Dan probeer maar eens surinaams te koken en kouseband te krijgen hier in Sittard......quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, dat hebben wij nou andersom met Amsterdam: als wij weer thuis zijn zijn we blij dat we die idiote, hectische boel weer achter ons hebben gelaten.
[..]
Define "voorzieningen"? Ik kan hier alles krijgen hoor, geen probleem. Ik denk dat Limburgers gewoon niet zo van stront met uien houden. Zo hebben we hier een prachtige versboerderij om de hoek liggen, met allerlei producten zo van het landKom daar maar eens om in Amsterdam.
Ga dan naar de toko op de rijksweg in Geleen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef Tassiepassie het volgende:
Dan probeer maar eens surinaams te koken en kouseband te krijgen hier in Sittard......
Moest 3 toko's langs en 2 daarvan hadden het niet in hun assortiment en de 3de kreeg het de dag daarna pas weer binnen (diepvriesmeuk!)
Tuurlijk heb je hier prachtige verse produkten, ik maak ze vaak zat, maar ik hou ook erg van buitenlands koken en dan wordt het vrij moeilijk![]()
Zal ik even langskomen?quote:Ik ben niet ontevreden hier hoor maar ik mis gewoon een hoop qua gevoel![]()
Zal wel iets persoonlijks zijn![]()
Misschien omdat we hier ook met minder mensen op elkaar wonen?quote:Verdere voorzieningen...van alles gewoon minder dan in de grote steden![]()
Dat kan. Maar als dat het ergste is... Ik hoef eigenlijk bijna nergens meer contant te betalen.quote:Als ik kijk naar hier in de wijk....en ik moet pinnen...dan is de dichtsbijzijnde pinautomaat in het centrum.
Ja je kunt bijpinnen in de lokale supermarkt, maar als je 's ochtends gaat hebben ze nooit genoeg geld in hun kassa![]()
Tja. Ik erger me aan stomme dingen in de drukke stadquote:En zulke stomme dingen irriteer ik me aan
Je mag zelf je departement uitkiezen. Binnenlandse zaken, justitie, economische zaken, corruptie en eruditie zijn al weg.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ga dan naar de toko op de rijksweg in Geleen.
ik haat Geleen, daar heb ik met mijn ex gewoond![]()
[..]
Zal ik even langskomen?![]()
nee hoeft niet![]()
[..]
Misschien omdat we hier ook met minder mensen op elkaar wonen?
nou dan is het dat misschien ook wat ik mis![]()
[..]
Dat kan. Maar als dat het ergste is... Ik hoef eigenlijk bijna nergens meer contant te betalen.
klopt, maar heb altijd graag cash op zak
[..]
Tja. Ik erger me aan stomme dingen in de drukke stad
nog altijd meer voordelen dan nadelen imo![]()
Dan concludeer ik het volgende: we moeten niet in Geleen afspreken maar ergens anders, ik moet dringend gezelschap komen bieden en je wilt daar best geld voor aannemen, en dat vind jij zeker geen nadeelquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan concludeer ik het volgende: we moeten niet in Geleen afspreken maar ergens anders, ik moet dringend gezelschap komen bieden en je wilt daar best geld voor aannemen, en dat vind jij zeker geen nadeel
Ik had het over de afscheiding van zuid-Limburg hequote:Op donderdag 28 januari 2010 20:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Ik woon hiet zo graag
Maar ik stem geen PVV
Als minister van economische zaken ben ik voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over de afscheiding van zuid-Limburg he
Is dat een uitnodiging om te neuken?quote:
Limburg wil niet bij Holland horenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:08 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik zat pas op de volgende site te kijken: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o4236n21143.html , waar dus allemaal demografische informatie te vinden is over allerhande onderwerpen. Maar toen viel het me dus op hoe hard Zuid-Limburg op allerlei gebieden faalt. Ik wist wel dat het een achterstands gebied was maar ze zijn toch wel meer dan oververtegenwoordigd in het falen in allerhande gebieden. Zie hieronder bijvoorbeeld een paar kaartjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo zijn er nog veel meer voorbeelden te vinden waarbij Zuid-Limburg er in negatieve zin uitspringt.
Mijn klacht is dus dat Zuid-Limburg nog bij Nederland hoort en waarom het niet aan Duitsland of België geschonken wordt.
Ga weg dan, dit is .nlquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg wil niet bij Holland horen
/Slotje
dit is fok!quote:
nee dank u !quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging om te neuken?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:14 schreef Perico het volgende:
Vanwege mensen als de TS, zie ik me nu helaas genoodzaakt om alle vriendelijke Randstatters die hier in het mooie Zuid-Limburg de weg vragen, meteen te nuecken danwel kapot te schieten.
Tijdens de Gold Race zijn we coulant, kegelen we ze alleen de Eyserbosweg af -- ongespitst.
En nederland wil ons niet kwijt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Limburg wil niet bij Holland horen
/Slotje
De laatste noemenswaardige overstroming was toch echt in Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen is
Dat jij moeite hebt om aparte ingrediënten bij elkaar te krijgen, ligt meer aan jou dan aan Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Limburg is geen Nederland. Dat is een mengelmoes van Duitsland en België.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:28 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Mensen die delen van Nederland weg willen geven. [ afbeelding ]
Die mensen moeten ze vervolgen onder artikel 93 WvS.
Ha, gequote!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Limburg is geen Nederland. Dat is een mengelmoes van Duitsland en België.
De levensgenieter uithangen is nou eenmaal wat slechter voor je (lichamelijke) gezondheid.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:17 schreef Lexjuuuh het volgende:
schrikbarende cijfers, wist niet dat het zo slecht toeven was bij ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |