Schept dat geen verwarring bij de KFC?quote:
Ze hebben geen KFC in Limburg. Alleen maar boeren.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Schept dat geen verwarring bij de KFC?
Wel, op de woonboulevard in Heerlen ligt er 1quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ze hebben geen KFC in Limburg. Alleen maar boeren.
Bij Kerkrade of ergens ook geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wel, op de woonboulevard in Heerlen ligt er 1
In Heerlen, Maastricht, Nederweert, Roermond, Sittard/Echt, volgens KFC websitequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bij Kerkrade of ergens ook geloof ik.
Wonen daar ook al negers dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In Heerlen, Maastricht, Nederweert, Roermond, Sittard/Echt, volgens KFC website
Jullie KFC's zijn dus nog slechter dan normaal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Er werken blanke mensen, net als bij Mac Donalds. Hollanders kijken hun ogen uit.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Jullie KFC's zijn dus nog slechter dan normaal.
Ik kom ook uit Weert en heb haar vaak gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje een wat licht accent maar die Kiki zou je toch gewoon geven alsof je de Novib in Somalie was?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
en toch durf ik te wedden dat ik beter nederlands kan dan jij
en boos wat boos ik vind het hoogstens vreemd dat mensen commentaar hebben op haagse accenten. eigelijk is alles in noord en zuid holland abn utrecht gaat nog wel maar alles daarbuiten versta ik niet vooral limbos
] Op vrijdag 16 juli 2010 03:33 schreef Broder het volgende:quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:35 schreef Penisbaard het volgende:
[qdit dusuote][ afbeelding ] Op vrijdag 16 juli 2010 03:33 schreef Bro
[..]
der het volgende:
[..]
Het is soberzo.
My thoughts exactly.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Uit Den Haag komen en dan klagen over een spraakgebrek.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:15 schreef de_boswachter het volgende:
Nee TS dan met haar kamperstokkiestongval, hoer![]()
![]()
ik ook, maar heb dr nooit gezienquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:14 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Weert en heb haar vaak gezien
Hm ze zat bij mijn ex in hockeyteam en op stap zag je haar ook best vaak, maar echt lekker is ze trouwens ook weer niet, beetje white trash.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:33 schreef Olment het volgende:
[..]
ik ook, maar heb dr nooit gezieniig niet voor zover ik me kan herinneren
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:54 schreef nattermann het volgende:
klagen over limburg, de mooiste provincie van het land
Limbo's!quote:
Hoboezeequote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:23 schreef Strani het volgende:
Misschien gek maar ik heb daar mijn twijfels over.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:48 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
en toch durf ik te wedden dat ik beter nederlands kan dan jij
en boos wat boos ik vind het hoogstens vreemd dat mensen commentaar hebben op haagse accenten. eigelijk is alles in noord en zuid holland abn utrecht gaat nog wel maar alles daarbuiten versta ik niet vooral limbos
vind d'r zus leuker....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 04:11 schreef WammesWaggel het volgende:
Een beetje een wat licht accent maar die Kiki zou je toch gewoon geven alsof je de Novib in Somalie was?
Accentloos is ook een accentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind d'r zus leuker....
en mevr uit den haag, u heeft vast en zeker ook een accent. Volgens mij heeft zo'n beetje heel Nederland wel een accent. Het accentloost schijnt men in de omgeving van Haarlem te spreken.
Een tuut is in Fries een zoen...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 03:20 schreef HaagsMeissie het volgende:
ik ben vandaag gisteren wezen shoppen bij een bekende kledingwinkel (ik maak geen reclame) in maastricht. achter de balie stond zo een lekker stuk echt perfect gewoon. had een leuk topje en een spijkerbroek + riem gekocht, ga ik afrekenen bij die jongen. vraagt hij of ik er een extra grote 'tuut' (= tas in het limbos) bij wil hebben. ik wist overigens wat hij bedoelde doordat hij een tas vasthielt, anders had ik nooit kunnen raden wat hij bedoelde. en toen moest ik nog afrekenen. het was voor honderdvierentwinticcccchhhhhhhh euroben echt afgeknapt op dat kutaccent, ik val niet op jongens met een spraakgebrek.
klacht: limbos
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |