Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
tuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Mag ik dan wel ook nog gewoon meedoen?
Zoals een docent bij mij op school al eens zei, er zijn 2 beroepen waar ze veel koffie drinken. De eerste is docent en de tweede is in de ICT en kijk wat ik ben gewordenquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Van mij welquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Opera FTWquote:
Preimeneerquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zoals een docent bij mij op school al eens zei, er zijn 2 beroepen waar ze veel koffie drinken. De eerste is docent en de tweede is in de ICT en kijk wat ik ben geworden.
Soms ben ik best een beetje slimmig hoorquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Soms ben ik best een beetje slimmig hoor
het wordt een it feestjequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:20 schreef Marcvenlo het volgende:
Hier moet ik gepost hebben. Zie ondertitel.
Je bent geen pinguïnfan!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
Wel.quote:
Ik ben benieuwtquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:23 schreef Pheno het volgende:
Deze pinguïn is bijna klaar met een gameprijsvraag, eens kijken of ik die vandaag of morgenvroeg online zet
Zomaar uit jezelf joh?quote:
battlefield bad company 2quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
en welke game gaat die nerd dan gamen?
Ik mocht ook gewoon meedoen hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben geen nerd en drink geen koffie, maar ik ben wel pinguïnfan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben geen nerd en drink geen koffie, maar ik ben wel pinguïnfan.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik mocht ook gewoon meedoen hoor
* DaMart geeft bak terug aan MPG. Jij hebt er meer aanquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft Mart een bak nerdy koffie.
[..]
quote:
Maaaaaaaaaaar...........
Is Mart ook een beauty?
Ook aan je gouden balpen gelikt?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
Jij hebt me al een paar keer gemeet, dus zeg het zelf maar.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:37 schreef MPG het volgende:
* MPG geeft Mart een bak nerdy koffie.
Maaaaaaaaaaar...........
Is Mart ook een beauty?
quote:
quote:
Nee, hij wil zijn pen juist legen, niet vullen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Vulpen, pinguïn, vulpen. Maar nee, dat laat ik aan de dames over.
Maar we hebben zo veel gezien, dat die balpen erbij misschien ook wel te heftig was geweestquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:42 schreef DaMart het volgende:
O, ik wist dat ik iets vergat afgelopen zaterdag! Marijke en suikertaartje hebben mijn balpen niet gezien.
quote:
Door er aan te likken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
Nee, hij wil zijn pen juist legen, niet vullen.
Ha!quote:
Liebchen!quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij je erdoor aangesproken voelt, ja.
OMG, waar gaat dit over?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij wil zijn pen juist legen, niet vullen.
Ik heb nu al zin in morgenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha!
Ja, het was wel leuk![]()
[..]
Liebchen!![]()
Ja stiekem wel ja
Maak jij nu een bakje nerdy koffie voor me?
![]()
Dat kan aparte effecten tot gevolg hebben jaquote:
een beetje TMIquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan aparte effecten tot gevolg hebben jaEen soort writersexplosie.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Wat, een writersblock is ernstig hoor!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ha!
Ja, het was wel leuk![]()
[..]
Liebchen!![]()
Ja stiekem wel ja
Maak jij nu een bakje nerdy koffie voor me?
![]()
Oh, ik schrijf dan even onder mijn schoenzool.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als een balpen het niet meer doet, lik ik er altijd even aan
Gelukkig nog geen ervaring mee en dat wil ik ook wel houdenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat, een writersblock is ernstig hoor!
Ohjaaa, dat deed ik ook altijdquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik schrijf dan even onder mijn schoenzool.
Ik ook welquote:
Ja,d an krijg je zo'n inktvlek in je letterquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Liefdequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG maakt een bakje nerdy koffie met liefde voor Marijke![]()
* suikertaartje rent op Marijke af en knuffelt er lustig op losquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
LiefdeJust what the docter ordered
![]()
* Marijkezwolle geniet van de knuffelsquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje rent op Marijke af en knuffelt er lustig op los![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
Kijk eens?
Kikkers!
[ afbeelding ]
Stiekem ik meer met kikkersquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik meer met pinguins en badeendjes![]()
Neeeeeeeeeeeeeee! Ik spaar ze niet!quote:
Ook goedquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee! Ik spaar ze niet!
Ik hoef geen kikkers![]()
Of nou ja, die snoepjes...![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar stiekem heb ik meer met pinguins en badeendjes![]()
Jullie ook de hele tijd met die twee handen op één buikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie ook de hele tijd met die twee handen op één buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* MPG roept Marcvenlo erbij.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Die heb ik ook boven staan. Dezelfde waar mijn vrouw en ik mee door Utrecht CS huppeldequote:
Oh, kom maar op, die kan ik wel hebbenquote:
Hoezo, lukt het bij jou niet zo goed?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Olle. het volgende:
gelukk,ig vermaken jullie je goed hier vanavond
quote:
Moet ze maar niet doen als ik er bij ben, anders neem ik em nog meequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die heb ik ook boven staan. Dezelfde waar mijn vrouw en ik mee door Utrecht CS huppelde
Hoe ging het met je spelletje?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef Olle. het volgende:
gelukk,ig vermaken jullie je goed hier vanavond
ooh jawel hoorquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, lukt het bij jou niet zo goed?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jullie ook de hele tijd met die twee handen op één buik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook leukquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
niet gedaanquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe ging het met je spelletje?
Ik wil je anders wel helpenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, kom maar op, die kan ik wel hebben
Soms ook fijnquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
ooh jawel hooralleen niets gedaan stuk gelopen, soms is nadenken wel eens fijn
![]()
maar gaat prima
en het is ook zo lekker koel buiten, fijn om even te lopenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:26 schreef Olle. het volgende:
ooh jawel hooralleen niets gedaan stuk gelopen, soms is nadenken wel eens fijn
![]()
maar gaat prima
nergens voor nodig, ik heb hem irl gezienquote:
Het is hier zeker lekker koelquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het is ook zo lekker koel buiten, fijn om even te lopen
en dan komt er nog bij dat jij heel sterk bentquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nergens voor nodig, ik heb hem irl gezien
O ja?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, kom maar op, die kan ik wel hebben
Hoi!quote:
nee, dat komt er niet bij, dat nam ik al mee in mijn 'ik kan hem hebben'-opmerkingquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:28 schreef Trevland het volgende:
en dan komt er nog bij dat jij heel sterk bent
Tux!quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, lukt het bij jou niet zo goed?
Dat ik daar niet aan dachtquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, dat komt er niet bij, dat nam ik al mee in mijn 'ik kan hem hebben'-opmerking
wat heb je gegitaard?quote:
klopt dat is het jusit ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en het is ook zo lekker koel buiten, fijn om even te lopen
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel helpen
[..]
Soms ook fijn
Fijnquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Olle. het volgende:
heuy Marijke ik zag nog een pinguing ui zoals jij hebt vanavond!
Ik ga hem wel eens na lezen en kijk wel eensquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval kan ik meedoen in dit topic aanbevelen: De kersen uit het molenraam vissen..
Dat ligt er aan waar we ons bevinden op het moment dat ik je aanval hequote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Marcvenlo het volgende:
Toch niet iets met een Oude Gracht he?
Welterustenquote:
Hihihih van alles en nog wat... vooral Metallica, Deep Purple, Dire Straits, Kings of Leon en een paar onbekende nrsquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
wat heb je gegitaard?
(ik typte eerst gegitaart, hihi..)
Gelukkig ben je badmeesterquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:31 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Toch niet iets met een Oude Gracht he?
Oeh, nice!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihih van alles en nog wat... vooral Metallica, Deep Purple, Dire Straits, Kings of Leon en een paar onbekende nrs
Wauwquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihih van alles en nog wat... vooral Metallica, Deep Purple, Dire Straits, Kings of Leon en een paar onbekende nrs
quote:
Slaap lekkerquote:
nee joh zo goed ben ik niet, het gaat ook nie om het winnen, maar het is wel gezellig en leukquote:
quote:
Kon toch zijn dat je heel goed was, ik zou het niet weten heb het nog nooit gespeeldquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
nee joh zo goed ben ik niet, het gaat ook nie om het winnen, maar het is wel gezellig en leuk
Ik speel op mediumquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kon toch zijn dat je heel goed was, ik zou het niet weten heb het nog nooit gespeeld
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga hem wel eens na lezen en kijk wel eens
wie had er ooit gedacht dat ik in TTK zal gaan posten![]()
Tof!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Slaap lekker
[..]
nee joh zo goed ben ik niet, het gaat ook nie om het winnen, maar het is wel gezellig en leuk
[..]guitar hero 5 sinds vorige week in huis, moet ff uitgetest worden he
Mij kunnen jullie niet meer opvoedenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
Dat is het risico van meeposten in de KSC... voor je het weet word je opgevoed.
Ik denk een stuk beter dan dat ik het kanquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik speel op mediumdas voor mijn doen best goed maar dan haal ik echt niet alle nummers foutloos
Het lijkt er wel opquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het risico van meeposten in de KSC... voor je het weet word je opgevoed.
Ik snap je niet helemaalquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn: Kijk eens, een kikker! werd net werkelijkheid.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij kunnen jullie niet meer opvoedenNee joh, het leven begint pas bij dertig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend hoor, schatquote:
ik jou ookquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag snoepiewe vinden je ook nog lief hoor
veertigquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, het leven begint pas bij dertig!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mij kunnen jullie niet meer opvoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*fotoboek bekijkt...
O, 4 maanden jonger dan ik ben... valt nog wel wat op te voeden dan.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend hoor, schat
Ik was het niet, ik ben net ruim een uurtje thuisquote:
Nee, ik heb geen zin in uitleggen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
Gelukkig maar, nu ik nog zodat ik het wel snap
echt nietquote:
wij alle 2 nietquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was het niet, ik ben net ruim een uurtje thuis
Maar ook goedenavond
Nu ik jou snapquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen zin in uitleggen.
Iets met een kat en een kikker en een pagina of wat geleden in dit topic...
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:42 schreef Trevland het volgende:
Denk maar zo: Bij ouderdom wordt alles slechter behalve 1 ding en dat wordt beterhet salarisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Martin. Doe nou even je inkoppertje...quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
![]()
MPGenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga straks wel MPGen moet nou weer naar me klanten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Tof!!! Wij hebben 2 tot en met 5 (en dat drumstel enzo er bijquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tof!Ik ben zelf ook dol op GH
Heb de metallica variant en een andere
Geleend van een vriendin
En medium vind ik al vet goed! Ikzelf haal alleen easy
Gelukkig maarquote:
Dat merk ikquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan ken je me nog niet goed genoeg,quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:41 schreef DaMart het volgende:
*fotoboek bekijkt...
O, 4 maanden jonger dan ik ben... valt nog wel wat op te voeden dan.
MPGen noemen ze hier terug lezen en er op antwoorden, hij heeft een club die in de avonduren open isquote:
duidelijk!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPGen noemen ze hier terug lezen en er op antwoorden, hij heeft een club die in de avonduren open is
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
MPGen noemen ze hier terug lezen en er op antwoorden, hij heeft een club die in de avonduren open is
Valt daar foutloos typen ook onder?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even en je slaagt voor de KSC-inburgeringscursus!
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt daar foutloos typen ook onder?![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt daar foutloos typen ook onder?![]()
Een bordeelquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga straks wel MPGen moet nou weer naar me klanten
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Wel de link in mijn sig (en dan niet die naar het venlo-topic, maar die andere) .
Jullie zitten ook lekker op een lijnquote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten ook lekker op een lijn![]()
Maar is het dus een ja dan kap ik bij deze al
Daar heb je een goed punt maar wat is er dan met die link naar de KCS jubileum topic?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie is hier nou de koffiemod? Hij of ik?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten ook lekker op een lijn![]()
Maar is het dus een ja dan kap ik bij deze al
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt maar wat is er dan met die link naar de KCS jubileum topic?
Kan je je voorbereiden op je cursusquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
Daar heb je een goed punt maar wat is er dan met die link naar de KCS jubileum topic?
en anders help ik je er niet aan te herinnerenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Le-zen. Morgen overhoring. Mits ik eraan denk.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie is hier nou de koffiemod? Hij of ik?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als TTK-mod zal ik altijd ja antwoorden als gevraagd wordt of iemand goed moet kunnen spellen. Stel je ook voor dat hij een cappuccino wil bestellen, en hij komt niet verder dan te vragen of iemand een capuchon heeft voor hem....
Ik blij dat ik het bij warme chocolademelk houquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als TTK-mod zal ik altijd ja antwoorden als gevraagd wordt of iemand goed moet kunnen spellen. Stel je ook voor dat hij een cappuccino wil bestellen, en hij komt niet verder dan te vragen of iemand een capuchon heeft voor hem....
wat is er mis met foud typen ?quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je KSC al niet eens foutloos kan typen, gaat het dus zeker al mis he.
Ik ben gewoon een held in het maken van spelfoutenquote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je KSC al niet eens foutloos kan typen, gaat het dus zeker al mis he.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zit hij iig nog droog. En krijg ik zijn koffie.
dit was een echte fout!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zit jij nou expres typfouten te maken?
hmm ik twijfel...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou MPG het echt zo koud hebben dat hij in zijn trui gaat slapen?
Heeft hij iets nodig om hem 's nachts warm te houden?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:02 schreef DaMart het volgende:
Zou MPG het echt zo koud hebben dat hij in zijn trui gaat slapen?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeft hij iets nodig om hem 's nachts warm te houden?
Ik heb nog wel een trui met cappuccinoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
Misschien wil hij zelfs wel een muts op zijn hoofd hebben.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2010 00:05:43 ]
Oke, dat komt heel fout op mij overquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien wil hij zelfs wel een muts op zijn hoofd hebben.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een slaapmuts gehoord?
[ afbeelding ]
Meteen weer rare dingen denken als ik iets heel normaals zeg.
Iets met een drity mindquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit van een slaapmuts gehoord?
[ afbeelding ]
Meteen weer rare dingen denken als ik iets heel normaals zeg.
Slaap lekker STquote:
trustuh LLquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Gezien het feit dat er niet om mijn grapje gelachen kan worden![]()
![]()
![]()
Ga ik ook maar even mijn bedje op zoeken![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een trui met cappuccinoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zou ik in de was stoppen dan.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Gezien het feit dat er niet om mijn grapje gelachen kan worden![]()
![]()
![]()
Ga ik ook maar even mijn bedje op zoeken![]()
Slaap lekker en werkse morgenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Olle. het volgende:
mensen ik moet ook slapenmorgen weer werk!
quote:
Cool!quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof!!! Wij hebben 2 tot en met 5 (en dat drumstel enzo er bij)
Slaap lekker Marijkequote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Cool!
Ik ga nu ook slapen, welterusten allemaal
jij ook truste marijke!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Cool!
Ik ga nu ook slapen, welterusten allemaal
ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
Volgens mij blijven er dan niet veel meer over
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 109 Trevland
02. 091 Olle.
03. 089 suikertaartje
04. 083 LovelyLady
05. 052 goldfinger1963
06. 046 Panda72
07. 042 Giertje
08. 041 Pheno
09. 040 DaMart
10. 034 MPG
11. 032 Marijkezwolle
12. 031 wel.o.k
13. 012 Fha
14. 005 DevilsWhore
15. 004 Symphonic
16. 004 Marcvenlo
17. 002 Aarti
18. 001 MaleDuck
19. 001 Torrio
20. 001 marcb1974
quote:[b]Top 100 van donderdag 15 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
06. 281 goldfinger1963
27. 143 Olle.
42. 112 Trevland
58. 096 suikertaartje
63. 091 LovelyLady
66. 088 Symphonic
Daar dacht die vlieg hier net toch anders over.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
thermoskannetje en boogjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie is heet... iets met brandwonden
quote:
Hequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:25 schreef Panda72 het volgende:
wat werk ik toch bij een geweldig bedrijf. Ik kan mijn uren die ik gewerkt heb niet inboeken omdat ik niet kan inloggen in het systeem(mijn wachtwoord is geblokkeerd). en de helpdesk die di t kan verhelpen zit in het buitenland. De mensen van de helpdesk spreken heel slecht engels. Zij begrijpen mijn vraag niet ik kan niet verstaan wat zij zeggen wat het zijn schotten en praten met een vreselijk schots accent. Achterlijke zooi.
ik kan wel inloggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:25 schreef Panda72 het volgende:
wat werk ik toch bij een geweldig bedrijf. Ik kan mijn uren die ik gewerkt heb niet inboeken omdat ik niet kan inloggen in het systeem(mijn wachtwoord is geblokkeerd). en de helpdesk die di t kan verhelpen zit in het buitenland. De mensen van de helpdesk spreken heel slecht engels. Zij begrijpen mijn vraag niet ik kan niet verstaan wat zij zeggen wat het zijn schotten en praten met een vreselijk schots accent. Achterlijke zooi.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kan wel inloggenmaar ik heb nog geen boekings codes
![]()
schiet ook niet op
Dat lijkt me erg irritantquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Heb ik weermaakt niet uit hoe laat ik ga slapen ben gewoon weer om goed half 9 wakker
Nie zo janken hoor... je hoeft toch verder niks?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Heb ik weermaakt niet uit hoe laat ik ga slapen ben gewoon weer om goed half 9 wakker
Ach ja, je raakt er aan gewentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg irritant
Maar met die hitte afgelopen dagen werd ik ook steeds voor de wekker al wakker
Goedemorgen luitjes
Nu niet maar op de dagen dat ik dan wel op die tijd er uit moet en niet mijn wekker zet slaap ik langerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nie zo janken hoor... je hoeft toch verder niks?
Euh wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Olle. het volgende:
moguh mensen!
naatje is dat trev![]()
hoooi c0nd0r!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
Olliequote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Olle. het volgende:
moguh mensen!
naatje is dat trev![]()
hoooi c0nd0r!
quote:
werk, uren verantwoordingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ga je op vakantie? of is het werkgerelateerd?
klinkt alsof je kinderen hebtquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:46 schreef Trevland het volgende:
Morge Lui![]()
![]()
quote:
ollequote:
Schots accentquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:25 schreef Panda72 het volgende:
Dat heb ik nu hier voor me staanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:50 schreef Olle. het volgende:
[..]
je eigen post
ik ben even wat te eten regelen
Jij hebt er dus ook al last vanquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoe laat ik ook naar bed ga ik ben altijd op hetzelfde tijdstip wakker ook in het weekend
Ik ben net wakker hoor en heb vakantie dus dan duurt het iets langerquote:
Morge Wokquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
werk, uren verantwoording![]()
[..]
klinkt alsof je kinderen hebt![]()
ik kan ook niet meer uitslapen, ook al zijn de kinderen logeren![]()
[..]
mogge
[..]
olle
Hoi halloquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:48 schreef Olle. het volgende:
moguh mensen!
naatje is dat trev![]()
hoooi c0nd0r!
Leuk he die moderne systemenquote:
Daar heb ik gelukkig geen last van!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
uitslapen? tisda
Al ga ik om half 5 naar bed word ik nog om 8 uur wakker
Arme jijquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
uitslapen? tisda
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
uitslapen? tisda
Heb jij toch weer een geluk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Arme jij![]()
Ik kan het echt nog steeds...
Ja, alleen heb ik niet zo heel vaak de mogelijkheid om uit te slapenquote:
Dat weet ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, alleen heb ik niet zo heel vaak de mogelijkheid om uit te slapen![]()
Goedemorgen![]()
Ja, ik was om half 7 al wakker, dus ik dacht ach, laat ik de laptop maar eens aanslingerenquote:
Oh, dat is natuurlijk ook een optiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef DaMart het volgende:
Nah, ik heb de airco maar even* aangezet.
*even als in: tot een uur of 4 vanmiddag.
Oh is ook niet zo gel met die weersveranderingenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik was om half 7 al wakker, dus ik dacht ach, laat ik de laptop maar eens aanslingeren![]()
iets met een kind en heel, heel veel snot
Grmbl... 1 graad op werk. Kkkkoud.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:05 schreef DaMart het volgende:
Grmbl... 29 graden op werk.
quote:
Nee, precies. Ik kwam zijn kamer binnen vanochtend, en het eerste wat hij zei was: 'mama, kijk eens, snot!'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
Oh is ook niet zo gel met die weersveranderingen
hier ook een doos tissues erbij gepakt
Deal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ruilen? Ga jij hier op de tweede verdieping rondjes draaien met je vorkheftruck, en ga ik in jouw vriezer achter de pc zitten.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik kwam zijn kamer binnen vanochtend, en het eerste wat hij zei was: 'mama, kijk eens, snot!'
Koelcel. Groenteverwerkingquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef Panda72 het volgende:
[..]
1 graad???? waar werk jij op de noordpool
Mag ik dan die andere net iets warmere ruimte die jullie hadden?quote:
Als jullie de temperatuur nou eens lief delen, hebben jullie het allebei lekker frisquote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, precies. Ik kwam zijn kamer binnen vanochtend, en het eerste wat hij zei was: 'mama, kijk eens, snot!'
quote:
Wat schattigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt een leuk jochiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Morge Marijkequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Mag ik dan die andere net iets warmere ruimte die jullie hadden?Ga ik daar vannacht een nachtje slapen, lekker bijtanken
![]()
Und morgen liebchen!
Ja, heel liefquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Panda72 het volgende:
awh lief![]()
Oke het snot is wat minder leuk maar kind is lief
Natuurlijk. Jij altijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Mag ik dan die andere net iets warmere ruimte die jullie hadden?Ga ik daar vannacht een nachtje slapen, lekker bijtanken
![]()
Und morgen liebchen!
Goedemorgen liefjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
![]()
Und morgen liebchen!
Maar hij zegt wel Thijsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
Wat schattig
Mijne praat nietzegt nog geen zinnetjes
Das niet bijzonderquote:
Morgen Trev!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Echt een leuk jochie![]()
[..]
Morge Marijke![]()
![]()
![]()
Is 18 graden ook koel genoeg?
quote:
Morgen snoetjequote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Marijke...Morgen LLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ga zo eerst maar eens ontbijten en sporten maar ik heb geen zin want net wakker![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Trevland het volgende:
Ik krijg echt steeds meer het idee dat voor elke vlieg die je dood mept er 15 naar de begrafenis komen
Ik neem hem ook niet mee naar het terrein hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen Trev!Ja, lijkt me fijn
Heb jij trouwens evt een laptop oid te leen? Ik neem em namelijk liever niet mee ivm de cross
[..]
![]()
Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
[..]
Morgen snoetje
[..]
Morgen LL
Ik ook, ga zo eerst maar eens ontbijten en sporten maar ik heb geen zin want net wakker![]()
Ik heb ook al nergens zin in, ontbijt is al op hier maar ik ben nog moequote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen LL
Ik krijg echt steeds meer het idee dat voor elke vlieg die je dood mept er 15 naar de begrafenis komen
en het ligt er ook aan dat m'n ouders de vliegenlamp hebben mee gejatquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, jij hebt waarschijnlijk veel vliegen daar op het platte land
Ja, maar toch is het voor mij wel bijzonderquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
Das niet bijzonder
Oppaskindje heet Ties dus Ties en IJs maakt Thijs
Snap je em nog?
Hahahaha, doet me denken aan Bert Visscher over muggenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:20 schreef Trevland het volgende:
En Koen is ook wel bijzonder... hij ziet er nu zo leuk uitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:22 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar toch is het voor mij wel bijzonder![]()
![]()
Koen
Bertje Vissch Ik ga weer heen volgend jaar in maartquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, doet me denken aan Bert Visscher over muggen
Oh dat stukje is geweldigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahaha, doet me denken aan Bert Visscher over muggen
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik neem hem ook niet mee naar het terrein hoormaar je mag de mijne wel gebruiken
Me three, maar dan zonder ontbijt...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ook al nergens zin in, ontbijt is al op hier maar ik ben nog moe
[..]
![]()
Ik had stiekem wel gehoopt dat jij mij 's nachts naar huis kon brengenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Want als ik 's nachts naar huis moet dan wil ik em niet in de kofferbak oid laten liggen
Maar fijn, dankjewel!
[..]
Me three, maar dan zonder ontbijt...
Dus daar wordt het nu tijd voor en dan richting sportschool![]()
Tot later!
Foto?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En Koen is ook wel bijzonder... hij ziet er nu zo leuk uitmet zijn bumba tshirt
[..]
Bertje Vissch Ik ga weer heen volgend jaar in maart
Succes met sporten en tot later!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Me three, maar dan zonder ontbijt...
Dus daar wordt het nu tijd voor en dan richting sportschool![]()
Tot later!
Goedemorgen, Giertjequote:
Leuk!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga richting stad![]()
fijne dag en tot later
Wat fijnquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Giertje het volgende:
wel wat kalmer teminste beetje bij geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |